Tama (Royal Star) 28.03.2005 20:00:39 | |
---|
kyllä se on sitten paska rumpali tuo larssi! katoin eilen sen rock in rion ja ei jumaliste! sen kannattais ihan tosissaan sitä metronoomia opetella käyttämään! niin, sä osaat jo käyttää metronomia sohvan reunalla telkkarin ääressä:P... en tajua, miks rumpalia pitää mollata, kun on sattunut pääsemään korkealle, vaikka taidot eivät ole parhaasta päästä. hän ei ehkä ole teknisesti ole paras mahdollinen, ja soittaa n.10:llä eri tempolla biisiä kohden, mutta on vain päässyt korkealle metallicassa, ja se vasta kyrpiikin useaa ihmistä. miksi? mikä ihmeen zildjian.....? |
Distortion 28.03.2005 20:16:49 | |
---|
Nyt alan mäkin väittelemään/dadailemaan. Lars on huono, se ei treenaa. Sen kompit laahaa liikaa. Se on tyhmän näkönen. Sen käsitys rumpusoundeista on p***a. Turha topik. Allekirjoitus. |
Tama (Royal Star) 28.03.2005 20:21:18 | |
---|
Se on tyhmän näkönen. Sen käsitys rumpusoundeista on p***a. ....kitaristit:D..... mikä ihmeen zildjian.....? |
tthei 28.03.2005 20:24:33 | |
---|
Tuuli on tänään kylmä ja lännestä,Ruotsista, tulee homoja ja perseennuolijoita(mukaanlukien Lars). Pakko puuttua tohon. Lars ei ole Ruotsista :D Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
--------------------------
www.innervision-fin.tk |
Distortion 28.03.2005 20:27:08 | |
---|
....kitaristit:D..... Pärskele! Rasismia! >:) Oikeesti kuunnelkaa sen tomisoundia, kun pahvilootaa hakkais kepillä. Olen erilainen nuori, pidän ngerin virppasoundista! Hahaa Allekirjoitus. |
Tama (Royal Star) 28.03.2005 20:42:36 | |
---|
Pärskele! Rasismia! >:) Oikeesti kuunnelkaa sen tomisoundia, kun pahvilootaa hakkais kepillä. Olen erilainen nuori, pidän ngerin virppasoundista! Hahaa nykyiset tomisaundit ovat kyllä heikommat kuin edelliset...... mutta minäkin olen erillainen nuori, pidän larssia kohtuullisena rumpalina;).... mikä ihmeen zildjian.....? |
Alpha 28.03.2005 20:44:12 | |
---|
Pakko puuttua tohon. Lars ei ole Ruotsista :D EINI!!! |
Tama (Royal Star) 28.03.2005 20:54:10 | |
---|
EINI!!! tämähän on törkeää, halonhakkaaja haukkuu larsea, vaikkei edes tiedä, mistä mies on kotoisin!;) mikä ihmeen zildjian.....? |
Alpha 28.03.2005 21:18:13 | |
---|
tämähän on törkeää, halonhakkaaja haukkuu larsea, vaikkei edes tiedä, mistä mies on kotoisin!;) Selkään pitäis antaa tuommosille, jotka ei tiijä että Larssi on Afrikasta.
Hoho. |
TAMAS 28.03.2005 21:55:03 | |
---|
afrikasta. ehei. saharasta se on hiekan alta pöllähtäny tulla. :P niinpähän kun se on |
Glubatz 29.03.2005 14:27:21 (muokattu 29.03.2005 14:29:58) | |
---|
Pakko puuttua tohon. Lars ei ole Ruotsista :D Tiedän, se on Tanskaata alun perin. Se vaan meni niitten homojen joukkoon. En tarkottanutkaan, että Lars tulisi Ruotsista vaan jenkeistä.Eikös se siellä asu?Ehkä se oli vaan huonosti kirjotettu, eli sori vaan.perseestä se kumminkii on |
Mikael 29.03.2005 14:33:18 | |
---|
ei lukkoa vaan historiallinen ensmäinen dada muulla palstalla äläs nyt... kiipparipalstalla ollaan jo aika paljon pidemmällä. Juzzu: "Vire on vain suositus, ei pakko." |
Alpha 29.03.2005 14:58:32 (muokattu 29.03.2005 14:58:44) | |
---|
perseestä se kumminkii on Avataris on... |
juoni 29.03.2005 15:14:10 | |
---|
Olen tähän saakka onnistunut välttymään kirjoittamasta tähän -tai muihinkaan Larsia koskeviin- topiikkeihin, mutta se Rock In Rio ja muutamat yllä olevat kommentit kirvoittivat kommentoimishalujani. Rock In Riossa soitto tosiaan oli sanalla sanoen kaameaa: Time ja tyylitaju täysin tuntemattomia käsitteitä ja kuka lie oli kannut virittänyt, mutta omat NewSoundinikin ovat studiossa kuulostaneet paremmilta. Tosin muutenkin koko konsertin äänenlaatu oli aika huono, joten silläkin saattaa olla osansa asiaan. Kuitenkin eilen satuin katsomaan Metallica: Cunning Stunts dvd:tä ja kas kummaa: Herra Ulrich soitti, - jos nyt ei loistavasti- niin ainankin aivan kelvollisesti. Tempo piti paljon paremmin kuin tuossa Lissabonin pätkässä ja soitto oli muutenkin paljon tyylikkäämpää. Tuplabasarointi ei tuossakaan aivan nappiin sujunut, mutta jos pystyi unohtamaan rokkipoliisi-asenteen ja kuuntelemaan keikkaa musiikkina niin ei sen soitto mitenkään korvaan pistänyt. Mitä taas tuossa yläpuolella sanottiin Larsin mollaamisesta sen kuuluisuuden ja menestyksen takia, niin kateushan toki on suomalainen kansantauti, mutta jos kaveri on tosiaan soittanut samassa bändissä reilut 25 vuotta samoja simppeleitä biisejä eikä soitosta tule ainankaan toisinaan yhtään mitään, niin kyllä silloin jossain on vikaa ja on vähän aihettakin kritisoida. Oikeastaan kaikki vuodatukseni on jo tuhanteen kertaan tässäkin sanottu, mutta enää en voinut vastustaa kiusausta. Lukkoon vaan. Lahjattomat Treenaa |
moderndrummer88 29.03.2005 17:48:21 | |
---|
rupean tässä vielä hetfieldiä mollaamaan, sen lauluhan kuulosti aivan karmealta ja jätti n. 30% vokaaleista yleisön tehtäväksi, kauheaa väkisin huutamista Tärbä-tärbä-kosh |
Tapani L 29.03.2005 18:06:02 | |
---|
Mä nyt kritisoin vähän Metallicaa, kun ne ovat menestyneet, vaikka ovat tehneet sellaisia biisejä, joista ihan kaikki maailman ihmiset eivät pidä. Ja sit on joitakin niitä soittajia parempia soittajia olemassa, jotka eivät ole menestyneet yhtä hyvin, mikä on tosi väärin ja Metallica ansaitsee kyllä oikeen kunnon haukut tästäkin asiasta. Ja sit ku se Larssi Ulrissi ei reenaa jos sitä ei huvita! Mä ainakin tekisin kaikkea mahdollista, mikä ei huvittaisi mua, jos mä olisin sen asemassa! Jos olisin Larssi, ni ekana ajaisin itseltäni kaikki karvat pois ja viiltelisin korviani voiveitsellä. |
Tama (Royal Star) 29.03.2005 19:53:00 | |
---|
rupean tässä vielä hetfieldiä mollaamaan, sen lauluhan kuulosti aivan karmealta ja jätti n. 30% vokaaleista yleisön tehtäväksi, kauheaa väkisin huutamista ja taas asiantuntija vauhdissa.... mikä ihmeen zildjian.....? |
Tama (Royal Star) 29.03.2005 19:54:13 | |
---|
rupean tässä vielä hetfieldiä mollaamaan, sen lauluhan kuulosti aivan karmealta ja jätti n. 30% vokaaleista yleisön tehtäväksi, kauheaa väkisin huutamista taas asiantuntija vauhdissa..... mikä ihmeen zildjian.....? |
mr_b 30.03.2005 23:16:31 | |
---|
Lars, älä mene pois! The man-machine, semi-human being. |
Tama (Royal Star) 31.03.2005 09:06:02 | |
---|
Lars, älä mene pois! ei se ole pois menossa, se on vaan vapaalla..... mikä ihmeen zildjian.....? |