Kulkunen 15.07.2005 01:17:51 | |
---|
En tiedä kokonaisista seteistä, mutta mielenkiintosia virveleitä firma kyllä tarjoaa. Mm. hollow shell -virveliä haluaisin kokeilla mielenkiinnosta. Ja joku paksu vented-virppa voisi olla kuulemisen arvoinen. Saa vaan tehdä aika hyvin töitä vaikkapa hollow shell -snaren eteen, melko kallista. "I'd rather listen to the death rattle of my only child than have to listen to that fucking shit." -David Cross |
hollmi-5 15.07.2005 09:03:50 | |
---|
Nuo ovat kuin tuunatut autot. Näyttävät hetken hienoilta, mutta kukaan ei viiden vuoden päästä halua sellaista omistaa. Minä en laittaisi rahojani noihin. Samalla rahalla saa jo oikeasti hyviä rumpuja, jotka myös näyttävät hienolta. Noissa OCDP-kannuissa ei ole mitään, mikä tekisi niistä klassikkoainesta. Mika Hollström |
ultra 15.07.2005 10:56:57 | |
---|
Nuo ovat kuin tuunatut autot. Näyttävät hetken hienoilta, mutta kukaan ei viiden vuoden päästä halua sellaista omistaa. Minä en laittaisi rahojani noihin. Samalla rahalla saa jo oikeasti hyviä rumpuja, jotka myös näyttävät hienolta. Noissa OCDP-kannuissa ei ole mitään, mikä tekisi niistä klassikkoainesta. Kyllä mulla kävisi sääliksi nuorta rumpalilupausta, joka hetken huumassa laittaisi omat, perheen ja koko suvun kesätyö(!)rahat noihin ja vuoden päästä kukaan ei ota niitä edes ilmaiseksi ja itte ei niillä kehtaa soittaa:D Älkää siis himotko ylihintaista p*skaa!! I'm a gooner |
Bacchus 15.07.2005 12:17:09 | |
---|
Rumia!!! millasia rumpujen sitten pitäis olla jos noi ei oo hienoja ku niitä on niin sairaasti erilaisia ja ne on hienoja!! pitäiskö niitten olla yks värisiä! Ja noi ei oo hyviä vai!!! Keskityneet pelkästään ulkonäköön! voi elämä! Varo verenpainetta. Argumentti "miten ne voi olla rumia kun ne on hienoja", kalskahtaa hieman korvaan. Mun mielestä ihan tyylikkäitä kannuja tekevät, tosin järjettömästi ylihinnointeltuja. USA:ssa tuntuu olevan aika vihattu merkki nykyään, hinnan ja mulkkumaisen asenteen takia. Jag är en hund |
Outkast 15.07.2005 14:21:00 | |
---|
Kyllä mulla kävisi sääliksi nuorta rumpalilupausta, joka hetken huumassa laittaisi omat, perheen ja koko suvun kesätyö(!)rahat noihin ja vuoden päästä kukaan ei ota niitä edes ilmaiseksi ja itte ei niillä kehtaa soittaa:D Älkää siis himotko ylihintaista p*skaa!! Komppaan kahdella basarilla. "It's easy to play blues, but it's hard to feel it" - Jimi Hendrix |
lindo 22.07.2005 15:42:48 (muokattu 22.07.2005 15:49:52) | |
---|
Ja joku paksu vented-virppa voisi olla kuulemisen arvoinen. Saa vaan tehdä aika hyvin töitä vaikkapa hollow shell -snaren eteen, melko kallista. Kuulemisen arvoinen on kyllä, koska jos ei kuule niin on kyllä kuuro, kyllä se vaan niin saatanasti kuuluu, heheee. ... vai lyököhän Welho vaan niin vitusti? :P Kuvasin ko. ukkoa studiossa videokameralla pari päivää sitten aika läheltä kun soitti marssia seisaaltaan ja kyllä korvissa tuntui :O Kumulta saapi halvemmalla isoreikä virvelin. Tässä kuva Welhon KUMU virvelistä: http://img332.imageshack.us/img332/561/kumuhole0cw.jpg(kuva alkuperäisessä osotteessa : http://www.welhodrum.com/ ) Eihän nekään missään makkara hinnoissa pyöri tosin. :P I don't belive anything, if i don't see it first |