-Joksu- 09.12.2009 21:11:03 | |
---|
|
DonH 09.12.2009 23:26:39 | |
---|
"Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
markkuliini 09.12.2009 23:32:57 (muokattu 09.12.2009 23:34:02) | |
---|
Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 10.12.2009 00:31:44 | |
---|
|
markkuliini 10.12.2009 00:34:52 (muokattu 10.12.2009 12:46:19) | |
---|
Kailis: En tiiä mikä tossa Mayerissa tökkii. Ei se ole tuo mukakoviskiiltokuva-look http://keetsa.com/blog/wp-content/uploads/2009/05/john-mayer.jpg eikä se että deittailee pelkästään julkkispimuja. Joku vaan. Voiko suomalainen kateus saada jonkun näyttämään halvalta ja teennäiseltä? Mä en kestä katsoa tuota jäbää ollenkaan, enkä kuunnella sen spiikkejä tai puhettakaan esim. sen dvd:n väliosioista. Jotenkin slimy meininki. Iho menee sianlihalle ja niskakarvat nousee pystyyn. Huonolla tavalla siis. Mutta silti sen musa varsinkin edellisellä levyllä koskettaa mua. Outo juttu... Edit: Ei kylläkään tuo Crossroads-veto. Se on aika yhdentekevä mulle. Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 10.12.2009 00:38:20 | |
---|
Mutta tollanen jäbä vääntää jotain Crossroadsia niin... en tiiä, mulle blues on aina ollut vähän omituinen juttu, ja tuollaisesta mä en diggaa pätkääkään. |
DonH 10.12.2009 00:38:49 | |
---|
Lievä OT vielä tähän. Musta toi Meijeri-Johni näyttää vähän Lauri Tähkäpäältä. HYI PERSE! Alkoi oksettamaan. "Perkele noi rummut jytisee! Voi vitsit, tuli oikein kuset housuun kun fiilistelin niin ja muija paskansi allensa." |
Epämuusikko 10.12.2009 00:48:49 (muokattu 10.12.2009 00:53:52) | |
---|
Tyypissä ei ehkä ole sitä sielua ja katuojaa mitä joku kaipaa, mutta ei tuotakaan pätkää voi kuunnella nyökyttelemättä. Kuka sitä sanoi, että vaikka ei olis kaikkien mieleen, niin ainakin jollain tasolla välittää musiikista. Se on paljon se. Tämmöinen konsertti oli nettiin eksynyt. http://www.youtube.com/watch?v=3mOyXUGLj6c + tyyppi tuntuu kehittyvän soittajana. Sekin on hieno homma. Ämpärit täyttyvät, mieli on iloinen. |
Kailis 10.12.2009 00:51:34 | |
---|
ei tuotakaan pätkää voi kuunnella nyökyttelemättä. Kyllä_voi. |
markkuliini 10.12.2009 01:18:37 | |
---|
Kailis: Mutta tollanen jäbä vääntää jotain Crossroadsia niin... Olisko musa parempaa jos se olis rumempi? Tää on ihan oikea kysymys. Olen tän asian kanssa paininut joskus... Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Kailis 10.12.2009 01:38:42 | |
---|
markkuliini: Olisko musa parempaa jos se olis rumempi? Tää on ihan oikea kysymys. Olen tän asian kanssa paininut joskus... Ei kun mähän sanoin et se ei ole se. Jotenkin tuosta puuttuu mulle henki. |
markkuliini 10.12.2009 01:42:15 | |
---|
Kailis: Ei kun mähän sanoin et se ei ole se. Jotenkin tuosta puuttuu mulle henki. Aa..ok luin huonosti aiempas. Sori, taas. :) Kailis: Markkuliinihan on ovat sosiaalivammainem, soittotaidotom, harjoittelua pelkäävä ja karttava ammattilainem. |
Niq 10.12.2009 08:29:42 | |
---|
Mulle tulee aina semmonen Ralph Macchio Crossroadsissa -fiilis tuosta Mayeristä. Että ihan kun ois joku vanha bluusäijä verhon takana veivaamassa skittaa ja Johnin hommana on näyttää hyvältä ja laulaa. Soittaa vitun hienosti, mut on kyl aika ristiriidassa tuon kiiltokuvapojuimagon kanssa. En mä anna sen haittaa, nautiskelen hyvästä musasta. "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
Kefiiri 10.12.2009 08:59:57 | |
---|
markkuliini: Olisko musa parempaa jos se olis rumempi? Tää on ihan oikea kysymys. Olen tän asian kanssa paininut joskus... Huomenta. Mä kanssa katoin ton pätkän, kun rupes noiden teidän kommenttien pohjalta kiinnostamaan. Yllätyin miten vähän tykkäsin! Tavallaan on etevää vetää noin "coolisti", mutta kyllä bluesissa pitäis olla tietty tosissaan olemisen meininki ja sen täytyisi kuulua soitosta. Karhea kitarasointi ei auta, eikä auttaisi rumuuskaan. (Ei se auta Gary Moorellakaan.) Toisaalta vissiin voidaan ajatella ettei tämän ole tarkoituskaan olla perinteistä bluesia sanan perusteellisimmassa merkityksessä, vaan näppärää rytmimusaa joka rullailee sujuvasti. Että homman idea on muualla kuin ankarassa rypistyksessä. Eikös se ole vähän sama kuin soittaisi lattarimusaa rytmi pykien ja selittäisi:"ei se rytmi nyt ole tässä olennaista". Loppujen lopuksi en näemmä kumminkaan osaa sanoa mitä tuosta puuttuu. Voisin kuvitella esimerkiksi J.J. Calen soittavan Crossroadsin omaan tyyliinsä täysin vakuuttavasti, ties millaisella jatsitatsilla ja sutikomppimeiningillä. |
Kailis 10.12.2009 12:07:43 | |
---|
Eikös se ole vähän sama kuin soittaisi lattarimusaa rytmi pykien ja selittäisi:"ei se rytmi nyt ole tässä olennaista". Mites se vertaus meni samban soittamisesta? Etenee kuin kananmuna? Eli hallitusti pykien =D |
OPJ1974 10.12.2009 15:22:21 | |
---|
Kailis: Mites se vertaus meni samban soittamisesta? Etenee kuin kananmuna? Eli hallitusti pykien =D Hallitusti pykien, pyllitysti hakien juum.... Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
moffler 10.12.2009 19:25:43 | |
---|
Tarjolla olisi setti, joka on muuten kooiltaan aikalailla täydellinen, paitsi basari on härskin kokoinen, 26"x18". Saisi olla halkaisijaltaan sekä syvyydeltään kaksi tuumaa snadimpi, niin olisi paras mitä toivoa saattaa. Onko ton kokoinen bassari mitenkään hallittavissa noin soundillisesti ja esim. tatsin kannalta? Tarjolla olevaa settiä en pääse kokeilemaan. Tottunut soittamaan siis esim. 24"x16" kokoisella, joten lieneeköhän ero esim. tatsissa niin suuri? Basarin runko on 6mm USA-vaahtera, viimeistely high-endiä (mikäli tällä tiedolla jotain tekee). Soittogenre on pop/rock -osastoa. Jokseenkin tiukka jysähdys hakusessa. Niin, ne kalvot ja se vire, mutta katse on nyt rummun koossa ja sen vaikutuksessa soundiin ja soitettavuuteen. Tietysti Kumu-Pekalla lyhentäminen esim. 26"x14" kokoiseksi on mahdollisuus, mutta sitä pitää sitten katella. Rock Legend -tyyppisten settien omistajat ja yleiset Ponsoilijat auttakaa! |
hollmi-5 10.12.2009 22:33:48 | |
---|
Iso bassorumpu on hitaampi, mutta siihen tottuu. Vaikea sanoa syvyydestä, mutta itse pidän 14" riittävänä. Toinen iso bassorumpuni on 24"x16" ja se on aika paljon nopeampi ja napakampi. Ison bassorummun kanssa bassorumpulinjat yksinkertaistuvat aluksi, mutta totuttelun jälkeen taas palaavat entiselleen. Soundit, piuhat ja kajarit. |
Vallu-Veke 11.12.2009 09:47:50 | |
---|
12" etutomi on 5 cm liian kaukana. Muut on tiptop kohdillaan. Pikkuhiljaa on alkanut kyrsimään, kun yksi pönttö ei ole oikeassa kohdassa. Se on siinä bassorummun etuosan pidikkeessä kiinni, 10" tomin kanssa. Laittaisin sen 12" pidikkeen yläputkeen jatko-osapatentin tai vaihdan koko pidikkeen, jos löytyy valmiina, jotta saan sen enemmän rumpalia kohti,.. Tuli mieleen, että laittaako se liian isot väännöt siihen bassorumpuun, kun vipuvarsi kasvaa normimitasta? Rummut on ne makeet Pearl vision mallit, jotka soundaa mahtavasti,.... Pearlin HW on kuraa joidenkin mielestä, niin ajattelin, että mahtaako sittenkään kestää? Vääntääkö ajan kanssa pilalle kiinnityksen siinä bassorummussa? |
Rumpukapulat 11.12.2009 15:10:37 (muokattu 11.12.2009 15:11:38) | |
---|
Eroaako Premierin Genistat hirveästi Taman Starclassic performer -koivuseteistä? Eli eroaako eri laatusarjojen koivusetit hirveästi toisistaan? Näin niinkuin soundillisesti? Pros/Cons? Setin vaihtoa ajattelin, lähinnä sen takia et nykysen paketin koot on mun makuun hieman liian pienet. Yritin tottua ja tykästyä mut en sitten lämmenny. |