p.g. 19.07.2005 23:29:40 (muokattu 19.07.2005 23:31:55) | |
---|
Jotakin on pielessä, kun tuollaisia pyydellään. Ehkä kyseessä on porukan pila: haalitaan pahimmat romut nurkista yhteen kuvaan ja naurussasuin väsätään myynti-ilmoitus huuto.nettiin. Sama tuli mieleen,varsinkin kun katsoo setin asettelua..Outs,katoinkin toista kuvaa,unohtakaa koko juttu. |
rbt 19.07.2005 23:31:15 | |
---|
Mielestäni tämä keskustelu on ala-arvoisempi, kuin tuo setti. |
Dr.Rubber 19.07.2005 23:45:21 | |
---|
Mielestäni keskustelu omalla tavallaan puoltaa paikkansakin. Ainakin toivon, että rumpuja halajavat aloittelijat tämän näkisivät, eivätkä missään tapauksessa menisi valtavan alkuinnostuksen vallassa ostamaan ylihintaista paskaa. Ja se on sitten: Tärbä-tärbä-kosh! ja nukkumaan.
- ÄM
17.02.2005 23:37:39 |
vapauskauppias 20.07.2005 00:00:03 | |
---|
ei se ole tyhmä kuka pyytää vaan se kuka maksaa :D Tiedän, että tuo on vain sanonta, mutta kyllä sekin on tyhmä, joka tuollaisia pyytää. Ei prkl! Nykyään tuntuu jokainen myyjä alentavan uuden hinnasta vain muutaman kympin käytettyä myydessään. Itse aina myyn noin 65% alkuperäishinnasta. Se on käsittääkseni se "standardi", jossa saattaa olla, kunnosta riippuen, hieman tinkimisvaraa (riippuu paljon tavarasta). Toisaalta ostajat tarjoavat noin 20%-40% ostohinnasta, joka on myöskin naurettavaa. |
vapauskauppias 20.07.2005 00:17:52 | |
---|
Voi jumalauta mikä hinta!! Nuita pellejä nyt riittää tuolla huuto.netissä Hoho! No ei itselläsikään tuossa tuplassa kovin houkutteleva hinta ole... 120 euroa tuosta saa korkeintaan. Normaalisti hyvä hinta on 65% alkuperäisestä, mutta tässä tapauksessa on kyseessä vielä vanhempi malli, joten hinta tippuu edelleen. |
moderndrummer88 20.07.2005 00:41:57 (muokattu 20.07.2005 00:42:42) | |
---|
tämä tuplasetin kaupitteliahan on huumorimiehiä 11 osanen rumpusetti, väriltään mustat, paitsi lautaset, Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
ToMi88 20.07.2005 00:43:02 | |
---|
Hoho! No ei itselläsikään tuossa tuplassa kovin houkutteleva hinta ole... No empäs tiedä, mielestäni aivan sopiva hinta,koska pedaalien kunto on aivan kuin uusi.No okei, ehkä hieman liikaa hintaa, mutta.... :D |
Edguy 20.07.2005 01:39:12 | |
---|
Minulla itselläni on kyllä semmoinen periaate kun olen jotakin myymässä, että yritän saaha niistä mahollisimman paljon rahaa, joillakin ilmeisesti on jakaa sitä rahaa vaikka muille perkele. Antakaa tännekki! :D Mutta palataanpa otsikkoon. Mikä Traxeista tekee niin huonot? |
Hakki 20.07.2005 10:13:05 | |
---|
Onneksi ei ollut kahvikuppi huulilla kun availin noita linkkejä. Olis rätille töitä ja monitori täynnä kaffetta. Niinhän se on, että pyytää saa mitä tahtoo, mutta ei tarvi itkeä jos ei mene kaupaksi. Silti joku tolkku pitäisi olla. Get real. while(true) {metal.play(örörör);} |
Metallipää 20.07.2005 14:15:07 | |
---|
Kun itse satun olemaan Traxien onnellinen omistaja, niin voin huolellisesti sanoa, että aika surkeat ne sattuvat olemaan. Ainoastaan bassorumpu ja bassopedaali ovat hyviä. Tomien ja virvelin kanssa voi vielä elää, mutta symbaalit ovat jotain niin käsittämättömän huonolaatuista paskaa, että mieluummin soittaisin kattilan kansilla. Telineet ovat myös aivan vitun pro-luokkaa, ei pysy hi-hatti kasassa mitenkään. Kalvotkin ovat arsesta. Mutta jos hermoja riittää, niin kyllä noilla vielä soittaa. Ylihinnoitettuja kyllä ovat, 500€ maksoi minullakin... |
HeavyMachinery 20.07.2005 14:58:05 | |
---|
Niissä on vaan sitä pohjoisen lisää......... ei ne kalliit oo ei :)
i'll get my coat.......... Minä tiedän - siis pelkään ! |
dictatorsh*t 20.07.2005 15:57:25 | |
---|
Mikä Traxeista tekee niin huonot? Mikä niistä ei tekisi huonoa? |
Edguy 20.07.2005 16:37:32 | |
---|
Mikä niistä ei tekisi huonoa? Eli et osaa vastata mikä niistä tekee huonot? |
Nolte 20.07.2005 16:41:54 | |
---|
Eli et osaa vastata mikä niistä tekee huonot? Pojat ei vaan jaksa selittää enää, kun näistä halpisrummuista on niin paljon jo jauhettu. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Edguy 20.07.2005 16:55:50 | |
---|
Pojat ei vaan jaksa selittää enää, kun näistä halpisrummuista on niin paljon jo jauhettu. Sano yks syy mooo |
Nolte 20.07.2005 17:08:17 | |
---|
Sano yks syy En minä tommosia osaa. Mutta, jos pitäisi arvata, niin: pöntöt on soikeat, ne on tehty lastulevystä, viisteet on päin persittä, kalvot on elmukelmua, rauta on tinaa, ne ei kestä vireessä, jos ne edes saa vireeseen, ne on lapsityövoimalla tehty Etelä-Jemenissä, öööö...muuten tosi hyvät kyllä. ;) Korostan tuota ensimmäistä lausettani. En mie tuommosta komppia ossaa. Jos mie vejän tähänkin vaan sellasta peruskomppia...? |
Bacchus 20.07.2005 17:32:32 | |
---|
Sano yks syy PaskasoundiPaskaHWPaskannäköset. Jag är en hund |
ddrum54 20.07.2005 17:48:54 | |
---|
Tiedän, että tuo on vain sanonta, mutta kyllä sekin on tyhmä, joka tuollaisia pyytää. Ei prkl! Nykyään tuntuu jokainen myyjä alentavan uuden hinnasta vain muutaman kympin käytettyä myydessään. Itse aina myyn noin 65% alkuperäishinnasta. Juuri näin, realisti pitää olla. Mua ei ainakaan kiinnosta hankkia kusettajan mainetta törkeällä hinnoittelulla. Pikkasen moraalia kehiin prkl. Kiitos. Jokaisen ylihinnoittelijan kannattaa mennä torille katsomaan kuinka hyvin ylihinnoiteltu meneekään kaupaksi. Siellä on toistakymmentä sivua ylihinnoiteltua roinaa. Sinne ne myös jäävät. 2`n 4 |
Jeltz 20.07.2005 22:09:43 | |
---|
Juuri näin, realisti pitää olla. Mua ei ainakaan kiinnosta hankkia kusettajan mainetta törkeällä hinnoittelulla. Pikkasen moraalia kehiin prkl. Kiitos. Jokaisen ylihinnoittelijan kannattaa mennä torille katsomaan kuinka hyvin ylihinnoiteltu meneekään kaupaksi. Siellä on toistakymmentä sivua ylihinnoiteltua roinaa. Sinne ne myös jäävät. Joku on sentään kanssani samaa mieltä. On myös tyhmää pyytää liikaa, sen lisäksi että on tyhmä maksaa liikaa. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Edguy 21.07.2005 01:30:19 | |
---|
okei. mooo |