Aihe: AHEAD-Hiilikuitukapulat
1 2 3 4
ddrum54
05.11.2004 14:58:30 (muokattu 05.11.2004 14:59:38)
Kaneli hoi!! Mites sen tärinän kanssa...tuolla ylempänä alkup. kysymys.

EDIT: täähän pomppas seuraavalle sivulle. Siis alkup. kysymys ed. sivulla.
2`n 4
Kaneli
05.11.2004 14:59:56

Kaneli hoi!! Mites sen tärinän kanssa...tuolla ylempänä alkup. kysymys.

Eipä juuri tärise, ei. Sekin on mainiota.

Nyt häippäsen täältä, et mo.
- Si dej i reven!! - Mee ite. (Siberiankathru PolFukselle)
hgr
05.11.2004 15:29:02
Ei kai noi Aheadit hiilikuitua ole, vai onko mulla ihan väärä käsitys? Tai mikä sen muovipäällysteen funktiona sitten on.

Mulla on Aquarianin 5A hiilikuitukapulat joissa on tosi hyvä tuntuma eikä kanttisoundissakaan ole mitään vikaa.
Paas
05.11.2004 15:32:06
Ei kai noi Aheadit hiilikuitua ole, vai onko mulla ihan väärä käsitys? Tai mikä sen muovipäällysteen funktiona sitten on.

Runko vissiin alumiinia ja päällysteet muovia.
The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/
hgr
05.11.2004 15:33:07
Runko vissiin alumiinia ja päällysteet muovia.

Tätä minäkin muistelin.

Älkää suotta sekoittako aheadeja hiilikuitukapuloihin.
Blitz
05.11.2004 15:57:12
Aheadien päällystys on nylonia. Runko on alumiininen.

Mulla on 5A Aheadit ollu vuoden. Soitin niillä puoli vuotta (jouduin kerran vaihtamaan päälliset, en kertaakaan tippejä), sitten löysin Taman Japanese Oak 5A -kapulat, joilla oon vedelly tähän asti. Se oli rakkautta ensi silmäyksellä. Saan niitä parin 6 eurolla, ja vasta kaks paria menny puolen vuoden aikana.

Hajotin kyllä yhden pellinkin. Soitin sitä aikalailla 50/50 Aheadeilla ja Tamoilla. Tuli pieni halkeama reunaan. Tosin sekin pelti meni Thomannin takuuseen. Ei niitä paksuimpia peltejä - Meinlin Generation-X 16" crash. Ton sarjan peltien FX9-metalli ei oo edes niin kauhian pehmosta...
"kuuntele sinä vaan sitä trashmetallias..."
DimensionZ
05.11.2004 22:19:55

Ja jos ei, ni voi siinä tapauksessa käyttää puukapuloita.

Niin, itse olen jättänyt nuo yhdet hiilikuidut jotka omistan kokonaan pois käytöstä. Miksi käyttää hiilikuituja, kun puukapuloissa on paljon parempi soundi, tuntuma ja ulkonäkö? Itsellä kestää kapulat kuitenkin useampia kuukausia, ja niitä on tälläkin hetkellä varastossa useampia pareja kun ostin jenkeistä tosi halvalla.
''He jumped right out of a building!!''
ddrum54
06.11.2004 15:19:08
Just joo. Hyvin hämäsi toi hiilikuitujuttu. Mäkin aikoinaan ostin nuo aheadit. Kuuluu ehdottomasti sarjaan "oikein huono ostos". Ei ole soittajaa varten, ei. Parin minuutin kokeilun jälkeen lennähtivät nurkkaan, ja siellä näköjään edelleen pölyä keräävät.
2`n 4
Outkast
06.11.2004 18:38:34
Ei ni. Kyse on siitä, että ne on suunniteltu ja testattu jne et ne todellakin olis hintansa väärti, eli parempia kuin puukapulat monella eri tavalla.

Tydydyyy !!!

Turisas - Vicoriae And Triumphi Dominus (viestin taustamusiikki)

Mutta kaikkien kapuloiden aatelinen jossa yhdistyy puukapulan keveys ja suorituskyky ja hiilikuitukapulan kestävyys ja kovuus.

Aquarian 3a Nylon-Grafiitti kapula !

Tuota ei ole voittanutta. No ei sentään, minusta puukapula pesee kaikki muut kapulat 100-0 tatsissa ja suorituskyvyssä. Nuo joey:t painavat kuin synti ja painavat. Ja painavat. Ne ovat myös epämiellyttävät ja ihan liian paksut. Ja ne painavat liikaa ? Sanoinko jo, että ne painavat liikaa. Puhumattakaan Lars Ulrich signatureista (allekirjoittanut alkaa voida pahoin).
Pinstripe ,,/
ddrum54
06.11.2004 21:14:11
Siitä en tiedä, mutta testata niitä aion. Sittenpähän tiedän...=)

Älä ainakaan osta niitä. Multa saat ilmaiseksi, että pääset kokeilemaan. Kokeiluun se sullakin jää.
2`n 4
miän vain
07.11.2004 21:58:34

Aheadit on testattu. Painavat liikaa, ikävä tuntuma ja liian painavat. Kuten jo sanottu.

Myös hiilikuituiset on kokeiltu, itse asiassa ostettu. Ajattelin, että siinäkö ratkaisu hajoileviin nuppeihin. Nylonin ääni kun ei miellytä, ja näitä väitettiin puun veroisiksi. Vaan eipä ne olleet. Peltisoundi on erilainen kuin nylonissa, mutta silti ikävä. Ja tuntuma ihmeellinen - ihan kuin ne joustaisivat, vaikka lyövätkin käsille. Höh. Rummutkin noilla kuulostavat jotenkin halvoilta, ja niistä jää mustia jälkiä.

Merkki oli Carbostix. Koko 5A. Halvalla lähtee, jos joku vielä tämän jälkeen tahtoo. Kestävät on, se on se hyvä puoli.

Offtopic: Studioreissulla tuli vastaa pari Aheadin 5A:ita, jotka oli katki. Siis irtipoikki keskeltä. Hetken aikaa sai tuumailla, kun ne näki. Olis pitänyt ottaa kuva.
"Pulla ei maistu erilaiselta, vaikka sille antaa nimen"
Monochromatic on bändini.
rummunteko-ohjeita sivun alareunassa.
Jaska555
08.11.2004 11:15:34
tuota tuota!mistäköhän mä voisin tilata just tota joeyn singnature kapulaa?en oo viä löytäny mistään!! onko hyvät?
kuolema on deathiä
Kaneli
08.11.2004 11:35:30

tuota tuota!mistäköhän mä voisin tilata just tota joeyn singnature kapulaa?en oo viä löytäny mistään!! onko hyvät?

En tiä, ostin hesan F-Musiikiista, mut kyl kai niitä voi jostain tilata.

Ja kyllä, minä mokasin, en tiedä MIKSI kirjoitin hiilikuitu.

Olen Tyhmä.
Bacchus
08.11.2004 16:37:23
Älä ainakaan osta niitä. Multa saat ilmaiseksi, että pääset kokeilemaan. Kokeiluun se sullakin jää.

Ylläkuvailtujen kokemusten perusteella olet varmastinkin ihan oikeassa.=) Voipi olla että en lähde edes testailemaan... Ellei joku sitten ilmaiseksi kapuloita meikäläiselle lahjoita, tai jos en esim. dyykkaa niitä jonkun kapulat kironneen rumpalin roskiksesta.
Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö
ddrum54
08.11.2004 18:11:01 (muokattu 08.11.2004 19:27:04)
Ylläkuvailtujen kokemusten perusteella olet varmastinkin ihan oikeassa.=) Voipi olla että en lähde edes testailemaan... Ellei joku sitten ilmaiseksi kapuloita meikäläiselle lahjoita, tai jos en esim. dyykkaa niitä jonkun kapulat kironneen rumpalin roskiksesta.

Tuu vaan hakemaan. Treenikämppä on Vantaalla.
2`n 4
Bacchus
09.11.2004 18:05:14
Tuu vaan hakemaan. Treenikämppä on Vantaalla.

Perkules, miksikäs ei kun ystävällisesti tarjoat lainaamaan.=) Itse asun Espoossa, joten matkakaan ei ole paha. Lähetän sulle pikapikaa pikaviestiä. Kiitokset!
Höpöhöpöhöpöhöpöhöpöhöö
Yrtti
09.11.2004 18:39:16

Ennen olin ehdoton Ahead käyttäjä, nyt goodwoodin :D = joitain ihme halpis kapuloita mitä dlx myy 7€/pari. Aheadit hajoaa loppupeleissä kohtuu herkästi.
dictatorsh*t
09.11.2004 20:48:06
Tuossa juuri eilen koitin kaverin 5A Aheadeja, eikä niistä mitään pahaa sanottavaa tullut. Siltä vaan vaikutti ettei uskalla hirveästi paukutella reunoja pitkin, ellei sitten tykkää ostaa uusia muovikuoria.

Tuskin tulen hankkimaan.
Myrikles!
moderndrummer88
09.11.2004 20:57:11
mulla on ollut kahdet(tai siis toiset niistä on vieläkin elossa) hiilikuitukapulat, muistaakseni aqurianin, jotkut semmoset koka tapauksessa missä on semmoset punaset gripit. oon ottanu mattoveitsellä heti kättelyssä ne gripit pois, tuli nimittäin rakkoja niitten takia eikä tatsikaan kovin hyvä niiden kanssa ollut. en kyllä hirveästi tykkää hiilikuitukapuloista koska ne A:kimpoilee miten sattuu B: tulee rakkoja handuun C:turhan painavat D:ainakin ne zipulat mitkä minulla on ollut jättivät ikäviä jälkiä kalvoihin ja pelteihin... hiilikuitukapuloilla en ole nyt uuteen settiin koskenukkaan koska en halua avediksieni olevan täynnä semmosta mustaa paskaa!
että tämmöstä tällä kertaa...
Kaneli
10.11.2004 11:38:22

Ja kanttilyönneistä vielä, eihän ainakaan Joeyn signature-puikot nyt semmoseen o tarkotettujakaan. Ne on rokkikapulat.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)