Aihe: Basarille kalvoa
1 2
Niskamies
28.06.2005 19:24:52
Tilaukseen lähti 20" G1, huomenna varmaan haen sen. Ja jos lyöntikalvoksi vielä ostaisi samalla reissulla 20" Coated g1:n, niin kyllä lähtis!
Virallisesti semi-pro!
ddrum54
28.06.2005 20:26:10
Tilaukseen lähti 20" G1, huomenna varmaan haen sen. Ja jos lyöntikalvoksi vielä ostaisi samalla reissulla 20" Coated g1:n, niin kyllä lähtis!

No nyt olet asialinjalla. Mä meen kanssa hankkimaan G1:n batterpuolellekin.
2`n 4
PeeKoo
03.08.2005 17:44:36
Nykyisin olen tykästynyt bassarissa Remon powerstroke 3:sta molemmin puolin. Ei tarvitse laittaa demppiä rummun sisään ja soundi on iso.

Mulla on P3 etukalvona, oli ainoa musta mitä löysin=).
Paikoilleen laitossa tuli sellainen ongelma että kalvo istuu rumpuun hyvin mutta puuvanne ei. Rumpu ja vanne on Kellerin vaahteraiset, 20". Kalvoa viritettäessä vanne tuppaa luistelemaan puolelta toiselle, ikäänkuin se olisi liian pieni. Takakalvona on kirkas Ambassador eikä siinä tuota ongelmaa ole. Vertaillessani näitä kahta keskenään huomasin että P3:n reunan profiili on erilainen kuin A:n.
Tämä jos ei selviä niin kohta on myynnissä kaksi käyttämätöntä Powerstrokea=).

Mikähän neuvoksi tuohon ja mitähän vaihtoehtoja voisi olla?
ddrum54
03.08.2005 17:56:14
Mikähän neuvoksi tuohon ja mitähän vaihtoehtoja voisi olla?

Taitaa olla vähän neitsykäinen se uusi kalvo. Kokeile siten, että kiristät hyvin pienin askelin, aina vastakkaisilta puolilta. Koita saada se mahdollisimman tasaisesti uppoamaan rungon päälle. Jos saat sen kohdalleen, niin kiristä sitten pinkeäksi noin vuorokaudeksi. Vasta sen jälkeen viritys.

Jos ne ei suostu istumaan kunnolla, niin ota pikaa, tehdään kaupat niistä kalvoista.
2`n 4
Dnjmaster
04.08.2005 00:05:19
Sanoisin, että Remolta Powerstroke III, Evansilta Eq3.

Komppaan. Mulla on eq3. Siinä on tosi jykevä saundi ja jos demppiä on liikaa nii ottaa vaan sen demppirinkulan pois.
kalamies#40 >-)))>
PeeKoo
06.08.2005 16:45:09
Jos ne ei suostu istumaan kunnolla, niin ota pikaa, tehdään kaupat niistä kalvoista.

No tein noin ja nyt ne istuvat istuvat vanteen kanssa hyvin.

Taisit DD jäädä ilman kalvoja=)
ddrum54
06.08.2005 18:45:14
No tein noin ja nyt ne istuvat istuvat vanteen kanssa hyvin.

Taisit DD jäädä ilman kalvoja=)

Eipä haittaa, saa niitä kaupastakin. Loistohomma oli se, että sait ne istumaan.
2`n 4
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)