M. Kekki 23.08.2012 19:09:06 | |
---|
tomboarmageddon: Premier elite vm 72. 12/8, 14/8, 16/16 ja 22/14+ 60vm premier hifi cob 14/6,5. Jihuu! Ompas ihant soundit suorastaan ja vintagerummuksi saa ihmeen paljon volaakin pihalle. Lienevät torilla olleet Golden Sunit? Joku vuosi sitten ostin ko. setin Englannista, purin ja puunasin. Ovat kyllä hienot ja hyvät rummut. Erityisesti basarin soundi jäi mieleen... Pidähän hyvää huolta! Ei surkutella vaan tehdään! |
M. Kekki 23.08.2012 19:16:04 | |
---|
Kailis: Katselin noita Golden Suneja tippa linssissä ja unelmoin jopa siitä että teettäisin 10" tomin jatkoksi. On ihan helkkarin hienot. Ei ole vaan tilaa eikä varastoon tuollaisia kehtaa. Seuraavan kerran kun tulevat myyntiin, niin ostat! :D Ei surkutella vaan tehdään! |
marktark 23.08.2012 23:49:53 (muokattu 24.08.2012 12:42:53) | |
---|
M. Kekki: Seuraavan kerran kun tulevat myyntiin, niin ostat! :D Tossahan noi Torilla myynnissä ovat. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=657204 "Hohhoijaa kun laiskottaa tai sit on vaan niin (muka)kiire jättää muitakin asioita puolitiehen ettei mittää muista...on niin kova meno mulla nääs..." :-/ edit. vika lause "hipsuihin", jolla yritän epätoivoisesti markkeerata myyjän asennetta, ehkä tässä kohtaa. Play that song, not the instrument. |
artsipartsi 24.08.2012 07:52:20 | |
---|
marktark: Tossahan noi Torilla myynnissä ovat. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=657204 Hohhoijaa kun laiskottaa tai sit on vaan niin (muka)kiire jättää muitakin asioita puolitiehen ettei mittää muista...on niin kova meno mulla nääs... :-/ Woot?Eikös armageddoni ostanu just nämä?Ei ainakaan omaan silmään ole muita Golden suneja torilla hillunu viimeaikoina... "tulisit joskus vaikka mun kans kattomaan telkkaria...kun sä vaan aina katot ku joku haamu hakkaa juutuubissa jotain syöpynyttä rumpua" |
markkuliini 26.08.2012 16:00:28 | |
---|
Joku olikin ostanut DLX:stä Zildjian Constantinople 22" medium riden johon olin vähän ihastunut. No vitutukseen ostin torilta 22" K light riden. Mukavan ohut ja jopa häijyn ärjyvä mutta maltillinen volyymitasoltaan, tykästyin testatessa ja mukaanhan se lähti. Vedin eilisen Koo-keikan sillä. Tiesin että se jää jalkoihin, mutta pitihän se kastaa heti. :) Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Hoo_ 26.08.2012 16:55:26 | |
---|
markkuliini: Joku olikin ostanut DLX:stä Zildjian Constantinople 22" medium riden johon olin vähän ihastunut. No vitutukseen ostin torilta 22" K light riden. Mukavan ohut ja jopa häijyn ärjyvä mutta maltillinen volyymitasoltaan, tykästyin testatessa ja mukaanhan se lähti. Vedin eilisen Koo-keikan sillä. Tiesin että se jää jalkoihin, mutta pitihän se kastaa heti. :) Ootko kokeillu sitä dlx:n light ridea? Se oli mun mielestä kans tosi hyvä. Osaatko sanoo, onks toi sun ohuempi ku se dlx:n? Kiinnitin huomiota varmaan samaan constaan, jonka missasit. Se oli kyl tosi hyvä. On se jännä... En ole täyttänyt vuosia kuukausiin. |
tomboarmageddon 26.08.2012 17:55:42 | |
---|
M. Kekki: Seuraavan kerran kun tulevat myyntiin, niin ostat! :D En usko että ihan heti tulevat:) |
markkuliini 26.08.2012 19:23:37 | |
---|
Hoo_: Ootko kokeillu sitä dlx:n light ridea? Se oli mun mielestä kans tosi hyvä. Osaatko sanoo, onks toi sun ohuempi ku se dlx:n? Kiinnitin huomiota varmaan samaan constaan, jonka missasit. Se oli kyl tosi hyvä. Oon kokeillu sitäkin. Toi mun on mun mielestä vähän ohuempi ja jotenkin elävämpi/soivempi. Yllättävän hyvä kello on siinä mun ridessä kans. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
markkuliini 28.08.2012 13:43:06 | |
---|
Apogee One. Sisäänrakennetun mikin hyvä taso yllätti! Luulen että tämä laite vähentää hellasäröä selvästi, ja saa jopa olla esillä. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Conrad Lant 28.08.2012 13:48:54 | |
---|
markkuliini: Apogee One. Sisäänrakennetun mikin hyvä taso yllätti! On oikeasti aika hyvä vehje lokaatiohommiin ja etenkin demotteluun. Useammalle levyllekin on tullut ääniteltyä jotain juttuja ko. palikalla. No one prayed for Sodom |
keitiiem 28.08.2012 15:33:11 | |
---|
Torilta poistin sokkona ton kasari-ysäri(?) perus 20" Zildjian K riden mikä siinä pyöri jonkun aikaa. Painoluokan pitäisi olla medium. Toivottavasti onkin koska ohuemmasta K:sta lähtee moniin tilanteisiin enemmän sohjoo kun tarttisin. Tosi jännää ostaa peltejä kokeilematta;D |
BanZai88 28.08.2012 17:59:11 | |
---|
Laitoin entiset äänityskamat kiertoon ja hommasin uudet vehkeet, missä tuplasti sisäänmenoja ja käytetty tilakin pieneni samalla yhteen kolmasosaan entisistä. Elikkäs tuli hommattua M-Audio Profire 2626 + ada8000. Nyt saapi 16 kanavaa kerralla sisään. |
jazzmies 28.08.2012 20:40:05 | |
---|
BanZai88: Laitoin entiset äänityskamat kiertoon ja hommasin uudet vehkeet, missä tuplasti sisäänmenoja ja käytetty tilakin pieneni samalla yhteen kolmasosaan entisistä. Elikkäs tuli hommattua M-Audio Profire 2626 + ada8000. Nyt saapi 16 kanavaa kerralla sisään. Mulla on sama 2626 kaksi kertaa. Olipa helppo käyttöönotto ja toimii Logicin kanssa kuin rasvattu! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
markkuliini 29.08.2012 16:11:04 | |
---|
markkuliini: ...ostin torilta 22" K light riden. Mukavan ohut ja jopa häijyn ärjyvä mutta maltillinen volyymitasoltaan, tykästyin testatessa ja mukaanhan se lähti. Vedin eilisen Koo-keikan sillä. Tiesin että se jää jalkoihin, mutta pitihän se kastaa heti. :) Vähän lisää testiä, ja onpa inspiroiva symbaali. Constatkin kuulostaa tän rinnalla sellaisilta kilteiltä koulupojilta. Tässä on kivasti ihan vähän kiinankihinää ja soinnin seasta erottaa silti hyvin kapulaiskun. Tykkään! Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Hakki 29.08.2012 17:38:11 | |
---|
Pearlin messinkivirveli tuli taloon. Veikkaisin että jopa jäädäkseen. while(true) {play(metal);} |
Kailis 29.08.2012 23:03:34 | |
---|
häijyn ärjyvä mutta maltillinen volyymitasoltaan Tästä on ihan pakko kysyä tarkennusta. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
markkuliini 29.08.2012 23:33:34 | |
---|
Kailis: Tästä on ihan pakko kysyä tarkennusta. Ei tunnu kovaääniseltä vaikka soikin reilusti. Varmaan on kyse siitä että sointi on matalalla ja ohut symbaali muutenkin omaa pienemmän volan. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Bumbarr 29.08.2012 23:50:09 | |
---|
Hakki: Pearlin messinkivirveli tuli taloon. Veikkaisin että jopa jäädäkseen. Niin minullekkin!! Ja tänään! Pearl sensitone brass elite.. vai miten päin se nyt oli Aikamoinen peli Kilpikonnat rockkaa! |
Kailis 30.08.2012 01:34:43 | |
---|
markkuliini: Ei tunnu kovaääniseltä vaikka soikin reilusti. Varmaan on kyse siitä että sointi on matalalla ja ohut symbaali muutenkin omaa pienemmän volan. No niin. Mulla on helkkarin ohut 22" Bosse joka käyttäytyy juurikin noin. Aikamoista kohinaa matalalta. Hieno symbaali, mutta ei ihan joka paikan luuta. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |
janneto 30.08.2012 13:19:31 (muokattu 30.08.2012 13:20:08) | |
---|
Ludwig Blue Oyster palasi taloon hiukan eri kokoonpanossa: 22x14, 13x9 ja 16x16. Lattari on 71, muut 73-74 sarjanumeroiden perusteella about. Näissä on se tietty juttu. Basari on ihanasti virgin. www.captaincougar.net |