Aihe: Paisteen chinat hevimpään menoon?
1 2
WyW
11.12.2004 22:50:18

Tuolla on kavereitten bändin biiseistä pari klippiä ja siellä läsähtelee Wuhanin kinut.

http://www.canvasion.cjb.net/

... jahka tässä oman bändin kanssa päästään jouluviikolla nauhottalemaan ni sit pitää kans pistää näytettä läsähdyksistä internettiin. Noissa meinaan on rajusti eroo ihan saman kokoisissakin pelleissä. Itsellä on tällä hetkellä kattauksessa kiinni 12, 14 ja 18 - tuumaiset Wuhan chinat... Välillä oli käytössä 20", se oli bueno... kaupassa oon pari kertaa mäiskässy 27" Wuhan chinaa, voisin sanoo et tuo olis törkijä setissä :D
Seksikäs kuin maksalaatikko.
dictatorsh*t
11.12.2004 23:23:14
kaupassa oon pari kertaa mäiskässy 27" Wuhan chinaa, voisin sanoo et tuo olis törkijä setissä :D

Ite en ole koittanut, mutta voisi luulla sen asettelemisen olevan vähän hankalampaa kuin vaikka 12"-16" vastaavan. :D
Myrikles!
WyW
12.12.2004 00:12:08

Ite en ole koittanut, mutta voisi luulla sen asettelemisen olevan vähän hankalampaa kuin vaikka 12"-16" vastaavan. :D

yuu... mut ite oon piitkään kelanno ton riden vetämisestä vähän vielä eteenpäin ja etutomien lähelle ja sit sinne oikeelle kädelle ihan sillee riden korkeudelle... ei välttis sitä 27", mut vaik 24". Siihe ois hauska paiskoo sillee Haake -style (Mese).
Seksikäs kuin maksalaatikko.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)