miän vain 15.10.2005 19:34:27 | |
---|
Varovasti sitten noiden viritelmien kanssa. Mulla ainakin tuntui vaimennusteho pienentyvän tuollaisella yhdistelmällä, niin paljon ei riittänyt enää. Kokeile vaikka toisessa korvassa tavallista ja toisessa tuollaista yhdistelmää, ilman että kuulokkeesta kuuluu mitään. Eron huomannee - tai sitten tuo hybridi ei vain istu mun korvaan oikein. Joka tapauksessa ikävä tilanne, jos luulee suojanneensa kuulonsa ja ei sitten olekaan. Korvissa kun ei ole undo-nappia. |
v bear 15.10.2005 20:29:50 | |
---|
niitäpelkkiä kuusia saa irtonakin !! twist twist on jumala |
KoRn88. 15.10.2005 21:35:15 | |
---|
Kyllä ne saa, niivitä varovasti ettei reppee se kuusi-osa... joo kiitos tiedosta. Olipas muuten hyvä ostos, tykkäsin kovasti tuosta koss+kuusitulppa systeemistä. |
miscage 15.10.2005 21:39:00 | |
---|
joo kiitos tiedosta. Olipas muuten hyvä ostos, tykkäsin kovasti tuosta koss+kuusitulppa systeemistä. Omalle korvalleni vaimennus on liian pieni ja soundi jotenkin paskoo...mutta hyvät kuulokkeethan nuo plugit on ihan musakäytössäkin, kuten myös kuuset bänditreeneissä. "Fuck that. When did mediocrity and banality become a good image for your children? I want my children to listen to people who fucking rocked. I don't care if they died in puddles of their own vomit. I want someone who plays from his fucking heart." |
KoRn88. 15.10.2005 21:42:49 | |
---|
Omalle korvalleni vaimennus on liian pieni ja soundi jotenkin paskoo...mutta hyvät kuulokkeethan nuo plugit on ihan musakäytössäkin, kuten myös kuuset bänditreeneissä. mulle vaimennus tuntui ainakin näin ensimmäisissä reeneissä oikein sopivalta. Soittelin siis yksin klikin ja välillä levyjen mukana. Saas nähä sitten miten toimii bändin kanssa nuo pelkät kuuset. Toivottavasti hyvin. |
Koplinki 15.10.2005 22:57:50 | |
---|
Mulla se ei toimi yhtää, rummut kuuluu läpi melkee kovempaa, ku ilman tota hässäkkää. Paljo paremmin toimii niil Kossin vaahtomuovipäillä.. Varmaan oon sitte tenny väärin jotaa Kirjoitan vähän, mutta paskaa |
poro80 16.10.2005 12:35:13 | |
---|
-Hommasin tuommoiset viime keväänä ja olen käyttänyt niitä vain muutaman kerran. Olen todennut että toimivat parhaiten mp3-soittimen kanssa ilman rumpuja. Vaimennuksen taso ei siis minulle ole riittävä -Minun mielestä soundit on paremmat noilla Kossin omilla "lakritsoilla" kuin Shuren kuusilla. Toiseksi sen kuusen tunkeminen korvaan on aina oma urakkansa (menee lyttyyn). Nykyään tungen Kossit korvaan ja päälle nakkaan kuppisuojaimet. Mikserin kautta niihin sitten klikki ja basso ym tarpeen mukaan. Ongelmana ei ole muu kuin jatkojohtohelvetti. BTW -Kossilta on tullut joku pykälän parempi malli tuosta The Plugista. Scram Rock? |
Tuomari 16.10.2005 13:24:06 | |
---|
Kuinka hyvin nuo kossin plugit vaimentaa ääntä? Ja paljonko tuommosista joutuu yleensä köyhtymään,eli ovatko kalliita?Olis mukava, jos joku tietäjä osais auttaa, että mistä päin seinäjokee tuommosia kannattais lähtee ettimään?Löytyykö musaliikkeistä vai mistä ois toivoo löytää? Kun vaa vielä osaisi soittaa |
KoRn88. 16.10.2005 13:45:04 | |
---|
Kuinka hyvin nuo kossin plugit vaimentaa ääntä? Ja paljonko tuommosista joutuu yleensä köyhtymään,eli ovatko kalliita?Olis mukava, jos joku tietäjä osais auttaa, että mistä päin seinäjokee tuommosia kannattais lähtee ettimään?Löytyykö musaliikkeistä vai mistä ois toivoo löytää? mulle ainakin (kuten aikaisemminkin jo sanoin) vaimentavat juuri sopivasti, kun vaihtaa ne normaalipäät Earin kuusitulppiin. En kyllä lyö hirveän lujaa, mutta en kuitenkaan hissuttelekkaan. Maksoin omista Kosseistani 28 euroa ja kuusitulpista 22 euroa eli yhteensä 50 euroa. Paikallisesta musiikkiliikkeestä nuo hommasin. |
Tuomari 16.10.2005 13:52:20 | |
---|
mulle ainakin (kuten aikaisemminkin jo sanoin) vaimentavat juuri sopivasti, kun vaihtaa ne normaalipäät Earin kuusitulppiin. En kyllä lyö hirveän lujaa, mutta en kuitenkaan hissuttelekkaan. Maksoin omista Kosseistani 28 euroa ja kuusitulpista 22 euroa eli yhteensä 50 euroa. Paikallisesta musiikkiliikkeestä nuo hommasin. Pitää sitten lähtee musaliikkeistä kyselemään.Eipä nyt niin hirveen iso sijotus ole, kun kuusitulpat mulla jo onkin, ja kai noilla vakio mustilla mötiköilläkin hetken pärjää. Kiitoksia vaan kovasti jälleen kerran.. Kun vaa vielä osaisi soittaa |
Einherjar 17.10.2005 03:37:48 | |
---|
Kannattaa leikata niistä kuusitulpista se ensimmäinen osa (pylpyrä, pallero, tappi, miksi sitä nyt sanotaan :) pois, niin toimivat paljon paremmin. Nuo kuusitulpat tahtoo mennä vähän liian syvälle, ainakin minulla, jos niitä ei lyhennä. |
ÄM 17.10.2005 13:10:19 | |
---|
Pitää sitten lähtee musaliikkeistä kyselemään.Eipä nyt niin hirveen iso sijotus ole, kun kuusitulpat mulla jo onkin, ja kai noilla vakio mustilla mötiköilläkin hetken pärjää. Kiitoksia vaan kovasti jälleen kerran.. Tuolta voi tilata luurit http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=11201 ja Shuren joulukuuset maksaa vain 12e, F-musassa ainakin. Ja vaimentaa niin perkeleen hyvin. Muistakaa nyt ihmiset, että korvat on eri heeboilla erilaiset. En siksi lähtis suorilta leikkelemään niitä kuusia. Itse kun napsasin Shuren kuusista ekan pylperön pois, eivät pysyneet enää korvissa ollenkaan. |
Bacchus 17.10.2005 14:26:12 | |
---|
Kannattaa leikata niistä kuusitulpista se ensimmäinen osa (pylpyrä, pallero, tappi, miksi sitä nyt sanotaan :) pois, niin toimivat paljon paremmin. Nuo kuusitulpat tahtoo mennä vähän liian syvälle, ainakin minulla, jos niitä ei lyhennä. Hehe, pylpyrä. Mainio sana! Itse ostin Etymöticin (vai mikä stana se nimi olikaan;) kuuset, ja ei sopinut korviin ollenkaan. Ostin myös jotkut Kossin Plugeihin tarkoitut tuntemattoman valmistajan kuuset, eikä nekään sopineet. Alkoi vituttamaan sen verran rankasti, että luovuin koko hommasta. Mulla on jotenkin vammaiset korvakäytävät, tai ei ainakaan standardit. Pitää kuitenkin vielä kokeilla noita Shuren kuusia. Ne vois toimiakin. Joku taisi mainit, että niitä saa F-musiikista, oliko näin? Jag är en hund |
zily 17.10.2005 14:33:50 (muokattu 17.10.2005 14:35:40) | |
---|
Kuinka hyvin nuo kossin plugit vaimentaa ääntä? Ja paljonko tuommosista joutuu yleensä köyhtymään,eli ovatko kalliita?Olis mukava, jos joku tietäjä osais auttaa, että mistä päin seinäjokee tuommosia kannattais lähtee ettimään?Löytyykö musaliikkeistä vai mistä ois toivoo löytää? tossa linkki uusiin plugeihin: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=524825# ei se mitn! |
Progressor 17.10.2005 14:42:00 | |
---|
tossa linkki uusiin plugeihin: http://www.cdon.com/product.phtml?prod=524825# Kah. Cdon on näköjään ruvennut myymään myös soittimia ja kuulokkeita. En aiemmin ollut huomannutkaan. Voisi melkein mielenkiinnosta tilata nuo Plugit. Vaikka ne eivät toimisikaan, niin 16,95 € ei liene kovin suuri menetys. Täytyypä harkita. Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään. |
zily 17.10.2005 15:31:51 | |
---|
Kah. Cdon on näköjään ruvennut myymään myös soittimia ja kuulokkeita. En aiemmin ollut huomannutkaan. Voisi melkein mielenkiinnosta tilata nuo Plugit. Vaikka ne eivät toimisikaan, niin 16,95 € ei liene kovin suuri menetys. Täytyypä harkita. juu olihan se mullekin aika yllätys kun hintavertailua tein ja edullisimmat löytyikin cdon:ista:) itse olen soittanut vanhoilla plugeilla monta keikkaa ja studiosessiotakin, hienosti on toiminut. On varmaankin vaan sopivan kokoiset korvat... ei se mitn! |
Sitruunaako 17.10.2005 15:42:19 | |
---|
Kyllä ne earit on hyvin toiminu 3 pylpyrällä kossien kanssa, mutta nappasin toisesta päästä vähän pois, että kehtasi liikkua niillä julkisilla paikoillakin. Jos ei tee sitä lyhynnystä, niin ainakin mulla ne oli sellaset junttiulokkeet korvissa... Oli miten oli, mutta näin on. |