lkx 27.12.2012 09:11:55 | |
---|
Soitamme huonosti, mutta kovaa ja koko ajan. |
EH 27.12.2012 11:50:38 | |
---|
Don't waste your time or time will waste you. |
lkx 27.12.2012 15:15:44 | |
---|
lkx: No pirulauta! Ja kun olin aiemmin muka katsonut ettei löydy Laineeltakaan. Hyvä, kiitos! :) Nyt sitä Powerstroke Proota on myös Levytukun varastossa. Ainakin näin väittivät, kun paikallisen kautta kyselin. Kokeillaan, jahka tänne asti kulkeutuu. :) Soitamme huonosti, mutta kovaa ja koko ajan. |
ostany 27.12.2012 21:19:36 (muokattu 27.12.2012 21:37:59) | |
---|
EH: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=708538 Mikäs pelti se tällainen on, ei oo ennen tullu vastaan? Vastaako jotain nykysarjaa? En pidä itseäni minään Paiste-tietäjänä, mutta minusta tuossa ilmoituksessa on pientä urean sivumakua. "Mustaleimalla" (black label) yleensä viitataan vanhoihin 2002-sarjan symbaaleihin, missä leimat on tehty mustalla värillä, muttei tuo symbaali sitä sarjaa todellakaan ole. Sorvausurat, vasarointi, symbaalin materiaali ja yleinen työnjälki näyttää minun silmään joltain vanhalta (halvalta) messinkilätyltä. |
Bumbarr 29.12.2012 23:00:39 (muokattu 29.12.2012 23:06:51) | |
---|
Nyt kävi paha! Kävin jouluna soittamassa serkun settiä ja siellä oli yammun suoravetopedaali. Rakastuin pahasti ja nyt on semmonen gasi päällä ettei ole toista. Mitähän suoraveto speduja suomen markkinoilta löytyy? Mitä muita pedaaleja suosittelette kokeilemaan, kun oma dw 5000 tuntuu kovasti raskaalta ja kankealta tuon jälkeen. Olen kuullut hyvää speed cobrasta ja tuntumaa on nimenomaan kehuttu suoravetomaiseksi. Kiitos vastauksista. Edit. varmasti on kyselty jo ennen, mutten heti haulla löytänyt. Vastailkaa jos jaksatte. Kilpikonnat rockkaa! |
-Dr.DW- 29.12.2012 23:17:31 | |
---|
Bumbarr: Nyt kävi paha! Kävin jouluna soittamassa serkun settiä ja siellä oli yammun suoravetopedaali. Rakastuin pahasti ja nyt on semmonen gasi päällä ettei ole toista. Mitähän suoraveto speduja suomen markkinoilta löytyy? Mitä muita pedaaleja suosittelette kokeilemaan, kun oma dw 5000 tuntuu kovasti raskaalta ja kankealta tuon jälkeen. Olen kuullut hyvää speed cobrasta ja tuntumaa on nimenomaan kehuttu suoravetomaiseksi. Kiitos vastauksista. Joskus aikoinaan kun miekin musiikkiliikkeesä "vaikutin", niin kokeilin tuota Gibun Intukkaa ja siinäpä ne minun "täysilinkkikokemukset". Tykkäsin ihan hemmetin paljon siitä, ettei alas poljettaessa ollut minkäänlaista "väliä", mikään ei siis värähtänyt poljettaessa. Inhosin taas sitä että lankun palautuessa -Ei ollut pienintäkään välystä... Eli ei sitä tuttua "klikkausta" kun lankku ja nuija on jalan/polkemisvalmiuden" kohdalla. Mitään pienintäkään väliähän tällä asialla ei oikeastaan ole, muu luin sen "Oman minän tyydytys" -jutun piikkiin...? Mutta tähän mennessä oma paras on ollut Taman IC, Flexi! Mutta asiaan. SpeedCobrahan ei ole varsinaisesti longboad, vaan normi spedu, hieman pidennetyllä laudalla, eli siinäkin se kantaosa on vielä. Emt. vois olla parempikin itselle, kuin Esim. oikea longboard. En tiiä, en oo päässy kopasemaan. Oikeassa Longboardissahan on pedalin lopussa ainoastaan nivel, eli se kantaosa on jätetty kokonaan pois. DD:han taitaa kääntyä ihan oikeaksi lonkuksi tarvittaessa! "Friends dont let Friends be friends, with cunts." :) |
hollmi-5 29.12.2012 23:40:33 (muokattu 29.12.2012 23:44:14) | |
---|
Mikä ihmeen Gibun Intukka? Näin kysyisi tietämätön... Elä koskaan vastaa noin ylimielisesti! Muutenkin vastauksesi on disinformatiivinen (ei tietoa antava)... Kirjoita suomeksi, niin hiukan vähemmän aikaa harrastaneetkin ymmärtävät... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Speedy 29.12.2012 23:51:54 | |
---|
hollmi-5: Mikä ihmeen Gibun Intukka? Näin kysyisi tietämätön... Elä koskaan vastaa noin ylimielisesti! Muutenkin vastauksesi on disinformatiivinen (ei tietoa antava)... Kirjoita suomeksi, niin hiukan vähemmän aikaa harrastaneetkin ymmärtävät... Jaa, en ole harrastanut tarpeeksi, kun en tiedä mikä se on..=I Kalliimmat on useimmiten parempia kuin halvemmat. -arse |
zak69 29.12.2012 23:59:51 | |
---|
Olisko Gibraltarin Intruder ? Case on aina niin tapauskohtainen juttu... |
marktark 30.12.2012 00:05:17 | |
---|
Mull oli kerran Massun Flaikkari. Iha ok peli, kato kyl mä tierän. Play that song, not the instrument. |
hollmi-5 30.12.2012 00:06:17 | |
---|
zak69: Olisko Gibraltarin Intruder ? Sehän se, mutta niinhän se olisi pitänyt kirjoittaa... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bobana 30.12.2012 00:32:47 | |
---|
Bumbarr: Nyt kävi paha! Kävin jouluna soittamassa serkun settiä ja siellä oli yammun suoravetopedaali. Rakastuin pahasti ja nyt on semmonen gasi päällä ettei ole toista. Mitähän suoraveto speduja suomen markkinoilta löytyy? Mitä muita pedaaleja suosittelette kokeilemaan, kun oma dw 5000 tuntuu kovasti raskaalta ja kankealta tuon jälkeen. Olen kuullut hyvää speed cobrasta ja tuntumaa on nimenomaan kehuttu suoravetomaiseksi. Kiitos vastauksista. Edit. varmasti on kyselty jo ennen, mutten heti haulla löytänyt. Vastailkaa jos jaksatte. Tästä on kokemusta eli: Axis ja siihen Taman Iron Cobra nuija, valinnaisesti huopa,puu tai kumi-mies. On köykästä ja herkkää. Ja säätöjäkin piisaa. Itte meinaan seuraavaksi kokeilla Trick-Pro:ta vai mikä se nyt oli. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
Seba 30.12.2012 00:34:01 | |
---|
Bumbarr: Nyt kävi paha! Kävin jouluna soittamassa serkun settiä ja siellä oli yammun suoravetopedaali. Rakastuin pahasti ja nyt on semmonen gasi päällä ettei ole toista. Mitähän suoraveto speduja suomen markkinoilta löytyy? Mitä muita pedaaleja suosittelette kokeilemaan, kun oma dw 5000 tuntuu kovasti raskaalta ja kankealta tuon jälkeen. Olen kuullut hyvää speed cobrasta ja tuntumaa on nimenomaan kehuttu suoravetomaiseksi. Kiitos vastauksista. Edit. varmasti on kyselty jo ennen, mutten heti haulla löytänyt. Vastailkaa jos jaksatte. Miul on tuo, ilmeisesti kyseinen pedaali? http://www.thomann.de/fi/yamaha_fp9500d_single_fussmaschine.htm Erittäin hyvä, ja säätöjä on joka suuntaan niin, että tällainen nyyppäkin sai sen säädettyä omiin kinttuihin sopivaksi. Älä ota sitä vakavasti. |
markkuliini 30.12.2012 00:35:58 | |
---|
Tähän kuva jossa Robin sanoo että Gibun Intukka ja Batman lyö Robinia. Batmanin ei tarvi tässä tapauksesa sanoa yhtään mitään. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Bobana 30.12.2012 00:46:12 | |
---|
Ei vaan: Kekkonen kohautti silmälasejaan murahtaen ja tuijotti järkähtämätömästi eteenpäin. Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa. |
ilebe 30.12.2012 01:15:42 | |
---|
Mulla ollu Pearlin demon drivet vähän yli vuoden ja oon tykänny. Aluksi hieman säätöä mutta kun sai säädöt kohilleen nii joha alko rullaamaan. Eikä ole paluuta ketjullisiin! |
Aekuinen Naenen 30.12.2012 05:00:47 | |
---|
Bumbarr: Nyt kävi paha! Kävin jouluna soittamassa serkun settiä ja siellä oli yammun suoravetopedaali. Rakastuin pahasti ja nyt on semmonen gasi päällä ettei ole toista. Mitähän suoraveto speduja suomen markkinoilta löytyy? Mitä muita pedaaleja suosittelette kokeilemaan, kun oma dw 5000 tuntuu kovasti raskaalta ja kankealta tuon jälkeen. Olen kuullut hyvää speed cobrasta ja tuntumaa on nimenomaan kehuttu suoravetomaiseksi. Kiitos vastauksista. Edit. varmasti on kyselty jo ennen, mutten heti haulla löytänyt. Vastailkaa jos jaksatte. Täältäkin suunnalta ääni Yamahan suoravedolle. Minulla on ollut käytössä pian kymmenen vuoden ajan tuo vanhempi pedaali-malli ja pidän sitä yhtenä parhaimmista polkimista: http://usa.yamaha.com/products/musi … ware/footpedals/fp_9410/?mode=model Uudesta 9500-mallista minulla ei ole kokemuksia, mutta ostaisin sen kyllä kokeilematta mikäli tuo vanhempi päättäisi lopettaa yhtäkkiä toimintansa. Olen kokeillut lukuisia flexi- ja ketjupolkimia (myös yamahan), mutta tuntuu että ne ei vaan toimi meikäläiselle. Minullakin oli DW:n 5000 yhdessä vaiheessa ja se oli aivan mielettömän raskas. |
kincy 30.12.2012 10:48:33 | |
---|
ilebe: Mulla ollu Pearlin demon drivet vähän yli vuoden ja oon tykänny. Aluksi hieman säätöä mutta kun sai säädöt kohilleen nii joha alko rullaamaan. Eikä ole paluuta ketjullisiin! Sama. Itellä kävi vaan niin, että ei tarvinnut juurikaan muutella mitään asetuksia ja homma toimi heti ostamisen jälkeen. En oo pariin vuoteen tehnyt oikeastaan mitään säätöjä niihin ja skulaa mainiosti edelleen. |
markkuliini 30.12.2012 11:06:16 | |
---|
Aekuinen Naenen: Minullakin oli DW:n 5000 yhdessä vaiheessa ja se oli aivan mielettömän raskas. Ei Dw:n pedaalit ole raskaita mutta niissä on normaalia painavapäisemmät nuijat. Yamahalla taas (ainakin oli jossain vaiheessa) kaikista kevyimmät nuijat, ne oli ihan hätkähdyttävän kevyet alumiinivarsineen. Veikkaan että painoero on noin 2x verrattuna Dw:n nuijiin. Siitä se tuntumaero tulee. Itse taas tykkään Dw:n omasta nuijasta, mutta monet kyllä soittavat Dw-pedaaleja normaalinuijilla. Itse en saanut Yamahan suoraveto+orkkisnuija-combolla soitettua mitään muuta kuin kiilaten ja hiljaa. :D Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Aekuinen Naenen 30.12.2012 11:17:36 (muokattu 30.12.2012 11:18:17) | |
---|
markkuliini: Ei Dw:n pedaalit ole raskaita mutta niissä on normaalia painavapäisemmät nuijat. Yamahalla taas (ainakin oli jossain vaiheessa) kaikista kevyimmät nuijat, ne oli ihan hätkähdyttävän kevyet alumiinivarsineen. Veikkaan että painoero on noin 2x verrattuna Dw:n nuijiin. Siitä se tuntumaero tulee. Itse taas tykkään Dw:n omasta nuijasta, mutta monet kyllä soittavat Dw-pedaaleja normaalinuijilla. Itse en saanut Yamahan suoraveto+orkkisnuija-combolla soitettua mitään muuta kuin kiilaten ja hiljaa. :D Samoja havaintoja. DW:n nuija oli aivan liian raskas. Kokeilin gibraltarin perushuopanuijaa ja Tamalta muutamaa IC-nuijaa, mutta en saanut sitä pedaalia säädettyä omanlaiseksi joten lähti kiertoon. Minäkään en pidä siitä Yamahan perus huopa-nuijasta, olen käyttänyt ainoastaan Taman nuijia. Uudemmassa Yamaha-pedaalissa näyttääkin olevan jo huomattavasti hienompi ja todennäköisesti parempi nuija. |