EJ84 06.02.2011 20:24:29 | |
---|
Itse ainakin olen saanut musiikkiliikkeissä asioidessa yleensä hyvää palvelua. Monia hyviä nimiä ja levysuosituksiakin on tullut ilmi turistessa. Ennen internetiä oli uudet tuttavuudet kuten Weckl, Colaiuta ja Gadd erittäin tervetulleita, joista ei pienellä paikkakunnalla ollut tietoa, koska kirjastossa ei ollut kun Oilingia, eikä innokkaita harrastajia tai rumpuopettajia liiemmin ollut. Kaupungissa käydessä saattoi kivijalkaliikkeestä saada mukaansa siis myös arvokasta tietoa. Thomannin tilauskaavake ei osaa lukea sun olemusta ja kysyä että diggaatko tälläsestä musasta, tai että oletko kuullut tätä ja tuota, eikä siltä oo hyvä tinkiä. Perusbulkkikaman tilaukseen se on tietty sopiva paikka, tai varsinkin jos kyseessä on esim. joku kama mitä ei paikallisesta saa. Esim. moongel... Aina kun mahdollista, pitää tukea paikallisia. Sit kun ne on thomannin toimesta konkassa, niin onkin ihan hiton kiva lähtee jostain hakemaan esim. ne yhet kapulat, jotka unohtuu pois matkasta keikalle lähtiessä tms. |
Speedy 07.02.2011 00:00:43 | |
---|
Mulle ainakin on soittanu setä UPSn pääkonttorilta edellisenä päivänä, sanonu että huomenna olis tulossa siihen ja siihen aikaan lähetys, oletko kotona? Ja jos en niin mikä sitten onnistuisi.. varmistanu samalla osotteen, kertonu hinnan ja todennu että se pitää maksaa käteisellä, tasarahalla. Joskus on kuskikin vielä soittanu vähän ennen kun on tullu ovelle.. En ymmärrä kummassako päässä puhelinta on on ollu joku uuvatti, jos nuo asiat ei ole molemmille tullu selväksi..=) Mulla siis vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia UPSta.. Kuin myös jo mainutuista Soundstoresta ja Soitin Laineesta..=) "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
mattjuha 07.02.2011 00:33:33 | |
---|
Huutelin äsken Saksan Ebaystä Sonorin S-Class -bassarin. Väri on piano black ja koko 22"x16". Sarja ei ole ihan varma. Badgessa lukee S-Class, mutta kuvien perusteella on kyllä uudempaa S-Class Pro:ta. Hinnan kanssa kävi taas perinteisesti eli lopullinen hinta oli euron omaa maksimia pienempi. |
ostany 07.02.2011 07:12:17 | |
---|
En ymmärrä kummassako päässä puhelinta on on ollu joku uuvatti, jos nuo asiat ei ole molemmille tullu selväksi..=) Mulla siis vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia UPSta.. Kuin myös jo mainutuista Soundstoresta ja Soitin Laineesta..=) UPS käyttää ainakin osassa Suomea alihankkijoita, jolloin eroja syntyy perilletoimituksessa. |
joku muu sikko 07.02.2011 09:25:16 | |
---|
Speedy: Mulle ainakin on soittanu setä UPSn pääkonttorilta edellisenä päivänä, sanonu että huomenna olis tulossa siihen ja siihen aikaan lähetys, oletko kotona? Ja jos en niin mikä sitten onnistuisi.. varmistanu samalla osotteen, kertonu hinnan ja todennu että se pitää maksaa käteisellä, tasarahalla. Joskus on kuskikin vielä soittanu vähän ennen kun on tullu ovelle.. En ymmärrä kummassako päässä puhelinta on on ollu joku uuvatti, jos nuo asiat ei ole molemmille tullu selväksi..=) Mulla siis vain ja ainoastaan hyviä kokemuksia UPSta.. Kuin myös jo mainutuista Soundstoresta ja Soitin Laineesta..=) UPS voisi vähitellen siirtyä 2000 luvulle ja hankkia kuskeille vaikka ihan yksinkertaisen GSM pohjaisen maksupäätteen. Sellaiset on jo vuosikausia ollut joka hemmetin Mehmetin pizzataksissakin. Breaking The law, Breaking The law. Breaking The law, Breaking The law. |
Conrad Lant 07.02.2011 10:46:03 (muokattu 07.02.2011 10:46:45) | |
---|
Useiden vuosien ja lukemattomien lähetysten kokemuksen perusteella UPS:lle on mahdotonta a. hoitaa itse lähetystä perille tai b. rahastaa ennakkoa kun vastaanottajan sijainti on haja-asutusalueella. Ollakin että ko. haja-asutusalue sijaitsee vain sen reilut 40km Helsingin keskustasta. Viimeksi(kin) hain viimein paketin Vantaalta kolmen päivän odottelun ja viiden puhelinsoiton jälkeen. Näiden päivien aikana lähetyksen status muuttui UPS:n webbiseurannassa tilojen "odottaa toimitusta", "toimituksessa" ja "varastossa" välillä useampaan otteeseen, vaikka käytännössä paketti makasi koko ajan koskemattomana terminaalissaan Vantaalla. Myöskään omaehtoinen tiedottaminen ei UPS:ltä tälläkään kertaa onnistunut, vaikka useampaan otteeseen lupasivat soittaa... Tämä siis yritysasiakkaana. Ei sinänsä, sama kädettömyys tuntuu useimmiten (mutta ei aina) vaivaavan myös niin DHL:ää, DPD:tä kuin TNT:äkin. No one prayed for Sodom |
VeKrio 07.02.2011 18:16:36 | |
---|
Äh. No nyt sen Phillipsin pronssisnaren saisi Soundstorelta. Eikä verkokaupoitse maksaisi toimitus mitään, ja palauttaakin tietty voi. Sitä vois testata käytännössä maksutta mutta mä en uskalla. Jos se niin hyvä että se pitää saada, mun likviditeetti kosahtaa. Lisäksi haasteeni eli pölhöyteni ympätä Morse-koodaus keskisormen ja nimettömän muodostamaan valving-tekniikkaan pitää minut valitsemallani tiellä. |
Ricce 08.02.2011 18:52:11 | |
---|
Viime viikolla tilattuun Kumu -settiin kävin tiilaamassa myös 13x6 snaren SuperWoodHoopseilla. Sitten vaan odotellaan... |
keitiiem 08.02.2011 20:17:05 (muokattu 08.02.2011 20:57:10) | |
---|
edit: siirsin koko roskan parempaan topicciin |
Krisse82 08.02.2011 20:17:45 (muokattu 08.02.2011 20:18:14) | |
---|
Ricce: Viime viikolla tilattuun Kumu -settiin kävin tiilaamassa myös 13x6 snaren SuperWoodHoopseilla. Sitten vaan odotellaan... Taitaa olla nykyään todella suosittu koko varsinkin Kumuissa. Ja tietenkin puuvanteilla. Eihän tuollaista toki moittia voi, taipuu todella moneen menoon. Oliko minkälaisella rungolla? edit: kiroitusvihreitä Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
Ricce 08.02.2011 20:27:07 (muokattu 08.02.2011 20:29:55) | |
---|
Krisse82: Taitaa olla nykyään todella suosittu koko varsinkin Kumuissa. Ja tietenkin puuvanteilla. Eihän tuollaista toki moittia voi, taipuu todella moneen menoon. Oliko minkälaisella rungolla? edit: kiroitusvihreitä Pekalla oli siellä demosetissä kyseinen snare omaan (aiempaan ennakkoluuloiseen) makuuni aika löysällä vireellä ja olin kyllä ihan myyty! Testasin myös 14x6,5 mutta kyllä tämä miellytti enemmän. Orginal -rungolla ja satin -pinnalla kuten itse settikin. Täysin samoilla spekseillä kuin setti nro. 315, paitsi eri väritys ja mustalla resokalvolla :) Jos setin omistaja lukee tätä niin mielelläni kuulisin kokemuksia. EDIT: tuo tuuman kokoero on myös hyvä siinä suhteessa että haitsun saa himpusti lähemmäs kun tuplapedaalit tulee kuitenkin ainakin jossain määrin pyörimään mukana. Hieno setti sielläkin! Itselleni tulee tummanpunertava bursti |
Krisse82 08.02.2011 20:33:14 (muokattu 08.02.2011 20:33:28) | |
---|
Ricce: Täysin samoilla spekseillä kuin setti nro. 315, paitsi eri väritys ja mustalla resokalvolla :) Jos setin omistaja lukee tätä niin mielelläni kuulisin kokemuksia. Muistaakseni jäsen VJ:n setti. Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
Speedy 08.02.2011 21:07:31 | |
---|
Ricce: tuo tuuman kokoero on myös hyvä siinä suhteessa että haitsun saa himpusti lähemmäs kun tuplapedaalit tulee kuitenkin ainakin jossain määrin pyörimään mukana. Itsellä saman kokonen snare, ja tyytyväinen olen ollu..;) Tuossa super-hoopissa on se vika, että se levittää kokoa tuumalla, eli 14" onkin 15" kokonen.. Yksi syy miksi halusin juuri 13" oli että mahtuu kaikkiin telineisiin ja caseihin sata varmasti.. Ja tosiaan ei tartte jalkoja levitellä, eikä tule "syliin" kun etutomi ei tule tielle.. 14" on kokemusta, koska koululla on semmonen, enkä kyllä oikein muutenkaan tykkää.. olikohan 5" syvä.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
ostany 09.02.2011 13:51:31 | |
---|
Ricce: Täysin samoilla spekseillä kuin setti nro. 315, paitsi eri väritys ja mustalla resokalvolla :) Jos setin omistaja lukee tätä niin mielelläni kuulisin kokemuksia. Mulla on muuten samat koot, mutta etutomi on tuuman lyhyempi. Kokemukset rummuista on hyvinkin positiivisia. Viritysalue on laaja ja rummut virittyy helposti. Yksi miinusmerkkinen asia on lattiatomien ylenpalttinen sustain, jota on joskus liikaa. Mainitsin asiasta Pekalle, jolloin hän antoi minulle uudet kumitutit lattiatomin jalkoihin, jotka eivät kelluta rumpua. |
Krisse82 09.02.2011 13:55:35 | |
---|
ostany: Mulla on muuten samat koot, mutta etutomi on tuuman lyhyempi. Kokemukset rummuista on hyvinkin positiivisia. Viritysalue on laaja ja rummut virittyy helposti. Yksi miinusmerkkinen asia on lattiatomien ylenpalttinen sustain, jota on joskus liikaa. Mainitsin asiasta Pekalle, jolloin hän antoi minulle uudet kumitutit lattiatomin jalkoihin, jotka eivät kelluta rumpua. Pitääpä Pekalta kysästä samasta asiasta. Auttoiko kumituttien vaihto? Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
ostany 09.02.2011 14:05:15 | |
---|
Krisse82: Pitääpä Pekalta kysästä samasta asiasta. Auttoiko kumituttien vaihto? Auttoihan se, minusta juuri sopivasti. Kelluttamattomat tutit ei tapa noita rumpuja kokonaan, mitä tapahtuu ainakin halvoissa rummuissa. |
zak69 09.02.2011 14:10:01 | |
---|
15U räkki ja Balbexin keppejä. Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |
Krisse82 09.02.2011 14:13:37 | |
---|
Postissa odottaa kolme kappaletta Opus 67 mikrofoneja, toivottavasti ehjiä. Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
Ricce 09.02.2011 14:23:48 | |
---|
ostany: Auttoihan se, minusta juuri sopivasti. Kelluttamattomat tutit ei tapa noita rumpuja kokonaan, mitä tapahtuu ainakin halvoissa rummuissa. Todella hieno asettelu tuolla kuvissasi! eipä helpota kuumetta yhtään :) |
EJ84 09.02.2011 14:35:59 | |
---|
|