Aihe: PDP-rummut
1 2
HeavyMachinery
13.06.2005 12:36:16

Miten tuo PDP:n heikko viimeistely on käytännössä havaittavissa? Onko kyseessä ulkonäöllinen vai soundillinen seikka?).

Lähinnä kosmeettista esim. Tomiholderin reikä oli kuin moralla tehty. Pari rikkaa uupui jne jne... Lugit on kestäneet mulla tosi hyvin ainakin sen pari kuukautta kun mulla setti on ollut :)
Minä tiedän - siis pelkään !
jtannin
14.06.2005 20:25:39
Uusimmassa Viidakkorumussa 1/2005 testi PDP rummuista.
toba
29.06.2005 20:08:15

Lähinnä kosmeettista esim. Tomiholderin reikä oli kuin moralla tehty. Pari rikkaa uupui jne jne... Lugit on kestäneet mulla tosi hyvin ainakin sen pari kuukautta kun mulla setti on ollut :)

Kyselin musamaailman Quupalta noista pikkuvioista, se lähinnä sano että sillon oli vielä joitain vikoja kun ne metalliosat tuli eri tehtaalta, jostain jengojen paskuudesta se puhu, mutta nyt sano että noissa uusissa PDP:eissä ei ole valittamista, ja että lähes DW-tasoa :) Taidan ne ostaa.

Helvettisoikoon että muuten otti päähän, kun vielä tänään olin kallistumassa Yamahan Oak Customeihin; F-musiikkiin mentyäni myyjä ei tiennyt paljon paskaakaan, huoneessa ei ollut edes kunnon testisettiä, ständit eivät sisälly hintaan, eikä snare. JA HINTA ON 1600e!! Lähdin samantien pois.
Kyllä se PDP CX tai MX olisi hyvä juttu sinäänsä, että hinta on Musamaailmassa tällähetkellä vain 1200e pintaan. Ainoa mikä ärsyttää on pienet tomikoot, mutta kyllä ne voi vaikka paikanpäällä vaihtaa isompiin, tuskin kustantais juurikaan enempää.
savopie
29.06.2005 22:12:06
Ainoa mikä ärsyttää on pienet tomikoot, mutta kyllä ne voi vaikka paikanpäällä vaihtaa isompiin, tuskin kustantais juurikaan enempää.

ööh, ainoa juttu mika muakin ottaa päähän on että pdp tarjoaa vain 8,10,12,14,16 tuumaset tomit ei esim 13, tai 18 tuumasia ja vain 20 ja 22 tuumaset pasuunat, Huhua kuulin pearl drummers foorumilta et olis kuulemma tulossa 13" tomia ja 24" pasaria, vaan ken tietää. nythän niiltä on tullu niita virgin-bassorumpuja sen niitten rokkisetin (22,12,16,14) mukana...
Voihan se niinki olla.... vaan mitehän tuo lienee??
HeavyMachinery
30.06.2005 11:23:10

Ainoa mikä ärsyttää on pienet tomikoot, mutta kyllä ne voi vaikka paikanpäällä vaihtaa isompiin, tuskin kustantais juurikaan enempää.

Niin ajattelin itsekkin kunnes ostin setin. Mulla on se 8" pikku tomikin ja se oli kaikkein mukavin ylläri. Niissä on 1kerros kalvoilla ja hyvin viritettynä todella iso ääni.
Niskamies
30.06.2005 11:24:21
Niin ajattelin itsekkin kunnes ostin setin. Mulla on se 8" pikku tomikin ja se oli kaikkein mukavin ylläri. Niissä on 1kerros kalvoilla ja hyvin viritettynä todella iso ääni.

Kyllä pikkutomitkin kuulostaa muhkeilta hyvillä kalvoilla ja virityksellä. Mulla on 10" ja 14" räkkitomit, ja todella munakkaasti nekin jytisee kokoisikseen, kun on laadukkaat kalvot ja hyvä viritys.
Virallisesti semi-pro!
HeavyMachinery
30.06.2005 11:26:18

Kyllä pikkutomitkin kuulostaa muhkeilta hyvillä kalvoilla ja virityksellä. Mulla on 10" ja 14" räkkitomit, ja todella munakkaasti nekin jytisee kokoisikseen, kun on laadukkaat kalvot ja hyvä viritys.

Mulla on vielä kiinn alkuperäiset kalvot :) niindenkin soundi on yllättävän hyvä. Vieressä odottaa G1 coatedit vuoroaan kun vain alan nauhoittelee niin vaihdan ne.
Niskamies
30.06.2005 11:27:15
Mulla on vielä kiinn alkuperäiset kalvot :) niindenkin soundi on yllättävän hyvä. Vieressä odottaa G1 coatedit vuoroaan kun vain alan nauhoittelee niin vaihdan ne.

Juu, ei heitä paskaa noinkin laadukkaasiin rumpuihin. Mullakin on nyt G1 coatedit, mun makuun saundaa paremmalta kuin G2 clearit mitkä oli ennen niitä.
Virallisesti semi-pro!
HeavyMachinery
30.06.2005 11:27:47

Juu, ei heitä paskaa noinkin laadukkaasiin rumpuihin. Mullakin on nyt G1 coatedit, mun makuun saundaa paremmalta kuin G2 clearit mitkä oli ennen niitä.

G2 on tumppu.
Niskamies
30.06.2005 11:28:23
G2 on tumppu.

Saattaa olla, ne ei oikein soineet. Ei olleet kyllä maailman tuoreimmat kalvot.
Virallisesti semi-pro!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)