Aihe: Axis Universal Drive Shaft!
1 2
U-rip
21.01.2005 09:44:33
Joo, pitää vähän tilkitä sitä, jotta kestäisi paremmin.

Ne ketkä ovat kiinnostuneita tilaamaan kyseisen välitangon, niin Thomanilta löytyy suoraan varastosta Axis sinkkupedaalien yhdistämispaketti, siinä on mukana se välitanko.Mukaan tulee siis turhia osia, jos ei ole aikeissa yhdistää kahta Axiksen sinkkua tuplaksi. Reilun viikon päivät oli matkalla tilauksen tekohetkestä.

Täytyy vähän piikitellä sähköpostin välityksellä DW:tä, kun niinkin arvostettu firma, ei perkele osaa tehdä kunnon välitankoja tuplapedaaleihinsa (DW:n pedaalit ovat muilta osin erinomaisia!). Kyllä huomaa, että Axis on erikoistunut ja miettinyt asiaa hyvin monelta eri kantilta, ennen kuin ovat alkaneet valmistamaan pedaaleja/varaosia ym.

Thomannilta saa myös sitä pelkkää välitankoa, hintaa oli jotain reilu 100€.
Ja jos joku tarvii minulla olisi yksi ylimääräinen yhdistämisosa, siis se joka tulee siihen oikeanpuoleiseen pedaaliin johon tulee jousi kiinni.
aina en tiedä, mistä minä pidän mutta taatusti tiedän, mitä minä vihaan
Paas
21.01.2005 23:49:47
Täytyy vähän piikitellä sähköpostin välityksellä DW:tä, kun niinkin arvostettu firma, ei perkele osaa tehdä kunnon välitankoja tuplapedaaleihinsa (DW:n pedaalit ovat muilta osin erinomaisia!).

Minulla ei ole ollut mitään muita ongelmia dw välitankoni kanssa kuin että se on joskus hieman jäykistynyt rasvan puutteesta. Sitten vaan talia peliin ja taas pelaa. :)
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
ToMi88
09.02.2005 21:34:56

Ne ketkä ovat kiinnostuneita tilaamaan kyseisen välitangon, niin Thomanilta löytyy suoraan varastosta Axis sinkkupedaalien yhdistämispaketti, siinä on mukana se välitanko.Mukaan tulee siis turhia osia, jos ei ole aikeissa yhdistää kahta Axiksen sinkkua tuplaksi. Reilun viikon päivät oli matkalla tilauksen tekohetkestä

siis ostikko nää tuon 205 e maksavan hommelin?
eikö olis ollu jo kannattavampaa ostaa suoraan uudet polkimet?!?!
KoRn88.
27.02.2005 21:22:19
joo elikkä pitää nyt nostaa tää keskustelu ylös kun ollaan tässä WyWin kanssa ilmeisesti jonkun ajan kuluttua tuolta t-kaupasta tuota shaftia tilaamassa niin siinä taitaa jonku verran säästää jos kimpassa tilais ja Suomessa lähettelis niitä.
Eli jos täällä on joitain muita halukkaita tilaajia niin kannattis varmaan tuohon samaan pakettiin niin säästäis vähän. Thomannilta sanottiin, että tuota shaftia ei sielläkään ole varastossa, mutta heidän kautta sen saisi tilattua ja hinnaksi tulisi 125 euroa.

Ps. Jos joku tietää kenties jonkun muun paikan mistä tuota välitankoa saisi niin kertokaahan ihmeessä. =)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)