Aihe: Esineitä snaren sisään?
1 2
Alpha
08.02.2005 22:44:14
Mä just askartelin ittelleni vanhaan splashiin sellasen kahvan mistä voi pitää kiinni ja lyödä sillä virveliä.

Siis hä?

Tulemme porukalla laittamaan sut käsirautoihin ja kaadamma kaljaa virveliisi...
Pitkavirta
09.02.2005 15:13:05
Just hyvä idea. Kaikilla kun tuntuu nykyään olevan rummuissaan niin persoonattomat perussaundit.

Vois tehä oman keskustelun siitä että mitä kaikkea luovaa on rumpujen kanssa kokeillut ja millaisin tuloksi.

Meikä vois ainakin testaa tota kamaa virvelin sisällä. Ei se virveli siitä hajalle mee. Mitään pakkopaitaa laiteta niille jotka on luovia.

Jeps. Vesirummun kelasin tehdä myös..
hgr
09.02.2005 15:26:22
Mä oon kokeillu ruuvia(lugin kiinnitys-) snaren sisällä pari kertaa. Ensin ruuvasin sen uudelleen kiinni, mutta kierteethän siitä olivat menneet. Nyt yksi lugi on pakkausteipillä kiinni. Saakelin Swingstar.

Niin, eihän se kovin ihmeelliseltä soundannut siellä sisällä poukkoillessaan.
ilarj
09.02.2005 17:49:14
Siis hä?
Laitoin sellaisen jonkun pyöreän huonekalukahvan siitä symbaalin keskireiästä kiinni jotta sillä voi soittaa snarea ja muita rumpuja. samaan tyyliin kuin tuossa johnny rabbin lanseeramassa jutussa.
Blitz
09.02.2005 18:20:52
Laitoin sellaisen jonkun pyöreän huonekalukahvan siitä symbaalin keskireiästä kiinni jotta sillä voi soittaa snarea ja muita rumpuja. samaan tyyliin kuin tuossa johnny rabbin lanseeramassa jutussa.

Rabb kehitteli, Meinl lanseerasi. Niitä kutsutaan nimellä Drumbals. Niillä ei lyödä rumpua, vaan ne laitetaan rumpujen päälle ja rumpuja lyödään. Mutta voihan niillä sitä rumpua lyödäkin jos tykkää... Aika jänniä pelejä.
"hevi on paskinta rässi on parasta"
ilarj
09.02.2005 19:13:59
Niillä ei lyödä rumpua, vaan ne laitetaan rumpujen päälle ja rumpuja lyödään.

Kyl mun mielestä se Rabb niillä rumpuja lyö sen lisäks että pitää niitä rumpujen päällä.
Jaska
09.02.2005 21:49:21
Kyl mun mielestä se Rabb niillä rumpuja lyö sen lisäks että pitää niitä rumpujen päällä.

jep, tästä on videotodisteita

Ei se niitä siis tietenkään hakkaa siihen kalvoon, mutta lyö kuitenkin. Ja saa aika upeita juttuja aikaan kun vetelee sitä kalvo-rim yhdenkäden rollia
ruska on kaunis väri
ÄM
09.02.2005 22:18:03

Oikein tulee lapsuus mieleen.

Nimittäin ekoista rummuistani kun aikanaan hajosi virvelin matto, alkoi kekseliäälä pojalla askartelu:

Ensin sisään meni riisiä, sitten ilmapistoolin lyijykuulia.Soundi ei muistaakseni ollut kummonen kylläkään. Revin myös joulukoristeista ja tonttulakeista kulkuset irti, laittaen ne snareen; se oli ihan hauska, ja vois kunnon läjällä kulkusia toimiakkin. Silloin niitä oli säälittävän vähän.

Kyllä askarrella saa.

Tamburiinissa olevat pikku-cymbaalit vois toimia kanssa.
Blitz
09.02.2005 23:33:05

Niinpäs lyökin. Enpä ollut katsonut kunnolla niitä esittelyvideoita. Sori.
"hevi on paskinta rässi on parasta"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)