Gardiner 04.01.2010 15:33:03 | |
---|
Conrad Lant: Off-topic: Arndt Pekurisen kunnianpalatutusta odotellessa ei paljoa kiinnosta. Ai että Suomen valtioko muka palauttaisi kuolemaan tuominneensa ja teloittamansa Pasifistin kunnian? En pidättelis hengitystäni odotellessa. http://muusikoiden.net/dyn/users/55804.jpg "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
Påskägg 04.01.2010 16:10:10 | |
---|
Gardiner: Ai että Suomen valtioko muka palauttaisi kuolemaan tuominneensa ja teloittamansa Pasifistin kunnian? En pidättelis hengitystäni odotellessa. http://muusikoiden.net/dyn/users/55804.jpg R.I.P Pentti Valkonen "Ruotsalaiset ovat viikinkien jälkeläisiä, me emme sitä valitettavasti ole, mutta tällä hetkellä me olemme viikinkejä" |
Kailis 04.01.2010 19:04:52 | |
---|
Aamen. Se, että kiljuskiniamikset pitävät noita paitoja, ei tee keräyksestä yhtään vähempiarvoista. Tää oli vaikea. Keräys on hieno, paidan käyttäjät usein aika punaniskoja. |
Niq 04.01.2010 19:17:13 | |
---|
Kailis: Tää oli vaikea. Keräys on hieno, paidan käyttäjät usein aika punaniskoja. En ois sustakaan uskonut että noin ennakkoluuloinen karsinoitsija olet, pidin sentään suvaitsevaisena ihmisenä. Mua ärsyttää suunnattomasti toi että jos oot isänmaallinen ja arvostat että meillä on tää maa joka on ihan helvetinmoisella duunilla rakennettu, niin oot automaattisesti joku natsipunaniska. Saa kai sitä ihminen juuristaan ylpeä olla vihaamatta ketään? "An amateur practices until he gets it right. A pro practices until he can't get it wrong." |
Kailis 04.01.2010 19:44:02 (muokattu 04.01.2010 19:47:20) | |
---|
Niq: En ois sustakaan uskonut että noin ennakkoluuloinen karsinoitsija olet, pidin sentään suvaitsevaisena ihmisenä. Mua ärsyttää suunnattomasti toi että jos oot isänmaallinen ja arvostat että meillä on tää maa joka on ihan helvetinmoisella duunilla rakennettu, niin oot automaattisesti joku natsipunaniska. Saa kai sitä ihminen juuristaan ylpeä olla vihaamatta ketään? No voi hellanlettas. Mikähän on sanojen "usein" ja "automaattisesti" ero? Hyvä itsetunto on hieno asia. Mutta se ei sisällä hirveää korostamista ja epäluuloa. Valitettavasti esim. skinit ja muut epämääräisillä vaikuttimilla varustetut ryhmät ovat ottaneet kassarakseen yltiöisänmaallisuuden ja tehneet siitä aseen kaikkea muualta tullutta vastaan. Tätä vastaan olen. Peace. |
Bacchus 04.01.2010 20:09:39 (muokattu 04.01.2010 20:13:14) | |
---|
Veteraanijärjestöillä makaa tällä hetkellä kymmeniä miljoonia euroja tileillä, mutta hoidettavia ei enää pian ole jäljellä. Jos Kiitos-paitakeräyksestä ohjataan rahoja joillekin näistä suurista järjestöistä, ei koko ruljanssissa ole alunperinkään ollut yhtään mitään järkeä. Mutta itse paitahan on todella tyylikäs. Uuh ooh, tuli stondis! Parasta on katsella maamme kermaa edustamassa paita päällä, läiskien toisiaan selkään testosteronihuuruissa ja kolmen promillen humalassa. EDIT: En ois sustakaan uskonut että noin ennakkoluuloinen karsinoitsija olet, pidin sentään suvaitsevaisena ihmisenä. Mua ärsyttää suunnattomasti toi että jos oot isänmaallinen ja arvostat että meillä on tää maa joka on ihan helvetinmoisella duunilla rakennettu, niin oot automaattisesti joku natsipunaniska. Saa kai sitä ihminen juuristaan ylpeä olla vihaamatta ketään? Vapaasti saa jokainen olla tiedostamaton ja tyylitajuton. Valitettavasti sitä ei ole lailla kielletty. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Kailis 04.01.2010 20:13:36 | |
---|
Hupaisaa on tämä; minä sanon että usein tuollaisten paitojen käyttäjät on juntteja, kaksi täällä kritisoi keräystä, ja kenen kimppuun käydään? Mutta ei se mitään, mähän tykkään kunnon skabasta talvisodan hengessä =D |
Bacchus 04.01.2010 20:15:14 (muokattu 04.01.2010 20:17:32) | |
---|
Kailis: Hupaisaa on tämä; minä sanon että usein tuollaisten paitojen käyttäjät on juntteja, kaksi täällä kritisoi keräystä, ja kenen kimppuun käydään? Mutta ei se mitään, mähän tykkään kunnon skabasta talvisodan hengessä =D No kenen kimppuun käytiin? Nyt en ymmärtänyt. EDIT: Jaa, jos viimeistä lausettani tarkoitit, niin se oli kohdistettu paidankäyttäjänationalisteihin. Huomasin äsken, että sen saattaa ymmärtää myös toisin päin, mikä ei ollut tarkoituksena. When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Kailis 04.01.2010 20:20:13 | |
---|
Bacchus: No kenen kimppuun käytiin? Nyt en ymmärtänyt. EDIT: Jaa, jos viimeistä lausettani tarkoitit, niin se oli kohdistettu paidankäyttäjänationalisteihin. Huomasin äsken, että sen saattaa ymmärtää myös toisin päin, mikä ei ollut tarkoituksena. ennakkoluuloinen karsinoitsija ...joka tarkoitti mua. Mähän yhdistäisin tuon juurikin just noihin paidankäyttäjänationalisteihin, mut nyt se oonkin mä. |
hollmi-5 04.01.2010 20:22:06 | |
---|
Hyviä settikuvia :-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 04.01.2010 20:22:29 | |
---|
Kailis: Täsmälleen. En KOSKAAN laittaisi mitään kotiseutupaitaa päälle. Saanen kai sentään käyttää uutta pohojanmaalaista allekirjoitustani vaikken ole sieltä päinkään.... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Bacchus 04.01.2010 20:23:30 | |
---|
Kailis: ...joka tarkoitti mua. Mähän yhdistäisin tuon juurikin just noihin , mut nyt se oonkin mä. Hyvä hyvä, näin sen tarkoitinkin. Ihan näin sivuhuomautuksena, ollaan taidettu hivenen lipsahtaa Settikuvat-aiheen ulkopuolelle...;) When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Kailis 04.01.2010 20:25:17 | |
---|
Musta tässä on ollut ihan hyvää settiä, ja kuviakin linkitin, joten älkää olko tuollaisia ahdasmielisiä karsinoitsijoita. Lampaat. BÄÄ!!! =D |
hansakemanelius 04.01.2010 20:25:52 (muokattu 04.01.2010 20:27:42) | |
---|
Bacchus: Vapaasti saa jokainen olla tiedostamaton ja tyylitajuton. Valitettavasti sitä ei ole lailla kielletty. Tyylitajuttomuudesta puheen ollen, ostin aikoinaan paikallisen t-paidan ensimmäiseltä Kanarian matkaltani jotta sain näyttää olleeni ulkomailla..... Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Bacchus 04.01.2010 20:27:47 (muokattu 04.01.2010 20:28:23) | |
---|
Lämäisen kohta liudan Kitsch-kuvia tulille, ja sitten ei ole enää kenelläkään hauskaa! Aah! EDIT: Tyylitajuttomuudesta puheen ollen, ostin aikoinaan paikallisen t-paidan ensimmäiseltä Kanarian matkaltani jotta sain näyttää olleeni ulkomailla..... Olivatko naapurit kateellisia? When the Going Gets Weird, the Weird Turn Pro |
Sonormies 04.01.2010 20:33:27 | |
---|
Jännä juttu tuo keräys ja paidan käyttäjäkunta. Olen mä ihan asiallisillakin hemmoilla nähnyt noita paitoja. Itse olen niitä kansalaisia, jotka eivät viitsi kantaa vaatteissaan itsestäänselvyyksiä tyyliin "Tykkään pi*lusta!". Aika harvassa on se suomalainen, joka ei tunne suurta kiitollisuutta veteraanien uhrauksille. Etenkin kaatuneille ja heidän omaisilleen. Eikä sitä siltikään ole pakko megafonilla mennä kaduille huutelemaan. Keräys on ollut ihan jees, mutta se on jo tuottanut sen, mitä tarvitaan veteraanien auttamiseksi. Loppu on bisnestä, kun kohta joudutaan miettimään mitä jäljelle jääneellä mammonalla tehdään. Jokainen käyttäköön sellaisia vaatteita kuin haluaa, mutta on hyvä tiedostaa, että tietyn sloganin pukeminen päälleen saattaa kategorisoida kantajansa epäedullisesti. "Seuraavaksi herääkin kysymys että kauanhan kyseinen jantteri kerkeää hyväsydämisten ostamilla rummuilla paukuttamaan ennen kun heittää lusikan nurkkaan? :) Sinne ne rahat sitten menivät." - nimim. Toba |
Kailis 04.01.2010 20:48:13 | |
---|
Tyylitajuttomuudesta puheen ollen, ostin aikoinaan paikallisen t-paidan ensimmäiseltä Kanarian matkaltani jotta sain näyttää olleeni ulkomailla. Silloin -70 luvulla tuollainen herätti silmitöntä kateutta. Vähän kuin se että joku kaveri sanoi että niiden äiti oli tehnyt pizzaa. Tä????? Siitä sitten kotiin läskisoosille ja potemaan alemmuskompleksia jonka loppua ei näy... |
Gardiner 04.01.2010 20:56:45 | |
---|
hansakemanelius: Tyylitajuttomuudesta puheen ollen, ostin aikoinaan paikallisen t-paidan ensimmäiseltä Kanarian matkaltani jotta sain näyttää olleeni ulkomailla..... Mä ostan kyl rantapyyhkeet Kanarialta. Ja just sellaset mis lukee selkeesti Canary Islands. Mallorca t-paita ois kyl ehdoton hankinta, kotiseutuhengessä. PS. Ja uudemman kuvankin lupaan laittaa setistä heti kun ostan toimivan kameran. "We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix |
hansakemanelius 04.01.2010 21:07:52 | |
---|
Kailis: Silloin -70 luvulla tuollainen herätti silmitöntä kateutta. Vähän kuin se että joku kaveri sanoi että niiden äiti oli tehnyt pizzaa. Tä????? Siitä sitten kotiin läskisoosille ja potemaan alemmuskompleksia jonka loppua ei näy... On mulla Singha-paitakin, ja pian mennään taas, Singhailemaan (kuulen selkeästi kateellisen läähätyksen liisääntyvän.....) Jos maitua haluat, älä orota, jotta lehemä koputtaa ovelle. |
Kailis 04.01.2010 21:11:10 (muokattu 04.01.2010 21:15:10) | |
---|
hansakemanelius: On mulla Singha-paitakin, ja pian mennään taas, Singhailemaan (kuulen selkeästi kateellisen läähätyksen liisääntyvän.....) Turha yrittää. 24. lähtö, kolme viikkoa perillä. Ja mähän juon mieluiten Chang olutta, eli norsun kusta. Tai sitten poikamme Leon mukaan nimettyä. Ja on mulla Leo-paitakin. Komea, leopardi on siinä. http://images.google.fi/imgres?imgu … a%3DG&ei=yz1CS4C_LsSTjAfQzIGtDQ |