hollmi-5 03.02.2010 12:39:46 | |
---|
OPJ1974: Ööhh.. ensit sanot, että noi ratsut eivät sovi kaikkeen musaan (jätetään jatsit nyt ulkopuolelle joka tapauksessa) ja nyt sanot, että paksummilla voikin hoidella kaikki musatyylit. Now I am confused :) Paksut=liian paksut musaan kuin musaan? Soundit, piuhat ja kajarit. |
OPJ1974 03.02.2010 13:13:33 (muokattu 03.02.2010 13:15:25) | |
---|
hollmi-5: Paksut=liian paksut musaan kuin musaan? Niin ne naisetkin sanoo, että ei se pituus, vaan se paksuus.. eiku... _:D No, tarina päättyi nyt niin, että marssin hetki sitten musaliikkeeseen, ja päätin vertailla peltejä ihan kunnolla avoimessa tilassa (tämä mun toimiston testilaboratorio ei oikein anna saundista oikeaa kuvaa. Laitoin rinnakkain nämä kaiksi aiemmin mainitsemaani sekä lisäksi A Custom 20" Riden. Kaikissa Rideissä rinnakkain testattuna oli hyvää ja vieläpä eri osa-alueilta: - K Ridessa jumalaisen hieno kupusaundi - Ping Ridessä tykkäsin selkään soitettessa pehmestä, ei liian kovasta huminasta ja kuitenkin erottelevasta kapuläänestä - A Customissa kräshäytyvyys sekä hieno, cräshmäinen wash kun selkään soittaa. Silti kello on kirkas, mutta ei liian äänekäs. Olisipa ollutkin liian hyvää löytää Ratsu, jossa noi kaikki olisivat olleet samassa paketissa. 22-tuumainen K Custom (en muista oliko ihan perus vai mallia dark) siellä myös oli, aivan helvetin hyvän kuuloinen mutta faaaar too expensive for me. Testasin näitä rinnakkain varmaan reilun puolen tunnin verran. Mukaan tarttui tuo A Custom, eli SITTENKIN palasin Medium-osaston Rideen. Loppujen lopuksi kaksi muuta olivat yksinkertaisesti liian äänekkäitä / erottelevia. Kiitos ja anteeksi aiheuttamani vaivannäkö ja terveiset äitille.. eiku... EDIT. Ja kyllä tämä muutenkin avarsi, harvemmin olen pystynyt eri yksilöitä testaamaan samasta merkistä/mallista. Nyt kaupassa oli ennestään PING RIDE... laitoin omani ja tämän rinnakkain ja olihan niissä eroa, paljonkin (Omani kuulosti paremmalta minun mielestäni). Muusikolla on kolme olotilaa: Känni, krapula ja outo olo. |
markkuliini 03.02.2010 15:36:54 | |
---|
hollmi-5: Paksut=liian paksut musaan kuin musaan? Juu, näin tarkoitin. Pahoittelen täsmäkieligeneraattorin hetkellistä kyykkäämistä. :) Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
markkuliini 03.02.2010 15:42:40 (muokattu 03.02.2010 20:00:36) | |
---|
OPJ1974: Olisipa ollutkin liian hyvää löytää Ratsu, jossa noi kaikki olisivat olleet samassa paketissa. 22-tuumainen K Custom (en muista oliko ihan perus vai mallia dark) siellä myös oli, aivan helvetin hyvän kuuloinen mutta faaaar too expensive for me. Testasin näitä rinnakkain varmaan reilun puolen tunnin verran. Mukaan tarttui tuo A Custom, eli SITTENKIN palasin Medium-osaston Rideen. Loppujen lopuksi kaksi muuta olivat yksinkertaisesti liian äänekkäitä / erottelevia. Mulla on keikkasetissä juurikin tuollainen 22" K Custon Dark ride (tuskin testasit normi K Customia, ne on aikamoisia kilisijöitä), ja on kyllä ihan sairaan hyvä yleispelti. Vieläpä just tarpeeksi ohut, mutta siinä on vielä oikein hyvä kello. A Custom ridet on Zildjianin mukaan medium painoisia, mutta mun kokemusten mukaan ovat siellä alarajoilla. Eli varmasti paksuutensa puolesta just hyvä yleisride-käyttöön, niin että kehittää soittotatsiakin, mutta ei ole liian jatsikas rankemmassa musassa. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
kaltaisesi pikkuhitlerit pistän ojennukseen oikeasssa elämässä alta aikayksikön. |
OPJ1974 03.02.2010 17:13:39 | |
---|
markkuliini: Mulla on keikkasetissä juurikin tuollainen 22" K Custon Dark ride (tuskin testasit normi K Customia, ne on aikamoisia kilisijöitä), ja on kyllä ihan sairaan hyvä yleispelti. Vieläpä just tarpeeksi ohut, mutta siinä on vielä oikein hyvä kello. A Custon ridet on Zildjianin mukaan medium painoisia, mutta mun kokemusten mukaan ovat siellä alarajoilla. Eli varmasti paksuutensa puolesta just hyvä yleisride-käyttöön, niin että kehittää soittotatsiakin, mutta ei ole liian jatsikas rankemmassa musassa. Joo, kyllä mediumiksi on aika kepoinen, verrattuna näihin muuhun kahteen. Täytyy punnita jossain vaiheessa, että onko jopa ALLE kaksi kiloa.. en kyllä usko, ehkä hiukan päälle. Ehkä sitten kun olen rikas ja kuuluisa, tuo K Custom Dark Settiin eksyy. Nytkin mentiin niillä rajoilla, että onko varaa, vaikka vaihdokkina Pingistä sain ihan mukavasti hyvitystä. Ei ole helppoa perheellisellä, kun lapset vie kaik rahat :D It's so hard to be a rumpalimies. |
totomiettinen 03.02.2010 18:13:45 | |
---|
Mulla on 20" A Custom ride, painoa muistaakseni 2008g. Vähän yli kymmenen vuotta vanha, patinoitunut ja likainen. Saundi on kermaa. Ei sillä jatsia soiteta, mutta rock/pop-kentällä se on todella kotonaan. Väpättää nätisti. Kyllä nuo perus A Customit on yleensä suhteellisen kevyitä olleet. -I like my sugar with coffee and cream- |
markkuliini 03.02.2010 20:02:04 | |
---|
totomiettinen: Mulla on 20" A Custom ride, painoa muistaakseni 2008g. Tuo on kyllä jo kevyimmästä päästä. Jupi57: Yrität välttää jälki-istuntoa,
OPJ1974 03.02.2010 22:07:43 | |
---|
totomiettinen: Mulla on 20" A Custom ride, painoa muistaakseni 2008g. Vähän yli kymmenen vuotta vanha, patinoitunut ja likainen. Saundi on kermaa. Ei sillä jatsia soiteta, mutta rock/pop-kentällä se on todella kotonaan. Väpättää nätisti. Kyllä nuo perus A Customit on yleensä suhteellisen kevyitä olleet. Eli kun sen pa**akerroksen pyyhkisi pois, paino olisi alle kaksi kiloa ;) Kevytsarjalainen juum... It's so hard to be a rumpalimies. |
Bobana 04.02.2010 15:40:09 | |
---|
Vallu-Veke: Hei löytyykö 2002:lle pesijää? Joo samaa laatuahan nämä on päälle päin kuin 2002 ja signaturet. Päällepäin juu. 2000 ja 2oo2 heavy haikat ovat aivan erilaiset soinniltaan. No roikkukoot rauhassa seinällä odottamassa vintageaikoja, ei noita kannata roskiinkaan heittää. Tämä kannattaa tehdä. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
OPJ1974 04.02.2010 17:50:46 | |
---|
totomiettinen: Mulla on 20" A Custom ride, painoa muistaakseni 2008g. Vähän yli kymmenen vuotta vanha, patinoitunut ja likainen. Saundi on kermaa. Ei sillä jatsia soiteta, mutta rock/pop-kentällä se on todella kotonaan. Väpättää nätisti. Kyllä nuo perus A Customit on yleensä suhteellisen kevyitä olleet. Punnitsin myös milenkiinnosta omani (Siis riden). 2079 grammaa oli paino. It's so hard to be a rumpalimies. |
Kailis 05.02.2010 17:44:11 | |
---|
Kerroinko jo etta ostin ebaysta 65 taalalla symbaalin joka myytiin medium painoisena Zildjian 18" crashina. Osoittautui thin painoiseksi 30 tai 40 luvun symbaaliksi. Mua huijattiin! Onneksi on hyvakuntoinen. Terveisia muuten Thaimaasta. |
Nolte 05.02.2010 17:51:34 | |
---|
Kailis: Kerroinko jo etta ostin ebaysta 65 taalalla symbaalin joka myytiin medium painoisena Zildjian 18" crashina. Osoittautui thin painoiseksi 30 tai 40 luvun symbaaliksi. Mua huijattiin! Onneksi on hyvakuntoinen. Terveisia muuten Thaimaasta. Mee nyt sinne biitsille siitä. Toivon, että palat. :) Tätä en allekirjoita! |
Kailis 05.02.2010 18:00:34 | |
---|
Nolte: Mee nyt sinne biitsille siitä. Toivon, että palat. :) Kello on 23.00, menen aamulla. Ja toiveesi on jo toteutunut. Jostain syysta ei tunnu missaan. |
Bobana 05.02.2010 20:56:40 | |
---|
Kailis: Kello on 23.00, menen aamulla. Ja toiveesi on jo toteutunut. Jostain syysta ei tunnu missaan. Taitaa Gailiksella olla aamulla Darram. Siinä niitä norsuja sitten. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
SikaPete 08.02.2010 17:30:58 | |
---|
|
jazzmies 08.02.2010 17:57:25 (muokattu 08.02.2010 17:59:56) | |
---|
Tahdit ääriään myöten täyteen onomatopoeettisesti honottaen: "Taa-gaa-uus-vaa-veer-hoo-jeen, taa-gaa-maii-teen-mee-rii-een, taa-gaa-vuo-tiin (miksi "vuotiin" eikä "vuotten"?) mai-teen-mii-rii-en". Tällaisiako nämä laulajat nykyään ovat? |
OPJ1974 08.02.2010 19:32:35 | |
---|
It's so hard to be a rumpalimies. |
Bobana 08.02.2010 20:31:43 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Bobana 08.02.2010 20:35:34 | |
---|
Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
SikaPete 08.02.2010 22:05:11 | |
---|
Bobana: Oikeen "Patriot"-kamaa. Hyiss.... Patriot? Toihan on mod-liikkeen tunnus ja ainakin mä yhdistän sen englantilaisuuteen.... |