kincy 02.04.2016 17:14:17 | |
---|
ultra: On muuten todella perseesta, etta Pro-Markin 5A muuttui hiukan kun lafka siirtyi D'Addariolle. Keppi on just sopivan ikavasti enemman etupainoinen, kuin se vanha. Vanha oli aivan taydellinen. Oletko kokeillut 5A Natural mallia? Ostin kokeeksi näitä ja ensimmäisen treenin perusteella tuntuisi olevan lähellä sitä vanhaa Millenium II 5 A mallia josta itsekin tykkäsin enemmän. Uskomatonta mikä ero painossa vaikka eikai siinä ole muuta eroa, kuin pinta on vain käsittelemätön. |
ultra 02.04.2016 18:35:58 | |
---|
kincy: Oletko kokeillut 5A Natural mallia? Ostin kokeeksi näitä ja ensimmäisen treenin perusteella tuntuisi olevan lähellä sitä vanhaa Millenium II 5 A mallia josta itsekin tykkäsin enemmän. Uskomatonta mikä ero painossa vaikka eikai siinä ole muuta eroa, kuin pinta on vain käsittelemätön. On niissä muutakin eroa. Profiilissa on silminnähtävä ero ja kapeimmalta kohdalta uusi versio on paksumpi. |
VeKrio 03.04.2016 20:54:55 | |
---|
LumPukselle plussa! Mulla aikanaan meni snarekäsi aivan tosi kivuliaaksi yhdessä hevipumpussa. Kun vaihdoin kapulan hikkorista valkopyökkiin, niin avot! Balbex siis kyseessä (koska siinä on b ja x -kirjain). Se pelasti. Jotenkin valkopyökki on käsille armeliaampaa. Se on kevyempää, eikä välitä iskua käteen niin voimakkaasti kuin hikkori. Jos on tuota käsivarren kipeytymisongelmaa, suosittelen kokeilemaan. Mulla siis suosikkitikku on HB5G. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
JanneO 04.04.2016 08:14:55 | |
---|
VeKrio: LumPukselle plussa! Mulla aikanaan meni snarekäsi aivan tosi kivuliaaksi yhdessä hevipumpussa. Kun vaihdoin kapulan hikkorista valkopyökkiin, niin avot! Balbex siis kyseessä (koska siinä on b ja x -kirjain). Se pelasti. Jotenkin valkopyökki on käsille armeliaampaa. Se on kevyempää, eikä välitä iskua käteen niin voimakkaasti kuin hikkori. Jos on tuota käsivarren kipeytymisongelmaa, suosittelen kokeilemaan. Mulla siis suosikkitikku on HB5G. Mulla sama, hikkorikapulasta saan kädet kipeiksi, mutta valkopyökillä ei oireita. Lähettäjä: "rumpujoppari R***i"
Lähetetty: 18.10.2010 02:40
Otsikko: Re: Tori: Sabian B8 Pro
Karavaani kulkee iloisesti rallatellen eteenpäin, vaikka koirat, persaukiset ja kateelliset räksyttävätkin. |
kincy 04.04.2016 17:27:54 | |
---|
ultra: On niissä muutakin eroa. Profiilissa on silminnähtävä ero ja kapeimmalta kohdalta uusi versio on paksumpi. Tarkoitin nyt 5A Natural mallia sekä tätä "uutta" 5A mallia. Äkkiseltään ei näyttänyt olevan muuta eroa kuin siis käsittelemätön pinta mutta painoeroa on paljonkin. |
ktlxd 04.07.2016 17:55:26 | |
---|
Mitkä olisivat hyvät ja halvat rumpukapulat heavy/rock soittajalle. |
ktlxd 04.07.2016 17:55:26 | |
---|
Mitkä olisivat hyvät ja halvat rumpukapulat heavy/rock soittajalle. |
ktlxd 04.07.2016 17:56:48 | |
---|
Mitkä olisivat hyvät ja halvat rumpukapulat heavy/rock soittajalle? |
Duro 04.07.2016 18:29:22 | |
---|
Paljos se pari sais maksaa ollakseen halpa? X3 Hi! Ask me about Impression cymbals! |
statistiÖ 12.07.2016 21:44:28 | |
---|
44 cm pitkät karahkat, kuten nämä http://www.komppisorvaamo.fi/public/product_details.php?p=42 on jokseenkin naurettavat, jollei ole todella isokokoinen ja -kätinen soittaja. Kuitenkin ihan hyvä lisä yksinreenikapuloihin. Hissuksiin vedän lämmittelykierroksen. Kehittää tehokkaasti niitä lihaksia, joita aina tarvitsee, koska nuissa alkaa jo maan vetovoima olla huomattava. Mitä tarkoittaa kapulan nostaminen, lyömisen sijaan. Toisaalta on helpompi soittaa hiljaa, mutta muilla kapuloilla kun kovempaa räiskii, tulee jotain uutta kovuutta saundiin. Ei ehkä kiva, kellontikitystä. Pituuden takia tulee myöskin reenattua koordinaatiota ja liikeratoja enemmän, koska nuo jää joka paikkaan kiinni ja menee helposti solmuun, vaikka mulla on väljä setti, ei ole rummut ja pellit suussa. ¤ jos ei soi hiljaa, soi kovaa ¤ olennainen ¤ sidonnainen ¤ puolinainen ¤ moninainen ¤ kokonainen ¤ ainainen ¤ ihanainen ¤ |
VeKrio 16.07.2016 14:59:30 | |
---|
Ja täsmennän tota kapulamalliani! Se on siis HB (eli valkopyökki) G5B. "Tuon väristä meillä on." -Kailis |
ultra 17.07.2016 11:23:21 | |
---|
Palatakseni touhon aiempaan Pro-Mark 5A-keskusteluun kysyisin, että onko joku mahdollisesti testaillut Pro-Markin Rebound Balance .550-palikoita? Voikuttais specsien perusteella olevan aika lähellä sitä vanhaa 5A:ta. Mulla alkaa varasto käymään vähiin, eli uutta satsia pitäis tilata. Asuinmaassani kun ei ole sen enempää maahantuojaa kuin jälleenmyyjääkään, niin on tuo testaaminen hiukan hankalaa.. |
ultra 03.10.2016 20:45:44 | |
---|
ultra: Palatakseni touhon aiempaan Pro-Mark 5A-keskusteluun kysyisin, että onko joku mahdollisesti testaillut Pro-Markin Rebound Balance .550-palikoita? Voikuttais specsien perusteella olevan aika lähellä sitä vanhaa 5A:ta. Mulla alkaa varasto käymään vähiin, eli uutta satsia pitäis tilata. Asuinmaassani kun ei ole sen enempää maahantuojaa kuin jälleenmyyjääkään, niin on tuo testaaminen hiukan hankalaa.. Itse itselleni vastaten. Tuo mainitsemani Rebound Balance on aikalailla just eikä melkein. Noilla mennään jatkossa.. |