Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5139 140 141 142 143414 415 416 417 418
Speedy
03.09.2012 18:26:57

Speedy: Oma ostokseni on yhteiskunnalle vähemmän merkityksellinen, varsinkin kun ostos tulee ruotsista (jo neljäs itseasiassa). Vihidoin löysin kaipaamani 20" basarin Sonor Phonic settiin..

Svidun svedu veti kaupat puihin viime hetkellä.. Ei ois pitäny tulla huutelemaan etukäteen..=I No ei se aina voi onnistua..
Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse
lkx
04.09.2012 00:35:45

Jänniä juttuja - siirryin Vic Firthin SD9 Driver -keppeihin. Niissä lukee myös American Custom ja Rock Maple. Hain tovin netistä vaahteraisia 5B-henkisiä ja noiden aiemmin käyttämieni Taman 215B tyylisiä kapuloita. Idea lähti Todd Suchermanin palikoista, kun ukko mainostaa vaahteraa kevyeksi. Hikkori ei ole oikein toiminut mulla ja tammi taas tuntui antavan tärinöitä liiaksi käsille. Kokeilin siis noita ja tykästyin välittömästi.

12-v kapulabägikin sanoi hiljattain sopimuksensa irti, joten uusin senkin. Samaa Vic Firthiä ja se iso tekonahkavehje. Ei hullumpi laukku. :)

Pientä virvelikuumetta olis, mutta ehkä pitää nyt vaan vähän rauhoittua.
Soitamme huonosti, mutta kovaa ja koko ajan.
ferodoz
04.09.2012 01:07:19

lkx: Jänniä juttuja - siirryin Vic Firthin SD9 Driver -keppeihin. Niissä lukee myös American Custom ja Rock Maple. Hain tovin netistä vaahteraisia 5B-henkisiä ja noiden aiemmin käyttämieni Taman 215B tyylisiä kapuloita. Idea lähti Todd Suchermanin palikoista, kun ukko mainostaa vaahteraa kevyeksi. Hikkori ei ole oikein toiminut mulla ja tammi taas tuntui antavan tärinöitä liiaksi käsille. Kokeilin siis noita ja tykästyin välittömästi.

12-v kapulabägikin sanoi hiljattain sopimuksensa irti, joten uusin senkin. Samaa Vic Firthiä ja se iso tekonahkavehje. Ei hullumpi laukku. :)

Pientä virvelikuumetta olis, mutta ehkä pitää nyt vaan vähän rauhoittua.

Oon käyttänyt kans kauan noita sd9 drivereita, ennenkuin vaihdoin Steve Gaddeihin.. Tahtoivat katketa vain herkästi.
www.suhdelukucoverband.fi www.re-va.net
lkx
04.09.2012 02:07:26

ferodoz: Oon käyttänyt kans kauan noita sd9 drivereita, ennenkuin vaihdoin Steve Gaddeihin.. Tahtoivat katketa vain herkästi.

Aikamoinen ero SD9:ssä verrattuna Gaddiin, mutta ehkäpä haitkin tarkoituksella täysin erilaista kepukkaa. Pariin otteeseen olen paiskonut hikitreeniä olan takaa, eikä ole moitteen sanaa. Nupit tuntuis kestävän ja muoto pysyy kivasti. Lisäksi ei suikaloidu, kuten hikkori.

Eipä sillä, ei mulla ole kepit ikinä katkeilleet - ihan muutamaa yksilöä lukuunottamatta. Ovat selkeästi olleet maanantaikappaleita ne.
Soitamme huonosti, mutta kovaa ja koko ajan.
ferodoz
04.09.2012 06:51:57

lkx: Aikamoinen ero SD9:ssä verrattuna Gaddiin, mutta ehkäpä haitkin tarkoituksella täysin erilaista kepukkaa. Pariin otteeseen olen paiskonut hikitreeniä olan takaa, eikä ole moitteen sanaa. Nupit tuntuis kestävän ja muoto pysyy kivasti. Lisäksi ei suikaloidu, kuten hikkori.

Eipä sillä, ei mulla ole kepit ikinä katkeilleet - ihan muutamaa yksilöä lukuunottamatta. Ovat selkeästi olleet maanantaikappaleita ne.

Joo, tykästyin itseasiassa Gaddeissa siihen pinnoitteeseen. Se pysyy hyvin kädessä uutenakin, plus että tippi on mulle sopivamman tuntuinem.
Muovinen
05.09.2012 12:05:25

Pätkäytin torilta 17" K Custom fast crashin ja 19" Aaxtreme chinan. Nyt vaan sormet ristiin, että ne sopii mun settiin ja musatyyliin, ettei tartte alkaa hätäsesti ettimään uusia lokakuun sessioihin.
-General Petrovsky
statistiÖ
06.09.2012 00:20:51

JATKOJOHTO viidelle, kun ei pienempää kytkimellä ollut. Tosin vaihdoin sen kotona heti kuusipaikkaiseen, että sain muuhun käyttöön lyhyemmän.. Heh, täällä on jatkojohto jokaiselle kymmenelle neliölle. Jokohan riittää, kun seinässäkin on rasioita viiden metrin välein.
"vähän omituisella tyylillään katkaisi vähän kamelin selkää" - sahkuifk
ferodoz
08.09.2012 19:05:59

Premier Modern Classic 12x7 vaahteravirveli. Äärettömän hyvänkuuloinen otus. :)
sahkuifk
08.09.2012 19:13:18
ferodoz: Premier Modern Classic 12x7 vaahteravirveli. Äärettömän hyvänkuuloinen otus. :)

Huutaa kuvaa pliis!!
Kävelin sumussa koulun ohitse.
ferodoz
08.09.2012 19:46:22

sahkuifk: Huutaa kuvaa pliis!!

Tulee, se on vielä keikkabussissa, mutta haen sen illalla veke. :P
JTS
08.09.2012 21:04:53

Mapexin Black Panther Brass snarveli sekä Wuhanin 16" china. Olen tyytyväinen.
marktark
09.09.2012 00:28:38
HiLite 12" ja 14" tomit, Paiste Dixie haitsut ja 20" ride. Hyvät sopan ainekset.
Play that song, not the instrument.
WideAwake
09.09.2012 14:43:12
Kaupat tuli tehtyä Pearl SRX snaresta. Mitenkä muuten SRX ja SMX eroaa toisistaan?
kincy
09.09.2012 16:49:03

WideAwake: Kaupat tuli tehtyä Pearl SRX snaresta. Mitenkä muuten SRX ja SMX eroaa toisistaan?

SRX taisi olla vaan vanhempaa mallia. Erilaiset lugit yms. pientä.
moderndrummer88
09.09.2012 17:09:48
Leevi Leppäsen Rokkaavat rummut entisen hävinneen tilalle ja sit se Tannisen Brazil-kirja. Mietin tuossa muutama päivä takaperin, että käytän tosi vähän kirjoja omassa treenauksessa ja opettamisessa, niin voisi olla paikallaan tällä alueella skarpata, tekee varmasti hyvää vähän uusia juttuja tuota kautta tsekkailla.
hollmi-5
09.09.2012 19:13:55
moderndrummer88: Leevi Leppäsen Rokkaavat rummut entisen hävinneen tilalle ja sit se Tannisen Brazil-kirja. Mietin tuossa muutama päivä takaperin, että käytän tosi vähän kirjoja omassa treenauksessa ja opettamisessa, niin voisi olla paikallaan tällä alueella skarpata, tekee varmasti hyvää vähän uusia juttuja tuota kautta tsekkailla.

Molemmat kirjat on ollu mulla jo ensipainoksesta... Hyllyssä on kaikki suomenkielellä kirjoitetut rumpuoppaat ;) Kaikkien kirjojen jälkeen sitä ihmeesti osaa oman opetuksen vetää vaikka ilman kanssa ;) Eli ei ne kirjat, vaan ne tavat...
Soundit, piuhat ja kajarit.
Aekuinen Naenen
09.09.2012 20:26:01
WideAwake: Kaupat tuli tehtyä Pearl SRX snaresta. Mitenkä muuten SRX ja SMX eroaa toisistaan?

SRX oli muistaakseni vanhempaaa vaahtera-sarjaa. Muuttui jossain vaiheessa SMX-nimelle. Rungot muistaakseni ovat noissa aika samanlaiset. SBX olisi sitten jo koivua.
Vallu-Veke
09.09.2012 20:31:20
moderndrummer88: Mietin tuossa muutama päivä takaperin, että käytän tosi vähän kirjoja _____ opettamisessa, niin voisi olla paikallaan tällä alueella skarpata.

Juu nimenomaan oppilaan kannalta on kirjat parhautta. Jossain järjestyksessä kun käyt niitä oppilaan kanssa läpi ja pistät merkintöjä, tärppejä.... Tämä on oppilaan näkökanta :)
Nimittäin oppilaan on hyvä kotona kertailla juttuja kirjasta sitten ja opetella varsinainen uusi läksy. Se on jotenkin loogisempi tapa edetä, kuin nippu epämääräisiä nuottikopioita omista ideoistasi. Voihan sitä omaa juttua työntää sekaan, mutta joku ikään kuin aapinen on hyvä olla. Siitä sitten seuraavaan opukseen,....
Leppäsen aapista pidän hyvänä. Sen seuraksi/ rinnakkain voi ottaa opetukseen vaikka Tommi Rautiaisen näkemyksiä aiheesta, Groove ineen, kun on päästy alkuun. Se video joka on mukana siinä, ei ole ollenkaan paskimmasta päästä.
Samahan se on ottaa heti alussa rudimenttejakin, kun ne on siinä yhdessä tunnetussa vihkosessa aikalailla valmiina.
jazzmies
09.09.2012 20:35:13
moderndrummer88: Leevi Leppäsen Rokkaavat rummut entisen hävinneen tilalle ja sit se Tannisen Brazil-kirja. Mietin tuossa muutama päivä takaperin, että käytän tosi vähän kirjoja omassa treenauksessa ja opettamisessa, niin voisi olla paikallaan tällä alueella skarpata, tekee varmasti hyvää vähän uusia juttuja tuota kautta tsekkailla.

Kirjojen kirjoittaminen on ollut mukavinta, mitä tulee rumpukirjoihin. Se on jokseenkin luovaa tekemistä, mutta taas luovaksi oppiminen kirjoista on haastavaa. Itselleni luovat sykäykset ovat tulleet varsin kummallisista lähteistä, mutta myös huippupedagogien masterclasseilta. Joskus yksi nerokas harjoitus oikeaan hetkeen generoi ison liudan luovia ja päteviä harjoituksia vuodeksi pariksi eteenpäin. Näitä ovat osaltani olleet John Ramsayn ja Jeff "Siege" Sieglin klinikat.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Hakki
09.09.2012 20:53:47
14" coated ambassador, virvelimatto ja Vic Firthin 5BN-pari.
while(true) {play(metal);}
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)