Aihe: Settikuvat Volume 5
1 2 3 4 5120 121 122 123 124 125 126
kincy
24.02.2010 19:31:20

moderndrummer88: Mitä vanhat silmäni näkevätkään? Tu-tu-tu-tuplapedaalit! Oivoivoi...

No nepä ne. On ne sinullekin tutut vekottimet, nopeutta tuplabasarityöskentelyyn sinäkin vielä joku aika sitten treenasit, älä jeesustele siinä vaan mene vaikka lenkille, hus hus!
Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi.
moderndrummer88
24.02.2010 19:42:15 (muokattu 24.02.2010 19:43:55)
kincy: No nepä ne. On ne sinullekin tutut vekottimet, nopeutta tuplabasarityöskentelyyn sinäkin vielä joku aika sitten treenasit, älä jeesustele siinä vaan mene vaikka lenkille, hus hus!

Nyt tutka kondikseen ;)

Joo treenasin, mut sit tajusin, että ei se nopeus tuo leipää mulle pöytään, ei jalkojen eikä käsien...
"Well I like drummers baby you're not my bag..."
kincy
24.02.2010 20:17:26 (muokattu 24.02.2010 20:19:00)

moderndrummer88: Nyt tutka kondikseen ;)

Joo treenasin, mut sit tajusin, että ei se nopeus tuo leipää mulle pöytään, ei jalkojen eikä käsien...

Se, että sinä olet hidas, ei tarkoita sitä, etteikö toiset voisi omistaa tuplapedaalia. Simpleä, jatketaan..
Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi.
moderndrummer88
24.02.2010 20:25:03 (muokattu 24.02.2010 20:31:38)
kincy: Se, että sinä olet hidas, ei tarkoita sitä, etteikö toiset voisi omistaa tuplapedaalia. Simpleä, jatketaan..

Nyt kyllä missasin pointin...

E: Ja niin missasit säkin, koita nyt oikeesti relata jäbä vähän! Sanoit esittelyviestissäs, että tässä teille vanhoille jarruille kuvaa.

Otin sitten siihen sellaisen "vanhan jarrun" puhetyylin (mitä vanhat silmäni näkevätkään, änkytys, yms...) jonka oisit ehkä tajunnu jos oisit vähän rauhallisemmin lukenu ton mun viestin, etkä suin päin rynnänny puolustamaan teidän tuplapedaalisoittajien viimeisintä linnaketta... Viestini ei ollut tarkoitus olla millään muotoa vittuilua, vaan semmonen hauska kaverillinen heitto, luulin, että olisit sen jo viestin kirjoitusasusta tajunnu, ettei sitä hymiötä sinne olis tarvinnu laittaa, jotenkin tää sun helvetin aggressiivinen asenne ruokkii näitä konflikteja. Chillaa!
markkuliini
24.02.2010 20:41:41 (muokattu 24.02.2010 20:42:03)

moderndrummer88:
Viestini ei ollut tarkoitus olla millään muotoa vittuilua, vaan semmonen hauska kaverillinen heitto, luulin, että olisit sen jo viestin kirjoitusasusta tajunnu, ettei sitä hymiötä sinne olis tarvinnu laittaa, jotenkin tää sun helvetin aggressiivinen asenne ruokkii näitä konflikteja. Chillaa!

Multakin meni se huumori aika ohi.
Itse en myöskään huomannut "helvetillistä agressiivisuutta" ainakaan Kincyn viesteissä.
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
moderndrummer88
24.02.2010 20:46:25 (muokattu 24.02.2010 20:47:49)
markkuliini: Multakin meni se huumori aika ohi.
Itse en myöskään huomannut "helvetillistä agressiivisuutta" ainakaan Kincyn viesteissä.

No joko aukesi selityksen kanssa?

E: Aggressiivisuus siis siinä mielessä, että mitä tahansa sanonkin, sieltä tulee aika nopeasti piikittelevä vastaus, välttämättä miettien sen pidempään, mitä oikeasti koitin sanoa.
kincy
24.02.2010 21:00:16

Mä olen ihan chill ja enkä tosiaankaan ole aggressiivinen. Jos näiden sinun viestien tarkoitus on olla kaverellisia heittoja ilman vittuilua, niin suosittelen tarkistamaan kirjoitusasun. On täällä muitakin, jotka ne vittuiluna kokee, en minä pelkästään. Jos haluat asettua ns. vanhan jarrun asemaan ja heittää jotain tuplapedaaleista, niin en minä ainakaan laittaisi mitään voivotteluja sinne. Minulla ei ainakaan ole intressejä taas jauhaa ihan joutavista asioista joten jatkettaisiinko nyt ihan tosi niiden settikuvien katselua ja asiallista kommentointia.
moderndrummer88
24.02.2010 21:04:29 (muokattu 24.02.2010 21:05:50)
kincy: Jos haluat asettua ns. vanhan jarrun asemaan ja heittää jotain tuplapedaaleista, niin en minä ainakaan laittaisi mitään voivotteluja sinne.

No voi herranisä! Vanhuksethan ne just voivotteleekin kaikkea :D
- Voi voi kun on taas lonkka kipeänä...
- Voi voi kun tämä nykynuoriso on niin kuritonta...
- Voi voi kun pumppu reistaa...
Minulla ei ainakaan ole intressejä taas jauhaa ihan joutavista asioista joten jatkettaisiinko nyt ihan tosi niiden settikuvien katselua ja asiallista kommentointia.

No kyllä tunnut niistä jauhavan silti.
markkuliini
24.02.2010 21:18:11 (muokattu 24.02.2010 21:22:10)

moderndrummer88: No joko aukesi selityksen kanssa?

No ei oikeastaan.
Vaikutti selittelyltä, suoraan sanottuna.

Edit: Saattoi hyvin olla ihan vilpitöntä huumoria, mutta jos useampi käsittää väärin niin ehkä siinä on jotain vialla.
Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa, kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön.
Pearlman
24.02.2010 21:31:15
moderndrummer88: Nyt kyllä missasin pointin...

E: Ja niin missasit säkin, koita nyt oikeesti relata jäbä vähän! Sanoit esittelyviestissäs, että tässä teille vanhoille jarruille kuvaa.

Otin sitten siihen sellaisen "vanhan jarrun" puhetyylin (mitä vanhat silmäni näkevätkään, änkytys, yms...) jonka oisit ehkä tajunnu jos oisit vähän rauhallisemmin lukenu ton mun viestin, etkä suin päin rynnänny puolustamaan teidän tuplapedaalisoittajien viimeisintä linnaketta... Viestini ei ollut tarkoitus olla millään muotoa vittuilua, vaan semmonen hauska kaverillinen heitto, luulin, että olisit sen jo viestin kirjoitusasusta tajunnu, ettei sitä hymiötä sinne olis tarvinnu laittaa, jotenkin tää sun helvetin aggressiivinen asenne ruokkii näitä konflikteja. Chillaa!

Ei ole sinussa koomikon vikaa ollenkaan, ei. En tiennytkään että tuplapedaalinsoittajat ovat jotenkin eri porukkaa kuin muut soittajat. Minusta on vain hyvä mitä monipuolisemmin rummustoa osaa käyttää. Helvetti näitä juttuja...pitäisköhän aikuisille rumpaleille perustaa ihan oma sivusto. Ja tässä ketjussa pitäisi olla settikuvia =0/
jazzmies
24.02.2010 21:32:54
markkuliini: Edit: Saattoi hyvin olla ihan vilpitöntä huumoria, mutta jos useampi käsittää väärin niin ehkä siinä on jotain vialla.

Kannattaa opetella kirjoittamaan juuri sillä tavalla, ettei väärinkäsityksiä pääse syntymään. Sisällön kirjoittamisen suhteen ei koskaan saa olla liian omahyväinen tai sarkastinen, jotta viesti välittyisi lukijalle, ja ilman että kirjoittaja yrittäisi puuttua lukijan tunne-elämään, musiikkimakuun, estetiikkaan ja sisältöön. Itse olen yrittänyt kirjoittaa kaiken niin asiallisesti kuin vain kykenen, ja tulokset ovat olleet melko vaihtelevia.
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat?
moderndrummer88
24.02.2010 21:36:15 (muokattu 24.02.2010 21:38:47)
markkuliini: No ei oikeastaan.
Vaikutti selittelyltä, suoraan sanottuna.

Edit: Saattoi hyvin olla ihan vilpitöntä huumoria, mutta jos useampi käsittää väärin niin ehkä siinä on jotain vialla.

Oon katellu viime päivät tässä Pasilaa youtubesta iltaisin ja mulla oli mielessä semmonen Rauno Repomies -hahmo tossa viestissäni. Ois varmaan pitäny linkittää kuva siihen ja vielä kirjoittaa lainauksiin sit toi mun viesti.

Minusta on vain hyvä mitä monipuolisemmin rummustoa osaa käyttää.

On erittäin hyvä, kyllä minäkin tuplia vielä osaan nykyäänkin tiukan paikan tullen länkyttää. Tuosta monipuolisuudesta vaan tosin vielä, että yleensä noi tuplapedaalimiehet on niitä kaikkein vähiten monipuolisia, minun kokemusten mukaan...
markkuliini
24.02.2010 21:49:21

moderndrummer88: Oon katellu viime päivät tässä Pasilaa youtubesta iltaisin ja mulla oli mielessä semmonen Rauno Repomies -hahmo tossa viestissäni.

Niin, hitsi, oishan meidän pitäny se tietenki arvata... :P
moderndrummer88
24.02.2010 21:50:53
markkuliini: Niin, hitsi, oishan meidän pitäny se tietenki arvata... :P

Luotin teidän arviointikykyyn tunnistaa, että milloin koitan jäljitellä vanhan miehen mutinoita... :)
hollmi-5
24.02.2010 21:51:45
Mulla oli mielessä lähinnä Heimo Vesa. Fingerporista.
Soundit, piuhat ja kajarit.
moderndrummer88
24.02.2010 22:03:51
hollmi-5: Mulla oli mielessä lähinnä Heimo Vesa. Fingerporista.

No menee samaan kategoriaan... :P
Stereophile
24.02.2010 22:14:11

Eli aiheeseen:

Päivitettyä huonolaatuista kuvaa profiilissa.
Mikäs tässä soitellessa!
Rockster
24.02.2010 22:15:10
Stereophile: Eli aiheeseen:

Ah. Genistat on vaan niin hienot edelleen...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
moderndrummer88
24.02.2010 22:19:06

Kyllä kelpais...
Speedy
24.02.2010 22:56:14 (muokattu 24.02.2010 22:57:15)

No NYT on kunnon rummut... saat plussan...=)

E: no NYT on joku oikeessa topiikissa... saat plussan..=)
"All I think about is time and groove" J. Porcaro
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)