Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5149 150 151 152 153414 415 416 417 418
Nottis
25.10.2012 15:39:13
JanneO: Mä en millään löytänyt kunnon chinaa tuolta Bosphorukselta, sitten sain sellaisen "prototyypin" käsiini joka oli käytännössä antique, mutta kiilloitettu ja gold-sarjan leimoilla. Se oli kohtalaisen hyvä omaan korvaan, mutta studiossa nauhoitettuna toimi vielä paremmin.
Samalta myyjältä muuten ostin Silken-merkkisen chinan sitten 18" koossa, sekin voisi olla ihan budjetissa sulle? symbaalit.fi ja sieltä löydät mp3-äänisämpylätkin noista hintoineen.

Joo, hei tänks! Kattelin noita Silkeneitä ja tossa toi ainoo 18-tuumanen vaikutti ehkä vähän kolisevalta, mut niinhän noi usein tekee. Kuitenkin siinä oli sellasta ihan hyvää kihinää, et toisaalta miksei, toi hinta ei ainakaan oo mikään hirveen paha.

Mä nyt vähän palloilen täs ton Silkenin, B8:n efektisetin (18"ch, 10"sp) ja vähän sit taas kalliimman APX:n välillä, toi B8 vaikuttaa vähän kans kolisevalta, mut ehkä ne uppois tonne mun muiden kolinapeltien sekaan. Mut saa nyt nähä, kyl mä täs johonki ratkasuun päädyn.
minä olen maapallo.
JanneO
25.10.2012 16:00:27
Nottis: Joo, hei tänks! Kattelin noita Silkeneitä ja tossa toi ainoo 18-tuumanen vaikutti ehkä vähän kolisevalta, mut niinhän noi usein tekee. Kuitenkin siinä oli sellasta ihan hyvää kihinää, et toisaalta miksei, toi hinta ei ainakaan oo mikään hirveen paha.

Mä nyt vähän palloilen täs ton Silkenin, B8:n efektisetin (18"ch, 10"sp) ja vähän sit taas kalliimman APX:n välillä, toi B8 vaikuttaa vähän kans kolisevalta, mut ehkä ne uppois tonne mun muiden kolinapeltien sekaan. Mut saa nyt nähä, kyl mä täs johonki ratkasuun päädyn.

Noi silkenit, staggit, wuhanit on kaikki yksilöitä... ehkä sitten sabianit on enemmän "tasapaksua" laatua, että sieltä voi parhaiten samplen mukaan peltiä valita, mutta nuo muut on niin yksilöllisiä. Mulla on tuo silkenin sebring 18" ja niistä valitsin kahdesta, toinen oli oikein koliseva, mutta tuo yksilö mikä mulla on, kihahtaa ja kohahtaa ihan mukavasti. Veikkaisin äkkiseltään painon olevan jossain 1390 grammaa tai lähelle siihen.
Lähettäjä: "rumpujoppari R***i" Lähetetty: 18.10.2010 02:40 Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin.
Weetoz
30.10.2012 15:41:52
Meinl 20" Byzance Traditional Extra Thin Hammered Crash (melkoinen nimihirviö), virveliin Aquarian 14" Texture Coated ja Tune-Bot. Päätin sitten ton virittimen hankkia kun pari kaveria internetin ulkopuoleltakin sitä suositteli. Odotukset on nyt aika korkeella, saas nähdä miten toimii!
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
OPJ1974
30.10.2012 22:21:40

Weetoz: Meinl 20" Byzance Traditional Extra Thin Hammered Crash (melkoinen nimihirviö), virveliin Aquarian 14" Texture Coated ja Tune-Bot. Päätin sitten ton virittimen hankkia kun pari kaveria internetin ulkopuoleltakin sitä suositteli. Odotukset on nyt aika korkeella, saas nähdä miten toimii!

Hyvin Tune-Bot toimii, itse viritin rummuston sillä juuri pari päivää sitten. Suurin haaste on saada kapulan lyönnit tarpeeksi tasaisiksi, vaikka melko paljon anteeksi antaakin.

Huomasin, että olen melkoinen kultakorva :D Olin nimittäin virittänyt virpelin lyöntikalvon korvakuulosta paria lugia lukuunottamatta just eikä melkein. Noh, säkää 110% tuossa, luulen.
iekku84
30.10.2012 22:30:51
Kiitos ja anteeksi.
hollmi-5
31.10.2012 09:18:35
iekku84: Nyt Genistat on kotiutettu: http://muusikoiden.net/dyn/users/105100.jpg

Näppärän oloinen paketti.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Duro
31.10.2012 10:59:40
Ostin ku halvalla sain: Pearl Omar Hakim Signature 13"x5". Eka signavirveli minkä omistan. Sijoitusmielessä lähinnä ostin ku oli niin naurettavan halpa, mut kenties tosta tulee pitopeli.
Tilipitappituppitappi
iekku84
31.10.2012 11:00:46
hollmi-5: Näppärän oloinen paketti.

Kiitos! Viellä kaupat sovittu genista virvelistä, joten viimeistään palautuksista settiin saapuu kuparisen sparkle värin omaava englannin genista 14"x5.5" virveli. Olen hyvin häpi uudesta setistä. Starclassiceissa ei ollut muutavikaa kun se julmeton basari. Nyt on erittäin kompaksti paketti!
Kiitos ja anteeksi.
moderndrummer88
01.11.2012 20:25:51 (muokattu 01.11.2012 20:27:20)
iekku84: Nyt Genistat on kotiutettu: http://muusikoiden.net/dyn/users/105100.jpg

Hmm.. Etukalvo musta Aquarian, onko demppirenkaasta revitty huopia pois? Onko Premierin oma tomipidike vaihdettu taman pidikkeeseen?

Vaikuttaa kovin tutulta setiltä... Vieläpä sitä bronze virppaa myöten.
iekku84
01.11.2012 21:31:07
moderndrummer88: Hmm.. Etukalvo musta Aquarian, onko demppirenkaasta revitty huopia pois? Onko Premierin oma tomipidike vaihdettu taman pidikkeeseen?

Vaikuttaa kovin tutulta setiltä... Vieläpä sitä bronze virppaa myöten.

Näin on päässy käymään! Ilm. sinun vanhat??? Toimiva kattaus mielestäni.
Kiitos ja anteeksi.
MxS
02.11.2012 15:41:23
Läjä Ahead Armor laukkuja. Niiden virvelilaukut ovat olleet hyvän ja laadukkaan oloisia niin tilasin niitä sitten joka pöntölle ja yhden peltilaukunkin.
moderndrummer88
02.11.2012 15:57:38
iekku84: Näin on päässy käymään! Ilm. sinun vanhat??? Toimiva kattaus mielestäni.

Kyllä siltä vaikuttaisi. Hyvät pannut ovat, olet löytänyt tien.
BanZai88
02.11.2012 19:33:50
UPS:n setä toi setillisen Kanadan customeita. https://dl.dropbox.com/u/9072957/A.jpg
Bobana
02.11.2012 19:57:06
BanZai88: UPS:n setä toi setillisen Kanadan customeita. https://dl.dropbox.com/u/9072957/A.jpg

On muuten näpsät nuo Ayotten vanteen kiristysmekanismit. Ei tartte aina ruuvata koko sakelin ruuvia irti että kalvot saa vaihdettua. Muutenkin hienot lugit ja juu, pöntöt myös. : )
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
iekku84
02.11.2012 20:09:25
moderndrummer88: Kyllä siltä vaikuttaisi. Hyvät pannut ovat, olet löytänyt tien.

Iisalmesta tuli toimitus tuohon Ylämyllyn shellille. Olen erittäin tyytyväinen noihin. Oikeasti ilo on soitella noilla, vaikka se taito on mitä on! Sen virvelin kun viellä lunastettua saa viimeistaan palautuksesta! Uskoisin että nyt noi viipyy minulla pidempään mihin ollaan totuttu. Toki jos punaiset rc:t tulee kaupaksi niin silloin voi olla että joutuu vaihtamaan=) Mut niitä tuskin tulee ihan heti!
Kiitos ja anteeksi.
BanZai88
02.11.2012 20:36:03
Bobana: On muuten näpsät nuo Ayotten vanteen kiristysmekanismit. Ei tartte aina ruuvata koko sakelin ruuvia irti että kalvot saa vaihdettua. Muutenkin hienot lugit ja juu, pöntöt myös. : )

Kiitoksia! Ne on kyllä näppärät juurikin tuosta syystä. Lisäksi viritysruuvit saa lukittua paikoilleen, jolloin rummut pitävät vireensä hemmetin hyvin. Esim jos tykkää pitää basarissa tosi löysää virettä, niin noiden kanssa se onnistuu helposti. Tuossa setissä basariin tuli nuo lukitusruuvit, mutta tomeihin ei. Jälkikäteen ne on tosin helppo hommata rautakaupasta, jos niitä tulee kaipaamaan.

Pienenä yllätyksenä tuli setin paino, ovat nimittäin yllättävän raskaat vaikka setissä on ohuet vaahterarungot. Myöskään yhtä sileitä viisteitä ei ole kyllä ennen tullut missään setissä vastaan vaikka jokunen "pro" setti on tullut omistettua.
Sonormies
03.11.2012 01:44:12
Bobana: On muuten näpsät nuo Ayotten vanteen kiristysmekanismit. Ei tartte aina ruuvata koko sakelin ruuvia irti että kalvot saa vaihdettua. Muutenkin hienot lugit ja juu, pöntöt myös. : )

Samanlaiset lugit kuin mun alakouluaikaisissa Järvisissä vuosina 1976 -79. Siis tosi makeet. :-) Itse rummut sairaan hyvän näköiset.
Tankero: "Rollarit, tuo Englannin Souvarit."
moderndrummer88
03.11.2012 03:08:49 (muokattu 03.11.2012 21:51:38)
iekku84: Iisalmesta tuli toimitus tuohon Ylämyllyn shellille. Olen erittäin tyytyväinen noihin. Oikeasti ilo on soitella noilla, vaikka se taito on mitä on! Sen virvelin kun viellä lunastettua saa viimeistaan palautuksesta! Uskoisin että nyt noi viipyy minulla pidempään mihin ollaan totuttu. Toki jos punaiset rc:t tulee kaupaksi niin silloin voi olla että joutuu vaihtamaan=) Mut niitä tuskin tulee ihan heti!

Kyllä vain, Iisalmeen ne silloin meni. Ja sama on virppakin minkä setin mukana möin.

E: Se virppa on ihan kiva semmonen napakksoundinen peli, mutta ei se mikään monipuolinen ja huippusoundinen virppa ollu. Tuolla Signia/Genista -akselilla virpat tuntuu olevan se heikko osa, molemmista sarjoista on virpat ollu, enkä kumpaankaan niin tykästyny.
Thomas Bleu
03.11.2012 11:56:08
Yamahan Maple Custom Absolute setin kaveriksi Yamahan DTX Multi12 rumpupädi. Lisähuomiona huomaamaton Yamaha-mieheksi muuttuminen.
Bobana
03.11.2012 18:19:55
BanZai88: Pienenä yllätyksenä tuli setin paino, ovat nimittäin yllättävän raskaat vaikka setissä on ohuet vaahterarungot.

Niinno, nuo lugithan vaativat hieman oikeaakin rautaa toimiakseen eli aina jostain joutuu luopumaan jos jotain muuta (mukavuuksia ) haluaa tilalle.
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)