Weetoz 18.10.2012 17:28:34 | |
---|
EJ84: Ainiin ja miksi kivijalkaliikkeeseen? Koska thomann toimitti minulle tavaraa, jota en halunnut. Myydään symbaalicase (ilmoitus torilla). :D Ootko huomannut, että siinä casessa on 30-päivän palautusoikeus? RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll |
EJ84 18.10.2012 18:25:00 | |
---|
Weetoz: Ootko huomannut, että siinä casessa on 30-päivän palautusoikeus? Olen ja palautin sen jo kerran ja ei siitä sen enempää. Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something. |
-T0BBE- 19.10.2012 22:45:15 | |
---|
Eilen 18.19 kävin Riihimäeltä valkkaamassa Impressionin Mixed medium thin 21'' riden ja Traditional medium 14'' haitsun. Parempaa soundia saa hakea todella kaukaa |
Velli 21.10.2012 07:46:21 | |
---|
|
EJ84 21.10.2012 10:01:36 | |
---|
Velli: Yli kaksi vuotta hain Yamaha Maple Custom 12"x8" tomia turquoise-värillä ja pari viikkoa sitten viimein ja vihdoin löysin moisen. 500€ maksoi, mutta oli joka pennin väärtti. Huonohkoa kuvaakin olisi tarjolla: http://www.pearldrummersforum.com/a … d=436347&stc=1&d=1350790463 Onneksi olkoon! Veikkaan että joku katuu tuota myyntiä vielä joku päivä. :) Anytime I use muusikoiden.net more than 30 minutes, I know I'm wasting my life away! I should be trying to accomplish something. |
Velli 22.10.2012 01:23:46 | |
---|
EJ84: Onneksi olkoon! Veikkaan että joku katuu tuota myyntiä vielä joku päivä. :) Tattis! Epäilen tuota katumista, sillä myyjänä oli liike. Mussa tapauksessa varmasti olisi joku ajatellut parin vuoden päästä "eisss... mitä tuli tehtyä..." |
Duro 23.10.2012 19:00:15 | |
---|
Sapijaanin B8Pro 18" kiinankiekko. Sitte taidan pistää Jylhältä tiluuseen Aquarianin Response 2 coatedit koko settiin. Tilipitappituppitappi |
jazzmies 23.10.2012 19:05:32 | |
---|
Duro: Sapijaanin B8Pro 18" kiinankiekko. Sitte taidan pistää Jylhältä tiluuseen Aquarianin Response 2 coatedit koko settiin. Eikös olekin käsittämättömän hyvä hinta-laatu-suhde tuossa pellissä?! Siinä se lymyää Artisan Crashin vieressä ja hyvin heittävät legendaa toisillensa. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Duro 23.10.2012 19:06:54 | |
---|
jazzmies: Eikös olekin käsittämättömän hyvä hinta-laatu-suhde tuossa pellissä?! Siinä se lymyää Artisan Crashin vieressä ja hyvin heittävät legendaa toisillensa. Kyllä mä sitä oon joskus soitellut ja onhan se hintasekseen aika vempula. Mukavan sähäkkä. Ei yhtään halvan kuulonen. Koskaan en o varsinaisesti omistanu, nyt korjataan tämä kun edukas tarjous eteen tuli. Tilipitappituppitappi |
OPJ1974 23.10.2012 19:59:36 | |
---|
Audix OM3 mikki lauleskeluja varten. Ei oikein langallinen headset ja kitara pihan päässä oikein toimi, liikaa liikkuvia osia kiinni yhdessä miehessä. |
ferodoz 23.10.2012 21:51:55 | |
---|
jazzmies: Eikös olekin käsittämättömän hyvä hinta-laatu-suhde tuossa pellissä?! Siinä se lymyää Artisan Crashin vieressä ja hyvin heittävät legendaa toisillensa. Toinen huipputapaus on myös 18" xs20 china. Menee ihan täydestä HHX:ien seassa, eikä maksa käytännössä mitään.. Kailis: Jos mä otan joskus tatuoinnin niin se on Joukahainen ottamassa Väinämöiseltä suihin. |
VeKrio 24.10.2012 13:41:27 | |
---|
Duro: Sapijaanin B8Pro 18" kiinankiekko. Sitte taidan pistää Jylhältä tiluuseen Aquarianin Response 2 coatedit koko settiin. Teki mieli ostaa mutta jätin sikseen. Heitä pikaviestiä jos meinaat joskus luopua. :) "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
RstoU 24.10.2012 22:01:23 (muokattu 24.10.2012 22:02:10) | |
---|
Sonor HLD 590, versio kymmenen lugia per puoli. Ehkä nyt jo varovasti uskallan sanoa, että viimeisin ostos. Paketti odottaa jo noutajaansa, toivottavasti ei paljastu Harvia-kiuaskivilaatikoksi.. |
ostany 24.10.2012 23:18:05 | |
---|
DW 14"x6.5" Collector's Smooth Brass ja ai että se on hyvijä. Painoa rummulla on abaut kymmenen kiloa (3 milliä paksu runko) ja soundi ihanasti läjässä. Tykkään tästä enemmän, kuin samankokoisesta Edgestä, jota aikaisemmin koeajoin. |
iekku84 25.10.2012 08:06:43 | |
---|
Odotus alkoi! Sinertävän turkoosit Premier Genistat Englannin versiot 10", 12", 14" ja 20" olisi tulossa maanantaina kotiovelle! Kiitos ja anteeksi. |
Duro 25.10.2012 10:47:50 | |
---|
B8Pron kaveriksi tulee sitten heräteostoksena Sabian HHXplosion 16" räsä. Tilipitappituppitappi |
Nottis 25.10.2012 14:30:09 | |
---|
ferodoz: Toinen huipputapaus on myös 18" xs20 china. Menee ihan täydestä HHX:ien seassa, eikä maksa käytännössä mitään.. Onks toi miten paksu lätty? Ois hakusessa vähän ohkasempi budjettikiinalainen... Kävin tänään tsiigailee aamulla Levytukussa huvikseni Meinlin kiinoja ja mieleen jäi lähinnä toi 18" Classics Custom Extreme (???), tai joku semmonen. Vähän vaan vaikutti ehkä liian paksulta, en kiireessä ehtiny sen enempää testailee, mut jotkut noi ääninäytteet on ainaki ihan lupaavia. Kertokaa jotain ehdotuksia, Wuhanit on tietty mielessä, Staggit ei ehkä niinkään, tai ainakaan mitään tosimieluisaa ei oo löytyny tosta Millbrookista. Eli aika ohkasta peltii ja pehmeetä saundii haettais. Halvalla. Toi B8 Pro vois olla ehkä yks semmonen, yhtä crashiä oon kuullu ja vähän soitellu, sen saundin perusteella mahd. ihan ookoo? Apua? minä olen maapallo. |
JanneO 25.10.2012 14:40:09 | |
---|
Nottis: Onks toi miten paksu lätty? Ois hakusessa vähän ohkasempi budjettikiinalainen... Kävin tänään tsiigailee aamulla Levytukussa huvikseni Meinlin kiinoja ja mieleen jäi lähinnä toi 18" Classics Custom Extreme (???), tai joku semmonen. Vähän vaan vaikutti ehkä liian paksulta, en kiireessä ehtiny sen enempää testailee, mut jotkut noi ääninäytteet on ainaki ihan lupaavia. Kertokaa jotain ehdotuksia, Wuhanit on tietty mielessä, Staggit ei ehkä niinkään, tai ainakaan mitään tosimieluisaa ei oo löytyny tosta Millbrookista. Eli aika ohkasta peltii ja pehmeetä saundii haettais. Halvalla. Toi B8 Pro vois olla ehkä yks semmonen, yhtä crashiä oon kuullu ja vähän soitellu, sen saundin perusteella mahd. ihan ookoo? Apua? Mä olisin ehdotellus just tuota Staggin SH-sarjan chinaa tuossa? En tiedä, ei ehkä ole pehmeä mutta sellainen sopivan kihahtava. En tiedä onko sitten tuo Xs sabinakaan mikään pehmeä? Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
Nottis 25.10.2012 14:47:53 | |
---|
JanneO: Mä olisin ehdotellus just tuota Staggin SH-sarjan chinaa tuossa? En tiedä, ei ehkä ole pehmeä mutta sellainen sopivan kihahtava. En tiedä onko sitten tuo Xs sabinakaan mikään pehmeä? Toisaalta joo, ei noi Staggitkaan oo ihan poissuljettuja. Mun täytyy varmaan viel käydä kolauttelee siellä Millbrookilla. Hitto, et chinat on varmaan vaikeimpia peltejä ostaa, aina on joku hillitön mielikuva et millanen sen pitää olla, mut ikinä ei oikeen tunnu löytyvän. Ratkaisu tietty saattaa olla kans siinä, et semmosta peltiä ei oo tehty... Jos ei olis tätä rahapulaa, ni ostaisin varmaan jonkun Paisteen novon, mut just nyt ei irtoo niitä rahoja. Töttörötötöö. minä olen maapallo. |
JanneO 25.10.2012 15:25:50 | |
---|
Nottis: Toisaalta joo, ei noi Staggitkaan oo ihan poissuljettuja. Mun täytyy varmaan viel käydä kolauttelee siellä Millbrookilla. Hitto, et chinat on varmaan vaikeimpia peltejä ostaa, aina on joku hillitön mielikuva et millanen sen pitää olla, mut ikinä ei oikeen tunnu löytyvän. Ratkaisu tietty saattaa olla kans siinä, et semmosta peltiä ei oo tehty... Jos ei olis tätä rahapulaa, ni ostaisin varmaan jonkun Paisteen novon, mut just nyt ei irtoo niitä rahoja. Töttörötötöö. Mä en millään löytänyt kunnon chinaa tuolta Bosphorukselta, sitten sain sellaisen "prototyypin" käsiini joka oli käytännössä antique, mutta kiilloitettu ja gold-sarjan leimoilla. Se oli kohtalaisen hyvä omaan korvaan, mutta studiossa nauhoitettuna toimi vielä paremmin. Samalta myyjältä muuten ostin Silken-merkkisen chinan sitten 18" koossa, sekin voisi olla ihan budjetissa sulle? symbaalit.fi ja sieltä löydät mp3-äänisämpylätkin noista hintoineen. Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |