miän vain 15.12.2004 17:43:04 | |
---|
I said well, I betcha cloaking devices are illegal too. Goodbye.
----
Monochromatic |
tthei 15.12.2004 20:03:26 | |
---|
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist |
Woodoo 16.12.2004 10:31:04 | |
---|
Ai että kuinka toisen basarin ilmestyminen helpotti minun touhujani. Ne on 22" meinaan on se niin ihanaa kun ei pompi ja hypi biisin aikana puoltametriä tuo bedaali eteenpäin kunnes akseli ottaa johonkin kiinni eikä voi enää potkia... siihen en kyllä ikinä keksinyt muita kuin jotain patentti ratkasuja, siis jotain painavaa eteen, mutta kun ei sekää aina auttanut. Nyt on niin raskaat rummut että on pysynyt jo kuukauden reenit ihan paikoillansa. Kasaamiseen ja hienosäätämiseen meni kyllä viikko, eikä ne ihan vieläkään ole lopullisessa kuosissa, johtuen tosin standien puutteesta.. |
Bacchus 16.12.2004 11:51:09 | |
---|
Ai että kuinka toisen basarin ilmestyminen helpotti minun touhujani. Ne on 22" meinaan on se niin ihanaa kun ei pompi ja hypi biisin aikana puoltametriä tuo bedaali eteenpäin... Sitten hymyilyttääkin kun pitää keikalle roudata eikä löydä oikeita säätöjä millään...;) - |
Woodoo 16.12.2004 11:55:15 | |
---|
Se voipi olla, mutta luulenpa että saan ne aina roudattua mahd pienellä purkamisella että uskosin saavani ne riittävän hyvin aika nopeasti... Toki kiire voi tulla :) |
Bacchus 16.12.2004 11:58:56 | |
---|
Se voipi olla, mutta luulenpa että saan ne aina roudattua mahd pienellä purkamisella että uskosin saavani ne riittävän hyvin aika nopeasti... Niinpä, ja kyllähän se homma sitten rutinoituukin. Muutaman kerran kun niitä purkaa ja kasaa, niin alkaa tulla sellainen selkeä kaava aivoihin. Tätähän vois harrastaa kuivaharjoittelunakin, jos on iso setti.;) Toki kiire voi tulla :) Kattelee, että tuolla se kitaristi jo aloittelee biisiä, ja itse asettelee vielä toista basaria paikoilleen.;) - |
Jeaqar 16.12.2004 14:18:24 (muokattu 16.12.2004 14:18:55) | |
---|
Itselläni tuo homma vähän vaihtelee. Vuosikaudet soittelin kahdella bassarilla, ja sitten asetusongelmien sun muiden härpäkkäiden jälkeen vaihdoin tuplapedaaliin. Nykyään taas käytän joskus sitä toista basaria telineenä (tyyliin Twist-Twist, ja tuplapedaalia siinä toisessa basarissa) :-) |
arse 17.12.2004 16:26:28 | |
---|
Tapaus Ricky Lawson on metka. Se jannuhan polkee yhtä basaria tuplapedaalilla toisen toimiessa pelkkänä tomitelineenä, liian leveä haara-asento kun oli alkanut aiheuttaa kaiken maailman vaivoja. Kyllä ne suuressa maailmassa osaa kusettaa =) Steely Danin Hartwall-areenan keikalla Lawson tosin rykäisi niin übermauttoman pörinämyrkytyssoolon, että joku voisi minun puolestani viedä siltä sen tuplaspedunkin. Kuukuminan levynjulkaisukeikka Libertéssä 12.12. !!! |