Aihe: Viimeisin ostos part II
1 2 3 4 5100 101 102 103 104414 415 416 417 418
Velli
16.03.2012 13:21:26
arse: Mun mielestä soittokamoilla, hyvällä tekniikalla ja ergonomialla soittaja parantaa lähinnä omaa viihtyvyyttään, eikä niillä ole mitään tekemistä hyvän rumpaliuden tai muusikkouden kanssa. Ehkä tuollaiset jutut siksi herättävät täällä eniten keskustelua ja jopa tunteita, kun niistä on vaan niin helppo tehdä ulkokohtaisia havaintoja, muuttaa jotenkin "mitattavaan" muotoon, pistää järjestykseen ja olla niin asiantuntijaa että. Hyvän rumpalin tunnistaa ihan muista jutuista, ja mä olen soittanut aika paljon aika hyvien kanssa.

Kommentit kenenkään haitsun korkeudesta, rumpumerkistä, kamojen hinnoista tai pikkusormen asennosta EIVÄT ole henkilökohtaisia! Niillä ei lähtökohtaisesti hyökätä ketään ja kenenkään persoonaa vastaan, tai jos hyökätään, se on hyökkääjän häpeä.

Hyvä kirjoitus!

Ei kai meistä kukaan lähtökohtaisesti halua olla pelkästään mulkku?

Pari nimimerkkiä palstalla kyllä työskentelee aktiivisesti tämän tittelin eteen. Toivottavasti en joudu heidän kanssaan koskaan tekemisiin tosielämässä ja sääliksi käy niitä, jotka joutuvat.
EJ84
16.03.2012 14:45:31

arse:Ei kai meistä kukaan lähtökohtaisesti halua olla pelkästään mulkku?
Ei varmasti, mutta kuka jaksaa keskustella rakentavasti loputtomiin jos vastapuoli ei ole kykenevä vastaanottamaan puhetta?
Velli: Pari nimimerkkiä palstalla kyllä työskentelee aktiivisesti tämän tittelin eteen. Toivottavasti en joudu heidän kanssaan koskaan tekemisiin tosielämässä ja sääliksi käy niitä, jotka joutuvat.

Jos Velli tarkoitat minua toivon että esität asian suoraan ja rehellisesti.

Tosiasia on se että selkääntaputtelijoita löytyy aina. Täytyy osata olla kriittinen kaikelle saamalleen palautteelle, niin hyvässä kuin pahassa.
Kriittisyys taas ei tarkoita sitä, että omat näkemykset ovat automaattisesti ainoat oikeat. Pitää myös ymmärtää keiden kanssa on keskustelemassa ja osoittaa sitä peräänkuulutettua nöyryyttä silloin kun sen paikka on ja antaa itselleen mahdollisuus kehittyä.

Se että asiasta täytyy joka kerta nostaa meteli, kun omia juttuja ei peesailla, on epäkypsää varsinkin henkilöltä joka ei runsaan kirjoittelunsa perusteella vaikuta kovin asiantuntevalta.

Jatkuvaa tarpeetonta huutelua ja avuliaiden ihmisten ajan tuhlaamista en arvosta. Lisäksi näitä asioita ovat myös ihmistyypin lyttääminen ja idiootiksi haukkuminen hatarin perustein, vaikka todellisuudessa olisi syytä ehkä katsoa peiliin.

Jäsen Ferodoz on mielestäni osoittanut mielipiteidensä ylivertaisuuden riittävän usealle arvostamalleni palsta-aktiiville ja nyt tuli rajat vastaan henkilökohtaisuuksien muodossa.
Rehellisesti sanoin, mielestäni aiheellisesti ja seison sanojeni takana. Vastausten perusteella meni edelleen kuuroille korville. Mitään pahaa en kuitenkaan ole tarkoittanut ja osaltani tämä asia on loppuunkäsitelty. Toivon että jatkossa keskustelu sekä soittaminen jatkuvat paremmassa hengessä.
"If we are ignorant about a phenomenon, that is a fact about our state of mind, not a fact about the phenomenon itself."
Velli
16.03.2012 14:54:45
EJ84:

En tarkoittanut sinua.
ferodoz
16.03.2012 15:08:42

EJ84: Ei varmasti, mutta kuka jaksaa keskustella rakentavasti loputtomiin jos vastapuoli ei ole kykenevä vastaanottamaan puhetta?

Tosiasia on se että selkääntaputtelijoita löytyy aina. Täytyy osata olla kriittinen kaikelle saamalleen palautteelle, niin hyvässä kuin pahassa.
Kriittisyys taas ei tarkoita sitä, että omat näkemykset ovat automaattisesti ainoat oikeat. Pitää myös ymmärtää keiden kanssa on keskustelemassa ja osoittaa sitä peräänkuulutettua nöyryyttä silloin kun sen paikka on ja antaa itselleen mahdollisuus kehittyä.

Se että asiasta täytyy joka kerta nostaa meteli, kun omia juttuja ei peesailla, on epäkypsää varsinkin henkilöltä joka ei runsaan kirjoittelunsa perusteella vaikuta kovin asiantuntevalta.

Jatkuvaa tarpeetonta huutelua ja avuliaiden ihmisten ajan tuhlaamista en arvosta. Lisäksi näitä asioita ovat myös ihmistyypin lyttääminen ja idiootiksi haukkuminen hatarin perustein, vaikka todellisuudessa olisi syytä ehkä katsoa peiliin.

Jäsen Ferodoz on mielestäni osoittanut mielipiteidensä ylivertaisuuden riittävän usealle arvostamalleni palsta-aktiiville ja nyt tuli rajat vastaan henkilökohtaisuuksien muodossa.
Rehellisesti sanoin, mielestäni aiheellisesti ja seison sanojeni takana. Vastausten perusteella meni edelleen kuuroille korville. Mitään pahaa en kuitenkaan ole tarkoittanut ja osaltani tämä asia on loppuunkäsitelty. Toivon että jatkossa keskustelu sekä soittaminen jatkuvat paremmassa hengessä.

Sinulle vielä vastaan että asiat saavat lopullisen muotonsa.

Sä et selvästikkään ole noteerannut mitään muita mun kirjoituksia kuin ne, missä olen perustellut omaa näkökantaani? Peiliin on katsottu monta kertaa asioissa, ja jos olen itseni mielestä jollekkin anteeksipyynön velkaa, niin pyydän kyllä anteeksi. Tämä kirjoituksesi on aika yksipuolisesti esitetty, ja toivon että et oikeasti näe minua tuossa valossa, koska se on kaikilta osin virheellinen, jopa ala-arvoinen. Olet varmaan itsessäsi myös huomannut samoja vikoja kuin mitä minusta luettelit, tai ainakin minä olen niitä huomannut.

Jatkan tästäkin lähtien neuvojen kyselemistä muilta, mutta pikaviestein, ja selllaisille henkilöille jotka ovat tähänkin asti antaneet ratkaisevia neuvoja, joita myös olen toteuttanut parhaani mukaan.

En tarkoita mitää pahaa
Mitäs tämä sitten on? kehumista ei ainakaan, eikä edes toteamus.

Toivon että jatkossa keskustelu sekä soittaminen jatkuvat paremmassa hengessä

Siitä voit olla varma, koska minä, eli palstan ainut kusipäämulkkuidiootti, lähden nyt täältä pois ennalta määrittelemättömäksi ajaksi. Käytän sen ajan treenaamiseen, ja kun seuraavan kerran palaan, on toivottavasti se sun käsitys muuttunut siitä, että tuhlaisin vain arvokkaiden ihmisten arvokasta aikaa. Jos haluat niin voimme selvitellä asiaa vielä jatkossakin, hyvässä hengessä, pikaviestein. :)
Kailis
16.03.2012 15:45:28 (muokattu 16.03.2012 15:47:00)

Velli is talkin' about me and I, so it's ok for rest of you guys =D
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
kincy
16.03.2012 18:08:14

ferodoz:
Siitä voit olla varma, koska minä, eli palstan ainut kusipäämulkkuidiootti, lähden nyt täältä pois ennalta määrittelemättömäksi ajaksi.

En suosittele:) Itekin joskus hermoon ottaa, mutta hyvä foorumi tämä on ja monessa asiassa hyödyllinen vaikka onkin useasti provosoiva.

Käytän sen ajan treenaamiseen

No tuo on kyllä meille kaikille ihan hyvä muistutus.
hollmi-5
16.03.2012 19:46:14
ferodoz:

Siitä voit olla varma, koska minä, eli palstan ainut kusipäämulkkuidiootti, lähden nyt täältä pois ennalta määrittelemättömäksi ajaksi. Käytän sen ajan treenaamiseen, ja kun seuraavan kerran palaan, on toivottavasti se sun käsitys muuttunut siitä, että tuhlaisin vain arvokkaiden ihmisten arvokasta aikaa. Jos haluat niin voimme selvitellä asiaa vielä jatkossakin, hyvässä hengessä, pikaviestein. :)

Elä nyt ;) Kyllä sinä muiden mielipiteet kestät. Hirveän hankalaa on näin näppäimistön välityksellä saada aivan tarkoittamaansa tulemaan.
Soundit, piuhat ja kajarit.
Muovinen
16.03.2012 19:55:46

Ollaanpas täällä syvissä vesissä ja ketju on "Viimeisin ostos part II"! Tällainen keskustelufoorumi on jo välineenä väärä tässä tapauksessa. Ihminen on kuitenkin aika paljon muutakin, kuin vain avatar, nimimerkki ja näppäilemänsä kirjaimet.

Minä oon kyllä aika arka laittamaan tänne mitään, varsinkaan videota, missä olisi pelkästään mun rumpujensoittoa. Ehkä just siksi pitäis tehdä se ja antautua karusti foorumin tietäjille. Silloin pitää kuitenkin olla valmis ottamaan vastaan kritiikkiä. Ja sitähän sieltä tulis... paljon :D
-General Petrovsky
-Dr.DW-
16.03.2012 20:02:54
Ja tämähän se käy aina, tämmösiin juttuihin...

http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=93644

=D
"Se on niin kaunista katseltavaa, kun kunnolla vituttaa."
Vallu-Veke
16.03.2012 20:39:01
Näemmä aikalailla miehekäs joukkolynkkaus meininkinä.
Pearlin virveliäkö se poloinen meni vahingossa kehumaan?
jazzmies
16.03.2012 23:38:47
Vallu-Veke: Näemmä aikalailla miehekäs joukkolynkkaus meininkinä.
Pearlin virveliäkö se poloinen meni vahingossa kehumaan?

No on minutkin kerran joukkolynkattu sillä seurauksella, etten yli vuoteen kirjoitellut palstalle lain. Se vuosi oli vaikeaa aikaa minulle, sillä pidän kovasti muusikoiden.netin keskustelusta. "Sapattivuoteni" aikana samalla monet kusipäät haituivat palstalta, joten paluun jälkeen kaikki oli paljon kivempaa. Menneinä vuosina nimimerkkini perusteella sai kuulla monenlaista, joten en enää jaksanut sitä sontaa.
Ei se absoluuttinen totuus ole, mutta lähes järjestelmällisesti olen oikeassa asian kuin asian todellisesta jamasta. - jazzmies 2011 -
-Dr.DW-
16.03.2012 23:43:02
jazzmies: No on minutkin kerran joukkolynkattu sillä seurauksella, etten yli vuoteen kirjoitellut palstalle lain. Se vuosi oli vaikeaa aikaa minulle, sillä pidän kovasti muusikoiden.netin keskustelusta. "Sapattivuoteni" aikana samalla monet kusipäät haituivat palstalta, joten paluun jälkeen kaikki oli paljon kivempaa. Menneinä vuosina nimimerkkini perusteella sai kuulla monenlaista, joten en enää jaksanut sitä sontaa.

Sinä tiiät omilla, tosielämän meriiteillä jo paljon paremmin.
Jos jotakuta kiinnostaa jauhaa, niin siula on sen verran "päitä vyön alla", että voit sanoa vaikka että: "Mee kiskalle ja osta Jenkki ja jauha sitä"! =D
"Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D
-Dr.DW-
16.03.2012 23:44:45 (muokattu 16.03.2012 23:48:50)
Mutta kyllä se MD88 kyllä tyrmäs aika KO:in.
Pitäis hänenkin pedagogina?
Tai ainakin koulutuksen käyneenä ymmärtää, että ei nyt ihan listis.

E: Se olis varmasti ollut ihan parasta, jos hänen opettajansa olis -hiukan suulaalle oppilaalle, laittanu itsetunnon niin paskaksi, ettei ois uskaltanu enää "juuta" sanoa.

Rajansa kaikella, miettikää ennenku rupeette haukkumaan.
Heh, mie se tässä vielä sanon että miettikää... Mr. Viina on viisasten juoma, jne=P
"Well... Im not an artist, Im a focing piece of art" =D
Vallu-Veke
17.03.2012 07:58:18
Näppiksessä on enemmän voimaa toisilla kuin toisilla. Väkivallanväline väärissä käsissä. Ase, jonka voisimme takoa auroiksi.

Ferodoz takaisin linjoille. Kuulut tänne ihan samalla tavalla, kuin muutkin.
Peruspositiivinen innokas kaveri hän on mielestäni.
OPJ1974
17.03.2012 10:48:48

Vallu-Veke: Näppiksessä on enemmän voimaa toisilla kuin toisilla. Väkivallanväline väärissä käsissä. Ase, jonka voisimme takoa auroiksi.

Kynä on miekkaa mahtavampi ja täytyy muistaa, että viestintä epäonnistuu AINA - silloinkin, kun mukana on kehonkieli.

Ei mikään ihme, että täällä virtuaalimaailmassa tuntuu, että mielipiteet isketään välillä naamalle kuin märkä rätti.

Hymiöt - totta, mutta jo tehonsa menettäneitä.

Itsekin olen varsin varovainen edellä mainituista syistä ollut omissa kirjoituksissani enkä enää mielelläni osallistu mihinkään vähänkään syvemmissä vesissä uiviin keskusteluihin, koska lähes poikkeuksetta mennään joko henkilökohtaisuuksiin ja/tai juttu rönsyilee varsinaisesta aiheesta ties minne.
Kailis
17.03.2012 10:57:22

MD-88 on virtuaalimaailman AK-47.
majuku: Kirjota myyjälle että rummut on tehty sun pihalta kaatuneista puista ja käytännössä melkeen kuuluvat sulle.
Duro
17.03.2012 12:24:01
Rynnäkkökiväärien maailmasta palaisin vienosti aiheeseen.

Zildjian 6,5" Zil-Bell poistettu kun halvalla sai. Sitten jossain välis vielä Paisteen Mega Cup Chime ni johan passaa.
Piste.
iekku84
17.03.2012 13:18:52
Duro: Rynnäkkökiväärien maailmasta palaisin vienosti aiheeseen.

Zildjian 6,5" Zil-Bell poistettu kun halvalla sai. Sitten jossain välis vielä Paisteen Mega Cup Chime ni johan passaa.

Asiaa!!! Kiitos!
Kiitos ja anteeksi.
Bobana
17.03.2012 17:01:27
Kailis: MD-88 on virtuaalimaailman AK-47.

Missä on myös tähtäin viturallaan.
Ai nyvvai??!
Duro
17.03.2012 18:33:53
Bobana: Missä on myös tähtäin viturallaan.

Hekottelin ääneen, ota plussa!
Piste.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)