Aihe: paiste RUDE!!
1 2
ultra
13.02.2005 13:18:46
Joo, hevipeltihän se on, mutta nauhoituksia tehdessä se toimii. Nauhalle tarttuva ääni sisältää muutakin, kuin sen pelkän pingin. Se ei vaan kuulu livesoitossa ollenkaan se pohjahumina. Sen takia siitä luovuin.

Niin.. siis krässikomppaamiseen studio-olosuhteissa aivan loistava! Siis ainakin se 18'' crash-ride.
I'm a gooner
Outkast
13.02.2005 13:24:47
Erinomaisia peltejä totaalisen kaaoksen ja hevimusiikillisen hurmoksen tuottamiseen. Varsinkin 18" crash potkii perseelle sellaisella volyymilla, että huh huh !

Esimerkiksi Slayerin War At The Warfieldillä (Paul Bostaph) kun Bloodlinesin alkuintrossa annetaan rässille kyytiä, siinä haipakka käy !

Jonain päivänä...Jonain päivänä...
Pätekää.
ddrum54
13.02.2005 13:35:25
Niin.. siis krässikomppaamiseen studio-olosuhteissa aivan loistava! Siis ainakin se 18'' crash-ride.

Joo, tuohon hevimeininkiin verrattuna meikäläisen soittaminen on hissun - hissun sivelyä, mutta nauhoituksissa toimii siinäkin. Mulla oli 20" rude ride.
2`n 4
dictatorsh*t
13.02.2005 15:25:40
Mulla oli 20" rude ride.

Mulla oli kanssa 20" ride. Ride/crash, olisuht hyvä. Myin kuitenkin.
Hello to all of your swinging parts!
Melankolik
Myrikles!
moderndrummer88
13.02.2005 17:25:05
Ohoh ! On tainnu olla aika urho niitä mäiskimässä. Meinaan, että on se materiaalivahvuus sitä luokkaa, että... no, mikään ei ole ikuista.

no se on varmaan sama hemmo ollu asialla mikä sai siellä olleen z-customin hirmupaksun 16" krässin kahden viikon sisällä rikki! pelti ostettiin sinne uutena... nyt vähän hirvittää kun sinne on ostettu joulun aikaan rautakäärmekset niin saas nähdä mitä niistä on ens syksyllä jälellä. no onneks itselläni on jammun suoravedot että otan ne aina sinne mukaan jos ne spedut männöö rikki
Remu on Remu, sillä on oikeus soittaa kuinka paskasti tahansa koska se on Remu
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)