Aihe: Kaapelilla toimivat hihat-telineet 1 2 | |
---|---|
![]() 27.02.2005 21:43:09 | |
DW:n ysitonninen on sikäli hyvä, että siinä tulee mukana kaikki tarvittava ja se nyt muutenkin on mainio vekotin. Onko toi sun DW paljonkin jäykempi käyttää kuin normaali haikka? Lähinnä se tuntuma on kysymysmerkki itselleni. Hieman halvempi se näyttäisi olevan kuin Taman iron cobra. Tuossa kyllä tulee toi klämppi mukana, mutta se ei paljoa noihin telineisiin verratuna kustanna jos sen erikseen joutuu ostamaan. Narodny Komissaryat Vnutrennikh Del | |
![]() 28.02.2005 11:21:11 | |
Osta Yamaha. Pearl on kuraa. Tämä on taas sellaisia lausahduksia, jotka tarvitsisivat kyllä perustelut. Yamaha tekee hyvää rautaa, sitä en kiellä. Tuo on kyllä mielestäni aivan kohtuutonta sanoa Pearlin olevan kuraa. Haluaisin kuitenkin mielelläni kuulla perustelusi tuohon väittämään. Oletko jo tuotteistettu? | |
![]() 28.02.2005 12:27:53 | |
Tämä on taas sellaisia lausahduksia, jotka tarvitsisivat kyllä perustelut. Yamaha tekee hyvää rautaa, sitä en kiellä. Tuo on kyllä mielestäni aivan kohtuutonta sanoa Pearlin olevan kuraa. Haluaisin kuitenkin mielelläni kuulla perustelusi tuohon väittämään. Olen omistanut Pearlin peltiständejä ja klämppejä. Ständeistä ( alkujaan 3kpl ) on jäljellä yhden ylin osa, jossa on nerokas tilttisäätö ( portaaton ). Kaikista muista on kierteet korkanneet tai kiristyspesät haljenneet. Kaikista klämpeistä on kierteet korkanneet. Ja huom. nuo peltiständit eivät ole halvinta mahdollista Pearl - tuotantoa. Haljenneita kiristyspesiä tarkastellessa olen havainnut niiden olevan jonkinlaista vaahtovalua ja materiaali on kovuudeltaan vain hiukan tinaa kovempaa. Sama koskee myös klämppejä. Yamahan halvimmatkin telineet ja klämpit valmistetaan merkin moottoripyöräosastolla. Niissä on ihan oikeaa terästä. Laatuero Pearliin on valtava, yksikään Yamahan valmistama rumpuosa ei ole hajonnut samanlaisessa käytössä kuin Pearlin osat. ( Eikä muutenkaan.) Lisäksi kaikki Taman valmistamat telineet ja muut tarvikkeet, jotka omistan, ovat moitteettomassa kunnossa. Osa Taman tuotteista on erittäin vanhoja. Taman telineissä on myös oikeaa terästä. Hintaero Yamahan halvimpien ja Pearlin ei - halpisten välillä on merkittävä. Niin on myös laatuero - Yamahan hyväksi. Olenko ainoa, joka on pettynyt Pearlin laatuun? Tuskin. Kertokaa muutkin kokemuksistanne. 2`n 4 | |
![]() 28.02.2005 14:43:18 | |
Onko toi sun DW paljonkin jäykempi käyttää kuin normaali haikka? Lähinnä se tuntuma on kysymysmerkki itselleni. Ei niinkään jäykempi - erilainen kuin tavallinen haitsu. Kaapeli ei ponnahda yhtä terhakasti ylös, tai siltä ainakin tuntuu... Jämäkkyyttä voi kyllä säätää laajalla alueella. Hieman halvempi se näyttäisi olevan kuin Taman iron cobra. Jaaniinsiis tavallinen IC-haitsu vai Taman kaapeli? Kaapelistahan Tamalla ei ole kuin yksi malli, eikä se kai IC:n nimellä kulje...? Enivei DW on vissiin vähän edullisempi kuin Taman cabelos. Tuossa kyllä tulee toi klämppi mukana, mutta se ei paljoa noihin telineisiin verratuna kustanna jos sen erikseen joutuu ostamaan. Nojoo. Mulla valintaan vaikutti se, että DW:ssä voi valita vaijerin pituuden (isompi valikoima kun muilla), tulee klämpit ja drop lock clutch mukana, DW:n kehuttu laatu yleensäkin ja kaapelin mukana tulee laukku jossa kamat kulkee komeesti. There is no spoon... | |
![]() 19.04.2005 21:58:38 | |
Niin, todellakin kaapeli hi-hat pitäisi hommata, tulee vain niin ristiriitaista kommenttia joka suunnalta. Yamahan remote hi-hat:a koitin, tuntui kenties hieman jäykältä jotenkin. Tiedä sitten. Pearlia on kehuttu sekä DW:tä. Pearlissa valitettu ainoastaan kaapelin heikkoa kestävyyttä, onko kokemuksia Pearlin vaijerin kestävyydestä? | |
![]() 19.04.2005 22:02:38 | |
Nojoo. Mulla valintaan vaikutti se, että DW:ssä voi valita vaijerin pituuden (isompi valikoima kun muilla), tulee klämpit ja drop lock clutch mukana, DW:n kehuttu laatu yleensäkin ja kaapelin mukana tulee laukku jossa kamat kulkee komeesti. Mistähän mahtaisi saada Suomesta halvimmalla tuota DW:tä? Musamaailman sivuilla törmännyt ainoastaan 9502LB-malliin ja hintaa olisi mukvat 368€. | |
![]() 20.04.2005 18:05:51 | |
Jaahans.. Mulle tuli muutama viikko sitten tuollainen Taman kaapelihaitsu. Hyvin pelittää!! Kauan aikaa se onkin ollut hankintalistalla, mutta ostin tuossa Marco Minnemannin dvd: ja sen innoittaman piti ostaa haitsukin.. Ennemmän, Nopiempaa, Lujempata!! | |
![]() 20.04.2005 18:41:05 | |
Olen omistanut Pearlin peltiständejä ja klämppejä. Ständeistä ( alkujaan 3kpl ) on jäljellä yhden ylin osa, jossa on nerokas tilttisäätö ( portaaton ). Kaikista muista on kierteet korkanneet tai kiristyspesät haljenneet. Kaikista klämpeistä on kierteet korkanneet. Ja huom. nuo peltiständit eivät ole halvinta mahdollista Pearl - tuotantoa. Hassua kyllä.. minulla on yksi taman ständi monta mapexia ja pari pearlia. Ja joku lugvikin touhu joka on laitettu new soundin jalkaan, ite en ole laittanut mutta toimii niin en ole pois ottanut. Siihen ludvigiin saa kolme "jotain" putkea kiinni. Se vain tappaa putket aika hyvin kun kiristys on vain parilla ruuvilla mitkä on suoraan putkea päin. Kaikki toimii merkkiin ja muuhun nähden ainakin minulle riittävän hyvin. Pearleja olen kyllä väännellyt ja käännellyt niin paljon kuin sielu sietää. Kierteet aukeaa hyvin myöskin, materiaali siis pitäisi olla hyvää koska jos ei ole sitä ei saa kovin kireälle ja silti sitä ei saa auki millään. Räkkiin pitäis ostaa klamppeja kun kaikki alunperin olleet meni rikki, olivat milleniumeja ja sain sen räkin kylkiäisinä. En minä milleniumia muuten ostaisi, siihen ajattelin Yamahan releet ostaa, kun niitä on niin kehuttu. | |
![]() 20.04.2005 19:49:27 | |
Hassua kyllä.. minulla on yksi taman ständi monta mapexia ja pari pearlia. Ja joku lugvikin touhu joka on laitettu new soundin jalkaan, ite en ole laittanut mutta toimii niin en ole pois ottanut. Siihen ludvigiin saa kolme "jotain" putkea kiinni. Se vain tappaa putket aika hyvin kun kiristys on vain parilla ruuvilla mitkä on suoraan putkea päin. Kaikki toimii merkkiin ja muuhun nähden ainakin minulle riittävän hyvin. Pearleja olen kyllä väännellyt ja käännellyt niin paljon kuin sielu sietää. Kierteet aukeaa hyvin myöskin, materiaali siis pitäisi olla hyvää koska jos ei ole sitä ei saa kovin kireälle ja silti sitä ei saa auki millään. Räkkiin pitäis ostaa klamppeja kun kaikki alunperin olleet meni rikki, olivat milleniumeja ja sain sen räkin kylkiäisinä. En minä milleniumia muuten ostaisi, siihen ajattelin Yamahan releet ostaa, kun niitä on niin kehuttu. Ostappa multa tuliteriä yamahan universal-clamppeja! Useita kappaleita ja malleja. loppuu se vitun näppäily! | |
![]() 21.04.2005 22:58:02 | |
Mulla on toi DW:n 9000 kaapeli haitsu ja sen lisäksi mulla myös 9000 tavan haitsu. Kaapeli ei palaudu ihan niin sähäkästi kuin tavallinen mutta en oo kyllä soittaessa mitään eroa huomannut. Minä tiedän - siis pelkään ! | |
![]() 22.04.2005 12:35:22 | |
Mulla on toi DW:n 9000 kaapeli haitsu ja sen lisäksi mulla myös 9000 tavan haitsu. Kaapeli ei palaudu ihan niin sähäkästi kuin tavallinen mutta en oo kyllä soittaessa mitään eroa huomannut. Jeps, tuppaa vaan olemaan aika hintava tuo. Kaiken lisäksi menee viikkoja ennenkuin pääsisi liikkeessä moisia testaamaan kun rahtaavat niitä jostain ameriikasta kun päässeet loppumaan. Taidan päätyä sellaiseen ratkaisuun että sijotan Yamahan WHS-860 kaapelihaitsuun, vaikutti jämäkältä ainakin ja Yamahaa kehuttu kestäväksi etc. Eikä maksa kuin reilu 200e thomannilta, joten miltei puolet halvempi kuin se DW. Ja tuo vastaava Yamaha Suomesta ostettuna olisi 300e. | |
![]() 22.04.2005 12:44:58 | |
Jammu ja Tama ovat siitä hyviä, että niissä ei ole jalkoja. Riippuen sijoituspaikasta sillä seikalla saattaa olla merkittävästi etua. Jos ajatellaan, että tuplabassarisetin kaveriksi pitäisi hommata kaapelihaitsu ilman, että sen pedaalin tarvitsee olla 90 asteen kulmassa vasemman jalan bassarinpolkimeen nähden, niin Pearli ei toimi sitten millään, koska jalat ovat koko ajan tiellä. Muutenkin jos kaapelihaitsu olisi vaikka ykköshaitsun vieressä niin taas olisi ongelmia, koska koipimetsää ei yksinkertaisesti saa sijoiteltua siten, että ratkaisu olisi ergonominen. Haitsut kannattaa ostaa jalattomina, olen sitä mieltä. Your love came down / and it turned me around / Your love came down / and it saved me - kalamies#33 >-)))> | |
![]() 10.01.2020 19:16:40 | |
Huom! Olet kirjoittamassa yli 5376 päivää vanhaan aiheeseen! Niin niin. En haulla muutakaan keskustelua löytänyt. Ei ole mitään kokemusta noista kaapeli haikoista. Onkos viidessätoista vuodessa tullut kokemuksia lisää ja minkälaisia? Semmoiseen ratkaisuun oon päätynyt. Siis kaapeli haikkaan, monestakin eri syystä. Täällä on kehuttu yamahaa ja tamaa. DW jäykkä? Ja kallis. T-kaupan arvosteluja hieman mulkaisin, niin ainakin joku suomalainen oli tyytyväinen DW:n 9520lb vekottimeen. Mietityttää hurjan pitkä kaapeli. 2.5 metriä. Vai onko toimivuuden kannalta mitään merkitystä pituudella? Mitä mielipuolta 2020-luvulla kaapeli haikoista? Raha on ongelma ja ei ole. Mieluummin maksan itseni kipeäksi mahdollisimman hyvästä, kuin ostan "halvalla" kuraa. Mutta ideaali tilannehan on ostaa mahdollisimman hyvä edullisesti. Hinta-laatusuhde jne. https://www.thomann.de/fi/dw_9502lb_kabel_hihat.htm Ihanan kallis. | |
![]() 10.01.2020 20:47:34 | |
Ei ole henkilökohtaista kokemusta noista, mutta jos kaapeli epäilyttää, löytyy myös tankoversio: https://www.thomann.de/gb/dw_9550_universal_remote_hihat.htm | |
![]() 11.01.2020 07:24:40 | |
tml: Ei ole henkilökohtaista kokemusta noista, mutta jos kaapeli epäilyttää, löytyy myös tankoversio: https://www.thomann.de/gb/dw_9550_universal_remote_hihat.htm Juu ei. Tankoversiot ei nyt kiinnosta. | |
![]() 29.04.2020 02:34:53 | |
ACD Unlimited on hiljattain julkaissut uuden haikan, josta on myös kaapelimalli: https://www.acd-unlimited.at/english/hardware/darwin-hihat/ Vaikuttaa varsin pätevältä vekottimelta. | |
![]() 02.05.2020 14:33:18 | |
Koston: ACD Unlimited on hiljattain julkaissut uuden haikan, josta on myös kaapelimalli: https://www.acd-unlimited.at/english/hardware/darwin-hihat/ Vaikuttaa varsin pätevältä vekottimelta. Joo. Ja kalliilta. Euro hintaa en löytänyt. 600 dollaria. Eli 6-700 euroa? Tama noista kiinnostavin ; https://www.thomann.de/fi/hihat_tel … ;filter=true&feature-12496=true Pearlillakin pärjää ; https://youtu.be/FssULNGSZIA Danny Carey | "Pneuma" by Tool (LIVE IN CONCERT) Hauskassa paikassa haikka. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)