hollmi-5 08.02.2005 18:57:10 (muokattu 08.02.2005 18:57:36) | |
---|
"Hahhah! Hyvä etten pudonnut penkiltä :D" Ota varovasti niistä exporteista tukea, ettet putoa lypsyjakkaralta ;-) Mika Hollström |
pearl 08.02.2005 20:31:36 | |
---|
Ota varovasti niistä exporteista tukea, ettet putoa lypsyjakkaralta ;-) Touché! =) Nickivalinta on sinänsä mennyt persiilleen, kun en todellakaan enää ole sitä mieltä, että pearl on jotenkin muita erikoisempi. Minulle nuo exportit riittää halpoine mahonkeineen, enkä tarvitse mitään vintagemapleja... Jari-Markus Sinkkonen, Kotiteollisuus: "Olen sitä mieltä, että rumpu on lyömäsoitin. Kuten myös ihminen." |
sakkemule 08.02.2005 22:48:17 (muokattu 08.02.2005 22:48:34) | |
---|
Touché! =) Nickivalinta on sinänsä mennyt persiilleen, kun en todellakaan enää ole sitä mieltä, että pearl on jotenkin muita erikoisempi. Minulle nuo exportit riittää halpoine mahonkeineen, enkä tarvitse mitään vintagemapleja... asiaa! ;) Deja Voodoo |
Tama (Royal Star) 10.02.2005 13:35:29 | |
---|
laitetaan tännekkin: tietääkö kukaan, mistä royal starit on tehty? eikö kukaan nyt voi auttaa :(? ite en ole löytänyt tähän vastausta.... mikä ihmeen zildjian.....? |
miän vain 10.02.2005 14:04:06 | |
---|
eikö kukaan nyt voi auttaa :(? ite en ole löytänyt tähän vastausta.... Aika huonosti kyllä löytyy. Googlen mukaan ovat puuta, siinä se. Sitten on tämä: http://www.drumatix.com/lf-bg-86.html - mutta tuossa on tuo cordia-pinta. Se oli erikoismalli. Paha sanoa, onko runko sama kuin muissa royalstareissa. |
Tama (Royal Star) 10.02.2005 15:07:18 | |
---|
Aika huonosti kyllä löytyy. Googlen mukaan ovat puuta, siinä se. Sitten on tämä: http://www.drumatix.com/lf-bg-86.html - mutta tuossa on tuo cordia-pinta. Se oli erikoismalli. Paha sanoa, onko runko sama kuin muissa royalstareissa. niin, kai ne nyt puuta on;). mutta mitä puuta:(? mikä ihmeen zildjian.....? |
hollmi-5 10.02.2005 18:03:29 | |
---|
Yleensä Tama ei ole ilmoitellut tuonaikaisten settiensä puulajeja. Aikalaisensa Imperialstar ja Swingstar olivat mahonkia, miksi ei siis tuokin Royalstarisi. Tosin joissakin lähteissä mainitaan vain "hardwood" ja sehän kertoo siitä, että puuta ovatten viilut pintamuovin ja maalikerroksen välissä. Mika Hollström |