Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5143 144 145 146 147414 415 416 417 418
M. Kekki
17.09.2012 23:25:34

jazzmies: Mäkin ajattelin pistää nuo Yamahat räkkiin, niin olisi siinä puristeilla ihmettelemistä. Saundit ovat tosi hyvä. Tämä setti kuulostaa mielestäni paremmalle kuin 9000-sarjalaiset samaisen vuosikymmenen lopulta. Setin väri on muuten Brown Willow ja tyyppi DT-225.

Eikös tuokin ole koivusetti? Onko rungoissa vahvikerenkaat?
Ei surkutella vaan tehdään!
Duro
17.09.2012 23:34:34
statistiÖ: Olen ajatellut, että ainoa syy ostaa signat on tieto täsmälleen samoista mieltymyksistä. Ilmeisesti sun mielestä niissä on jokin muu taika :)

Jep. Hinta. Kerran pari kopastuja yksilöitä käyttäjältä tml nappasin kun edullisesti niistä luopu. Enkä mä mun mieltymyksistäni tiedä, harvassa on kapulat mitkä on olleet omasta mielestä oikeasti huonot.

Aiemmin oli pitkän aikaa Mike Portnoy signat käytössä, mut muuten oon käyttäny lähes poikkeuksetta Pro Markin ja Balbexin 5A:ta ja 5B:tä. Joskus harvoin 2B:tä ja nyt kokeilen piruuttani noita 7A-kapuloita kun peltien paksuus on nykysin sitä luokkaa, että tommosil tikuil uskaltaa niitä soittaa ilman että menevät ekal lyönnillä keskeltä halki.
Tilipitappituppitappi
MxS
18.09.2012 03:45:25
Lippu Roy Haynes Fountain of Youth Bandin keikalle lauantaille. Pitää tuo äijä käydä katsastamassa kun kerran sen virveliä tulee soiteltua ja se tulee kotikylään keikalle.
"It's not the drummer's job to keep time, keeping time is everyone's job in the band, it's the drummer's job to make time interesting."
Epämuusikko
18.09.2012 11:39:32
MxS: Lippu Roy Haynes Fountain of Youth Bandin keikalle lauantaille. Pitää tuo äijä käydä katsastamassa kun kerran sen virveliä tulee soiteltua ja se tulee kotikylään keikalle.

Ikäisekseen vielä toimii. Mutta laita raporttia mahdollisesta bändin sisäisestä kyykytyksestä (huhupuheita, gimmat, liikennevalot, jne).
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
jazzmies
18.09.2012 12:20:52
M. Kekki: Eikös tuokin ole koivusetti? Onko rungoissa vahvikerenkaat?

Puuta ovat ja ei ole vahvikerenkaita. Puusta ei mitään havaintoa, luultavasti mahonkia.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
statistiÖ
18.09.2012 18:26:14 (muokattu 18.09.2012 18:29:29)

Duro: Jep. Hinta. Kerran pari kopastuja yksilöitä Tämä kävisi mullekin taiaksi :)

Omat kepukat (ensimmäiset ja tällä hetkellä viimeiset) valitsin kaupassa periaatteella ohut vs. paksu. Tartuin ohueen, koska tiesin että se on hiljaisempi. Kolistin sillä 15 min kaikkea, mitä eteen tuli. Valkkasin sitten keppihyllystä Balbexin samanlaisen parin. Ei valittamista, vaikka svengaavat enemmän kuin minä. Alkuun pitäisi kai käyttää vitosta..

tikuil uskaltaa niitä soittaa ilman että menevät ekal lyönnillä keskeltä halki.
Nuita ongelmia ei ole :) kun ei ole peltiä, eikä tule muutenkaan isommin mätkittyä.

Voisin kokeilla muitakin kokoja, muttei viitsi kympin pareja huvikseen ostella.

Speedy: basarissahan oli tommonen tomitelineen kiinnike.. Kerkesin jo säikähtää että oliko ne Yamahat, ehkei sittenkään..=)
Tarkemmin ajatellen: ONKO noi sun ex-rummut? Mistä muusta ne tunnistaisi?
"vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää" - sahkuifk
Duro
18.09.2012 20:20:00
statistiÖ: Tarkemmin ajatellen: ONKO noi sun ex-rummut? Mistä muusta ne tunnistaisi?

Hardismallit nyt tunnistaa ilman mitään omistussuhdettakin kun vähän nettiä selaa. Itekin hoksasin tuosta tuon Taman 80-luvun alkupuolen tomimuhvin, vaikka tuo setti ei ole minun. Oon tosin omistanu kaks Taman tuon aikakauden settiä, mutta silti.
Tilipitappituppitappi
Speedy
18.09.2012 21:13:46

statistiÖ:
Tarkemmin ajatellen: ONKO noi sun ex-rummut? Mistä muusta ne tunnistaisi?

Eääh.. Eikö nuo ollu ollu Leevillä jossain, vai oliko vaan samanlaiset.. Joka tapauksessa minun olivat ehkä hivenen ruskeammat.. rusahtavat, niin kuin joku sen ilmaisisi..=) Jos etukalvo olisi paikallaan siitä tunnistaisi.. 22" harmaassa kalvossa on 20" reikä ja en muista oliko ylä- vai alapuolella punainen "no smoking class" tarra. Tiemme erkanivat ehkä noin 17 vuotta sitten, joten mitään muuta tarkkaa en muista.. Ostaisin takaisin jos löytäisin.. Jos joku tunnistaa tuntomerkkeihin sopivat niin saa ilmottaa
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
jazzmies
18.09.2012 21:22:57
Speedy: Eääh.. Eikö nuo ollu ollu Leevillä jossain, vai oliko vaan samanlaiset.. Joka tapauksessa minun olivat ehkä hivenen ruskeammat.. rusahtavat, niin kuin joku sen ilmaisisi..=)

Jos tässä tarkoitetaan sitä hankkimaani Yamaha-settiä, niin se on ollut aina PJK:ssa. Koulu täyttää tänä vuonna 40 vuotta ja setti on koulun ensimmäinen setti Tannisen mukaan. Mutta onhan näitä myyty kosolti aikanaan ja paljon on ollut myös sen kaltaisia. Olisiko Speedy kyseessä Star/Hoshino-setti?
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Speedy
18.09.2012 22:02:21

jazzmies: Olisiko Speedy kyseessä Star/Hoshino-setti?

Enpä tiedä.. Ainut mitä muistan on väri ja tarra.. Nyt tuli flash-back tuosta kiinikkeestä.. Saatto se olla erilainenkin.. Monesti olen miettinyt että mikähän se setti oli. Pitää kaivella vanhoja kuvia kun käy ens kerran kotona..=I
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
MxS
19.09.2012 06:23:49
Epämuusikko: laita raporttia mahdollisesta bändin sisäisestä kyykytyksestä (huhupuheita, gimmat, liikennevalot, jne).

Öööh, joo. Asia on statistisen selvä.
"It's not the drummer's job to keep time, keeping time is everyone's job in the band, it's the drummer's job to make time interesting."
Epämuusikko
19.09.2012 08:57:43
MxS: Öööh, joo. Asia on statistisen selvä.

Kuulin siis tuossa taannoin juttuja yhdestä selkkauksenpoikasesta, kun herra Haynesin eräs bändin jäsen oli tullut myöhässä keikalle. No, sattuuhan sitä kaikenlaista...
"Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1
iekku84
19.09.2012 10:06:19
Ostimpa hetken mielijohteesta Ufip Natural series 14" hatut. Top 785g ja bottom 1270g. Aika hurja painoero, mutta kokella aina pitää kaikenlaista.

Onko kokemuksia kenelläkään moisista ufipin pelleistä? Myyjä kertoi että Rumputohtori olisi suitsutellut näitä hyviksi jossain yhteydessä.
Kiitos ja anteeksi.
Duro
19.09.2012 11:00:42
Yamahoihin uudet basarinjalat ja pari tuubia wrappia.
Tilipitappituppitappi
Velli
19.09.2012 11:24:06 (muokattu 19.09.2012 11:24:55)
iekku84: Ostimpa hetken mielijohteesta Ufip Natural series 14" hatut. Top 785g ja bottom 1270g. Aika hurja painoero, mutta kokella aina pitää kaikenlaista.

Onko kokemuksia kenelläkään moisista ufipin pelleistä? Myyjä kertoi että Rumputohtori olisi suitsutellut näitä hyviksi jossain yhteydessä.

Mulla on pari Natural Series 20" Ridea. Toinen on kaikin puolin loistavasoundinen. Selkeä pingi miellyttävällä taustakohinalla. Pelti on lisäksi niin ohut, että se toimii hienosti isona Crashina. Teen tuolla ridella 90% keikoistani ja hyvien Crash-ominaisuuksiensa vuoksi pärjään tuon lisäksi ainoastaan yhdellä Crashilla.

Toinen on liian paksu. Pingisoundi on tavallaan hyvä, mutta crashisoundia tuosta ei saa hakemmallaan. Täytynee laittaa kiertoon joku päivä.
EJ84
19.09.2012 11:32:20

Duro: Yamahoihin uudet basarinjalat ja pari tuubia wrappia.

Mienasitko rapettaa ton hienon sinisen värin joksikin toiseksi? :O
Duro
19.09.2012 11:39:47
EJ84: Mienasitko rapettaa ton hienon sinisen värin joksikin toiseksi? :O

Hienohan se wrappi oli joo, mutta sen verran hirveessä kunnossa ettei sitä kehtaa pitää kiinni. Se on jo revitty mäkeen ja silputtu, vaikka se oli aikas silppuna jo valmiiks. Red Onyxia tulee tilalle.
Tilipitappituppitappi
totomiettinen
19.09.2012 11:46:12
Velli: Mulla on pari Natural Series 20" Ridea. Toinen on kaikin puolin loistavasoundinen. Selkeä pingi miellyttävällä taustakohinalla. Pelti on lisäksi niin ohut, että se toimii hienosti isona Crashina. Teen tuolla ridella 90% keikoistani ja hyvien Crash-ominaisuuksiensa vuoksi pärjään tuon lisäksi ainoastaan yhdellä Crashilla.

Toinen on liian paksu. Pingisoundi on tavallaan hyvä, mutta crashisoundia tuosta ei saa hakemmallaan. Täytynee laittaa kiertoon joku päivä.

Sama täällä. Natural ride 20" on tuttu yhden yksilön perusteella ja erittäin miellyttävä symbaali. Aika trashy crash, kivasti erottuva kapulasaundi ja miellyttävän kepeä wash. Kupu tais olla sen symbaalin heikoin lenkki.
-I like my sugar with coffee and cream-
kincy
19.09.2012 12:13:17

Duro:Red Onyxia tulee tilalle.

Oikein hyvä valinta!
Weetoz
19.09.2012 12:29:01 (muokattu 19.09.2012 14:10:05)
iekku84: Ostimpa hetken mielijohteesta Ufip Natural series 14" hatut. Top 785g ja bottom 1270g. Aika hurja painoero, mutta kokella aina pitää kaikenlaista.

On kokemusta yhdestä haitsuparista ja yhdestä ridesta. Tykkäsin tosi paljon molemmista. Sellanen tumma ja hyvällä tavalla kuiva soundi.
RlrrLr llRlrr LrllRl rrLrll
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)