Mitä erikoista Kumujen hinnoissa on? Kysynpä vaan koska mielestäni ovat hinnoiltaan varsin keskikastia valtamerkkeihin verrattuna, ja varsin halvat verrattuna vaikka Sonorin tai Dw:n setteihin. Mielestäni on vain omitusta että joku pitää Kumun settiä erikoisen kalliina ja sitten ostaa Sonorit. Ehkä tässä tapauksessa ei pitäisikikään puhua hyvästä soundista vaan erikoisen pikkutarkasta mausta... Ja ei siis millään pahalla, ihmettelen vain... :) ei kumut ole mitkään sikakalliit. kommentoin lähinnä dw:n hintoja. mutta koko itseasia oli siis se että tietty merkki ei tee rummusta hyvää. eli oletko itse esimerkiksi soitellut dw:rumpuja? jos et ole, niin silloin niistä ei pitäis olla mitään mielipidettäkään. siis tuo oli esimerkki vaan. silti jos monelle sanoo esimerkiksi rumpumerkin "Kumu" niin se herätää jonkilaista laaduntunnetta. itse haluan TIETÄÄ mitä ne kamat on ja miltä ne soundaa ja tuntuu ennenkuin olen niistä mitään mieltä. JA olen niillä soittanut ja todennut omastamielestäni hinta-laatu suhteen huonoksi. eli edullisemminkin saa vastaavan soundin. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |
Ja kuinka paljon siinä 12 000€ Dw:n setissä olisi ollut niitä rumpuja? Ilmeisesti aika monta? tomit 8,10,12 ja 14 sekä 2kpl 22" bassaria ja 14x7" virppa. väri Spider Pine. (kuului hardware-satsi jolla setti saadaan pystyyn, eli bd-jalat ja tomari/virveli ständit, eikä mitään muuta) hintatieto on viime helmikuulta. Koskaan et osaa kaikkea. Jos opit uutta, unohdat vanhat. Ja kukaan ei ole paras, aina joku osaa jotain mitä sä et. |