Aihe: meinlin pelleistä
1 2
ddrum54
11.12.2004 19:50:21
Juu, taitaapi olla erilainen käsitys. Ite taas diggaan noist kympillä.

Tuu niskamies meille testaamaan ne YR - haitsut, on pehmeet, tosi jazz.
2`n 4
markkuliini
11.12.2004 20:03:40

Juu, taitaapi olla erilainen käsitys. Ite taas diggaan noist kympillä.

Niin, pehmeä on suhteelinen käsite. Ei niissä mitään vikaa suoranaisesti ollut. Olivat vaan ihan liian äänekkäät ja kovat tarpeisiini.
Niskamies
11.12.2004 20:07:17
Tuu niskamies meille testaamaan ne YR - haitsut, on pehmeet, tosi jazz.

Pitääpi tetstata noii YR:t, mutta Avedis mastersoundit oli just sellaset millasen mä haluun päähaikoiksi. Staggin DH:t sitten kakkoishaikoiksi.

Nyt mennään tosi offtopicciin, mutta mitä ohuita ja jazzeja ridejä staggilla olisi? Jazz ride on hyvä, mutta onko ohuempaa tarjolla, jos niiti pistäis. Oliskos SH:sta, Black Metallista tai Vintage Bronzesta mihinkään? Tai peräti YR:stä?
Meitsi on meshissä.
ddrum54
11.12.2004 21:01:12
Pitääpi tetstata noii YR:t, mutta Avedis mastersoundit oli just sellaset millasen mä haluun päähaikoiksi. Staggin DH:t sitten kakkoishaikoiksi.

Nyt mennään tosi offtopicciin, mutta mitä ohuita ja jazzeja ridejä staggilla olisi? Jazz ride on hyvä, mutta onko ohuempaa tarjolla, jos niiti pistäis. Oliskos SH:sta, Black Metallista tai Vintage Bronzesta mihinkään? Tai peräti YR:stä?

Millbrookissa käydessäni kokeilin Vintage Bronzen 21" rideä. Oli varustettu kahdella niitillä. Oli kertakaikkiaan mainio ride. YRkkä on myös pirun hyvä, ei vaan saa ilman kylkiäisiä.
2`n 4
Ruoste
12.12.2004 13:23:45
omistan meinlin peltejä mm. 10" spalsh (byzance) 16" china (byzance) ja 16" crash (amun), erittän loistavia peltejä ja meinlellä on hinta/laatu suhde kohillaan... suosittelen lämpimästi
ltg
12.12.2004 14:16:35
Komppicrashina ja hissutteluridenä käytän Generation X-sarjan Thomas Lang Signal crash/club rideä. Sopivan erilainen soundi, hieman konemainen (mikä on tarkoituskin), mutta menee hevissäkin vallan mainiosti minulla. Ei niin äänekäs, sen takia tykkään siitä komppirässinä.
IMIK#5,KK#3
On erehdys kuvitella, että suuria ongelmia voi ratkaista perunoiden avulla.
beethro
12.12.2004 16:00:06
Se on mun mielestä outoa kun kaikki aina puhuu siitä kuinka halpoja mutta hyviä Meinlin pellit ovat(erityisesti byzancet). Kuitenkin esim. byzance 20-tuumaset ridet maksaa levytukussa 290 euroa ja 14 tuumaset soundwave- haitsut reilusti yli 300 euroa. Eikä noi crashitkaan muistaakseni halpoja olleet. Suurin osa muista Meinlin sarjoista on taas laadultaan sellasia,että ihan syystäkin maksaa vähemmän.
Pointtini oli siis kysyä mihin perustuu väite Meinlit ovat erittäin halpoja. Staggit taas ovat asia erikseen;ne ovat oikeasti halpoja.
ddrum54
12.12.2004 16:40:32
Pointtini oli siis kysyä mihin perustuu väite Meinlit ovat erittäin halpoja. Staggit taas ovat asia erikseen;ne ovat oikeasti halpoja.

Pannaan tähän Staggin hintoja esiin:

Ridet, 11 erilaista. Hinnat: 125€ - 275€.

Haitsut, 9 erilaista. Hinnat: 105€ - 215€.

Erittäin kohtuullinen hinta / laatusuhde.
2`n 4
hgr
12.12.2004 17:07:26
Se on mun mielestä outoa kun kaikki aina puhuu siitä kuinka halpoja mutta hyviä Meinlin pellit ovat(erityisesti byzancet). Kuitenkin esim. byzance 20-tuumaset ridet maksaa levytukussa 290 euroa ja 14 tuumaset soundwave- haitsut reilusti yli 300 euroa. Eikä noi crashitkaan muistaakseni halpoja olleet. Suurin osa muista Meinlin sarjoista on taas laadultaan sellasia,että ihan syystäkin maksaa vähemmän.

Onko Levytukku nostanut hintoja? Viimeksi kun kävin siellä, ostin Byzance 17" Crashin 180 eurolla ja ridet/haitsut olivat hinnaston mukaan 230-250 euroa.

Voin muistaa hieman väärin, mutta mikään ei taatusti maksanut yli 300. Kuulinkin kyllä joskus jotain huhuja että hinnat olisivat nousemassa. Perkele, olisi pitänyt uusia noi haitsutkin silloin aikaisemmin.
beethro
12.12.2004 17:44:10
Joo ne oli kyllä mun mielestä ihan Paisten ym. hintaluokkaa ku kävin levytukussa kattelemassa. Ilmeisesti ne on ennen ollu halvempia...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)