Vallu-Veke 01.04.2012 15:43:11 | |
---|
jazzmies: Aprillia - minä mitään Ludareita osta :D Oikein. Varastamistahan tuo on eikä ostamista, kun puoli-ilmaiseksi pöllit ne. |
hansakemanelius 01.04.2012 21:54:48 | |
---|
No huppelis puppelis, kamaa sataa. Tuli ostettua DW VLT 14x5-virveli Itävallan eBay'stä. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Vallu-Veke 01.04.2012 22:40:19 | |
---|
hansakemanelius: No huppelis puppelis, kamaa sataa. Tuli ostettua DW VLT 14x5-virveli Itävallan eBay'stä. Täällä tulee pelkkää lunta. Mitä tommottinen kust antaa sieltä tilattuna about kuluineen? |
hansakemanelius 01.04.2012 23:12:44 (muokattu 01.04.2012 23:13:21) | |
---|
Vallu-Veke: Täällä tulee pelkkää lunta. Mitä tommottinen kust antaa sieltä tilattuna about kuluineen? Nelisen sattaa... Siis käytetty peli mutta kuvista päätellen ihan uuden veroinen. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
abbruzzese 02.04.2012 00:46:02 | |
---|
Tänään muutti perheeseen 14x8" Keplinger virveli. Ensi vaikutelmat aika makiat. Ei hiljaisimmasta tai kevyimmästä päästä. Ensi vloppuna kunnon testiin. "Drummers do it in rythm..." |
Epämuusikko 02.04.2012 10:22:55 | |
---|
abbruzzese: Tänään muutti perheeseen 14x8" Keplinger virveli. Ensi vaikutelmat aika makiat. Ei hiljaisimmasta tai kevyimmästä päästä. Ensi vloppuna kunnon testiin. Tämä ylitti uutiskynnykseni. Olen kade. t: yhden megatarjous - Keplingerin ohi kävelleenä ja myöhemmin itseään aiheesta kurmoottaneena. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
keitiiem 02.04.2012 14:19:33 (muokattu 02.04.2012 14:39:14) | |
---|
abbruzzese: Tänään muutti perheeseen 14x8" Keplinger virveli. Ensi vaikutelmat aika makiat. Ei hiljaisimmasta tai kevyimmästä päästä. Ensi vloppuna kunnon testiin. Cool. Toi ois mielenkiintonen peli testata. Tuutko virvelikokoukseen? Pari meinliä on tulossa itelle: Byzance 14" Benny Greb sand hihat Byzance 20" Benny Greb sand ride Byzance 16" jazz extra thin crash Byzance 18" jazz extra thin crash Byzance 16" thin crash Crashit saattaa mennä kyllä kiertoon aika pian, kun haluan lähinnä tuon haikan ja riden. Pitää miettiä..:) |
abbruzzese 02.04.2012 19:24:19 | |
---|
Olisi ihan mielenkiintoista kyllä tulla jos aikataulut sallii. Yritän saada pienen samplepätkän nauhoitettua piakkoin. "Drummers do it in rythm..." |
Krille 02.04.2012 20:34:43 | |
---|
hansakemanelius: No huppelis puppelis, kamaa sataa. Tuli ostettua DW VLT 14x5-virveli Itävallan eBay'stä. Grattis! :) Siinä on hyvä virveli kanssa.. Även på svenska.. |
hansakemanelius 02.04.2012 23:52:47 | |
---|
Krille: Grattis! :) Siinä on hyvä virveli kanssa.. Olisi varmaan ollut. En tiedä mikä mäntti siellä Itävallan päässä oikein oli. Maksoin heti kun huutokauppa umpeutui, kaveri kiitti ja lupasi viedä virvelin postiin tänään. Nyt tulikin tieto että myyjä on palauttanut rahat PayPal-tililleni. Ilmeisesti joku on tarjonnut paremman hinnan ohi huutokaupan. Yleensä olen kohtelias mies mutta nyt tekisi mieli antaa supernegatiivinen palaute. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Kailis 03.04.2012 00:03:04 | |
---|
hansakemanelius: Olisi varmaan ollut. En tiedä mikä mäntti siellä Itävallan päässä oikein oli. Maksoin heti kun huutokauppa umpeutui, kaveri kiitti ja lupasi viedä virvelin postiin tänään. Nyt tulikin tieto että myyjä on palauttanut rahat PayPal-tililleni. Ilmeisesti joku on tarjonnut paremman hinnan ohi huutokaupan. Yleensä olen kohtelias mies mutta nyt tekisi mieli antaa supernegatiivinen palaute. No ota yhteyttä sinne ylläpitoon JA anna supernegatiivinen palaute. Tuon perusteella pitäisi poistaa. Ihme venkoilua. Onko toi paypal-tili muuten sellainen että rahaa ei saa kotiutettua, vaan pitää käyttää johonkin muuhun? Ei ole tullut vastaavaa eteen. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |
hansakemanelius 03.04.2012 00:07:47 | |
---|
Kailis: No ota yhteyttä sinne ylläpitoon JA anna supernegatiivinen palaute. Tuon perusteella pitäisi poistaa. Ihme venkoilua. Onko toi paypal-tili muuten sellainen että rahaa ei saa kotiutettua, vaan pitää käyttää johonkin muuhun? Ei ole tullut vastaavaa eteen. En tiedä tuosta PayPal-tilistä, täytyy ottaa selvää. Turhaan ne rahat siellä ainakin lojuu. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Razanez 03.04.2012 00:19:33 (muokattu 03.04.2012 00:20:38) | |
---|
Tuli tänään ostettua Mapexin vanhempi puinen black panther-virppa, ja siinä sivussa huono kiinan setti (erittäin edulliseen hintaan). Lähinnä tuo virveli mietityttää. Kyseessä on siis tämän näköinen: http://cdn.idealo.com/folder/Produc … s/mapex-black-panther-sd-14x5-5.pngEn ole päässyt vielä edes kunnolla lyömään/tutkimaan/räpläämään. Onko kenelläkään tietoa, minkälaisissa hinnoissa tällaisia vehkeitä pyörii? Ylipäänsä kokemuksia? |
markkuliini 03.04.2012 01:01:41 | |
---|
hansakemanelius: Olisi varmaan ollut. En tiedä mikä mäntti siellä Itävallan päässä oikein oli. Maksoin heti kun huutokauppa umpeutui, kaveri kiitti ja lupasi viedä virvelin postiin tänään. Nyt tulikin tieto että myyjä on palauttanut rahat PayPal-tililleni. Ilmeisesti joku on tarjonnut paremman hinnan ohi huutokaupan. Yleensä olen kohtelias mies mutta nyt tekisi mieli antaa supernegatiivinen palaute. Itse ainakin laittaisin eBayn asialle. Sovittu kauppa ja maksettu tuote. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
-Dr.DW- 03.04.2012 01:40:33 (muokattu 03.04.2012 01:43:20) | |
---|
markkuliini: Itse ainakin laittaisin eBayn asialle. Sovittu kauppa ja maksettu tuote. Pyh, kansainvälinen sota! Ei, leikkinä. Mutta saattaa EBay:n lakimiehet tuumata, että vallitsevan aikaeron takia huuto on rekisteröitynyt myöhemmin. Vedoten serverivikaan=P Kyllähän se on selvää pläkkiä, että myyjä tulee korvaamaan kaikki kirot, mitä asiasta on aiheutunut. Mutta, harmittaa varmasti ihan penteleesti, kuiteski. Mutta jos myyjä sitoutuu myymään tuotteen voittavalle huutajalle, niinkuin Suomessa, niin sittenhän EBay voi haastaa myyjän oikeuteen sopimuksen rikkomuksesta. Jenkkien mittakaavalla, oi -ne kaikki kivut ja päänsäryt mitä tämä on aiheuttanut, niin se ei oo 100 donalla selvä.. E: Sentään international case. Ja oman puolen lakimiehien pitää pyrkiä pitämään istunto Jenkeissä, vai missä se virppa olikaan... =P Mie aina innostun tälleen valtionvastaisista jutuista, sori! Miula on syyni. "If music is dying, musicians are killing it."
-Mike Patton |
passe 03.04.2012 07:41:38 (muokattu 03.04.2012 07:42:42) | |
---|
Paypal. En ikinä saanut aikaiseksi tsekata sen ominaisuuksia laajemmin, joten päädyin vain siirtelemään sen kautta rahaa, myyjä kun sen puolesta liputti. Onko homman nimi yksinkertaisuudessaan vaan se, että Paypal:lla varmistetaan ainoastaan henkilöllisyys? Vai onko siellä joku rahojen "hold" ominaisuus, jossa rahat siirtyvät myyjälle vasta kun paketti on lähetetty tai vastaanotettu? Joskus virta katkeaa tai sitä on liikaa -
mut voi tahto nuorallatanssijan nostaa ilmaan. |
hansakemanelius 03.04.2012 08:39:30 (muokattu 03.04.2012 08:40:08) | |
---|
markkuliini: Itse ainakin laittaisin eBayn asialle. Sovittu kauppa ja maksettu tuote. Tarina jatkuu... Tämä itävaltalainen kaveri ei todennäköisesti osaa englantia. Itse olen kommunikoinut hänen kanssaan saksaksi mutta olen rekisteröitynyt eBay'hin USA:n kautta ja näinollen maksudokumentit ovat tulleet hänelle englanniksi. Sain tänään häneltä anteeksipyytävän viestin että hän oli vahingossa painanut palautus-painiketta. Tyypillä on 100 %:sesti puhdas palautelista joten hoidin maksun uudestaan. Odotellaan ja katsellaan ... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
hansakemanelius 03.04.2012 09:43:24 | |
---|
The story continues .... Manfred ilmoitti että on jo eilen laittanut virvelin matkaan. Oli ilmeisesti sen jälkeen toheloinut PayPal-sivuilla. Odotellaan... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
keitiiem 03.04.2012 09:53:08 | |
---|
hansakemanelius: The story continues .... Manfred ilmoitti että on jo eilen laittanut virvelin matkaan. Oli ilmeisesti sen jälkeen toheloinut PayPal-sivuilla. Odotellaan... Noniin hieno juttu. Ite oon vähän vierastanut tilata tavaroita ulkomailta siinä pelossa että menetän rahat eikä tavaraa näykkään. Mutta pitelen peukkuja DW:n matkatessa :) |
Kailis 03.04.2012 10:17:07 | |
---|
keitiiem: Noniin hieno juttu. Ite oon vähän vierastanut tilata tavaroita ulkomailta siinä pelossa että menetän rahat eikä tavaraa näykkään. Mutta pitelen peukkuja DW:n matkatessa :) Siinä pelossa ei tarvitse esim. jenkkirariteeteista haaveilla =D Mä en ole menettänyt rahaa kertaakaan. Suomen huuto.netissä paljon nihkeämpää. Aina sillä tavalla järki päässä että katsoo myyjän palautteet. Kiinasta olen tilannut kun halvalla saa vaikka palaute on ollut huonompaakin (kuitenkin aina yli 90% positiivista) eikä ole ongelmia ollut. Sitä paitsi ebayllä on buyers protection, joka korvaa jos tavaraa ei tule. majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle. |