Aihe: Settikuvat Volume 4
1 2 3 4 5104 105 106 107 108122 123 124 125 126
DrmBug
07.11.2008 14:54:26
Aika tasokkaat jutut teillä! Ei mulla muuta.
ODOMANKOMA BOO ADZEE OBOO KYEREMA
Bacchus
07.11.2008 16:04:19 (muokattu 07.11.2008 16:05:13)
Plop plop plop. Mä tulen messiin. Jarrujälki rules!

Edit. Heitetäänhän ne sitten Markkuliinille?

No kyllä sitä ehkä yhdet voi Kaijallekin uhrata.

EDIT:

Aika tasokkaat jutut teillä! Ei mulla muuta.

Pitäis varmaan rykäistä pari kaljaa, että pää selviäisi.
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
Kailis
07.11.2008 17:03:43

Saas nähä...menossa tosiaan The Levellersin keikalle vanhan bändikaverini (Kuudes tunti, Jukka Tuutti) kanssa, eikä ole taas kaljaa hirveesti hörppäillyt viime aikoina. Voi olla aika nihkeä herääminen huomenaamulla duuniin. Hallelujah!
Tindrum
07.11.2008 17:11:00
... eikä ole taas kaljaa hirveesti hörppäillyt viime aikoina.

Jaa, siitäkö syystä sulla on kynä ollut niin poikkeuksellisen terävänä viime päivät? : )
m© Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin?
Kailis
07.11.2008 17:14:57

Jaa, siitäkö syystä sulla on kynä ollut niin poikkeuksellisen terävänä viime päivät? : )

Mun ja aika monen muunkin mielestä varmaan aika tylsä. Ei voi mitään, ei huikka maistu enää entiseen malliin.
markkuliini
07.11.2008 18:32:04

Komeaa jälkeä ja kunnoitettavaa tee-se-itse-meininkiä.

Kaija Koo, joskus sitä ilmeisesti joutuu myymään sielunsa, että tulee leipää pöytään.

Pakko sanoa tuohon, että ei ole pätkääkään sielunsä myynyt olo. Ovat olleet erittäin nastoja keikkoja nuo, yksi pitkä setti, saa soittaa lujaa, todella hyvä bändi, keikat ihan tupaten täynnä, jengi osaa sanat ja laulaa lujaa mukana ja eturivissä pelkkiä nuoria mimmejä. Biiseissä haastavia rakenteita (oikeasti), nastoja komppeja ja klikin kanssa mennään, josta olen alkanut tykkäämään. Ja bussissa matkustaessa saa nukkua edellisen yön univelat pois seuraavana päivänä.
En oikeastaan keksi yhtäkään huonoa puolta.

Ihquu, tulkaa kattoon, ollaan Hesassa keikalla 21.11. :)
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
hansakemanelius
07.11.2008 22:10:13

Ei voi mitään, ei huikka maistu enää entiseen malliin.

Ihan tervettä kehitystä. Voit hankkia muutaman virvelin lisää jottei yli jäävät rahat polta taskuja...
Joo nej ....
Velli
08.11.2008 01:34:27
saa soittaa lujaa, todella hyvä bändi, keikat ihan tupaten täynnä, jengi osaa sanat ja laulaa lujaa mukana ja eturivissä pelkkiä nuoria mimmejä. Biiseissä haastavia rakenteita (oikeasti), nastoja komppeja ja klikin kanssa mennään, josta olen alkanut tykkäämään.

Mutta, entä tärkein: onko biisit hyviä?? No ei tod. ole!! Hee, no joo ymmärrän kyllä mitä tarkoitat sillä että meininki on nasta. Se kaikki muu toiminta on tuollaisilla keikoilla paljon tärkeämpää kuin hyvät biisit. Hieman asiaa sivuten: olin itekin ihan kikseissäni kun kävin muutama vuosi siten säestelemässä Matti Eskoa ja pääsin soittamaan Rekkamiestä alkuperäisesittäjän kanssa. Muistan vieläkin miten Masa Esa nosti meikälle peukun pystyyn kun Rekkamiehen komppi lähti käyntiin. Ilmeisesti ei ollut kaikilta keikkarumpaleilta irronnut oikealla meinigillä heehee...

Niin joo, ensiluokkaisen hienoa käsityötä tuo basarinkalvo!!
markkuliini
08.11.2008 01:46:58

Mutta, entä tärkein: onko biisit hyviä?? No ei tod. ole!!!

Itse asiassa, aika monen biisin kohdalla on tullut huomattua että "ai tääkin on tän kappale, mähän oon kuullu tänkin radiosta tms., eihän nää ole hassumpia."
En mä ehkä kotona kuuntelis tällasta musaa, mutta ehdottomasti kotimaisista vähän vanhemmista artisteista mielusinta kamaa. Aika moni kuvittelee iskelmäksi, mutta eihän tuo sitä ole nähnytkään. Omaperäistä kamaa sävellyksellisesti, kun on pääosin yhden ihmisen tekemää, ja sävellajeja on per biisi ainakin kolme, ja tahtimäärät harvoin neljällä jaollisia. Basisteille ja kiipparisteille kuulemma tosi paha rasti tulla tuuraamaan.

Mutta mitäs mä tätä puolustelemaan, näillä mennään. Mä tykkään soittaa! :)

Rai, rai, nyt pari bisseä och så vidare.
Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti. Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja
Velli
08.11.2008 01:56:36 (muokattu 08.11.2008 01:58:00)
Itse asiassa, aika monen biisin kohdalla on tullut huomattua että "ai tääkin on tän kappale, mähän oon kuullu tänkin radiosta tms., eihän nää ole hassumpia."
En mä ehkä kotona kuuntelis tällasta musaa, mutta ehdottomasti kotimaisista vähän vanhemmista artisteista mielusinta kamaa. Aika moni kuvittelee iskelmäksi, mutta eihän tuo sitä ole nähnytkään. Omaperäistä kamaa sävellyksellisesti, kun on pääosin yhden ihmisen tekemää, ja sävellajeja on per biisi ainakin kolme, ja tahtimäärät harvoin neljällä jaollisia. Basisteille ja kiipparisteille kuulemma tosi paha rasti tulla tuuraamaan.

Mutta mitäs mä tätä puolustelemaan, näillä mennään. Mä tykkään soittaa! :)

Rai, rai, nyt pari bisseä och så vidare.

Isosisko kuunteli aikoinaan paljonkin kyseistä artistia, joten tuotanto on jokseenkin tuttua. Ei sitä kyllä tosiaan omalla ajalla jaksaisi kuunnella, mutta ei se paskimmasta päästä Suomen huttukartalla ole. Jokseenkin tylsää ja ankeaa vaan. Mutta se selittelyistä ja turhasta lässytyksestä. Juo sä kaljoja, mä juon pahaa viskiä, jonka sain Epämuusikolta (kiitos kuitenkin, jos sattuu tätä lukemaan ;)).
Rockster
08.11.2008 10:17:52
Mutta, entä tärkein: onko biisit hyviä??

Tinakenkätyttö on oikeasti vitun kova biisi...
"Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä."
Sa(n)kari
08.11.2008 11:18:58
Tinakenkätyttö on oikeasti vitun kova biisi...

He, sama biisi tuli mullakin ekana mieleen kun Kaija Koosta puhe. Sehän on jopa ihan rock se biisi.
Mitä tarkoittaa akustiikka ? -Huono onni. http://www.last.fm/user/SickNature/
Bacchus
08.11.2008 14:14:53
Pakko sanoa tuohon, että ei ole pätkääkään sielunsä myynyt olo. Ovat olleet erittäin nastoja keikkoja nuo, yksi pitkä setti, saa soittaa lujaa, todella hyvä bändi, keikat ihan tupaten täynnä...

Mikäs siinä, sehän on hieno homma, että kaikki sujuu, eikä bändiliiderikään nikottele liikoja. Hyvät työolosuhteet jne. Erittäin hyvä duunitilaisuus joka tapauksessa.
I consider myself a road man for the lords of karma - Hunter
Epämuusikko
08.11.2008 14:46:50
mä juon pahaa viskiä, jonka sain Epämuusikolta (kiitos kuitenkin, jos sattuu tätä lukemaan ;)).

Laita maitoa ja viskia, menee paremmin alas.

Kaija Koo = hot.
R.I.P Oksanen
Velli
08.11.2008 15:11:30 (muokattu 08.11.2008 16:57:47)
Laita maitoa ja viskia, menee paremmin alas.

Kaija Koo = hot.

Kyllä se meni ihan kivasti alas ilman mitään poppaskonstejakin. Se alkoi maistua ihan hyvältä jahka ensin hieman humaltui.
Epämuusikko
08.11.2008 16:50:00
Kyllä se meni ihan kivasti alas ilman mitään poppaskonstejakin. Se alkoi maistua ihan hyvältä jahka ensin hieman humaltui.

Sun olisi pitänyt olla 45:ssa

Olenhan itsekin tuon tarinan kuullut. otapa se silti pois :)
R.I.P Oksanen
Velli
08.11.2008 16:58:26
Olenhan itsekin tuon tarinan kuullut. otapa se silti pois :)

Juu, lienee parempi ottaa, ettei tule kenellekään sanomista...
Kailis
08.11.2008 17:01:43

Juu, lienee parempi ottaa, ettei tule kenellekään sanomista...

Vahinko lienee tapahtunut. Ehdin tämänkin levittää jo kaikille duunikavereille.
Velli
08.11.2008 17:13:19
Vahinko lienee tapahtunut. Ehdin tämänkin levittää jo kaikille duunikavereille.

Ha, ei sitä kukaan kuitenkaan todeksi usko :).
Velli
08.11.2008 17:16:08
Palautetaanpa topic taas maan pinnalle:

Postin setä toi mulle tomin Yamaha MCA-settiin:

http://pearldrummersforum.com/attac … t.php?attachmentid=336553&stc=1

Se olla 12"x8". Ennestään setistä löytyi jo 12"x10", mutta nyt on varaa valita tilanteeseen sopiva pönttö kun löytyy nää kaksi eri syvyyttä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)