hegma 31.01.2010 21:54:47 | |
---|
ferodoz: Joku tuos aikaisemmin epäili että pystyykö noihin crasheihin edes soittamaan. Tuos ny olis yhden kökköheviporukan ns. treeneistä pätkä, jotta jokainen saa vetää omat johtopäätöksensä. :D http://www.youtube.com/watch?v=thYYY0Uw0qQ Edit. Ei tosiaankaa ole tarkoitus olla mikään taidonnäyte, ei multa eikä tältä bändiltä :D haen tällä nyt sitä takaa että ei tuo mun mielestä ole hirveän haastavaa soittaa vähän normaalia ylemmäs pelteihin. edit2. huomasin että videon laatukin on melkoista kuraa Lähinnä tyhmännäköistä tuo on.. Tulee oikeastaan samanlainen tunne katsoessa sinua lyömässä peltiä, kuin katsoisi jotain jännää jääkiekkomatsia samalla jännittäen, että tuleeko sitä maalia vai ei. Suihkussa paskominen on parasta, mitä voi housut jalassa tehdä. |
kincy 31.01.2010 22:03:53 | |
---|
hegma: Lähinnä tyhmännäköistä tuo on.. Tulee oikeastaan samanlainen tunne katsoessa sinua lyömässä peltiä, kuin katsoisi jotain jännää jääkiekkomatsia samalla jännittäen, että tuleeko sitä maalia vai ei. Komppia täältä. Kyllä tuo näyttää jotenkin niin väkisin väännetyltä ja työläältä. Lähinnä huvittavalta näyttää, menee jopa jussi69:n ohi. Säret sekä ittes, että symbaalisikin. Mutta jos susta on noin hyvä, niin sittenhän näillä kommenteilla ei ole mitään väliä=) Kääntämällä L-raudat osoittamaan alaspäin, muuttuu rummun sointi heti paljon vapaammaksi, sellaiseksi riippuvaisemmaksi. |
lkx 31.01.2010 22:15:47 (muokattu 31.01.2010 22:17:03) | |
---|
kincy: Komppia täältä. Kyllä tuo näyttää jotenkin niin väkisin väännetyltä ja työläältä. Lähinnä huvittavalta näyttää, menee jopa jussi69:n ohi. Säret sekä ittes, että symbaalisikin. Mutta jos susta on noin hyvä, niin sittenhän näillä kommenteilla ei ole mitään väliä=) Ihan nössökorkeudella tuo china. Pitäis olla samalla korkeudella ja samassa asennossa kuin crashitkin - tyyliin Akira Jimbo! :) http://www.drummerworld.com/pics/drum16/akirajimbo.jpghttp://images.hugi.is/hljodfaeri/130501.jpg Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Tracer 31.01.2010 22:19:18 | |
---|
tcitc: E: jopas kuulostaa tuo "meikäläinen" homolta... Mistä lie tuli, jopa kahteen kertaan :S Kannattaa käyttää termiä "allekirjoittanut". Se on vaan jotenkin niin sivistynyttä. Tuosta videosta ja tästä keskustelusta innostuneena tilasin crashi-ständeihin metrin jatkovarret. Ainoa heikkouteni on äärimmäinen nopeus |
aap 01.02.2010 16:38:33 | |
---|
are you shure? dont worry theres no t.bone |
Sonormies 01.02.2010 23:38:17 | |
---|
Savonlinnalaiset rumpalit: "Kun kaveri saa, on se kuin olisi itsekin saanut." |
ramzuz 02.02.2010 13:08:09 | |
---|
|
Bacchus 02.02.2010 13:11:06 | |
---|
ramzuz: Yleetöntä kauneutta! Todella hienot kamat ja asettelu lähes täydellisyyttä hipova! Melkoisen pystyssä näyttää tomit olevan, pellit korkealla ja ilman kallistusta. Makuasioitahan nämä. Itse setti on tyylikäs. Litet toimii. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
aap 02.02.2010 14:35:18 (muokattu 02.02.2010 14:38:11) | |
---|
Bacchus: Melkoisen pystyssä näyttää tomit olevan, pellit korkealla ja ilman kallistusta. Makuasioitahan nämä. Itse setti on tyylikäs. Litet toimii. Joo,tuota asettelua en ehtinyt paljoa katsoa kun oli tunti aikaa laittaa kasaan ja siihen aikaan piti sisällyttää Ludwig setin (viiden tomin setin) purku. siis vein vain Sonorit mökille,tuota asettelua ehtii myöhemminkin katsoa. Pellit ovat aika korkealla mutta tomit mikitetään viisseiskoilla joten tilaa vähän tarvitaan.(tuo on siis äänitysasettelu) PS: Yhtäkään peltiä en ole onnistunut noilla kulmilla hajoittamaan,minulla on ollut kaiken maailman ZBTä yms.. are you shure? dont worry theres no t.bone |
aap 02.02.2010 14:37:00 (muokattu 02.02.2010 14:39:14) | |
---|
Edit: Tuota toista viestiä koitin muokata mutta vahingossa lainasin sen tähän viestiin. are you shure? dont worry theres no t.bone |
Bacchus 02.02.2010 14:52:12 | |
---|
aap: Joo,tuota asettelua en ehtinyt paljoa katsoa kun oli tunti aikaa laittaa kasaan ja siihen aikaan piti sisällyttää Ludwig setin (viiden tomin setin) purku. siis vein vain Sonorit mökille,tuota asettelua ehtii myöhemminkin katsoa. Pellit ovat aika korkealla mutta tomit mikitetään viisseiskoilla joten tilaa vähän tarvitaan.(tuo on siis äänitysasettelu) PS: Yhtäkään peltiä en ole onnistunut noilla kulmilla hajoittamaan,minulla on ollut kaiken maailman ZBTä yms.. Juups, ihan tottumiskysymyksiä. Itse tykkään nykyään pitää peltejä melko alhaalla, aikaisemmin kiskoin hieman turhan korkealle. Jotenkin setti pysyy kompaktimpana ja meno ergonomisempana. Ei tarvitse turhaan nostella käsiä, ellei sitten vedä jotain mautonta Jussi69-meininkiä.;) When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
BanZai88 04.02.2010 01:03:31 | |
---|
|
Nolte 04.02.2010 11:29:57 | |
---|
BanZai88: Nonnii, tulipahan tuo uusi Yamaha ja vanha Tamburo huollettua samalla kertaa: http://muusikoiden.net/dyn/users/69679.jpg Oli joskus tuollainen Tamburo Formula 14"x6,5", jäi kyllä positiivinen kuva siitä rummusta. Tai ainakin sen soundista. Tätä en allekirjoita! |
totomiettinen 04.02.2010 12:23:12 | |
---|
Nolte: Oli joskus tuollainen Tamburo Formula 14"x6,5", jäi kyllä positiivinen kuva siitä rummusta. Tai ainakin sen soundista. Joo kyllä ainakin muutama vuosi sitten vielä Tamburot oli tosi hyväsaundisia rumpuja. Noista puuvirveleistä oon tykännyt ja sitten mieleen on jäänyt yksi messinkirumpu(black beauty-kopio), jollainen taitaa löytyä nimimerkki Speedy:ltä. Todella kova vehje. -I like my sugar with coffee and cream- |
BanZai88 04.02.2010 12:34:17 | |
---|
totomiettinen: Joo kyllä ainakin muutama vuosi sitten vielä Tamburot oli tosi hyväsaundisia rumpuja. Noista puuvirveleistä oon tykännyt ja sitten mieleen on jäänyt yksi messinkirumpu(black beauty-kopio), jollainen taitaa löytyä nimimerkki Speedy:ltä. Todella kova vehje. Juu, kyllä oon tykännyt kovasti soundista. Tuosta löytyy myöskin kunnollinen snare bed, mikä näistä halvemmista yleensä puuttuu. Ja hintahan ei päätä huimaa, oisinko 130€ tuosta maksanut käytettynä postikuluineen. Esim tuossa yksi myytävänä 120€ hintaan. Taitaa olla muutaman vuoden vanhempi malli kuin itellä (mulla 2007), kun on nuo kulta/messinkiset lugit ja normi vanteet: http://www.huuto.net/kohteet/tamburo-virppa-13/127374272 |
OPJ1974 04.02.2010 12:47:02 | |
---|
It's so hard to be a rumpalimies. |
hollmi-5 04.02.2010 12:50:34 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
OPJ1974 04.02.2010 12:52:51 | |
---|
hollmi-5: A... Customia... Soitettavan näköinen asettelu. Usko pois, on niitä jopa soitettukin :D It's so hard to be a rumpalimies. |
totomiettinen 04.02.2010 12:55:21 | |
---|
BanZai88: Juu, kyllä oon tykännyt kovasti soundista. Tuosta löytyy myöskin kunnollinen snare bed, mikä näistä halvemmista yleensä puuttuu. Ja hintahan ei päätä huimaa, oisinko 130€ tuosta maksanut käytettynä postikuluineen. Esim tuossa yksi myytävänä 120€ hintaan. Taitaa olla muutaman vuoden vanhempi malli kuin itellä (mulla 2007), kun on nuo kulta/messinkiset lugit ja normi vanteet: http://www.huuto.net/kohteet/tamburo-virppa-13/127374272 Oho, tuo on just sen ajan rumpuja, joita on joskus tullut soitettua. Silloin taisi tuo Formula olla Tamburon ykkössarja, jos en nyt ihan väärin muista. Ainakin rungon sisältä muistaakseni löytyy päiväys milloin rumpu on tehty ja jotain muuta infoa. Jos ei olisi 13", niin ostaisin heti. -I like my sugar with coffee and cream- |
moderndrummer88 04.02.2010 13:16:20 (muokattu 04.02.2010 13:16:34) | |
---|
totomiettinen: Oho, tuo on just sen ajan rumpuja, joita on joskus tullut soitettua. Silloin taisi tuo Formula olla Tamburon ykkössarja, jos en nyt ihan väärin muista. Formulahan on Tamburon aika halvimmasta päästä olevaa sarjaa. "Well I like drummers baby you're not my bag..." |