kuntotarkastaja 02.03.2011 09:37:20 | |
---|
Pitäs saada jostain Ludwigin super sensitive koneistolle suojaraudat ja laukku mihin mahtuu Ludari kyseisellä koneistolla. Mistähän noita kannattaa metsästää? |
M. Kekki 02.03.2011 09:47:54 | |
---|
kuntotarkastaja: Pitäs saada jostain Ludwigin super sensitive koneistolle suojaraudat ja laukku mihin mahtuu Ludari kyseisellä koneistolla. Mistähän noita kannattaa metsästää? Suojaraudat löytynevät ainakin eBayta kyttäämällä. Jos en aivan väärin muista, SS mahtuu normaaliin Hardcasen virvelikoteloon. Ko. snarea mulla ei enää ole, joten varmaksi en lupaa. Ei surkutella vaan tehdään! |
hollmi-5 02.03.2011 10:26:00 | |
---|
kuntotarkastaja: Pitäs saada jostain Ludwigin super sensitive koneistolle suojaraudat ja laukku mihin mahtuu Ludari kyseisellä koneistolla. Mistähän noita kannattaa metsästää? Rautoja saa Millbrookista tai vaikkapa jenkeistä kirjepostina. Laukkuna käy nelikulmainen laatikko, joka on juuri sen kokoinen, että rumpu sinne mahtuu. Koneistot menee kulmiin. Minä olen tehnyt laukut itse. Puolen päivän homma kahvitaukoineen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Ruutikallo 03.03.2011 10:11:22 | |
---|
Nyt se pirulainen tapahtui. Nimittäin EDP:stä napsahti nuijan kiinnityspalikka halkipoikkikatki. Tuosta on kuulunut että niitä olisi useampikin joillain mennyt, mutta tämä oli ensimmäinen laatuaan itselleni. Nyt kyselen jotta löytyisikö joltain ko. palikkaa ylimääräisenä? Tai vaikka koko pedaalia? Asialla ei sentään hengen hätä ole koska muutama EDP vielä löytyy, mutta saisihan niitä reservissä olla. Soitin-Laineella ei Mäki tietänyt asiasta mtn ja Karjalainen on paikalla vasata ensiviikolla. Muistaakseni viimeksi kun Christerin kanssa puheissa olin niin tuumasi että joitain varaosia vielä löytyisi, niiden kumijousien lisäksi. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Hakki 03.03.2011 11:25:31 | |
---|
Tuo sama osa oli omassa EDP:ssä aina myös rikki, ja se itseasiassa oli syy miksi lopulta päädyin vaihtamaan pedaalia. Muistaakseni taisi vielä mennä viimeisen kerran rikki viimeisissä treeneissä juuri ennen keikkaa. Totesin et kiitti riitti, ja marssin Laineelle, jossa sain ensin keikalle lainaan toisen pedaalin, ja jopa lopulta vaihtoivat pari-kolme vuotta vanhan pedaalin silmääkään räpäyttämättä uuteen ketjuvetoiseen. Palvelua, sano. Noita kiinnikkeitä ei vissiin silloin 10 vuotta sittenkään oikein puissa kasvanu, toivottavasti löydät sellaisen. Edelleen tuntumaltaan paras pedaali ikinä. while(true) {play(metal);} | Kaikki tänään päättyy... |
Ruutikallo 03.03.2011 11:29:53 | |
---|
Hakki: Tuo sama osa oli omassa EDP:ssä aina myös rikki, ja se itseasiassa oli syy miksi lopulta päädyin vaihtamaan pedaalia. Muistaakseni taisi vielä mennä viimeisen kerran rikki viimeisissä treeneissä juuri ennen keikkaa. Totesin et kiitti riitti, ja marssin Laineelle, jossa sain ensin keikalle lainaan toisen pedaalin, ja jopa lopulta vaihtoivat pari-kolme vuotta vanhan pedaalin silmääkään räpäyttämättä uuteen ketjuvetoiseen. Palvelua, sano. Noita kiinnikkeitä ei vissiin silloin 10 vuotta sittenkään oikein puissa kasvanu, toivottavasti löydät sellaisen. Edelleen tuntumaltaan paras pedaali ikinä. Jees, pedaali löyti jo ja ylimääräinen kiinnikepalakin lisäksi. Onhan tuo heppoiseksi tehty osa siihen nähden mitä voimia sen pitää liikuttaa. Ihmetyttää vaan ettei ennen ole naksunut yhtään poikki vaikka monta vuotta on EDP:itä ollut käytössä. No, ehkä on parempi jättää manaamatta, kuitenkin karma iskee päin kasvoja. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Kailis 03.03.2011 17:52:36 | |
---|
Että silleen.Torilta tuli ostettua moiset värpäkkeet.Millemium.Ja ihan asiallisesta tuntuu.Hiukan rasvaa laakereihin ja virittelyä linjoihin ja niihin pienenpieniin ruuveihin kiristelyä ja säätöjä.Mä en vielä tiedä miten noita vois käyttää tanssimusiikiss |
Lucky 7 03.03.2011 19:22:05 | |
---|
Työkaveri teki sen palasen raudasta. Omasta mielestäni arvelluttavaa, jos sattuu joskus löystymään ja sutasee tyhjää. Mutta hyvälaatusesta alumiinista vois tulla ihan kelvollinen. Meillä oli lähes harrastuksena tehdä puuttuvia tai rikki menneitä osia töissä firaapelina. TÄ? |
-Dr.DW- 03.03.2011 19:51:10 | |
---|
Lucky 7: Työkaveri teki sen palasen raudasta. Omasta mielestäni arvelluttavaa, jos sattuu joskus löystymään ja sutasee tyhjää. Mutta hyvälaatusesta alumiinista vois tulla ihan kelvollinen. Meillä oli lähes harrastuksena tehdä puuttuvia tai rikki menneitä osia töissä firaapelina. Valmis palanen punahehkuun ja dipata kylmässä vedessä. Kyllä se kovaksikin karkaistu rauta pedaalissa kestää! Ja eipähän kulu ainakaan niin helpolla. Viina on viisasten juoma, vaan toimii se vähän tyhmemmälläkin. |
hollmi-5 03.03.2011 20:17:57 | |
---|
-Dr.DW-: Valmis palanen punahehkuun ja dipata kylmässä vedessä. Kyllä se kovaksikin karkaistu rauta pedaalissa kestää! Ja eipähän kulu ainakaan niin helpolla. Kaikki teräkset eivät karkaistu, mutta periaatteessa homma toimii just noin ;) Soundit, piuhat ja kajarit. |
Lucky 7 03.03.2011 21:25:23 | |
---|
-Dr.DW-: Valmis palanen punahehkuun ja dipata kylmässä vedessä. Kyllä se kovaksikin karkaistu rauta pedaalissa kestää! Ja eipähän kulu ainakaan niin helpolla. Ei ollu kyse sen palasen kestävyydestä, vaan siitä että jos pöyrähtää, niin on se pedaalin akseli silee. Sen takia sais olla pehmeenpää kuin ite akseli. TÄ? |
Ruutikallo 04.03.2011 10:48:58 | |
---|
Kailis: Mulla niitä meni kaksi. Kiva kiva. Siinä on muuten hienosti suunniteltuun tuotteeseen päässyt virhe. Totta, se ei saisi olla "ontto" siitä nuijan kiinnitysruuvin alapuolelta, jolloin kestävyys olisi eriluokkaa. http://www.soitinlaine.fi/sumuCMS/s … u/kategorialistaus/kategoria_id/251 Kas kas, hätäpäissäni en edes Laineen sivuilla käynyt penkomassa. Lykästi tosin muutoin ja tein jo kaupat koko pedaalista + ylimääräisestä kiinnikepalasta. Kiitokset Hollmille. Tuota itse koneistamistakin pohdin, mutta jätin sikseen. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
Ruutikallo 05.03.2011 09:37:22 | |
---|
Taas puskee kysymystä. Minulla on tuo Zoom Q3 ja ostin siihen virtalähteen paikallisesta elektroniikkaliikkeestä. Zoomin kyljessä lukee muistaakseni 5V ja 1A, virtalähteessä jänniteelle eri vaihtoehtoja. Mietityttää vaan tuo ampeerimäärä, virtalähde puskee maks.2,5A, mutta myyjä tuumaili että Zoom osaisi otta tarvittavan virtamäärän. Onko noin? Tyyppi on kyllä melko pätevä erilaisten elektroniikkalaitteiden kera joten sikäli en kys.alaista, mutta ajattelin että onko joku mahdollisesti tuolaisen hommannut ja kokeillut? Aivan suosiolla en viitsisi poltaa aparaattia. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
MxS 05.03.2011 09:46:54 | |
---|
henydrum: Taas puskee kysymystä. Minulla on tuo Zoom Q3 ja ostin siihen virtalähteen paikallisesta elektroniikkaliikkeestä. Zoomin kyljessä lukee muistaakseni 5V ja 1A, virtalähteessä jänniteelle eri vaihtoehtoja. Mietityttää vaan tuo ampeerimäärä, virtalähde puskee maks.2,5A, mutta myyjä tuumaili että Zoom osaisi otta tarvittavan virtamäärän. Onko noin? Tyyppi on kyllä melko pätevä erilaisten elektroniikkalaitteiden kera joten sikäli en kys.alaista, mutta ajattelin että onko joku mahdollisesti tuolaisen hommannut ja kokeillut? Aivan suosiolla en viitsisi poltaa aparaattia. Se virtalähteen amppeerimäärä on sen maksimivirrantuottokyky. Zoomiin menevä virta riippuu zoomin latauspiirin sisäisestä vastuksesta ja käytetystä jännitteestä. Se virtalähde ei siis mitenkään "puske" liikaa virtaa siihen Zoomiin. Hyvillä välineillä kelpaa paikata taidon puutetta niin kauan kun kukaan ei ole kuulemassa. |
Ruutikallo 05.03.2011 10:43:13 | |
---|
MxS: Se virtalähteen amppeerimäärä on sen maksimivirrantuottokyky. Zoomiin menevä virta riippuu zoomin latauspiirin sisäisestä vastuksesta ja käytetystä jännitteestä. Se virtalähde ei siis mitenkään "puske" liikaa virtaa siihen Zoomiin. Thäänk juu. Näin minä sen ajattelinkin olevan, eli 5 volttiin pystyy maksimissaan 2,5A puskemaan. Varsinaisen varmuuden varmistamiseksi oli kysyttävä =) Kaveri vain sattui kärväyttämään H2:n, mutta siinä oli käynyt napaisuuden kanssa "pieni" fiba. [kyllä sen Led Zeppelinm Puple ja kunnonnon 60-70 musa] -Henydrum- 1.3.2008, 03:30:46
www.tukalaband.com |
rintapek 05.03.2011 16:20:49 | |
---|
henydrum: Thäänk juu. Näin minä sen ajattelinkin olevan, Oikea jännite ja tarpeeksi virranantokykyä, ni kyl pelittää. Niinko hehkulamppu. 60w hehkulampun ny uskaltaa kiertää paikalleen, eikä se verkosta sähköä ime määräänsä enempää. One kind of music only - the good kind |
vanaha kettu 06.03.2011 21:22:42 | |
---|
Meneekö Paisteen 602 Formula medium ride pop/rock musassa? Tässä on taas kissojen ja koirien kanssa etsitty sopivaa rideä, mutta ei mieleistä oikein ole tullut vastaan. Sabian AAX stage ride oli liian paksu ja tylsä. |
hollmi-5 06.03.2011 21:41:24 | |
---|
vanaha kettu: Meneekö Paisteen 602 Formula medium ride pop/rock musassa? Tässä on taas kissojen ja koirien kanssa etsitty sopivaa rideä, mutta ei mieleistä oikein ole tullut vastaan. Sabian AAX stage ride oli liian paksu ja tylsä. Kyllä se menee. Soundit, piuhat ja kajarit. |
vanaha kettu 06.03.2011 21:43:59 (muokattu 06.03.2011 21:50:36) | |
---|
hollmi-5: Kyllä se menee. Ok. Harmi kun ei kovinkaan hyviä ääninäytteitä löydy mistään. |
moderndrummer88 06.03.2011 22:00:15 | |
---|
Ridesoundi siinä on hyvä, mutta omaan makuun liian paksu crashaily-käyttöön |