hollmi-5 04.01.2010 23:11:25 | |
---|
sticker1: Mikähän nyt mahtaa olla vikana kun tänään soittaessani huomasin 16 tuumaisen Alchemy professional medium crashini kuulostavan samalta kuin haljennut pelti ja voimakkuuden ehkä vähän vaimenevan. Mitään halkeamaa tai jälkeä ei näy missään vaikka kuinka etsisi. Olisiko kenelläkään tietoa mistä on kyse? Olisiko pellin reuna väsähtänyt jostakin kohtaa? Semmoiseen olen törmännyt joskus. Eli pelti näyttää ehjältä. Tarkemmin tutkiessa reuna oli hiukan taipunut yhdestä kohtaa. Soundit, piuhat ja kajarit. |
sticker1 04.01.2010 23:53:30 | |
---|
Tarkastin pellin reunat tasaisella pöydällä eivätkä ne olleet mistään kohtaan taipuneet. Peltiä lyödessä kuuluu sellainen ylimääräinen helinä. |
markkuliini 04.01.2010 23:55:33 | |
---|
sticker1: Tarkastin pellin reunat tasaisella pöydällä eivätkä ne olleet mistään kohtaan taipuneet. Peltiä lyödessä kuuluu sellainen ylimääräinen helinä. Siinä on luultavasti alkava uran suuntainen halkeama jota ei vielä helposti näe. Aika pienestä ne saattaa alkaa jo särisemään. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
kuusinki 04.01.2010 23:57:55 | |
---|
Olen ollut todistamassa 18" constantinoplen hajoamista kuvun juuresta. Pilasin kaverin keikan kun huomasin tapahtuneen. Kato koko pelti läpi. |
sticker1 05.01.2010 00:00:17 | |
---|
markkuliini: Siinä on luultavasti alkava uran suuntainen halkeama jota ei vielä helposti näe. Aika pienestä ne saattaa alkaa jo särisemään. Olisiko tässä vaiheessa joku keino korjata halkeama, kunhan sen nyt löydän? |
Kailis 05.01.2010 00:03:41 (muokattu 05.01.2010 00:05:59) | |
---|
sticker1: Olisiko tässä vaiheessa joku keino korjata halkeama, kunhan sen nyt löydän? Ovat poranneet molempiin päihin halkeamia pienen, n. 3mm reiän pysäyttämään etenemisen. Ongelma on halkeaman pään paikantamisessa. Saattaa olla hiusmurtuma jota ei näe ja siitä kavalasti jatkaa etenemistään. Olen ollut todistamassa 18" constantinoplen hajoamista kuvun juuresta. Auts! |
sticker1 05.01.2010 00:08:10 | |
---|
Kailis: Ovat poranneet molempiin päihin halkeamia pienen, n. 3mm reiän pysäyttämään etenemisen. Ongelma on halkeaman pään paikantamisessa. Saattaa olla hiusmurtuma jota ei näe ja siitä kavalasti jatkaa etenemistään. Joo, olen harrastanut sitä aikaisemman halppis crashini kanssa ehkä turhan huolimattomasti ja sehän halkesi täysin korjaamattomaan kuntoon. |
sahkuifk 05.01.2010 00:48:08 | |
---|
Porasin juuri muutaman 3 mm reiän halkeamien päihin, saas kattoo kuinka käy. Mittasin halkeamien pituudet ylä- ja alapuolelta ja niin vain oli yhdessä halkeamassa 2 mm pituusero eri puolilta kun mittailin, n. 15 mm halkeamassa. Eli tarkkana saa olla. Saundi ei kärsiny, mutta särinä lähti. Pelti on Paisteen Rude 2000 crash/ride 18. Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
markkuliini 05.01.2010 14:06:35 | |
---|
Onko kellään kokemusta Aquarianin Regulator maillisista bassarin etukalvoista? Eikös se valkoinen malli ole sellainen smooth white, eli ei coated? Mites sellaiseen maalitussi tarttuu? Ajattelin keikkasetin bassariin vaihtaa kalvot, ja luultavasti laitan lyöntipuolelle Superkick I:sen. Se ollut mieleinen treenisetissä ainakin. Tuolla valmiiksi semisti dempatun lyönti -ja etukalvoyhdistelmän kanssa pitäis varmaan heittää lopuillakin tyynyillä vesilintua... Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 05.01.2010 18:11:09 (muokattu 05.01.2010 18:12:00) | |
---|
markkuliini: Onko kellään kokemusta Aquarianin Regulator maillisista bassarin etukalvoista? Eikös se valkoinen malli ole sellainen smooth white, eli ei coated? Mites sellaiseen maalitussi tarttuu? Ajattelin keikkasetin bassariin vaihtaa kalvot, ja luultavasti laitan lyöntipuolelle Superkick I:sen. Se ollut mieleinen treenisetissä ainakin. Tuolla valmiiksi semisti dempatun lyönti -ja etukalvoyhdistelmän kanssa pitäis varmaan heittää lopuillakin tyynyillä vesilintua... Kait se maalitussi tarttuu. Jollain miedolla haihtuvalla liuottimella pyyhkäiset mahdolliset rasvat pois. Yhdistelmä kuulostaa hyvältä. Todennäköisesti se 4 3/4" tuuman reiällä varustettu reso? Kirjoitatko "markkuliini" sanan pienellä? |
markkuliini 05.01.2010 18:47:43 | |
---|
Kailis: Kait se maalitussi tarttuu. Jollain miedolla haihtuvalla liuottimella pyyhkäiset mahdolliset rasvat pois. Yhdistelmä kuulostaa hyvältä. Todennäköisesti se 4 3/4" tuuman reiällä varustettu reso? Kirjoitatko "markkuliini" sanan pienellä? Mieluiten reiätön niin saan reiän reunaan aquarian-logon päälle. Vai eikös se muuten lähde kynsilakanpoistoaineella pois? Laitan sulle pikaviestinä desing-idean. Kukkakalvosta tuli liikaa kuittia, en taida tätä julkisesti etukäteen paljastaa. :D Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
ferodoz 05.01.2010 19:31:02 | |
---|
markkuliini: Onko kellään kokemusta Aquarianin Regulator maillisista bassarin etukalvoista? Mielestäni se on nimenomaan se ei-pinnoitettu. Tarttuu väri kiinni. Saattaa myös läteä poiskin ;P Eihän se oo mun vika ettei joillain oo rytmi veres. Näiden körttiläisten kulttuuriinhan kuuluu vain palli, haitari ja äijjä. - Remu |
Ruutikallo 05.01.2010 23:12:31 | |
---|
kuusinki: Mistä ootte Modern Drummeria edullisesti tilanneet? Muistan jonkun aiemman keskustelun, mutten nyt näköjään löytänyt. Ei tarttis irtonumeroita ostaa, kun tuppaa hinta olemaan aika suolanen. Ostin varsin Drum! lehden, mutta jotenkin vähän vaisu lehti, vaikka Jordanista juttu olikin, ja muutamia hyviä nuottipätkiä. Nykyään näköjään tulee lehtimarketin kautta tilaus. On vaihtunut muutamaan otteeseen vuosien varrella. : Lehtimarket oy pl 16 elimaenkatu 5 00510 HKI Ja just maksoin vuositilauksen: 41,29€ [Stubb ilmoitti myös että hänellä on kiistattomia todisteita ja hän näytti minulle räjäytyskuvan peräsuolesta.] -Sir Härö-
www.tukalaband.com
http://s1012.photobucket.com/albums/af242/henydrum/ |
Deino 06.01.2010 20:39:35 | |
---|
Onko Remo Controlled Soundilla tai Evansin Power Center Reverse Dotilla jotain oleellista eroa? Kumpi on parempi? |
tml 06.01.2010 22:00:42 | |
---|
markkuliini: Vai eikös se muuten lähde kynsilakanpoistoaineella pois? Ole mies ja osta kunnon asetonia:) Litran pullo maksaa Biltemassa vähemmän kuin 5 millilitraa vaimokkeen ranskalaista kynsilakanpoistoainetta. |
Thomas Bleu 06.01.2010 23:23:40 | |
---|
Deino: Onko Remo Controlled Soundilla tai Evansin Power Center Reverse Dotilla jotain oleellista eroa? Kumpi on parempi? Evansin vastaava oli mielestäni jotenkin "läskimpi" ts. demppasi enemmän. Tummempi soundi kuin CS:ssä. Kumpi sitten parempi niin vaikea sanoa... CS muistutti enemmän perus yksikerroskalvosta kuin Evans. men det måste hända ikväll. |
markkuliini 06.01.2010 23:36:25 (muokattu 06.01.2010 23:42:34) | |
---|
tml: Ole mies ja osta kunnon asetonia:) Litran pullo maksaa Biltemassa vähemmän kuin 5 millilitraa vaimokkeen ranskalaista kynsilakanpoistoainetta. Mitä mä sillä litralla teen, jos tarvin vain tilkan? :P Voin fiilistellä että on loppuiäksi sitä...jaloissa pyörimässä? Viimeksi kun katselin mitä lie Pirkka-merkkistä kynsilakanpoistoaineen hintaa, niin ei siinä kyllä konkurssiin menty. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
markkuliini 06.01.2010 23:41:42 (muokattu 07.01.2010 00:21:22) | |
---|
Deino: Onko Remo Controlled Soundilla tai Evansin Power Center Reverse Dotilla jotain oleellista eroa? Kumpi on parempi? Itse ole ihastunut Aquarianin vastaavaan. Tuo ylin http://www.aquariandrumheads.com/products/display.asp?id=15 Mun mielestä paremman kuuloinen kuin Remon vastaava. Vähemmän kopsahtava. Just eilen luin Roy Burnsin (Aquarianin nokkamies) yleisöosasto-kirjeen jostain vanhasta Modern Drummerista jossa otti kantaa lehden tekemään arvosteluun Aquarianin kalvoista. Sanoi että heidän power dot kalvoissa se lätkä nimenomaan ei ole mylaria eikä kuulemma edes muovia, olivat pitkään kehittäneet sitä systeemiä jotta saisivat musikaalisen kuuloisen kalvon. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 07.01.2010 00:05:19 | |
---|
Odotin vaan että joku muu kehuis Aquariania, kun ei Deino mua kuitenkaan usko. Oli muuten tullut power thin kalvoja Fasulle, ostin kaksi heti. |
Deino 07.01.2010 00:06:20 | |
---|
Kailis: Odotin vaan että joku muu kehuis Aquariania, kun ei Deino mua kuitenkaan usko. Oli muuten tullut power thin kalvoja Fasulle, ostin kaksi heti. Uskon teitä. Hommaan Aquariania. Jos ei löydy niin Remoa. |