sahkuifk 07.11.2010 22:11:33 | |
---|
Bobana: On muuten jännä kun noita katselee niin on ollut estetiikka hallussa ennenaikaan. Erittäin hienoja ja siroja lugeja yms. Nykyään semmosia kolhoja kaikki. Tai onko aikoinaan mennyt rikki paljon ja siitä siirrytty massivisuuden aikakauteen...? Emtie. Sori nyt kun katkasen sun unelmoinnin wanhoista hyvistä ajoista, mutta kai se vaan on niin että kestää se sirompikin kun se vaan on kunnon rautaa eikä sellasta höttöö kuin nyt tuppaa olemaan. Näin mää sen olen värkänny. Ei se ei ole väärin, ja itseasiassa meidän likaisten nettirunkkareiden mielissä mikään ei ole väärin |
Kailis 07.11.2010 23:36:05 | |
---|
sahkuifk: Sori nyt kun katkasen sun unelmoinnin wanhoista hyvistä ajoista, mutta kai se vaan on niin että kestää se sirompikin kun se vaan on kunnon rautaa eikä sellasta höttöö kuin nyt tuppaa olemaan. Näin mää sen olen värkänny. Kyllä nää nykyiset kestää paremmin kuin vanhat. Aika paljon murtuneita lugeja näkee noissa vanhemmissa. Hienompia oli kyllä ennem. |
Nolte 08.11.2010 15:31:08 | |
---|
No s-hooppi Soundstoresta, mikäpä muukaan. :) Justiinsa kävin Matkahuollosta hakemassa. Ehkä pääsen tällä viikolla sitä jo WorldMaxiin sovittamaan... Tätä en allekirjoita! |
OPJ1974 08.11.2010 18:45:11 | |
---|
Nolte: No s-hooppi Soundstoresta, mikäpä muukaan. :) Justiinsa kävin Matkahuollosta hakemassa. Ehkä pääsen tällä viikolla sitä jo WorldMaxiin sovittamaan... Me ollaan liikaa virpeli-samikset, mä en ala :) "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
Nolte 08.11.2010 20:52:35 | |
---|
OPJ1974: Me ollaan liikaa virpeli-samikset, mä en ala :) Oli niin armotonta hehkutusta teikällä ja Rocksterillakin, etten pystynyt vastustamaan s-hoopin kutsua. :) Toivotaan nyt, että edes kuulen eron sitten... Teoriassa homma vaikuttaa tosi hyvältä, kun kerran s-hoop on jotain prässi- ja valuvanteen väliltä. Siis siltä pohjalta, että joidenkin (ainakin Hollmin) mielestä valuvanne BB-tyyppiseen rumpuun on liian jykevää kamaa. Tätä en allekirjoita! |
ferodoz 09.11.2010 00:50:37 | |
---|
Liha on heikkoa, ja laitoin S-Hoopit itellekki tulemaan. Ylä ja alavanne virveliin sekä nappasin vielä kokeiltavaksi 14" lattiatomppaan ylävanteeksi yhden, saas nähdä. :) Loppuviikosta Turkishin 18" Millenium sarjan med crash löytää tiensä meikäläiselle. T-Bone, the Saint. |
Kuljukka 09.11.2010 02:00:35 | |
---|
Poistin tänään. Adidas Handball Spezialit. Näillä kelpaa polkea!! Rumour has it that Guthrie Govan can't play G3 because he'd be two of the G's. |
Krisse82 09.11.2010 13:12:43 | |
---|
Erilaisena nuorena en ostanutkaan muiden hankkimia S-hoopeja, vaan torilta 8" byzance splässin. Kai sitä yksi splässi kuitenkin humpan soittoon tarvitaan... Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |
Michajahu 09.11.2010 13:45:05 | |
---|
Krisse82: Erilaisena nuorena en ostanutkaan muiden hankkimia S-hoopeja, vaan torilta 8" byzance splässin. Kai sitä yksi splässi kuitenkin humpan soittoon tarvitaan... Itse meinasin sitä myös mutta erilaisen nuorena sit tilasin soitinlaineelta 10", 12", 14" ja 16" tomeille Emperor coatedit lyöntikalvoks ja resoks ambassadorit. Sitten noille etutompille Optimountit. Korg Beatlabin. Ja Meinlin kapulapidikkeen =) |
moderndrummer88 09.11.2010 14:51:03 | |
---|
Mikä toi S-hoop villitys nyt oikein on? Olenko missannut jotain? "Well I like drummers baby you're not my bag..." |
Nolte 09.11.2010 14:57:49 | |
---|
moderndrummer88: Mikä toi S-hoop villitys nyt oikein on? Olenko missannut jotain? Tämän hetken muotivillitys, johon lähtee mukaan vaan hölmöt... Eiku. Tätä en allekirjoita! |
Niq 09.11.2010 16:05:03 | |
---|
moderndrummer88: Mikä toi S-hoop villitys nyt oikein on? Olenko missannut jotain? Mä en ainakaan ymmärrä miten toi vois rummun soundiin vaikuttaa, muutoin kuin kanttilyöntien osalta. Skeptikko nostaa päätään ylös ja kaipaa vertailuklippiä. |
Rockster 09.11.2010 16:24:43 | |
---|
Niq: Mä en ainakaan ymmärrä miten toi vois rummun soundiin vaikuttaa, muutoin kuin kanttilyöntien osalta. Skeptikko nostaa päätään ylös ja kaipaa vertailuklippiä. Jos en olisi niin laiska ja saamaton, niin laittaisin vertailuklippiä. En vaan jaksa vaihtaa normivannetta takaisin enää. Kanttilyönneissä se eniten vaikuttaa tietysti. Mutta lyödäänkös virveliä edes muuten kuin kanttiin? En minä ainakaan. Ja muita vaikutuksia on vireen pysyminen, fiilis, meininki, tunnelma ja kikkelin mitan kasvaminen parilla tuumalla. Ei kai muuta vaikutusta. "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
Bacchus 09.11.2010 16:40:10 | |
---|
moderndrummer88: Mikä toi S-hoop villitys nyt oikein on? Olenko missannut jotain? se on sellainen hormonirengas, joka asetetaan pimppiin ettei pamahda paksuksi. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
markkuliini 09.11.2010 17:12:29 (muokattu 09.11.2010 17:15:19) | |
---|
Niq: Mä en ainakaan ymmärrä miten toi vois rummun soundiin vaikuttaa, muutoin kuin kanttilyöntien osalta. Skeptikko nostaa päätään ylös ja kaipaa vertailuklippiä. Miksi me laitettais vertailua kun et kuitenkaan ymmärrä? :P ;) Etkö ole koskaan koettanut valuvanteita? Esim. Tomeissa ei-kanttilyönnillä ero soundissa on merkittävä. Kyllä ne rummun osat siihen soundiin tuppaa vaikuttamaan. Siinä mukana ne resonoi ja vaikuttaa muiden resonointiin. Rumpu+soolo=rumpusoolo. http://www.youtube.com/watch?v=kuIUA3eVW0c |
Nolte 09.11.2010 17:19:01 | |
---|
Kohta on torillakin jokunen S-hooppi myytävänä. :)) Tätä en allekirjoita! |
OPJ1974 09.11.2010 18:08:41 | |
---|
Niq: Mä en ainakaan ymmärrä miten toi vois rummun soundiin vaikuttaa, muutoin kuin kanttilyöntien osalta. Skeptikko nostaa päätään ylös ja kaipaa vertailuklippiä. Minäkin olen sellainen, etten usko näkemättä tai kokematta. Ei harmainta haisuakaan miten toi toimii, mutta kyllä ero on ihan korvin kuultavissa. Sitten luulin tulleeni mukamas hyväksi virittäjäksi, kun heittämällä meni kohdilleen. Mutta sitten tajusinkin, että valuvanteen ominaisuuksiahan siinä on ja raskaampi/jäyksempi vanne helpottaa virittämistä. Onneksi palautti takaisin maan pinnalle, ettei vaan luule itsestään liikoja :D "Semmosta huutomerkkiaksentointia alusta loppuun ja burlaburla-perunoita kellariin." |
Vallu-Veke 09.11.2010 19:18:05 | |
---|
Rockster: Kanttilyönneissä se eniten vaikuttaa tietysti. Mutta lyödäänkös virveliä edes muuten kuin kanttiin? En minä ainakaan. Ja muita vaikutuksia on vireen pysyminen, fiilis, meininki, tunnelma ja kikkelin mitan kasvaminen parilla tuumalla. Ei kai muuta vaikutusta. Jaa. Eipä näköjään kannatakkaan ostaa niitä. Tilaus oli melkein jo lähdössä. Olen pitemmän aikaa jo halunnut kymmen tuumaisen mukkelin, mutta s-hoopit ostamalla tulee kait se lyhennysleikkaus vieläkin kalliimmaksi? No joo se siitä ongelmasta mutta onko ne tosiaan niin kuin valu- ja prässivanteen välimuodot, kuten tuolla joku kertoi? Ikään kuin köyhänmiehen valuvanteet? |
ferodoz 09.11.2010 19:31:23 | |
---|
Krisse82: Erilaisena vanhuksena en ostanutkaan muiden hankkimia S-hoopeja, vaan torilta 8" byzance splässin. Kai sitä yksi splässi kuitenkin humpan soittoon tarvitaan... pitää koittaa sun s classiin laittaa ne S-hoopit ja verrata valuvanteeseen. T-Bone, the Saint. |
Krisse82 09.11.2010 20:25:08 | |
---|
ferodoz: pitää koittaa sun s classiin laittaa ne S-hoopit ja verrata valuvanteeseen. Ja jos on oikein hyvä niin ostat virvelin niille vanteille! Ja seuraavaksi Karvialaista rokkia: Jätkänhumppa... |