Aihe: Evoluutio ja pinstraippi
1 2 3
kampela
04.08.2005 17:33:30

mulla oli tuossa pikkusetissä nuo C-Ambassadorit, jotenkin niissä oli "ontto" saundi. pitää koittaa stripejä vielä;)---

Kokeile, takaisin ei tarvitse palata.
www.endofyou.net
Tama (Royal Star)
04.08.2005 17:35:47
Kokeile, takaisin ei tarvitse palata.

no jaa.... on mulla ollut ainakin näitä kalvoja kiinni:

Ambassador
Pin Stripe
CS Batter
evans G2
evans G1

kaikkia siis täydellinen setti
sitä kun joskus osaisi soittaa....
ltg
04.08.2005 17:40:05
Omaan settiini koitin pinstripea vain basariin. Tuli sellainen munaton pum tai älytön läts. En tykännyt. Yksikerroskalvot toimii omassa basarissa parhaiten, EVansin Eq2:stakin revin toisen kalvon pois, ja heti jytäsi paremmin. Tomeissa toimivat parhaiten Ambassador coatedit, pitänee noita stripejäkin joskus kokeilla.
Cajon box kiehtoo.THV-klubi #5
kampela
04.08.2005 17:40:47

no jaa.... on mulla ollut ainakin näitä kalvoja kiinni:

Ambassador
Pin Stripe
CS Batter
evans G2
evans G1

kaikkia siis täydellinen setti

Jep;)
www.endofyou.net
markkuliini
04.08.2005 17:43:09

mulla oli tuossa pikkusetissä nuo C-Ambassadorit, jotenkin niissä oli "ontto" saundi. pitää koittaa stripejä vielä;)---

ehkä sun setissä on ontto soundi...

Mutta huoneen soundi vaikuttaa ihan älyttömästi... Voi olla vaikka kuinka huippuvehkeet, mutta jos huoneen soundi on syystä tai toisesta huono, niin settikin kuulostaa ihan kuralta...

Eli ootko kokeillu rumpuja eri tiloissa..?
www.vasamayhtye.com
lkx
05.08.2005 01:18:07

Yksikerroskalvot toimii omassa basarissa parhaiten, EVansin Eq2:stakin revin toisen kalvon pois, ja heti jytäsi paremmin.

Mä oon tykänny jo pitkään bassarissa Powerstroke kolmosesta. En o saanu ykskerroksisella kalvolla omaa korvaa tarpeeksi miellyttävää soundia - tykkään rokkitykistä.

Omaan bassariin en kyllä ole laittanut 1-kerroksista, mutta kaikki muut setit (joista jotkut laadukkaitakin) joita olen yrittänyt viritellä semmosilla ei o miellyttäny ainakaan kuskin paikalla..
There is no spoon...
ltg
05.08.2005 01:21:34
Mä oon tykänny jo pitkään bassarissa Powerstroke kolmosesta. En o saanu ykskerroksisella kalvolla omaa korvaa tarpeeksi miellyttävää soundia - tykkään rokkitykistä.

Omaan bassariin en kyllä ole laittanut 1-kerroksista, mutta kaikki muut setit (joista jotkut laadukkaitakin) joita olen yrittänyt viritellä semmosilla ei o miellyttäny ainakaan kuskin paikalla..

Ittelläni on Emad tällä hetkellä kiinni, ilman demppirinkuloita. Semmoinen pieni kerros sitä demppiä siihen kalvoon jäi, kun otin irti, juuri sopivasti. Rummun sisällä on pieni kankaanpala, joka koskettaa lyöntikalvoa. Jytää kovin, kuskinkin paikalle.
ltg
05.08.2005 01:22:56

Eikös ps3 ole yksikerroskalvo dempillä? Siis toista kerrosta on parin tuuman verran, ja se on sitten jollain mössöllä kiinni itse kalvossa.
Brother Michael
05.08.2005 01:42:26
Pinstripet oli ja meni, kauheat kalvot. Taman Rockstareissa siis kiinni ja ei siitä hommasta tullut yhtään mitään. Osasyynä ehkä, etten osannu vielä virittää kunnolla, mutta kun vaihdoin G2 Coatedit, niin johan alkoi jytäämään.

Pinstripeihin en enää palaa, viritysala on älyttömän pieni = ei saa monipuolisia soundeja ulos

helkkarin vaikeat virittää = hermo menee

täytyy virittää toooosi alas/löysälle = soittotatsi omasta mielestäni kärsii raskaalla kädellä, kun ei ole minkäänlaista reboundia.

sekin ääni mitä niistä saa ulos on jo liian "töks", ei mitään sointia, ei sitten minkäänlaista, eli ei voi toimia live-tilanteessa ilman mikkejä kovin hyvin. Eläköön soivat rummut !!
One more beer and heavy metal and I'm just fine - Manowar
markkuliini
05.08.2005 02:13:04

Eikös ps3 ole yksikerroskalvo dempillä? Siis toista kerrosta on parin tuuman verran, ja se on sitten jollain mössöllä kiinni itse kalvossa.

Onse, mutta hys hys ettei Lkx:ltä mee fiilikset... hehehe
Se ei oo mössöllä kiinni vaan se on ihan siellä vanteessa niinkuin se kokonainen kerroskin...
www.vasamayhtye.com
ltg
05.08.2005 03:17:30
Se ei oo mössöllä kiinni vaan se on ihan siellä vanteessa niinkuin se kokonainen kerroskin...

Niin niin, mutta se sisäreuna.. Samalla tavalla kuin pinstripessa. Toimisivatkohan nuo tomeissa? Olisi kiva koittaa.
Tama (Royal Star)
05.08.2005 09:05:29
ehkä sun setissä on ontto soundi...

Mutta huoneen soundi vaikuttaa ihan älyttömästi... Voi olla vaikka kuinka huippuvehkeet, mutta jos huoneen soundi on syystä tai toisesta huono, niin settikin kuulostaa ihan kuralta...

Eli ootko kokeillu rumpuja eri tiloissa..?

joo, eipä tuo mun setti mikään huippulaadukas ole, voi johtua tuo ontto saundi siitäkin;).... olen kyllä koittanut eri tiloissa, en vain noilla c-ambassadoreilla.
sitä kun joskus osaisi soittaa....
markkuliini
05.08.2005 11:45:23

Niin niin, mutta se sisäreuna.. Samalla tavalla kuin pinstripessa. Toimisivatkohan nuo tomeissa? Olisi kiva koittaa.

Ei ole mössöä välissä, ihan voi tunkea vaikka sormen väliin jos sellainen tuntuu hyvältä...:)
Se on vähän niinkuin vähän matkaa tavallinen tuplakalvo mutta sitten loppuu yhtäkkiä.
Mä muuten epäilen että Powerstroken muovi on erilaista kuin Ambassodoreissa. On jotenkin jäykempää ja eriväristä ja kuulostaakin ihan liian erilaiselta Ambassodoriin verrattuna.
www.vasamayhtye.com
ltg
05.08.2005 13:00:47
Ei ole mössöä välissä, ihan voi tunkea vaikka sormen väliin jos sellainen tuntuu hyvältä...:)
Se on vähän niinkuin vähän matkaa tavallinen tuplakalvo mutta sitten loppuu yhtäkkiä.
Mä muuten epäilen että Powerstroken muovi on erilaista kuin Ambassodoreissa. On jotenkin jäykempää ja eriväristä ja kuulostaakin ihan liian erilaiselta Ambassodoriin verrattuna.

Ai. Mie kun muistelin, että olisi ollut sellainen musta rinkula siinä, ainakin tomikalvoissa. Basarista en sitten tiedä.
Jeltz
05.08.2005 13:18:00
Ai. Mie kun muistelin, että olisi ollut sellainen musta rinkula siinä, ainakin tomikalvoissa. Basarista en sitten tiedä.

Musta rinkula on, mutta se on pelkkää maalia kalvon päällä. Demppirinkula tosiaan on vain reunasta kiinni.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
ltg
05.08.2005 13:19:13
Musta rinkula on, mutta se on pelkkää maalia kalvon päällä. Demppirinkula tosiaan on vain reunasta kiinni.

Ahaa, asia pihvi. Oletteko testailleet tomeissa noita? Virveliin en laittaisi kyllä.
lkx
05.08.2005 14:45:29

Nojoo yksikerroksinen ja yksikerroksinen. Tarkotin yksikerroksisella yksikerroksista, jossa ei ole mitään valmiita demppejä. Powerstroke on vähän niinkun puolitoistakerroksinen, jos tarkkoja ollaan. Ja sen demppirenkaan ansiosta se on helppo ja hyvä virittää hyvään soundiin.

Mulla on ittelläni resokalvona bassarissa Taman rei'itetty tehdaskalvo, joka on vastaava kuin tuo powerstroke, eli demppirenkainen. Ja sisällä kannussa on kalvosta kalvoon ulottuva ~20-30cm leveä vaahtomuovin pala. Jytisöö!

Kyllä tommonen powerstroke 3 tai 4 toimii virvelissäkin, coatedina. Ei tarvi dempata. Käytän itse virvelissäkin Ambassadoria (coated), jotta voi tarvittaessa kaivaa sitä sointia ja teipillä kun demppaa, niin saa kans hyvää sointia.
There is no spoon...
markkuliini
05.08.2005 16:12:35

Nojoo yksikerroksinen ja yksikerroksinen. Tarkotin yksikerroksisella yksikerroksista, jossa ei ole mitään valmiita demppejä. Powerstroke on vähän niinkun puolitoistakerroksinen, jos tarkkoja ollaan.

No kun ei myö tiijetty mitä sie tarkotit ku et sanonu....
www.vasamayhtye.com
lkx
05.08.2005 19:55:11

No kun ei myö tiijetty mitä sie tarkotit ku et sanonu....

Ja mie kun muistin että se on kakskerroksinen, notta silläkin. No, selvisipä lopulta. Nyt on taas mualima parempi paikka, not... :P
There is no spoon...
sakkemule
06.08.2005 00:35:56
remoluutio? ;)
Deja Voodoo
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)