arse 24.02.2010 23:15:59 (muokattu 24.02.2010 23:18:06) | |
---|
My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
hollmi-5 24.02.2010 23:20:46 | |
---|
arse: Lisää kuvia, vähemmän vikinää. Meikäläinenhän nimittäin kuuluu myös Yamaha-kerhoon. http://muusikoiden.net/dyn/users/70626.jpg Jummi jammi. Nahkajammut! Eli onkos nämä ne junkjan torilla kauppaamat (melkein vuosi sitten)? Soundit, piuhat ja kajarit. |
arse 24.02.2010 23:28:16 | |
---|
hollmi-5: Jummi jammi. Nahkajammut! Eli onkos nämä ne junkjan torilla kauppaamat (melkein vuosi sitten)? Samat. Sain kaipaamani vanhan ajan kolisevan rokkisetin ja harvinaisen tyylikkään näköisen. En mä vaan voinut jättää ostamatta, kun hintakaan ei ollut mikään älytön. Otan lähiaikoina parempia kuvia. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
hollmi-5 24.02.2010 23:41:22 | |
---|
arse: Samat. Sain kaipaamani vanhan ajan kolisevan rokkisetin ja harvinaisen tyylikkään näköisen. En mä vaan voinut jättää ostamatta, kun hintakaan ei ollut mikään älytön. Otan lähiaikoina parempia kuvia. Todellakin erilainen ja hieno setti. Noita ei ole joka röpeltäjällä. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 25.02.2010 19:04:47 | |
---|
Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Sonormies 25.02.2010 20:04:04 | |
---|
hansakemanelius: Mitä vuosikertaa tuo setti on? Siitä en tiedä mitään, mutta olen varma, että noista jää nahkainen jälkimaku. :-) Savonlinnalaiset rumpalit: "Kun kaveri saa, on se kuin olisi itsekin saanut." |
hansakemanelius 25.02.2010 20:50:24 | |
---|
Sonormies: Siitä en tiedä mitään, mutta olen varma, että noista jää nahkainen jälkimaku. :-) No kunhan eivät haise lehmälle..... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
arse 26.02.2010 11:48:32 | |
---|
hansakemanelius: Mitä vuosikertaa tuo setti on? Ei aavistustakaan. Jotain 70-luvun alkupuolta on veikkailtu, mutta noista on ihan sikavaikea löytää netistäkään mitään infoa. My style is to follow the rhythm with snare (right hand) (free hand use for sure), left foot on both hi-hat and bass almost always which realistically by it self adds another layer or number (Hihat 1 bass drum 2), or rhythm lol! |
RstoU 27.02.2010 13:19:43 | |
---|
|
-imp- 08.03.2010 19:31:10 | |
---|
Tervehdys!!! Viime viikolla sitten viimein sain uudet pöntöt ja nyt on aika laittaa ekat kuvat niistä julki tännekin. kyseessä on Pearl referencet twilight fade värillä ja seuraavilla speckseillä: BD 20"x18" RT 10"x8" RT 12"x9" RT 14"x11" FT 16"x14" Virvelinä palvelee edelleen Premierin Heavy Rock Nine kokoa 14"X9" Setin soundeista on aika turha sanoa mitään, niitä on hehkutettu joka paikassa ihan tarpeeksi, ja totta se on joka sana. Mä ainakin olen ihan pähkinöinä... Laitetaan vielä specksit setissä kiinni olevista pelleistä: l to r Sabian AAX 14" mini china Sabian AAX 14" metal hats Sabian AAX 16" dark crash Sabian AA 10" splash Stagg 12" mini china Sabian AAX 12" metal splash Sabian AAXplosion 18" crash Paiste 20" (sound creation bell ride???) Sabian AA 18" fast chinese Sabian AAX 18" bright crash Stagg Myra 14" Hats (lainapelit, kiitokset Latvalan Tuomolle) Eli näillä mennään ja sitte vielä ne kuvat: http://profile.imageshack.us/user/taskirapu/ Kuvia on aika julman paljon, ja suurin osa ihan turhia:) koittakaa blokata sieltä ne katsomisen arvoiset... ketkä vitun muut? |
Sa(n)kari 08.03.2010 19:35:44 | |
---|
-imp-: Tervehdys!!! Viime viikolla sitten viimein sain uudet pöntöt ja nyt on aika laittaa ekat kuvat niistä julki tännekin. On varmaan ihan siistit, ei vaan ota nuin pienistä kuvista selvää. Tai sitten en vaan osaa. Mitä tarkoittaa akustiikka ?
-Huono onni. |
hollmi-5 08.03.2010 19:57:41 | |
---|
Sa(n)kari: On varmaan ihan siistit, ei vaan ota nuin pienistä kuvista selvää. Tai sitten en vaan osaa. Todella pienet kuvat. Todella... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Bacchus 08.03.2010 21:09:41 | |
---|
Kuvia on aika julman paljon, ja suurin osa ihan turhia:) koittakaa blokata sieltä ne katsomisen arvoiset... Makoisan näköinen kattaus, töllistelisi mieluusti vähän lähemminkin. Nyt ilmeisesti resoluutio pimahtanut hieman pieneksi.;) When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Vallu-Veke 09.03.2010 07:24:52 | |
---|
hollmi-5: Todella pienet kuvat. Todella... Juu isompaa kuvaa please. On ne samperin hienoja nuo mallit, joista puu kultaa läpi. |
ramzuz 09.03.2010 21:19:48 | |
---|
|
damn u 09.03.2010 23:25:55 | |
---|
Olen aina miettinyt että onko tuollaisella pallilla helpompi pieraista kun on tuommoinen vauhtilovi? Nätit pöntöt, ihan helmet. |
moderndrummer88 09.03.2010 23:38:17 | |
---|
Mä taas oon miettiny, että miksi jotkut laittaa kakkoshaikan tohon "riden paikalle" ja sit ride siirretään tonne sivuun aika hankalaan kulmaan. Onko se toinen haikka tosiaan niin paljon enemmän käytössä, että ridekin saa väistyä sen tieltä? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
ramzuz 09.03.2010 23:38:39 (muokattu 09.03.2010 23:54:09) | |
---|
Olen aina miettinyt että onko tuollaisella pallilla helpompi pieraista kun on tuommoinen vauhtilovi? Nätit pöntöt, ihan helmet.
Hehe:) Kun tuota tuolia ostin, ystävällinen myyjä esitteli sitä näin... Lovi on sitä varten että turhat ilmat poistuu tai kun tuolin kääntää ympäri voi isommatkin säkit omistava nauttia soittamisesta... Eli on muuten erittäin hyvä tuoli tuo 2000nen. Mä taas oon miettiny, että miksi jotkut laittaa kakkoshaikan tohon "riden paikalle" ja sit ride siirretään tonne sivuun aika hankalaan kulmaan. Onko se toinen haikka tosiaan niin paljon enemmän käytössä, että ridekin saa väistyä sen tieltä? Riippuu mistä tykkää... Ride tuolla sivussa on todella hyvä nopeissa jutuissa, Blastit olis ainakin mun mielestä hankala soittaa jos ride olis edessä. Lisäksi kun tykkään pitää crashit edessä, rideä en saisi mitenkään soitettavaksi crashin alle. Ja taas kakkoshaitsu tossa kohdassa on just siinä mihin käsi ekana osuu. Näin ne vievät vielä todella vähän tilaakin. Soitan aika paljon openhandina, tosin vasurilla päähaitsuun, mutta toi xhat on tosi jees lisä settiin. Mutta jos vaikka fuusiojatsia soitan, ni asettelu vaihtuu... |
isoaarne 10.03.2010 10:04:48 | |
---|
damn u: Olen aina miettinyt että onko tuollaisella pallilla helpompi pieraista kun on tuommoinen vauhtilovi? On. Pearl on kehittäny ton tuolin nimenomaan ilmavaivoista kärsiville, että on helpompi suhnutella keikan tiimellyksessä. http://www.youtube.com/watch?v=cW0RIbQwOfI&fmt=18 |
Vallu-Veke 10.03.2010 11:37:49 | |
---|
isoaarne: On. Pearl on kehittäny ton tuolin nimenomaan ilmavaivoista kärsiville, että on helpompi suhnutella keikan tiimellyksessä. Aktivia-jogurtti auttaa, jos on perinteinen tuoli ;) |