Krille 31.03.2012 12:47:59 | |
---|
sahkuifk: Kaunis, oikein kaunis. Ps. Sormenjälki vanteessa hämää, nillin nallin :)) No voi prkl.Pitää putsata pois:) Även på svenska.. |
hansakemanelius 31.03.2012 12:49:08 | |
---|
Krille: No niin, 4:n kuukauden odotus on ohi.Eilen saapui Craviotto 14x5,5 north american maple virveli. Kylläpä on mahatava peli.Viritysalue on laaja,soundaa hyvälle,ja minä tykkään:) Kyllä kannatti odottaa:) http://muusikoiden.net/dyn/users/98177.jpg Grattis! Nätti peli, en ole koskaan päässyt lähellekään tuollaista. Olisi kiva joskus kokeilla. Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Krille 31.03.2012 13:10:28 | |
---|
hansakemanelius: Grattis! Nätti peli, en ole koskaan päässyt lähellekään tuollaista. Olisi kiva joskus kokeilla. Kiitos!Kannattaa kokeilla.Kallis peli,mutta on kyllä rahansa arvoinen.Soundi on hunajaa.. Även på svenska.. |
marktark 31.03.2012 13:51:14 (muokattu 31.03.2012 14:31:08) | |
---|
Tuli tuosta Craviottosta ja muistakin kehutuista peleistä ja leluista mieleen... Onnistuisko esim. täällä pääkaupunkiseudulla järjestämään Suuri Virvelikokous ? On se nimittäin ihan oma juttunsa ISTUA rummun ääreen ja ITSE LYÖDÄ sitä kasvotusten. Satsaukset kun on aika melkoiset ja mahdottomatkin, jos esim. noita eri valmistajien signatureja pitäis lähteä kokeilemaan, siis ostamalla ja taas ja taas kierrättämällä. Olisin hemmetin utelias. Ääniklipitkään kun eivät aina kerro kaikkea. Tarvitaan hyvä kokoelma, päivämäärä ja suht tilava treenikämppä. EDIT. Itse voisin viritellä esim Pearl FF 6,5 steel'n ja MMX 5,5 maplen sekä yhden custom 10":n näyttelykuntoon. Play that song, not the instrument. |
keitiiem 31.03.2012 14:07:57 | |
---|
marktark: Tuli tuosta Craviottosta ja muistakin kehutuista peleistä ja leluista mieleen... Onnistuisko esim. täällä pääkaupunkiseudulla järjestämään Suuri Virvelikokous ? On se nimittäin ihan oma juttunsa ISTUA rummun ääreen ja ITSE LYÖDÄ sitä kasvotusten. Satsaukset kun on aika melkoiset ja mahdottomatkin, jos esim. noita eri valmistajien signatureja pitäis lähteä kokeilemaan, siis ostamalla ja taas ja taas kierrättämällä. Olisin hemmetin utelias. Ääniklipitkään kun eivät aina kerro kaikkea. Tarvitaan hyvä kokoelma, päivämäärä ja suht tilava treenikämppä. Im in! Toi ois huikee juttu. Mäkin voisin muutamat snaret tuoda. |
Bobana 31.03.2012 23:47:52 | |
---|
Joo. Vikasta ostoksesta oli alavanteen mattokoneiston kaaret tuhannen paskana boxissa. (HLD 588) On melkosta kyytiä saanut kun ne kaaret on painautunut tuplalaatikon pohjan läpi. Hienoa asiassa on se että nyt tapellaan että oliko paskasti pakattu vai liikaa heitelty paketti. Saatn. Kiinnostaa ja jaksan ihan yhtälailla. Vitu. Lähes virheetön peli olis ollu muuten. Ai nyvvai??! |
ferodoz 31.03.2012 23:55:47 | |
---|
marktark: Onnistuisko esim. täällä pääkaupunkiseudulla järjestämään Suuri Virvelikokous ? Vaikka en pääkaupunkiseudulta ookkaan, niin voisin silti osallistua. En pysty tuomaan paikalle kuin yhde virvelin, mutta mielenkiintoa on paljon! :) www.suhdelukucoverband.fi |
Bobana 01.04.2012 00:13:08 | |
---|
ferodoz: Vaikka en pääkaupunkiseudulta ookkaan, niin voisin silti osallistua. En pysty tuomaan paikalle kuin yhde virvelin, mutta mielenkiintoa on paljon! :) Mä voisin tuoda sen Kellopronssihirviön mikäli kerkee tulla siihen mennessä ja omat aikataulut natsaa. Ja on tossa pari muutakin. Ai nyvvai??! |
VeKrio 01.04.2012 01:10:02 | |
---|
marktark: Tuli tuosta Craviottosta ja muistakin kehutuista peleistä ja leluista mieleen... Onnistuisko esim. täällä pääkaupunkiseudulla järjestämään Suuri Virvelikokous ? On se nimittäin ihan oma juttunsa ISTUA rummun ääreen ja ITSE LYÖDÄ sitä kasvotusten. Oon skeptinen, että onnistuisiko, mutta jos onnistuu, niin raahaan takalistoni Lappeenrannasta tsadiin ja tuon mukanani Pearlin Marvin Smith signaturen elikkäs 4" kuparivirpan. Mikä tila, mikä päivä, ja kaikkein olennaisin: kuka ottaa hoitaakseen? Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
Seba 01.04.2012 01:31:02 | |
---|
marktark: Tuli tuosta Craviottosta ja muistakin kehutuista peleistä ja leluista mieleen... Onnistuisko esim. täällä pääkaupunkiseudulla järjestämään Suuri Virvelikokous ? On se nimittäin ihan oma juttunsa ISTUA rummun ääreen ja ITSE LYÖDÄ sitä kasvotusten. Satsaukset kun on aika melkoiset ja mahdottomatkin, jos esim. noita eri valmistajien signatureja pitäis lähteä kokeilemaan, siis ostamalla ja taas ja taas kierrättämällä. Olisin hemmetin utelias. Ääniklipitkään kun eivät aina kerro kaikkea. Tarvitaan hyvä kokoelma, päivämäärä ja suht tilava treenikämppä. EDIT. Itse voisin viritellä esim Pearl FF 6,5 steel'n ja MMX 5,5 maplen sekä yhden custom 10":n näyttelykuntoon. jos ei ihan parin viikon sisällä ole tällainen tulossa niin voisi itsekin osallistua kun saa vähän erikoisempaa tuotavaa haltuun.. Opinions are like a people. Every asshole has one. |
kincy 01.04.2012 09:47:09 | |
---|
Bobana: Joo. Vikasta ostoksesta oli alavanteen mattokoneiston kaaret tuhannen paskana boxissa. (HLD 588) On melkosta kyytiä saanut kun ne kaaret on painautunut tuplalaatikon pohjan läpi. Hienoa asiassa on se että nyt tapellaan että oliko paskasti pakattu vai liikaa heitelty paketti. Saatn. Kiinnostaa ja jaksan ihan yhtälailla. Vitu. Lähes virheetön peli olis ollu muuten. Mutta onni onnettomuudessa ettei ole mitään muuta mennyt paskaksi. Eikai ne kaaret nyt ihan herkästä hajoa, että kyllähän se on ottanut runtua ihan hyvin jo. |
jazzmies 01.04.2012 10:16:49 | |
---|
Oli pakko ostaa 1966 vuoden Ludwigit Blue Oyster Pearl -värisenä 20-14-12, kun sai kohtuuhintaan 1100 €. Ei ole alkuunkaan mint-kuntoinen, mutta kyllähän lähtee! Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
Vallu-Veke 01.04.2012 10:34:55 | |
---|
jazzmies: Oli pakko ostaa 1966 vuoden Ludwigit Blue Oyster Pearl -värisenä 20-14-12, kun sai kohtuuhintaan 1100 €. Ei ole alkuunkaan mint-kuntoinen, mutta kyllähän lähtee! Mikä ettei. Mistä noin halvalla sai? Onnea. Kyllä niillä varmaan on ihan kiva soitella :) |
jazzmies 01.04.2012 12:40:59 | |
---|
Vallu-Veke: Mikä ettei. Mistä noin halvalla sai? Onnea. Kyllä niillä varmaan on ihan kiva soitella :) Aprillia - minä mitään Ludareita osta :D Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 - |
keitiiem 01.04.2012 13:01:23 | |
---|
jazzmies: Aprillia - minä mitään Ludareita osta :D Haha jazzmies jekuttaa!! Ostin kun hyvään hintaan sain tupla ellut ketju- ja hihnapalikoilla + kasan varaosia. |
VeKrio 01.04.2012 13:13:13 (muokattu 01.04.2012 13:13:24) | |
---|
PHX-Yammut, 20" 12" ja 14". Kaveri muutti ulkomaille ja halus niistä eroon. "No maksa vaikka tonni." No minähän maksoin. Ainoastaan jazzmies voi venyttää aikakäsitteitä. |
keitiiem 01.04.2012 13:19:25 | |
---|
VeKrio: PHX-Yammut, 20" 12" ja 14". Kaveri muutti ulkomaille ja halus niistä eroon. "No maksa vaikka tonni." No minähän maksoin. Sano toi huomenna uusiks :) |
ferodoz 01.04.2012 13:46:57 (muokattu 01.04.2012 13:47:15) | |
---|
keitiiem: Sano toi huomenna uusiks :) Voi sitä hämmennyksen määrää ku VeKrio oliski tosissaan. :D www.suhdelukucoverband.fi |
marktark 01.04.2012 14:23:37 | |
---|
VeKrio: Oon skeptinen, että onnistuisiko, mutta jos onnistuu, niin raahaan takalistoni Lappeenrannasta tsadiin ja tuon mukanani Pearlin Marvin Smith signaturen elikkäs 4" kuparivirpan. Mikä tila, mikä päivä, ja kaikkein olennaisin: kuka ottaa hoitaakseen? Okei, meidän treeniksellä saattaisi onnistua; varmistan vielä muulta porukalta, koska osakkaita on kymmenkunta ja valtaosa ammattimuusikoita (joihin meidän "kööri" ei kuulu). Tila on entinen studio, mutta totean, että akustiikka osoittautui "omanlaisekseen" kun pääsin vertailemaan pro-käytössä olevaan äänityssessiossa, jossa (omat) rummut esiintyivät parhaaksi edukseen. Mut ei siis huonokaan (kaiku ym), sanotaan että "kevyt akustiikka" :) Lyhyesti vielä (koska teen tästä kohta oman threadin) : - pääkaupunkiseudulla (tämä siis ehdotus, koska oma lehmä täällä ja auto hukassa;) Olettaisin että ko. alueelta saattaisi löytyä kaikki mielenkiintoiset värkit. Onhan se huikeaa, jos joku kiinnostuu osallistumaan kauempaakin. - virvelivalikoima. (heitän extempore täysin mielivaltaisesti) Paikalle etsitään esim...Brady. N&B. Craviotto. Pork Pie. DW(Edge). Dunnet. Canopus. Ayotte (sainpas noi pois päiväjärjestyksestä!:) Useammat tietävät perusteet em. merkeille, mutta miltään merkiltä eikä soundilta pääsyä kielletä ! Näin on näreet. - ajankohta. Alustetaan tähän, että noin kuukauden (1) sisään. Onko hyvä ? (jatkuu omassa threadissa!) Play that song, not the instrument. |
Duro 01.04.2012 15:20:59 | |
---|
esa 68:lta japanialainen teräsvirpan raato rojektiksi tuli napattua näin työpäivän lomassa. Piste. |