Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5125 126 127 128 129414 415 416 417 418
Buusteri
26.05.2012 20:07:16

Nappasin torilta halvat 13" K/Z haitsut. Oikein makiasti toimii kakkoshaikkana. Koonsa puolesta pysyy paremmin "hyppysissä" kuin isommat. Mukavasti tuo väriä tuohon raskaampaan osastoon.
www.akmaband.com
Bobana
27.05.2012 00:24:37
jazzmies: Älä hullua yllytä!

Kyllä kyllä!
Siihen vedät kuule 220 bpm tuplismyllyn sen saksofonisoolon kylkeen. Ja onhan sulla hallussa. Olen nähnyt nimittäin. : )
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
jazzmies
27.05.2012 09:54:54
Bobana: Olen nähnyt nimittäin. : )

WTF? Kerro lisää! :D
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
Danko
27.05.2012 10:56:44

jazzmies: WTF? Kerro lisää! :D

ettei vaan olis kyse tästä klassikosta: http://www.youtube.com/watch?v=Jox2WlNX7Vo&t=4m42s
"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
Kailis
27.05.2012 14:36:14

Danko: ettei vaan olis kyse tästä klassikosta: http://www.youtube.com/watch?v=Jox2WlNX7Vo&t=4m42s

Tosta pätkästä samplet levylle niin voit mennä suoraan kesäterassille puhumaan nuorisolle oikeasta musiikista =D
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
Bobana
27.05.2012 19:03:03
Danko: ettei vaan olis kyse tästä klassikosta: http://www.youtube.com/watch?v=Jox2WlNX7Vo&t=4m42s

Niin. Tässähän tämä.
Cujo: Isä soitti ja kertoi ostaneensa kolme lammasta ja sähköurut. Se kyllä aina tietää, mihin rahansa laittaa.
moderndrummer88
27.05.2012 19:31:55 (muokattu 27.05.2012 19:37:32)
Buusteri: Nappasin torilta halvat 13" K/Z haitsut. Koonsa puolesta pysyy paremmin "hyppysissä" kuin isommat.

Entäs sitten Zetansa puolesta?
Vallu-Veke
27.05.2012 20:45:38
moderndrummer88: Entäs sitten Zetansa puolesta?

Zetalla ei ole väli, mutta koolla kuulemma on. Kikka oli mennyt sanomaan, ettei koolla ole väliä. Kaija K dark custom suuttui.
zak69
27.05.2012 20:48:58
Yamaha 01V96 VCM. Ai niin, ja clear emperorit tomeihin.
Case on aina niin tapauskohtainen juttu...
joonama
27.05.2012 22:12:45

moderndrummer88: Entäs sitten Zetansa puolesta?

Osui ja upposi. Plops.
Jos olisin luova ihminen, keksisin tähänkin jotain. Ja talvella pääsisi helpommin kulkemaan pihassa.
-Dr.DW-
27.05.2012 22:25:45
Vallu-Veke: Zetalla ei ole väli, mutta koolla kuulemma on. Kikka oli mennyt sanomaan, ettei koolla ole väliä. Kaija K dark custom suuttui.

Ja sitten jo tarvittiinkin MIB:sta tuttu Agent Z paikalle rauhoittelemaan suuttunutta artistia ja neuralisoimaan paha, paha loukkaus hänen mielestään=P
Voihan vastoinkäymiset.
VeKrio
27.05.2012 22:59:31

Näin sitä vaan pannaan kamaa kiertoon. Torilla Smittyn myynti-ilmo, jota saatan katua, vaan ehkä en sittenkään. Tänään ostin tilalle settiin passelimman rummun, kun on tuttu peli. Rogers Dynasonic alkuperäisellä kelkalla, hyvässä kunnossa, ja voi jeskamandeera kun on kiva. Mulla oli tommonen tismalleen samanlainen, vähän rytökuntoinen viitisen vuotta sitten ja myin sen pois. Saundia jäi semisti ikävä. Ei oo ikävä enää.

Tulevaisuus vapise ja ollos pelkäävä! Olen postmoderni soturi nyttisyyden ytimessä vanhoin hyviksi havaituin konstein, ja rakennan sinut sellaiseksi kuin haluan! Jag. Har. Talat.
Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä.
-Dr.DW-
27.05.2012 23:35:46
VeKrio: Näin sitä vaan pannaan kamaa kiertoon. Torilla Smittyn myynti-ilmo, jota saatan katua, vaan ehkä en sittenkään. Tänään ostin tilalle settiin passelimman rummun, kun on tuttu peli. Rogers Dynasonic alkuperäisellä kelkalla, hyvässä kunnossa, ja voi jeskamandeera kun on kiva. Mulla oli tommonen tismalleen samanlainen, vähän rytökuntoinen viitisen vuotta sitten ja myin sen pois. Saundia jäi semisti ikävä. Ei oo ikävä enää.

Tulevaisuus vapise ja ollos pelkäävä! Olen postmoderni soturi nyttisyyden ytimessä vanhoin hyviksi havaituin konstein, ja rakennan sinut sellaiseksi kuin haluan! Jag. Har. Talat.

Heh, että ilmeisen päättävin mielin ollaan liikenteessä? =D
Voihan vastoinkäymiset.
EJ84
28.05.2012 09:34:59

VeKrio: Torilla Smittyn myynti-ilmo, jota saatan katua, vaan ehkä en sittenkään.

Uuuuh-karohkeaa! Itse olen alkanut elättelemään ajatusta 14x6,5 messinki worldmaxista luopumisesta. Hintaisekseen ihan ylivoimainen rumpu ja sinänsä tekisi mieli pitää työkaluarsenaalissa, mutta tarvitseeko kaltaiseni harrastelija todella useampaa virvelirumpua? Kiikutikaakuti...
Duro
28.05.2012 10:22:48
Danko: Vahvikerenkaat, metallivanteet ja 6 lugia/puoli bassarissa viittaisivat C-200-sarjaan, 1968-72. Toisaalta tomimountin ja värin perusteella eivät ihan varhaisimmasta päästä:
http://www.coopersvintagedrums.com/yamacatalog555.jpg
http://i236.photobucket.com/albums/ … /nashdrum/yamaha/Yamahafinishes.jpg

Oolrait, kiitos. Eivätköhän ne tuota ole. Yhtä kataloogia kanssa kattelin niin runkojen puukerrosten määräkin täsmäisi tuohon C-200-sarjaan. Hieman epäilen että onko tuo tomille tarkoitettu metallipuikko basariin alkuperäinen, koska näyttää vähän kotitekoiselta eikä siinä ole mitään kulmansäätöä. Plus et dempparit puuttuu, mut niillä nyt ei mitään tee muutenkaan.

Finish on vieläkin vähän hämärän peitossa tosin. Blue Thunder näytti aluks siltä oikealta vaihtoehdolta, mut sitten näki parempia kuvia siitä eikä se ollu sinne päinkään.
Tilipitappituppitappi
Danko
28.05.2012 11:13:50

Duro: Oolrait, kiitos. Eivätköhän ne tuota ole. Yhtä kataloogia kanssa kattelin niin runkojen puukerrosten määräkin täsmäisi tuohon C-200-sarjaan. Hieman epäilen että onko tuo tomille tarkoitettu metallipuikko basariin alkuperäinen, koska näyttää vähän kotitekoiselta eikä siinä ole mitään kulmansäätöä. Plus et dempparit puuttuu, mut niillä nyt ei mitään tee muutenkaan.

Onko rungoissa ylimääräisiä reikiä? Kaikissa katalogeissa tomissa oleva mountti on "vinoneliö", tuossa näkyy olevan suorassa. Kieltämättä tanko-osakin näyttää hieman mallilta "tein itse, säästin".

Finish on vieläkin vähän hämärän peitossa tosin. Blue Thunder näytti aluks siltä oikealta vaihtoehdolta, mut sitten näki parempia kuvia siitä eikä se ollu sinne päinkään.

Lähin mihin pääsin oli Red Ripple Pearl, mutta a) se on punainen b) kuvio on tiheämpää
http://www.coopersvintagedrums.com/yamared5.JPG
http://www.coopersvintagedrums.com/yamripple_files/image012.jpg
"No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974
Duro
28.05.2012 12:04:51 (muokattu 28.05.2012 12:07:48)
Danko: Onko rungoissa ylimääräisiä reikiä? Kaikissa katalogeissa tomissa oleva mountti on "vinoneliö", tuossa näkyy olevan suorassa. Kieltämättä tanko-osakin näyttää hieman mallilta "tein itse, säästin".

Ylimääräsiä reikiä ei entisiä dempparinpaikkoja lukuun ottamatta ole. Eikä nekään tietenkää ole varsinaisesti ylimääräsiä :P Tuossa vaikuttas kaikki hardis yhtä siipimutteria ja muutamaa tomien viritappia lukuun ottamatta olevan alkuperäistä. Setin myyjä oli menossa Dafryn kirppikselle ja sanoi hakevansa sieltä tuohon ridelle tarkoitetun puikon joka uupuu. Alkuperäinen muhvi on kyllä paikallaan.
Tilipitappituppitappi
EJ84
28.05.2012 12:07:50

Laita Duro kyselyä Yamahan rumputehtaalle. Siellähän voi periaatteessa olla vaikka joku sama setä töissä joka on nuorempana kasannut noita.
Itse ainakin sain Premieriltä vastauksia kun tiedustelin mahdollisia historiatietoja setistäni. Tosin ne vastaukset olivat "Me emme ole pitäneet kirjaa näistä"-tyyppisiä. :)
Duro
28.05.2012 12:14:19
EJ84: Laita Duro kyselyä Yamahan rumputehtaalle. Siellähän voi periaatteessa olla vaikka joku sama setä töissä joka on nuorempana kasannut noita.
Itse ainakin sain Premieriltä vastauksia kun tiedustelin mahdollisia historiatietoja setistäni. Tosin ne vastaukset olivat "Me emme ole pitäneet kirjaa näistä"-tyyppisiä. :)

Ihan hyvä idis. Kävin kattomas Yamahan sivuilla enkä löytänyt mistää tosin contact-namiskaa tai mailiosoitteita. Tai sitten menivät vain ohi silmien.
Tilipitappituppitappi
Seba
28.05.2012 15:18:14

Kai tuosta uskaltaa jo mainita kun on jo maassa, vaikka vasta huomenna saan omiin käsiin..

http://i2.photobucket.com/albums/y4 … 51_149494291851058_1008511631_n.jpg

Antonio Drumsin 14x6" 1ply steambent pähkinävirve.
Käsityötä kroatialaisista laatupuista.

Odotukset on suht korkealla.
no niin on
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)