Maardi 01.08.2005 18:36:30 | |
---|
Tuskassa tuli Hahdon soittoa kuunneltua Wintersunin muodossa, ja vähän aikaa Rotten Soundiakin katselin. Ei sinänsä enää mitään uutta ja mullistavaa, kun noita on jo levyiltä ja DVD:ltä tullut ihmeteltyä ihan tarpeeksi. Black Sabbathin keikka taasen ei rumputyöskentelyyn liittyen mitään kummoista tarjonnut. Mark Knopflerin konsertissa tuli rumpalin soittoa vähän enemmänkin kuunneltua, ja hyvällä tyylillä ja tatsilla soitti minusta. Olisikohan kellään mitään nimeä antaa? |
moderndrummer88 01.08.2005 19:21:45 | |
---|
--- Ja näiden: ":p" käytön saisi kieltää lailla. ja sen että pitää aina ensimmäisessä persoonassa puhuttaessa tunkea se n tyhmästi joka paikkaan munla Norsk Arysk Blak Metal! Rahhh!! |
dictatorsh*t 01.08.2005 19:55:23 | |
---|
ja sen että pitää aina ensimmäisessä persoonassa puhuttaessa tunkea se n tyhmästi joka paikkaan Parempi kuin "mulla" ja lyhyempi kuin "minulla". Ihan miten tykkäätte, mutta hymiöt pois. Kiitos. |
nappo 02.08.2005 12:23:34 | |
---|
Hoho, äijä valittaa hymiöistä ja tarjoilee "kotisivuillaan" goatsea! Järgevää touhua! :D Sorry offtopic... "Uidaan poikki vuoksen, on vitun hieno sää!" |
Drummer666 02.08.2005 13:07:09 | |
---|
Se Slayerin biisi on vieläkin Disciple. --- Ja näiden: "" käytön saisi kieltää lailla. niin muttaku mä olen teini iäsää ja mun pitää saada erilaiset tunteen puuskani ilmaistua selvästi... Clear my nuts and give me a milkshake! |