dictatorsh*t 20.07.2005 11:37:04 | |
---|
Ensimmäiset kolma viikkoa meni Eliminaattorin säätöjen kanssa. Nyt ei ole tarvinnut vuoteen koskea niihin. Hyvät siis. |
Youni 20.07.2005 13:44:49 (muokattu 20.07.2005 13:46:03) | |
---|
Nyt on sellainen juttu, että tuo SMI on vain joku välittäjä tms. Eli niillä ei ole kivijalkakauppaa. On vain vähittäismyyjiä. Kohta minulle tiedotetaan, että mihin kauppaan minun kannattaa mennä, että siellä on testattavaa. Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Stereophile 20.07.2005 14:52:13 | |
---|
jokaisessa meissä asuu pieni perfektionisti, minussa asuu vähän isompi... Noo, aika näyttää kuinka paljon tulee vielä ruuvailtua. Pedaaleillahan on ikää vasta ruhtinaalliset kaksi viikkoa... En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
HeavyMachinery 20.07.2005 14:54:01 | |
---|
Minä testailin pari kolme päivää eri säätöjä ennenkuin löyty. Ei oo tarvinnu koskea säätöihin ainakaan viikkoon... Mulla tehdas asetuksissa :) laiska paska..... pitäs jaksaa vääntää niitä sais hieman jämäkkyyttä niihin.... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Stereophile 20.07.2005 15:01:34 | |
---|
Mulla tehdas asetuksissa :) laiska paska..... pitäs jaksaa vääntää niitä sais hieman jämäkkyyttä niihin.... Taisi mennä yksi polkaisu ennen kuin lähti jouset kireämmälle tehdassäädöistä. Oli niin löysät, että olis melkein voinu puhaltaa nuijan kiinni basariin. Mutta löyty sieltä rokkitatsikin... Jotenkin tuntuu "dynaamisemmalta" nuo suoravedot kuin ketjut, vai johtuuko vain siitä, kun entiset oli niin kertakaikkisen paskat? En ole puolesta enkä vastaan. Pikemminkin päinvastoin. |
HeavyMachinery 20.07.2005 17:41:09 | |
---|
Taisi mennä yksi polkaisu ennen kuin lähti jouset kireämmälle tehdassäädöistä. Oli niin löysät, että olis melkein voinu puhaltaa nuijan kiinni basariin. Mutta löyty sieltä rokkitatsikin... Jotenkin tuntuu "dynaamisemmalta" nuo suoravedot kuin ketjut, vai johtuuko vain siitä, kun entiset oli niin kertakaikkisen paskat? Mut mulla onki elimennoijjat.... suora veto sucks... mun mieli pide vain..... Minä tiedän - siis pelkään ! |
Hippoman 20.07.2005 17:51:16 | |
---|
Oli miten oli, mutta Axisin Longboardit minä haluaisin. Siinä vaiheessa ei voisi syyttää ketään muuta kuin itseään jos ei saa poljettua tuhatta lyöntiä minuutissa. "Kuink' on mahdollist', ett' ihmisel' on vain yksi perse mut' kaksi pakaraa?" - Anonyymi CMX:n kysymyspalstalla 7.5.2001 |
ddrum54 20.07.2005 17:53:56 | |
---|
En oo itte soittanu ikinä muilla ku ketjuvetosilla tuplareilla. Kestääkö nuo suoravedot kuinka hyvin? Mulla on 2kpl Ludwigin Speed Kingiä. Noin 30 - 40 vuotta vanhoja. Edelleen toimii hienosti. 2`n 4 |
KoRn88. 20.07.2005 19:17:42 | |
---|
Oli miten oli, mutta Axisin Longboardit minä haluaisin. Siinä vaiheessa ei voisi syyttää ketään muuta kuin itseään jos ei saa poljettua tuhatta lyöntiä minuutissa. kyllä se minun mielestä niin on, että kyllä tuollaiset Cobra/eliminator-tasoiset pedaalit ovat jo sen verran hyvät, ettei voi enää pedaalia syyttää sillonkaan jos ei soitto luonnistu. |
kamelisko 20.07.2005 20:28:16 | |
---|
Havaitsin tossa että sain aika hyvän tatsin soittoon iron cobrillani, kun soitin paljain jaloin! hmm.. Kengät jalas on kans hyvä mut sukilla jotenki huono.. Nojoo. Omaan siis Iron Cobran tupliksen hihnavedolla. Säätämällä siitä saa hyvän. Ja säätöjä on joka suuntaan. |
Limbus 20.07.2005 21:59:21 | |
---|
Havaitsin tossa että sain aika hyvän tatsin soittoon iron cobrillani, kun soitin paljain jaloin! Harrastan itse tuota! Ikinä ei ole oikeastaan sukkaa paksumpaa tavaraa ollut jalassa soitettaessa,saa jotenkin paremman tatsin siihen pedaaliin. Talvipakkasilla tuo sitten onkin jo hieman ikävämpää,jos ei saa pidettyä lämpötilaa vakaana. Sitten pitää vaan tahkoa niin p*rkeleesti ettei pääse vilu yllättämään... :) Ensin musiikki,sitten loput. |
Hippoman 21.07.2005 00:14:11 | |
---|
kyllä se minun mielestä niin on, että kyllä tuollaiset Cobra/eliminator-tasoiset pedaalit ovat jo sen verran hyvät, ettei voi enää pedaalia syyttää sillonkaan jos ei soitto luonnistu. Oletkos sitten kokeillut Axisin pedaaleja? Kuulemma tuntuma muuttuu huomattavasti. Mutta on mulla kuitenkin pirun hyvät pedaalit muutenkin. Samanlaiset kuin tuolla Malmbergin Heikillä. Ainakin vissiin. Ja ihan hyvin kulkee. Ei ole vaan päässyt armeijahommien takia pahemmin treenaamaan. Mut se siit. "Kuink' on mahdollist', ett' ihmisel' on vain yksi perse mut' kaksi pakaraa?" - Anonyymi CMX:n kysymyspalstalla 7.5.2001 |
vapauskauppias 21.07.2005 00:52:45 (muokattu 21.07.2005 00:54:00) | |
---|
Oletkos sitten kokeillut Axisin pedaaleja? Kuulemma tuntuma muuttuu huomattavasti. Mutta on mulla kuitenkin pirun hyvät pedaalit muutenkin. Samanlaiset kuin tuolla Malmbergin Heikillä. Ainakin vissiin. Ja ihan hyvin kulkee. Ei ole vaan päässyt armeijahommien takia pahemmin treenaamaan. Mut se siit. No kyllähän Virgil Donati käyttää Eliminatoreita, joten Pearl on varmaan hyvä. Ja sit Bozzio käyttää DW:tä. Bozziolla on vielä niin paljon rumpuja, että DW on varmasti paras. E: Tarkoitan vain siis, että kyllä pedaalilla kuin pedaalilla saa soiton kulkemaan, jos vain polkija on hyvä. |
KoRn88. 21.07.2005 00:55:43 | |
---|
Oletkos sitten kokeillut Axisin pedaaleja? Kuulemma tuntuma muuttuu huomattavasti. Mutta on mulla kuitenkin pirun hyvät pedaalit muutenkin. Samanlaiset kuin tuolla Malmbergin Heikillä. Ainakin vissiin. Ja ihan hyvin kulkee. Ei ole vaan päässyt armeijahommien takia pahemmin treenaamaan. Mut se siit. En ole kyllä kokeillut enkä epäilekkään etteikö tuntuma muuttuisi. Mutta siis mun mielestä ei voi syyttää pedaalia enää siinäkään vaiheessa jos tuollaiset noin 300-400 euron pedaalit omistaa. Mutta eipä siinä, kyllä itseäkin kiinnostaisi nuita Axiksia kokeilla, mutta ovat kyllä ehdottomasti liian kalliit minun budjetilla. |
Hippoman 21.07.2005 09:24:07 | |
---|
En ole kyllä kokeillut enkä epäilekkään etteikö tuntuma muuttuisi. Mutta siis mun mielestä ei voi syyttää pedaalia enää siinäkään vaiheessa jos tuollaiset noin 300-400 euron pedaalit omistaa. Mutta eipä siinä, kyllä itseäkin kiinnostaisi nuita Axiksia kokeilla, mutta ovat kyllä ehdottomasti liian kalliit minun budjetilla. Onhan ne kyllä helvetin kalliit, mutta ehkä jonain päivänä aurinko paistaa myös tähänkin risukasaan. "Kuink' on mahdollist', ett' ihmisel' on vain yksi perse mut' kaksi pakaraa?" - Anonyymi CMX:n kysymyspalstalla 7.5.2001 |
Bacchus 21.07.2005 13:03:00 (muokattu 21.07.2005 13:03:13) | |
---|
Oletkos sitten kokeillut Axisin pedaaleja? Kuulemma tuntuma muuttuu huomattavasti. Mutta on mulla kuitenkin pirun hyvät pedaalit muutenkin. Samanlaiset kuin tuolla Malmbergin Heikillä. Ainakin vissiin. Ja ihan hyvin kulkee. Ei ole vaan päässyt armeijahommien takia pahemmin treenaamaan. Mut se siit. Eliminaattorit, DW:n 9002:t, Iron Cobrat ja Axikset omistaneena voin sanoa että paras tuntuma omasta mielestäni noissa on DW:ssä. Eliminator ja Cobra tulee askeleen jäljessä, mutta Axikset on aivan käsittämättömät. Jotkut sanookin että niillä täytyy "opetella uudestaan soittamaan" että lähtee kulkemaan. Häh, miksi pitäisi opetella uudelleen polkemaan, kun voi kehittää jo olevaa taitoa puolet halvemmilla pedaaleilla? No, joku jonka jalkoihin ja tekniikkaan Axikset sopii voi olla eri mieltä, ja silloin Axikset ovat hänelle juuri passelit. Itsellä ei ainakaan toiminut, eikä kaverilla jolta Axikset ostin. DW:ssä ja Eliminaattoreissa (hihna-eliminator) miellytti tasainen tuntuma ja keveys. Cobrissa taas pidän voimasta, mielestäni löytyy eniten potkua noista kaikista. Säädöillä tietenkin saa paljon aikaan. Omat kokemukset perustuvat suurinpiirtein samoilla säädöillä soitteluun eri pedaalien välillä. Täydellisen tuntuman hakeminen on vain harjoittelun välttelyä/puutetta, ainakin omalla kohdalla.=D Mikä tahansa valtamerkkien lippulaiva-malleista toimii erinomaisesti. Tiettyjä yksilöeroja toki on, mutta niistäkin saa kunnolla tuntumaa vasta himassa monia tunteja poljettuaan. Testailu kaupassa on aina vähän niin ja näin. Jag är en hund |
Youni 21.07.2005 13:08:17 | |
---|
Tiettyjä yksilöeroja toki on, mutta niistäkin saa kunnolla tuntumaa vasta himassa monia tunteja poljettuaan. Testailu kaupassa on aina vähän niin ja näin. Totta. Kaveri koetti Levytukussa Iron Cobra power Gildejä ja testikopin yksilön slavepuoli nitisi aika tavalla ja oli aika jäykkä. Ei ne kai jaksa huoltaa niitä polkimiaan... Tällaista tänään, huomenna jotain muuta.
[Kuva setistä profiilissa] |
Bacchus 21.07.2005 13:12:05 | |
---|
Totta. Kaveri koetti Levytukussa Iron Cobra power Gildejä ja testikopin yksilön slavepuoli nitisi aika tavalla ja oli aika jäykkä. Ei ne kai jaksa huoltaa niitä polkimiaan... Ei kyllä tosiaan kannata testipedaaleiden mukaan muodostaa mielipidettään. Niitä ei kovin nätisti aina pidetä, ja ties kuinka monta vuotta ovat olleet tuolla Levytukussakin huoltamatta. Jag är en hund |
Tama (Royal Star) 21.07.2005 23:05:24 | |
---|
Oli miten oli, mutta Axisin Longboardit minä haluaisin. Siinä vaiheessa ei voisi syyttää ketään muuta kuin itseään jos ei saa poljettua tuhatta lyöntiä minuutissa. kyllä voi. mitä minä olen kokemuksia kuullut, joillekkin nuo spedut ei käy ollenkaan. mutta niille, joille ne käyvät, saavat varmasti niistä hyvät kaverit. sitä kun joskus osaisi soittaa.... |
Hippoman 22.07.2005 00:31:48 | |
---|
kyllä voi. mitä minä olen kokemuksia kuullut, joillekkin nuo spedut ei käy ollenkaan. mutta niille, joille ne käyvät, saavat varmasti niistä hyvät kaverit. Ja kyllä ne varmaan käyvät, kun pistää käymään. If you know, what I mean. "Kuink' on mahdollist', ett' ihmisel' on vain yksi perse mut' kaksi pakaraa?" - Anonyymi CMX:n kysymyspalstalla 7.5.2001 |