ramzuz 28.10.2008 23:50:53 | |
---|
|
Velli 30.10.2008 15:11:38 | |
---|
Haa, nyt olen iloinen! Pelastin eräästä peruskoulusta Paiste Formula 602-haitsut parempaan käyttöön. Tilalle annoin Sabian XS-haitsut ja päikseen siis vaihdoimme. Alapelti on sound edge ja kunto on pelleillä loistava. Missään ei ole lommoja, halkeamia tai edes pienintä keyholea, ainoastaan miellyttävää ajan tuomaa patinaa. Soundikaan ei ole ihan paskimmasta päästä... Tuossa kuve Paisteista: http://pearldrummersforum.com/attac … t.php?attachmentid=335573&stc=1 Joo ja sitten sain hommattua myös 10"-tomin Yamaha MCA-settiini. Kuvassa tomi roikkuu toisessa setissä kun MCA:t eivä ole nyt juuri vieressä: http://pearldrummersforum.com/attac … t.php?attachmentid=335574&stc=1 Kaiken hyvän päälle sain vielä tänään postista lopultakin verotuspäätöksen! Alkusyksystä sain kivan pienen selvityspyynnön verottajalta. Selvitystä kaivattiin kaikista tuloista, vähennyksistä, kilometrikorvauksista, poistoista ja jopa selvityksen siitä, mihin käyttötarkoitukseen on hankittu neljä rumpusettiä (jotka olivat siis vähennyksissä). Oli siinä vielä jotain muutakin selvityspyyntöä, mutta en muista että mitä. Toimitin verottajalle joka tapauksessa 10 sivua pitkän selvityksen kaikista noista jutuista. Pelonsekaisin tuntein avasin kirjeen, jossa nyt siis tuli tuo lopullinen veronpäätös. Olin ihan varma, että karhuavat miljuunia takaisin, mutta vielä mitä! Haluavat antaa jouluksi tontun lahjaksi!! En kyllä manaa ainakaan kolmeen viikkooon sitä, kuinka kurjaa ja kituuttamista opiskelijaelämä on! |
Kailis 30.10.2008 15:37:22 | |
---|
Onnea 602:sten johdosta, hieno löytö. Itsehän pelastin täältä Kansallisteatterin Tuntemattoman sotilaan harjotuksista turkkilaisen 16" K-Zildjianin crashin. Tilalle annoin kiinalaisen Butterflyn. |
fifehole 30.10.2008 15:39:09 | |
---|
Haa, nyt olen iloinen! Pelastin eräästä peruskoulusta Paiste Formula 602-haitsut parempaan käyttöön. Tilalle annoin Sabian XS-haitsut ja päikseen siis vaihdoimme. No varmasti! Tuostahan voisi tehdä Ocean 14 leffan. "Kuinka kusettaa koulua" Eikö omatunto yhtään soimaa? ;) Head for an eye |
Velli 30.10.2008 15:46:07 | |
---|
No varmasti! Tuostahan voisi tehdä Ocean 14 leffan. "Kuinka kusettaa koulua" Eikö omatunto yhtään soimaa? ;) No eipä oikeastaan, koska kerroin kyllä koululle, että kyseessä ovat erittäin vanhat haitsut, jotka sopisivat omiin käyttötarkoituksiini mainiosti. Ehdotin, että mitä jos tuon tilalle uudemmat parinsadan euron arvoiset haitsut, jotka hoitavat hommansa erittäin hyvin kouluympäristössä. Sanoivat vaan, että joo sopii, senkus vaihdat (ei niitä tuntunut paljoa kiinnostavan mitkä haitsut siellä lojuu). Onnea 602:sten johdosta, hieno löytö. Itsehän pelastin täältä Kansallisteatterin Tuntemattoman sotilaan harjotuksista turkkilaisen 16" K-Zildjianin crashin. Tilalle annoin kiinalaisen Butterflyn. Ei yhtään pöllömpi diili tuokaan! |
Kailis 30.10.2008 15:46:14 | |
---|
No varmasti! Tuostahan voisi tehdä Ocean 14 leffan. "Kuinka kusettaa koulua" Eikö omatunto yhtään soimaa? ;) No aatteleppa ite; koulussa nuo haikat hajoavat osaamattomien käsissä pillun päreiksi, Velli nautiskelee kerran vuodessa ja haikat kestää isältä pojalle. Mulle ei ainakaan tullut huono omatunto kun näin miten näyttelijät pahoinpitelivät vanhaa symbaalia. Ja joo, näin kyllä vink hymiön lopussa =D |
Tindrum 30.10.2008 16:02:09 (muokattu 30.10.2008 16:02:52) | |
---|
Samoilla linjoilla 5aukon kanssa. Mutta tietysti, jos kouluun on kerrottu, että kyseessä on arvokkaat ja hintavat klassikot, ja sinun tavarasi on perseestä, niin miksei sitten. Onneksi olkoon vaan. Hyvä vaihtokauppa. Ai niin, hymiö pitää laittaa, ettei tule sanomista. ; ) m©
Jos ihminen kehittyi apinasta, niin miksi vielä on apinoitakin? |
Velli 30.10.2008 16:30:07 | |
---|
sinun tavarasi on perseestä, niin miksei sitten. Olen kyllä oikeastaan aika jäävi sanomaan yhtään mitään, koska vaihdoin ne Sabianit jo pois, mutta nuo XS-sarjan haitsut olivat ihan positiivinen yllätys. Näyttivät siltä, että niistä ei kuulu muuta kuin "klonks", mutta kuulostivat kuitenkin ihan mukiinmeneviltä. Yllättävän paljon niissä oli sihinää mukana. Melkeinpä väittäisin, että enemmän nuo meikän nurkassa lojuvat muutaman vuoden ikäiset Zidjian New Beatit kuulostavat "klonks":ilta kuin ne Sabianit. Tosin eivät ne Sabianitkaan lähellekään yhtä pehmeiltä kuulostaneet kuin nuo 602:t ;). |
fifehole 30.10.2008 16:35:19 | |
---|
No eipä oikeastaan, koska kerroin kyllä koululle, että kyseessä ovat erittäin vanhat haitsut, jotka sopisivat omiin käyttötarkoituksiini mainiosti. Ehdotin, että mitä jos tuon tilalle uudemmat parinsadan euron arvoiset haitsut, jotka hoitavat hommansa erittäin hyvin kouluympäristössä. Sanoivat vaan, että joo sopii, senkus vaihdat (ei niitä tuntunut paljoa kiinnostavan mitkä haitsut siellä lojuu).
Ei yhtään pöllömpi diili tuokaan! Joo, olisin varmasti itsekkin ehdottanut ostoa/vaihtoa yms. ja Kailis on myös oikeassa että parempihan niiden on osaavissa käsissä. Sen uskon että uskonnonmaikka Hilda Kukkoselle on ihan sama mitkä lieriöt siellä on käytössä. Rock musiikkihan on pirun keksintö, vie pois vaan! ;) Leikitellään kuitenkin ajatuksella että olisit sanonut "Vien nämä 300€ klassikko haitsut kotiin ja annan tilalle nämä 100€ arvoiset halpishatut, kai se sopii?" Veikkaan että asiaan olisi suhtauduttu toisin? Mutta hyvä löytöhän tuo oli ja niinkuin sanoin, olisin itsekkin tarttunut syöttiin ja toiminut samoin. (en tosin olisi teille kertonut;) Head for an eye |
Timi 30.10.2008 17:39:09 | |
---|
Niinpä niin.Pelastin!Toisen tietämättömyyttä voi tietenkin käyttää hyväksi ja nukkua yönsä hyvin.Silti minun mielestä sillä on toinenkin nimi.Kusetus! Sorry!Ei tietysti kuulu tämän palstan jutusteluun. Kylmän viileesti! |
Kailis 30.10.2008 17:50:57 (muokattu 30.10.2008 17:55:26) | |
---|
Niinpä niin.Pelastin!Toisen tietämättömyyttä voi tietenkin käyttää hyväksi ja nukkua yönsä hyvin.Silti minun mielestä sillä on toinenkin nimi.Kusetus! Sorry!Ei tietysti kuulu tämän palstan jutusteluun. Sieltä se ensimmäinen kivi lensi, outs! Eli olisi pitänyt jättää tavara rikottavaksi? Eikä tässä kysessä ollut kumpaisessakaan tapauksessa varkaus, edes näpistys. Jos olet mies, joka ei IKINÄ ole käyttänyt mitään, esim. työpaikan tiettyjä, yleisesti hyväksyttyjä, mutta arveluttavia etuja (paristojen, kynien, teippirullien ym. ym. "lainaaminen") hyväksi, ostan sinulle laatikon kiuaskiviä ja lupaan olla paikoillani kun viskot niillä minua. Yksityisen kusettaminen on eri juttu, nyt en näe että tässä olisi kukaan kärsinyt. Hyvää yötä, nukun todella hyvin. EDIT. Taidanpa muuten haistaa tässä Kekkosen mainitseman suomalaisten perisynnin. |
markkuliini 30.10.2008 17:56:17 (muokattu 30.10.2008 18:00:17) | |
---|
Älkää nyt viitsikö jeesustella. En ole nähnyt moniakaan koulukäytössä ehjänä pysyneitä symbaaleita ja tiedän hyvin millaista hakkaamista ne saavat (koettaa) kestää. Ridet ehkä tuurilla saattavat pysyä yhtenä kappaleena. Kyllä tuo oli pelastus ja ihan hyvä kauppa samaan aikaan. Kusettajaksi kehtaatte haukkua? Gimme a break... Noiden vanhojen tavaroiden arvo kun on kuitenkin lähinnä teoreettinen, ja mitä se koulu nyt olisi niillä tehnyt? Laittanut huuto.net:iin. Ei niillä sellainen kiinnosta... Itse olen PELASTANUT joskus muinoin käytetyn Paiste 602 18" paper-thin symbaalin erältä nuorisotilalta. Oli ekaa päivää käytössä ja vielä kuin ihmeen kaupalla ehjä. Vein juurikin jonkun keskitason, medium-paksuisen tilalle enkä edes laskuttanut niitä konsultoinnista. :P Mielestäni tein ihan hyvän työn. Ei puolikas klassikkosymbaali lämmitä kenenkään sydäntä tai saa Children of Bodomin biisiä kuullostamaan yhtään paremmalta. Niin ja Paisteessa on vieläkin tussilla kirjoitettuna isoilla numeroilla tilan puhelinnumero. 016-jotain. :) Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
markkuliini 30.10.2008 18:00:38 | |
---|
EDIT. Taidanpa muuten haistaa tässä Kekkosen mainitseman suomalaisten perisynnin. Sama juttu. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
fifehole 30.10.2008 18:41:28 (muokattu 30.10.2008 20:05:05) | |
---|
Jos olet mies, joka ei IKINÄ ole käyttänyt mitään, esim. työpaikan tiettyjä, yleisesti hyväksyttyjä, mutta arveluttavia etuja (paristojen, kynien, teippirullien ym. ym. "lainaaminen") hyväksi, ostan sinulle laatikon kiuaskiviä ja lupaan olla paikoillani kun viskot niillä minua. Hohoooohohooo!!! (kierii selällään kuin koppakuoriainen Plussaa koko napilla!! Head for an eye |
Timi 30.10.2008 19:01:39 (muokattu 30.10.2008 19:05:21) | |
---|
Sieltä se ensimmäinen kivi lensi, outs! Eli olisi pitänyt jättää tavara rikottavaksi? Eikä tässä kysessä ollut kumpaisessakaan tapauksessa varkaus, edes näpistys. Jos olet mies, joka ei IKINÄ ole käyttänyt mitään, esim. työpaikan tiettyjä, yleisesti hyväksyttyjä, mutta arveluttavia etuja (paristojen, kynien, teippirullien ym. ym. "lainaaminen") hyväksi, ostan sinulle laatikon kiuaskiviä ja lupaan olla paikoillani kun viskot niillä minua. Yksityisen kusettaminen on eri juttu, nyt en näe että tässä olisi kukaan kärsinyt. Hyvää yötä, nukun todella hyvin. EDIT. Taidanpa muuten haistaa tässä Kekkosen mainitseman suomalaisten perisynnin. Minä olen muodostanut mielessäni kuvan sinusta huippurumpalina.Ja esikuvana sekä asioista tietävänä ja neuvovana alan ammattilaisena.Mutta, en näe edelläänkään mitään yleistä hyväksyntää toisen kusettamiseen.Paitsi ehkä jonkun.Hmm.Ryhmän.Joille se on verissä ja opetetaan kehdosta alkaen.En tarkoita soittajia.Synnitön en suinkaan taatusti ole.Mutta epärehellisyys ei kuulu siihen!Enkä osaa valehdella sen takia,että en muista mitä oisin selittänyt. Enkä muuten ois heittänyt ennes kapulallakaan:) Kylmän viileesti! |
markkuliini 30.10.2008 19:07:45 | |
---|
Mutta, en näe edelläänkään mitään yleistä hyväksyntää toisen kusettamiseen.Paitsi ehkä jonkun.Hmm.Ryhmän.Joille se on verissä ja opetetaan kehdosta alkaen.En tarkoita soittajia. Mikäs ryhmä se sellainen on? Kerro ihmeessä lisää... Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Ramiok 30.10.2008 19:28:09 | |
---|
|
Timi 30.10.2008 19:36:29 | |
---|
Mikäs ryhmä se sellainen on? Kerro ihmeessä lisää... Pitänee olla hyvin varovainen mitä sanoo.Aina on joku,joka löytää aiheen haastaa käräjille milloin mistäkin syystä.Tätäkin voi seurata muutkin,kuin me soittohöperöt.Kaikkien luettavissa.Valitettavasti.Lehdistö on löytänyt täältäkin lööppejä. Minun nimeni ei ole salaisuus. Kylmän viileesti! |
markkuliini 30.10.2008 19:43:41 | |
---|
Pitänee olla hyvin varovainen mitä sanoo.Aina on joku,joka löytää aiheen haastaa käräjille milloin mistäkin syystä.Tätäkin voi seurata muutkin,kuin me soittohöperöt.Kaikkien luettavissa.Valitettavasti.Lehdistö on löytänyt täältäkin lööppejä. Minun nimeni ei ole salaisuus. Erikoista läppää... Eikai sitä kaljapäissään olla? :P Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Timi 30.10.2008 20:59:23 | |
---|
Erikoista läppää... Eikai sitä kaljapäissään olla? :P Hmm.Ei voi valehdella.Rantyä oon ottanut.Keskellä viikkoa. Kylmän viileesti! |