vapauskauppias 27.06.2005 14:14:09 | |
---|
Ja toiseksi, mitä sitten että niitä ei enää tehdä? Niihin ei saa lisäpönttöjä. Tämä on kyllä valitettavasti asia, jonka tulisi juuri tuossa hinnassa näkyä. Lisäksi, jos tarvitset jonkun tietyn varaosan Genistoihin, saat olla aika varma, ettet sitä löydä. Tuo on kyllä harmillinen asia, kun Genistat ja Signiat lakkautettiin. Signioita olen kuullut ja nähnyt. NAM. Genistoja olen nähnyt vain kuvissa, mutta itseeni vetoaa nuo Genistojenkin lugit ja ulkonäkö valtavasti. |
moderndrummer88 27.06.2005 14:26:03 (muokattu 27.06.2005 14:27:54) | |
---|
genistoja olen kuullut monenmoisilla kalvoilla starclassicceja en ole kuullut kuin livenä pinstripeillä ja sitten nuo sinun nauhoitukset. mutta molempia olen kyllä soittanu ihan kunnolla ja mielipiteeni on että genistat paremmat, en omassa viestissäni missään vaiheessa sanonut että se että ne on lakkautettu niin tekee niistä automaattisesti hyvät. tosin tässä tapauksessa hyvinsäilyneet genistat kyllä on varmaan aika kova sana joskus 20 vuoden päästä Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
Niskamies 27.06.2005 14:28:14 | |
---|
Tämä on kyllä valitettavasti asia, jonka tulisi juuri tuossa hinnassa näkyä. Lisäksi, jos tarvitset jonkun tietyn varaosan Genistoihin, saat olla aika varma, ettet sitä löydä. Tuo on kyllä harmillinen asia, kun Genistat ja Signiat lakkautettiin. Signioita olen kuullut ja nähnyt. NAM. Genistoja olen nähnyt vain kuvissa, mutta itseeni vetoaa nuo Genistojenkin lugit ja ulkonäkö valtavasti. Hyvät rummut ne ovat, sitä en kiellä. Harkitsin Genistoja kun olin settiä ostamassa, mutta mun olisi pitänyt etsiä "kokonainen" setti, koska irtopönttöjen metsästys käytettynä tollasille rummuille on tuskaa. 1000 maksaisin perus 20/10/12/14 setistä, mun mielestä ne eivät ole sen arvokkaammat. Mutta hintahan on ostajan ja myyjän välinen sopimus. Virallisesti semi-pro! |
Niskamies 27.06.2005 14:30:27 | |
---|
genistoja olen kuullut monenmoisilla kalvoilla starclassicceja en ole kuullut kuin livenä pinstripeillä ja sitten nuo sinun nauhoitukset. mutta molempia olen kyllä soittanu ihan kunnolla ja mielipiteeni on että genistat paremmat, en omassa viestissäni missään vaiheessa sanonut että se että ne on lakkautettu niin tekee niistä automaattisesti hyvät. tosin tässä tapauksessa hyvinsäilyneet genistat kyllä on varmaan aika kova sana joskus 20 vuoden päästä No, se on sun mielipide. Mun mielipide on se että noissa kärkipään rummuissa erot on niin minimaalisia, että niillä ei ole mitään käytännön merkitystä, joten kannattaa valita sellainen lafka josta diggaa ja jonka rauta on toimivaa. Noista mun äänityksistä sen verran että niiden perusteella ei kannata vetää suuria johtopäätöksiä rummuista. Halvat mikit, halvat etuset, ja minimaalinen miksaus ei anna rumpujen loistaa nauhoituksissa. Virallisesti semi-pro! |
zily 27.06.2005 14:49:44 | |
---|
Mullapa sattuu olemaan Aikalailla samanlaiset setit vierekkäin treeniksellä. elikkäs koivusettejä kummatkin Genistan 20"bd/12"tomi/14"tomi/14"*5,5" ja Starclassic 20"bd/10"tomi/12"tomi/14"tomi/14"*5,5" kummassakin setissä Coated ambassadorit päällä. basareissa Powerstroke 3:set. viritin kummatkin setit suurinpiirtein samaan vireeseen ja voin sanoa, että kummassakin setissä on vi""n hyvät soundit. Seteissä on luonnollisesti hieman erilaiset "ominaissoundit". Elikkä makuasioiksi menee:) Laatusettejä kummatkin...itse omistan nuo genistat. Jos saat genistan setin n. 1000-1300 €:olla niin osta pois, ei ole huonoa sanottavaa... zily |
ppsa 27.06.2005 18:14:55 | |
---|
1000-1200 olisi mielestäni sopiva hinta. Jos saat genistan setin n. 1000-1300 €:olla niin osta pois, ei ole huonoa sanottavaa... Selvä, kiitos näistä. Nyt tuossa tuli hieman alustavasti myyjän kanssa puhuttua niin hinnaksi on muotoutumassa semmoinen 1300 € ja siihen sisältyy setti sekä pari putkea yamahan räkkiä, johon tomipidikkeet ja pari symbaali klämppiä. Eli aika jees, hieman voisi koittaa tinkiä, mutta on aika pihi myyjä :) Tai sitten tuntee tavaransa arvon... Fahrenheit
http://www.fahrenheitband.tk/ |
Niskamies 27.06.2005 19:07:50 | |
---|
Selvä, kiitos näistä. Nyt tuossa tuli hieman alustavasti myyjän kanssa puhuttua niin hinnaksi on muotoutumassa semmoinen 1300 € ja siihen sisältyy setti sekä pari putkea yamahan räkkiä, johon tomipidikkeet ja pari symbaali klämppiä. Eli aika jees, hieman voisi koittaa tinkiä, mutta on aika pihi myyjä :) Tai sitten tuntee tavaransa arvon... 1300 on passeli hinta tosta paketista. Virallisesti semi-pro! |
AP 28.06.2005 10:48:40 | |
---|
K100 #7
Ärlä #011 |
vernie 28.06.2005 18:21:26 | |
---|
Mihinkäs Gen-X:t sijoittuvat tuossa Premier-hierarkiassa? |
vapauskauppias 28.06.2005 18:50:33 | |
---|
Mihinkäs Gen-X:t sijoittuvat tuossa Premier-hierarkiassa? Nehän ovat sitä Premier sarjaa eli kalleinta. Siellä on kolme runkovaihtoehtoa: vaahtera, koivu ja vaahteran ja koivun sekoitus (Gen-X). |
Niskamies 28.06.2005 19:22:06 | |
---|
Mihinkäs Gen-X:t sijoittuvat tuossa Premier-hierarkiassa? Ne ovat muuten ihan saatanan hyvät rummut. Yksiä olen soittanut ja yksiä kuullut, parhautta! Virallisesti semi-pro! |
J. Cool 28.06.2005 20:23:37 | |
---|
vähän alakanttiin hinnoittelette. 1300e on tosiaankin hyvä kauppa vielä. genistathan ovat ihan eri luokkaa kuin perus 1000e (ja vähän alle) -hintaluokassa pyörivät cabria / export / rockstar. 1000e maksavat genistat on kyllä jo ryöstö. ja genistassahan on ihan standardirautaa, eli kyllä osia löytyy. jos tarvii olla terrybozzio-tomarit, niin siinä voi tulla ongelma tietysti vastaan. käytetyt on tietty käytetyt, ja toki kannattaa tinkiä pois se mitä saa. jos jostain syystä itse myisin kokoonpanon 10 12 14 20 sisältäen vielä snaren, en tosiaankaan laskis liikkeelle alle 1500e. tässä vähän välillä näyttää sekottuvan, onko snare mukana vai ei. ilman snareekin jos tonnilla meinaa saada niin kovat on tinkaamiset ja mummovainaan kukkamultaan vetoamiset. Saattaisin saada Premier Genistat 10",14",16" räkkitomit 20" basari ja 14" Yamaha Maple Custom virvelillä. Mukaan vielä joku suoraveto Premier pedaali ja ständejä. 1000e. Onko paha hinta ;) tämä kokoonpano tällä hinnalla on kyllä kunnolla nahasta revitty. ei ole mikään "kohtuu tarjous" niinkun jotkut väitti vaan aika erikoisen halpa, pistää vähän epäilyttämään, että onko kaikki kunnossa. O: 16" K-custom dark crash! |
vernie 28.06.2005 22:14:22 | |
---|
Ne ovat muuten ihan saatanan hyvät rummut. Yksiä olen soittanut ja yksiä kuullut, parhautta! On joo. Mäkin soittelen Gen-X:iä rumputuntien yhteydessä, eikä voi kuin ihmetellä soundin täydellisyyttä. Olin ekalla kerralla hieman skeptinen pikkuruista 13'' lattiatomia kohtaan, mutta ennakkoluulot katosivat aika tehokkaasti ekan lyönnin myötä. Ihan mieletön jytke.. Olis kiva kuulla, miltä se 16'' kuulostaa. :) |
moderndrummer88 29.06.2005 14:51:47 | |
---|
vähän alakanttiin hinnoittelette. 1300e on tosiaankin hyvä kauppa vielä. genistathan ovat ihan eri luokkaa kuin perus 1000e (ja vähän alle) -hintaluokassa pyörivät cabria / export / rockstar. no löytyyhän täältä muitakin hintatietoisia Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi. |
dictatorsh*t 29.06.2005 15:58:04 (muokattu 29.06.2005 16:01:55) | |
---|
Olis kiva kuulla, miltä se 16'' kuulostaa. :) Lähtee julmettu jytinä joka kuulostaa lähes täydelliseltä. Myös oli siellä Gen-X setti missä olin n. vuosi sitten soittotunneilla, basarista (22"x18") lähti niin munakas rokkisoundi samantien kun oli laatikosta pois otettu. :) Joskus kun on rahaa niin Gen-X:t saattaa tännekin tulla. e: hintavia ovat tosiaan, Soitin-Laineen sivuilla kaksi käytettyä Gen-X -settiä, toinen 2600€ ja toinen 2900€. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Niskamies 29.06.2005 16:09:53 | |
---|
e: hintavia ovat tosiaan, Soitin-Laineen sivuilla kaksi käytettyä Gen-X -settiä, toinen 2600€ ja toinen 2900€. Laatu maksaa. Levytukussa on 22/10/12/14/16 Starclassic maple setti. Listahinta on vähän alta 4000, lähtisi kuitenkin 3500 euroon heti. Virallisesti semi-pro! |
dictatorsh*t 29.06.2005 16:15:52 (muokattu 29.06.2005 16:16:05) | |
---|
Laatu maksaa. Näinhän se yleensä tuppaa tekemään, mutta toisaalta siitä on helpompi maksaa kun paskasta. e: samaa hintaa siis. "The dead swans lay in the stagnant pool.
They lay, they rotted. They turned around occassionally.
Bits of flesh dropped off them from time to time.
And sank into the pool's mire.
They also smelt a great deal." |
Bacchus 15.07.2005 20:17:15 (muokattu 15.07.2005 20:17:57) | |
---|
Osu silmään vanha ketju, joten on pakko käyttää tilaisuutta hyväkseen.;) Mitä seuraavanlaisesta setistä kehtaisi pyytää: Premier Genista -24"x18" BD -13"x11" TT -16"x16" FT -18"x16 FT +virveliständi etutomarille. Ei muuta HW:tä eikä virveliä. Kiitokset kaikille jotka viitsivät realistisia hinta-arvioita laittaa. EDIT: Kuva setistä: http://muusikoiden.net/dyn/members/11507.jpgJag är en hund |
moderndrummer88 15.07.2005 20:20:44 | |
---|
oiskohan joku 1200-1300 passeli, tuossa 1300:ssa on jo vähän tinkimävaraa Harva mainitseva erota vieras avulla moinen eloisa painos, kö it's ajaa kirsikanpunainen kukkia kotona rauhallinen puisto -lta |
Velli 15.07.2005 20:21:42 | |
---|
Osu silmään vanha ketju, joten on pakko käyttää tilaisuutta hyväkseen.;) Mitä seuraavanlaisesta setistä kehtaisi pyytää: Premier Genista -24"x18" BD -13"x11" TT -16"x16" FT -18"x16 FT +virveliständi etutomarille. Ei muuta HW:tä eikä virveliä. Jos joku oikeasti haluaa setin noilla pönttökoilla, niin ehkä siitä sen 1000-1200€ kehtaisi pyytää. Mutta juuri noista pönttökoista johtuen epäilen että kukaan ei yli 1000€:a noista halua maksaa, hyvä jos sitäkään. |