Aihe: hyvä setti aloittelijalle?
1 2
miän vain
30.11.2004 19:28:16 (muokattu 30.11.2004 19:48:26)

Nythän oli halpaa pearl exporttia, rumpukirppiksellä tyrkyttivät mainosta. Ihan kelpo kamaa, riittää vähän pidemmällekin.

www.smi-music.com

Staggin pellit on hyviä, mutta ei niistä rummuista oikein ole. Kalvojen vaihto pakollinen, ja sitten ei enää olekaan halpaa. Eikä se lakkapinta näyttänyt lähempää katsottuna ollenkaan noin kivalta.

Jos uutena pitää saada, niin nuo exportit ja siihen staggin peltisetti.

Käytettynä itse ostaisin. Torilla oli vähän aikaa sitten viidellä sadalla taman imperialstarit. Ne ostaisin itse, jos olisi rahaa/tilaa/tarvetta kolmannelle setille.

Tai sitten ne roadit - kokemuksesta voin sanoa, että niistä saa hyvillä kalvoilla ja huolellisella virittämisellä (ja kiinnittämällä tomit ständiin, ei basariin - huima parannus) oikein kivat. Ei huippua, mutta kelpaava. Pellithän noista menee kyllä vaihtoon, ja pedaali luultavasti, mutta budjetti riittänee silti kalvosettiin.

Kitaristi nimittäin omistaa roadit, ja soitan itsekin bänditreenit niillä. Ei viitsi joka kerta raahata koko arsenaalia kämpälle, kun sinne en kuitenkaan pääse kuin kerran viikossa. Ja kyllä, soundi riittää jopa tällaiselle hifistille.

Perhana, edittiä. Taman Swingstar-tuplasetti torilla 350e! Älytöntä. Joo, puuttuu telineitä ja peltejä, mutta silti. Myyt siitä puolet ja saat vähintään saman minkä maksoit. Silti jää tomeja riittämiin. Oli vielä sitä vanhempaa mallia, eli aika hyvät. Ja uudempikin on parempi kuin new sound.
Kivet sanoo: tässoli ennen meri
Taisi olla syvää tuollapäin
Monochromatic
rummunteko-ohjeita
JeeVes
30.11.2004 20:10:55 (muokattu 30.11.2004 20:11:08)
Hei, voithan sä ostaa nää mun Mapexit pois jos kiinnostaa? Mulle kelpaiskin jo vähän vaihtelu :)
"Ajattelen, siis olen siis olemassa"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)