Jeltz 29.08.2004 19:33:47 | |
---|
saa kyllä mätätä huolella et menee paskax! Eikös sitä sanota että menevät rikki kun pelti on niin paksu eikä myötäile ollenkaan kapulan iskuja, niin värähtelyt hajottavat pellin sitten. Tai jotain. Ei omakohtaisia kokemuksia. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Hakki 31.08.2004 08:33:08 (muokattu 31.08.2004 08:33:28) | |
---|
Onkos kukaan päässyt vielä testailemaan Staggin black metal ja vintage bronze-sarjojen peltejä ? ..näin kun mennään vielä vähän kauemmas aiheesta. Olen testannut kerran jotain 12" Black Metal splashia. Oli tosi kamala. Soundi oli tosi kuiva ja musikaalisuudesta ei tietoakaan. Toisaalta sen firman pelleissä on sen verran reippaasti vaihtelua ihan saman peltimallin sisällä että voi olla tullut vastaan maanantaikappale. "Today is a good day for someone else to die..." |
moderndrummer88 31.08.2004 12:46:14 | |
---|
lähtisin sanoon että tommonen kun paisteen rude sarja vois olla kyllä aikas kova hevi pelti!saa kyllä mätätä huolella et menee paskax! kyllä sekin paskaks menee... ja varmaan helpomminkin kuin jotkut vähän köykäsemmät pellit... ei se kivikään kestä vasaralla takomista vaikka onkin paksu ja kova, toisaalta kun hakkaa jotain pehmeempää mikä antaa periksi niin se kyllä kestää(outo vertaus mutta asian ydin varmaan selvisi) että tämmöstä tällä kertaa... |
Jeltz 31.08.2004 15:46:48 | |
---|
kyllä sekin paskaks menee... ja varmaan helpomminkin kuin jotkut vähän köykäsemmät pellit... ei se kivikään kestä vasaralla takomista vaikka onkin paksu ja kova, toisaalta kun hakkaa jotain pehmeempää mikä antaa periksi niin se kyllä kestää(outo vertaus mutta asian ydin varmaan selvisi) No just tätä ajoin takaa tuossa, ei vaan osannut selittää. Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla. |
Jaska555 01.09.2004 17:03:17 (muokattu 01.09.2004 17:03:50) | |
---|
__ no joo mulla ei o kokemusta tosta rudesta muuta kun joskus takonu vähän rideen!kyllähän se riiippuu vähän siitä miten siihen peltiin lyö ja kuinka kovaa!minkä tahansa pellin saa hajalle väärillä tyyleillä. kuolema on deathiä |
StoneTone 01.09.2004 17:13:46 | |
---|
Mulla löytyy Ruden Classic sarjaa 14" hi-hat, 16" crash ja 20" Ride. Pellit on ollu suhteellisen kovassa käytössä vuodesta 1985. Ride ja haitsu on vieläkin loistokunnossa. Crashiin tuli n. vuosi sitten puolen sentin halkeama. Omien kokemuksieni perusteella voisin sanoa melko kestäviksi. |
StoneTone 01.09.2004 17:17:17 (muokattu 01.09.2004 17:19:34) | |
---|
oho. tuli kahteen kertaan |
lethus1 02.09.2004 17:56:25 | |
---|
Testasin pari päivää sitten Rudea (haitsut, 2 crashia, ride) ja oli aika karmaisevat kuuloiset. Haitsu tunki läpi kaikesta, crasheja piti hakata olan takaa ja kolisi kun mitkä. Itselläni toista vuotta A-customia, A:ta, K-customia ja oriantalia. Soi nätisti, ääntä lähtee ja joustaa (näinollen ei ainakaan vielä ole ruennut halkeilemaan). |
drumstick hero 03.09.2004 11:02:20 | |
---|
Paisteen rudepellit tuli tossa kaverilla testattua..oli kyllä aika silleen paksuja ja niinkun muistakin paisteen sarjoist tuttu semmonen dempattu saundi. Että jos puukapuloilla halusit jotain hyvää tai kokonaista saundia niin se on kyllä sitten kovaa mättöö. Ite tykkään varsinkin jostain just Stagg DH sarjan pelleistä...ja Staggin Myra-sarjan Ride ja haikatkin toimii hyvin. But big ones even better... |
Bacchus 05.09.2004 14:40:37 | |
---|
aika silleen paksuja ja niinkun muistakin paisteen sarjoist tuttu semmonen dempattu saundi... En lähtis ihan noin rankasti yleistämään, koska esim innovations- ja signature-sarjojen soundia kuvaillessa ei tulis mieleenkään sana dempattu. Ihan näin sivuhuomautuksena...=) pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
Paas 05.09.2004 23:07:29 | |
---|
En lähtis ihan noin rankasti yleistämään, koska esim innovations- ja signature-sarjojen soundia kuvaillessa ei tulis mieleenkään sana dempattu. Ihan näin sivuhuomautuksena...=) Juu, samaa mieltä. Kyllä nuo Paisteen pellit suurimmaksi osaksi on enempi sellaisia "avonaisia" että ei minullekkaan tulisi mieleen kuvailla niitä sanalla dempattu. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
drumstick hero 06.09.2004 14:07:22 | |
---|
En lähtis ihan noin rankasti yleistämään, koska esim innovations- ja signature-sarjojen soundia kuvaillessa ei tulis mieleenkään sana dempattu. Ihan näin sivuhuomautuksena...=) Anteeks...tarkennus. Paisteen 802, 302 ja 502 ainakin omalla kokemuksella on ollu vähän vähemmän "avosaundisia". Tosin kyseiset lienee Paisteen hiukka halvempia peltejä...tai jtn. Don't eat yellow snow... |
MoonDog 07.09.2004 20:20:48 | |
---|
Anteeks...tarkennus. Paisteen 802, 302 ja 502 ainakin omalla kokemuksella on ollu vähän vähemmän "avosaundisia". Tosin kyseiset lienee Paisteen hiukka halvempia peltejä...tai jtn. Ne on justiinsa ne halvimmat. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Jaska555 10.09.2004 21:52:40 | |
---|
no jos mä vielä heittäsin tollaset kun k-custom zildjian! kuolema on deathiä |
Jaska555 10.09.2004 22:00:09 | |
---|
sit vielä lopux että kärpänen tappo peuran! kuolema on deathiä |
Fletch 10.09.2004 23:01:51 | |
---|
Paiste Innovations. Etenkin heavyt mutta myös ohuemmat tuon sarjan pellit on meinaan todella kirkkaita ja äänekkäitä eikä näin ollen sovi muihin musatyyleihin niin hyvin, mutta moderniin metalliin toimii. "Gongiton bändi ei ole mitään." (Töysäläinen sanaparsi vuodelta 1257) |
Triskal 13.09.2004 11:07:40 | |
---|
Ahem. Olen nähnyt vaikka kuin monta hajonnutta Rudea ja se, että hajoaako vai ei, riippuu ihan pellin sisäisestä vibrasta, ei siitä miten paksu se on. Rudet kuulemma hajoavat jopa suhteellisen helposti. |
Bacchus 13.09.2004 22:58:56 | |
---|
Anteeks...tarkennus. Paisteen 802, 302 ja 502 ainakin omalla kokemuksella on ollu vähän vähemmän "avosaundisia". Tosin kyseiset lienee Paisteen hiukka halvempia peltejä...tai jtn. Totta, olet siinä kyllä ihan oikeassa. Näissä halvimmissa on tosi tunkkainen ja juuri sellainen "dempattu" soundi, tosin ei 802:ssa enää kovinkaan paljoa. Mutta toisaalta, melko samanlainen soundi on muidenkin valmistajien halvimmissa malleissa. Ne ei vaan soi. Kannattaa joskus vaikka musaliikkeessä pyörähtäessä katsastaa Paisteen parempia sarjoja, Dimensionsia, Innovationsia ja Signaturea. Niissä on juuri sellainen Paas:n kuvailema avonainen soundi. pain (is irrelevant) pain, pain, pain, pain (pain) |
drumstick hero 18.09.2004 12:44:18 | |
---|
Kannattaa joskus vaikka musaliikkeessä pyörähtäessä katsastaa Paisteen parempia sarjoja, Dimensionsia, Innovationsia ja Signaturea. Niissä on juuri sellainen Paas:n kuvailema avonainen soundi. Joo. Täytyypä kokeilla... :D Don't eat yellow snow... |