Aekuinen Naenen 30.12.2008 12:35:19 | |
---|
Vielä kun vaihdat valkoisen etukalvon bassariin, niin tuo vihreä sparkle alkaa oikein loistamaan... ; ) Mulla oli viimeksi tossa valkoinen reso, mutta mielestäni toi musta näyttää nätimmältä. Pirkule kun ei oo kuvaa koneella niin olisitte voinu verrata eri resoilla. Ja jos oikein nysvätään, niin vanteisiin pintaan sparklesuikaleet. Tai sitten mustat vanteet ja niihin inlay vihreästä sparklesta ;-) Molemmat vaihtoehdot kävivät mielessäni, mutta päädyin tollasiin yksinkertaisiin vahattuihin vanteisiin. Eipähän kukaan ajattele, että matkin Bonhamia.;) |
hollmi-5 30.12.2008 15:28:21 | |
---|
Munsta on paljon järkevämmän näköiset räkin kanssa. Jos setissä on noinkin suuri määrä tavaraa, näyttää tollaset telinepuut aika hompsalta. Terraverdi green? on hieno väri, sopii genistoihin loistavasti. Räcknroll... Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 30.12.2008 16:19:47 (muokattu 30.12.2008 16:24:08) | |
---|
|
kincy 30.12.2008 16:44:42 | |
---|
Ai niin tällainen 60's alumiini Slinkku tarttui. 9 kybää rahteineen. Hähäää... http://i4.ebayimg.com/06/i/001/26/5a/800c_3.JPG Puuttuu vielä Acro. Haluan -68, koska siinä on vanha badge ja koneisto, mutta nuppidemppari. Hah! Äijällä alkaa virveleitä kohta olemaan? Hienoja ovat! |
Kailis 30.12.2008 16:56:52 (muokattu 30.12.2008 16:57:11) | |
---|
Hah! Äijällä alkaa virveleitä kohta olemaan? Hienoja ovat! 16 vasta, osa jenkeissä. |
Mr. Sly 30.12.2008 23:40:16 | |
---|
"Keep it simple, stupid!"
>-)))>#57 |
hollmi-5 31.12.2008 00:06:21 | |
---|
Ai niin tällainen 60's alumiini Slinkku tarttui. 9 kybää rahteineen. Hähäää... http://i4.ebayimg.com/06/i/001/26/5a/800c_3.JPG Puuttuu vielä Acro. Haluan -68, koska siinä on vanha badge ja koneisto, mutta nuppidemppari. Miksi nuppidemppari? Ei sitä käytetä kuitenkaan. Olet aika lähellä vintagesetin hankintaa. Pitäisi melkein pistää Kailisveikkaus ja perustaa sille huone, jonne Kailiksella on pääsy kielletty. Panokset pienet, niin ei tule paha mieli hävinneille. Lähimmäksi veikannut vie potin ;-) Soundit, piuhat ja kajarit. |
sahkuifk 31.12.2008 00:29:02 | |
---|
Meidän treenikämpän ikkunasta näkyy route 66, onhan sekin jo jotain matkalla menestykseen. |
hollmi-5 31.12.2008 00:58:28 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
Kailis 31.12.2008 04:34:34 (muokattu 31.12.2008 13:11:54) | |
---|
Miksi nuppidemppari? Ei sitä käytetä kuitenkaan. Olet aika lähellä vintagesetin hankintaa. Pitäisi melkein pistää Kailisveikkaus ja perustaa sille huone, jonne Kailiksella on pääsy kielletty. Panokset pienet, niin ei tule paha mieli hävinneille. Lähimmäksi veikannut vie potin ;-) Holestorm, katso itseäsi peiliin. Sinä olet pahin mahdollinen kuulustelija tyyliseikoissa. Jos minä sanon haluavani -68 Acron ja perustelen sen sillä, että se näyttää hyvältä ja demppari TOIMII (riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet), niin luulisi että juuripa sinä tajuat. Mutta ei. Jäpikkä junnaa. Sitä paitsi omistan hienon vintagewhatever-setin. Silti oma ihanan kaunis Brady setti kuulostaa parhaalta, ja juuri nyt Modern Vintage setin kanssa aika klassikolta. http://i256.photobucket.com/albums/ … kaljakori/CIMG9007.jpg?t=1230690785 |
hansakemanelius 31.12.2008 09:32:58 | |
---|
Holestorm, katso itseäsi peiliin. Sinä olet pahin mahdollinen kuulustelija tyyliseikoissa. Jos minä sanon haluavani -68 Acron ja perustelen sen sillä, että se näyttää hyvältä ja demppari TOIMII (riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet), niin luulisi että juuripa sinä tajuat. Mutta ei. Jäpikkä junnaa. Sitä paitsi omistan vittu vintagefucking-setin. Silti oma vitun paska Brady setti kuulostaa parhaalta, ja juuri nyt Modern Vintage setin kanssa aika klassikolta. http://i256.photobucket.com/albums/ … kaljakori/CIMG9007.jpg?t=1230690785 Vähän lapsiystävällisempää kielenkäyttöä, pliis! Muuten teemme ilmoituksen Kiron poliisille... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
moderndrummer88 31.12.2008 12:12:51 | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
markkuliini 31.12.2008 12:16:08 | |
---|
Vähän lapsiystävällisempää kielenkäyttöä, pliis! Muuten teemme ilmoituksen Kiron poliisille... Olen kyllä samaa mieltä. Hyi, Kailis, Hyi! Tuhma poika! Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Bumbarr 31.12.2008 12:40:40 | |
---|
Kilpikonnat rockkaa! |
Kailis 31.12.2008 13:13:51 | |
---|
Vähän lapsiystävällisempää kielenkäyttöä, pliis! Muuten teemme ilmoituksen Kiron poliisille... Joo. Nyt on suomennettu teksti. Antx. |
moderndrummer88 31.12.2008 13:21:32 | |
---|
Tuli muuten Kailis noista demppareista mieleen, mulla on 65-vuoden acro ja siinä siis se perus vanha demppari ja sit uudempi super sensitive jossa juuri se uudempi demppari. Kumpaakaan en kyllä oikeastaan ikinä käytä, mutta siinä uudessa on sellainen häiritsevä ominaisuus, että se alkaa aina ajan myötä löystymään ja heiluu aika reippaastikkin, pitää muistaa kiriä aina välillä, ettei vaan pääse käymään niin, että osat tippuu virvelin sisään, koska ainakaan tuossa ei ole mitään stopparia siinä sisään menevän ruuvin päässä. Acrossa tätä ongelmaa ei ole ja muutenkin simppelimpi systeemi on jämptimmän oloinen. "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
Kailis 31.12.2008 13:36:34 | |
---|
Niin. Mulla on kahdessa pre-serial Ludarissa baseball bat demppari, eikä kumpikaan pysy päällä. Itse tykkään vastoin nykymuotia välillä käyttää rummun omaa dempparia. Räplään rumpuja niin paljon ettei ne löystymään pääse. Kaikkia (kuinkas paljon niitä nyt olikaan?) tasapuolisesti. |
hollmi-5 31.12.2008 13:59:48 (muokattu 31.12.2008 14:00:25) | |
---|
Holestorm, katso itseäsi peiliin. Sinä olet pahin mahdollinen kuulustelija tyyliseikoissa. Jos minä sanon haluavani -68 Acron ja perustelen sen sillä, että se näyttää hyvältä ja demppari TOIMII (riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet), niin luulisi että juuripa sinä tajuat. Mutta ei. Jäpikkä junnaa. Sitä paitsi omistan hienon vintagewhatever-setin. Silti oma ihanan kaunis Brady setti kuulostaa parhaalta, ja juuri nyt Modern Vintage setin kanssa aika klassikolta. http://i256.photobucket.com/albums/ … kaljakori/CIMG9007.jpg?t=1230690785 En minä tätä mitenkään ilkeyttäni sanonut. Minä en demppareita virvelissä juuri koskaan käytä. Paras demppari on mielestäni 60-luvun Sonoreissa. Siinä dempparin saa vivulla päälle ja pois. Demppari liikkuu kohtisuoraan kohti kalvoa, siinä on kaksi pientä huopaa ja säätö pysyy. Näkyy tässä kuvassa: http://muusikoiden.net/dyn/users/51770.jpg Vintagesetin hankinnalla veikkailin, että hommaisit jonkun jenkkiläisen ja itsellesi uuden. Sen verran monta linkkiä olet kuitenkin laittanut. Soundit, piuhat ja kajarit. |
hansakemanelius 31.12.2008 14:11:36 | |
---|
Niin. Mulla on kahdessa pre-serial Ludarissa baseball bat demppari, eikä kumpikaan pysy päällä. Itse tykkään vastoin nykymuotia välillä käyttää rummun omaa dempparia. Räplään rumpuja niin paljon ettei ne löystymään pääse. Kaikkia (kuinkas paljon niitä nyt olikaan?) tasapuolisesti. Minulla on Ludarin dempparit vuosien varrella alkaneet säristä joten olen vetänyt vähän kuminauhaa ympärille niiden hiljentämiseksi. Joskus aikoinaan käytin demppareita mutta se oli siihen aikaan kun en osannut kunnolla virittää...... Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 31.12.2008 15:06:39 (muokattu 31.12.2008 15:10:25) | |
---|
En minä tätä mitenkään ilkeyttäni sanonut. Minä en demppareita virvelissä juuri koskaan käytä. Paras demppari on mielestäni 60-luvun Sonoreissa. Siinä dempparin saa vivulla päälle ja pois. Demppari liikkuu kohtisuoraan kohti kalvoa, siinä on kaksi pientä huopaa ja säätö pysyy. Näkyy tässä kuvassa: http://muusikoiden.net/dyn/users/51770.jpg Vintagesetin hankinnalla veikkailin, että hommaisit jonkun jenkkiläisen ja itsellesi uuden. Sen verran monta linkkiä olet kuitenkin laittanut. Joo piis vaan. Humalassa tulee oltua tyttömäisen herkkänahkainen. Toi Sonorin demppari on aika pro. Ja tottahna mieli tekis settiä jenksulasta. Ei vaan tilat anna myöten. Mutta jos ja kun porukat muuttaa takaisin tänne niin luoja armahda jos kontissa ei ole settiä... Minulla on Ludarin dempparit vuosien varrella alkaneet säristä joten olen vetänyt vähän kuminauhaa ympärille niiden hiljentämiseksi. Joskus aikoinaan käytin demppareita mutta se oli siihen aikaan kun en osannut kunnolla virittää. Mulla ei särise. Kolme Ludaria, tosin nuorin on vasta 46 v. Mites muuten jos haluat ringiä välillä, mutta joskus pois? Siis ihan vaikka biisien välillä. Virittämällä? |