jazzmies 24.07.2012 21:17:17 | |
---|
Toinen M-Audio ProFire 2626, Beyerdynamic MC930-konkkamikkipari, neljä K&M puomiständiä ja K&M matala puomiständi sekä nippu piuhoja. Jälkitoimitukseen Beyerdynamic M201TG x 4. Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
VeKrio 26.07.2012 18:23:41 | |
---|
Harvoin samana päivänä saa kaupaksi vanhan ja tilalle uuden. DW 4002 tuplat lähti uuteen kotiin ja sain samantien Torilta löytämäni DW 5002 tilalle. En päässyt vielä treenikselle, mutta laatuvaikutelma ja jämäkkyys on nyt ihan eri tasolla. Paljon enemmän kuin mitä hyppäys 4000-sarjasta 5000-sarjaan antais olettaa. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
LumPus 27.07.2012 16:42:16 | |
---|
VeKrio: Harvoin samana päivänä saa kaupaksi vanhan ja tilalle uuden. DW 4002 tuplat lähti uuteen kotiin ja sain samantien Torilta löytämäni DW 5002 tilalle. En päässyt vielä treenikselle, mutta laatuvaikutelma ja jämäkkyys on nyt ihan eri tasolla. Paljon enemmän kuin mitä hyppäys 4000-sarjasta 5000-sarjaan antais olettaa. Selityksenä annettakoon notta nykyään 4000-sarja on nimeltään 2000, noi meni ennen aika epäloogisesti. 4000 oli halvinta sarjaa aikanaan. 5000-sarja on sitten pro-osastoa. |
VeKrio 27.07.2012 23:52:09 | |
---|
LumPus: Selityksenä annettakoon notta nykyään 4000-sarja on nimeltään 2000, noi meni ennen aika epäloogisesti. 4000 oli halvinta sarjaa aikanaan. 5000-sarja on sitten pro-osastoa. Juu, I got that. On kyllä huima ero. Tänään vetäsin keikan viistonnisilla ja heti parista iskusta tuntu että nyt on kohdillaan. Olipa mukavaa. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
ferodoz 28.07.2012 08:23:52 | |
---|
Taas tuli kasvatettua romuläjää. Alesis DM6 sähkösetti vähintäänkin sopivalla hinnalla, Dixonin 13"x3,5" pikkolosnare, läjä Vic Firtin Steve Gaddejä, plus kierros EVANSSIN GEEKAKKOSTA! www.suhdelukucoverband.fi |
ostany 28.07.2012 14:07:09 | |
---|
ferodoz:EVANSSIN GEEKAKKOSTA! PAISTE ALPHA MEDIUM SWISS CRASH! |
statistiÖ 28.07.2012 16:56:28 | |
---|
ferodoz: läjä Vic Firtin Steve Gaddejä, plus kierros EVANSSIN GEEKAKKOSTA! Mihin kepukoita läjää tarvitsee, joka paikkaan pari? Mulla jää varmaan perinnöksi ensimmäinen pari. Kun pääsisikin REMOkalvo-ostoksille :I |
ferodoz 29.07.2012 03:13:35 | |
---|
statistiÖ: Mihin kepukoita läjää tarvitsee, joka paikkaan pari? Mulla jää varmaan perinnöksi ensimmäinen pari. Kun pääsisikin REMOkalvo-ostoksille :I Kylläpä noita menee kun soittelee paljon. :) Remoa mullakin on jonkin aikaa ollut, sattui vain läytymään sopiva satsi Gkakkosia halvalla, jotenka poistin ne sitten. www.suhdelukucoverband.fi |
hollmi-5 29.07.2012 10:16:55 | |
---|
statistiÖ: Mihin kepukoita läjää tarvitsee, joka paikkaan pari? Mulla jää varmaan perinnöksi ensimmäinen pari. Kun pääsisikin REMOkalvo-ostoksille :I Mulla menee kaksi laatikollista vuodessa. Ei ne juuri koskaan katkea, mutta kulahtavat ja tipit halkeilevat. Vähänkään kiero kapula ei kelpaa minun käteen, vaan joutaa poltettavaksi. Tosin minulla on satoja vähän käytettyjä kapuloita laatikoissa odottelemassa, josko johonkin keksisi niitä laittaa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
statistiÖ 29.07.2012 16:38:38 | |
---|
hollmi-5: Mulla menee kaksi laatikollista vuodessa. Ei ne juuri koskaan katkea, mutta kulahtavat ja tipit halkeilevat. ja F. Omia katselin, että laitan hiukan ruokaöljyä pintaan jossain vaiheessa. Pysyy kasassa paremmin. t. kuksa. Pikkuisen liioittelin :) mulla nuo kestää, kun ei pääse lyömään kunnolla. Tottahan ne kovilla on, kun kunnolla soitetaan (ja kauemmin). |
Vallu-Veke 29.07.2012 17:58:05 | |
---|
hollmi-5: minulla on satoja vähän käytettyjä kapuloita laatikoissa odottelemassa, josko johonkin keksisi niitä laittaa... Meillä koirat jyrsii kapuloita paljon mieluummin, kuin koirakaupan virallisia jyrsimistuotteita. En tosin anna enää kun niistä tulee tappelu, kun on 2kpl koiria. Kapula jyrsitään sellaiseksi teräväksi "keihääksi" ja se suussa pingotaan sitten toista karkuun. Tuli pieniä vaaratilanteita. Mutta jos on vain 1 kpl koiria, niin sinne vaan kaluttavaksi, niin saattaa huonekalut säästyä pahemmilta tuhoilta. Koirat tykkää jyrsiä arvopuuta mieluummin, kuin ns. höttöpuuta :) |
OPJ1974 29.07.2012 20:20:09 | |
---|
hollmi-5: Mulla menee kaksi laatikollista vuodessa. Ei ne juuri koskaan katkea, mutta kulahtavat ja tipit halkeilevat. Vähänkään kiero kapula ei kelpaa minun käteen, vaan joutaa poltettavaksi. Tosin minulla on satoja vähän käytettyjä kapuloita laatikoissa odottelemassa, josko johonkin keksisi niitä laittaa... Hmm.. esim. Sambakoulut ottaisivat vastaan mielellään, jos vain ovat sinne päin. Ei ole niin nuukaa ja n ormikapuloista modataan myös repinique-kapuloita sahaamalla kapulla ohuemmasta päästä jokunen sentti pois. Luulisin, että myös tällaisit juniorien soittotoimintaan liittyvät systeemit ottaisivat mielellään vastaan "opetusvälineistöä". |
Bobana 29.07.2012 20:40:08 | |
---|
hollmi-5: Mulla menee kaksi laatikollista vuodessa. Ei ne juuri koskaan katkea, mutta kulahtavat ja tipit halkeilevat. Vähänkään kiero kapula ei kelpaa minun käteen, vaan joutaa poltettavaksi. Tosin minulla on satoja vähän käytettyjä kapuloita laatikoissa odottelemassa, josko johonkin keksisi niitä laittaa... Meillä päin ostetaan myös puntti kerrallaan. Ja valikoidaan ne. Ilahduttavaa on se että kahdella viimesellä ostoskerralla ei ole tarvinnut raakata yhtään paria puntista pois eli laatu parantunut ProMarkilla. Vai liekö rekkulat menneet perille asti? Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
mattjuha 29.07.2012 23:23:15 | |
---|
Paiste 602:sta tuli setillinen vaihdossa pariin Signia irtorumpuun. Blue label 20" ride ja 16" thin crash sekä Black label 14" Sound Edge hihat. Kyl kelpaa. Jazzmies: "Signioissa on särmää ja oikeita äänipartikkeleja" |
VeKrio 30.07.2012 12:09:24 | |
---|
Balbexeissa on kyllä kieroja tai muita ongelmaisia ihan älyttömän vähän. Yks juttu mitä voi vaikuttaa asiaan on se, että jenkkikapulat saattaapi seistä konteissa satamissa aika kauankin ennenkuin tulevat myyntiin. Keräävät kosteutta ym. ehkäpä. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
bluesman86 30.07.2012 13:01:57 | |
---|
Humalainen heräteostos viikonlopulta, 2 60-lukulaista avedis zildjiania. 20" sizzle pelti ja 18" ride ei muutakun leuka pystyssä kohti uusia pettymyksiä. |
Epämuusikko 30.07.2012 15:34:49 | |
---|
bluesman86: Humalainen heräteostos viikonlopulta, 2 60-lukulaista avedis zildjiania. 20" sizzle pelti ja 18" ride Jos sizzle tahtoo liikahtaa, tiedät mistä tavoittaa. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
piipponen 30.07.2012 15:46:40 | |
---|
bosphorus special3 sw 21" 2290 g |
Bobana 31.07.2012 20:00:28 | |
---|
VeKrio: Balbexeissa on kyllä kieroja tai muita ongelmaisia ihan älyttömän vähän. Yks juttu mitä voi vaikuttaa asiaan on se, että jenkkikapulat saattaapi seistä konteissa satamissa aika kauankin ennenkuin tulevat myyntiin. Keräävät kosteutta ym. ehkäpä. Kierous ei ole koskaan ollut ProMarkin ongelma. Lähinnä puun syiden epätasaisuus ja vinous eli pahimmillaan on ko. kapula mennyt poikki muutamalla kunnon kopautuksella. Viimeaikoina on ollut todella laadukasta tikkua ja vannon siis entistä enemmän P-M:n nimeen. Oikein hyvät ainakin raskaskätisille jotka haluavat myös tuntea kapulan käsissään. Bb on ollut aina sellanen liian kevyt ainakin mulle. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
Kailis 01.08.2012 18:20:49 | |
---|
piipponen: bosphorus special3 sw 21" 2290 g Winde! Onnee! Kuulostaa speksit hyviltä. pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan: |