Aihe: DW:n edulliset setit (PDP CX ja PDP FX)
1 2
Jusku
24.08.2004 13:04:58
toi kiinassa tehty fx-setti nyt ei varmaan kovin kaksinen ole, eihän sitä edes mainita pdp:n sivuilla... vaahterasetit sen sijaan on hintaluokassaan ihan lyömättömiä. kunhan vaan edellisestä pääsis eroon... suomessa on kai myös jotain erikoismalleja, joita ei muualta saa?!
WyW
24.08.2004 21:25:20

Lähtee CX huomenna tilaukseen mikäli pääsen paikallisen musakauppiaan kanssa sovintoon.
Pööp.
WyW
28.08.2004 15:22:14

Tilasin tuossa nyt sitten PDP:n MX -setin.

http://www.pacificdrums.com/drumsMX/slide1.htm

Ääninäytettä saa viimeistään seuraavalla Pofony -tuotoksella. Oli iha vitun hyvän näkönen tuo MX. Erona CX:n on et CX on coated ja tuo on sitten matte. Hintaa tuli 1315e. Settiin kuuluu 22" bd, 10" & 12" tt, 14" ft, 14" sd + Straight Cymbal Stand, Straight/Boom Cymbal Stand, Snare Stand, Hi-Hat, Single Bass Drum Pedal. Kaikki tottakai 800 -sarjaam eli järkälettä. Jos joku haluaa tuon bassaripedaalin ostaa niin tehdään kaupat torilla koht :D
Pööp.
WyW
04.09.2004 20:27:42

Huu-aa... Aivan sjiattanan tiukka setti. Tomien viritykseen en ole vielä edes kajonnut, mutta kuulostaa jo nyt älyttömän hyvältä. Virppa kastelee housut joka iskulla. Basarin kanssa on pikkuisen tunaamisongelmaa kun oon tottunut kakskerroskalvoon. Takakalvoon pitää tehdä mikin reikä niin saa semmoisen paremman soundin.

Pitää vaan keksiä joku tapa millä tuon reiän saa tuohon suht' siistiin kalvoon runnomatta.

Kuvia tulee varmaan ku vaan saan kameraa mestoille. Ääninäytettäkin tullee.
Kova jätkä.
Outkast
04.09.2004 20:42:29
Thats it. All the shell construction, painting, cutting and assembly is done in Mexico by cheap labor. Thats why they can keep the prices so low."
sanoo nimim. SLIPKNOT1 Pearlfoorumilta.

Minä ainakin luotan tähän kaveriin. Olen aika paljon lukenut Pearlin foorumia ja tämä äijä kyllä tietää todella paljon. Se on tehnyt työkseen paljon musiikkihommia, mm. drum tech hommia ja nykyisin on töissä musiikkiliikkeessä.

Mutta mistäs näistä nyt koskaan voi olla varma...

Niin mies on myös moderaattori pearlin foorumilla joten tottakai hän koittaa mainostaa pearlia. Ja Exportit tehdään Taiwanissa vai missä nyt tehdäänkään ihan yhtä tasan halpatyövoimalla. Itse niitä Pacificceja joita olen kokeillut ei moitteen sijaa. Hyvät rummut.
Pinstripe ,,/
Katiska
04.09.2004 21:42:10
Niin mies on myös moderaattori pearlin foorumilla joten tottakai hän koittaa mainostaa pearlia. Ja Exportit tehdään Taiwanissa vai missä nyt tehdäänkään ihan yhtä tasan halpatyövoimalla. Itse niitä Pacificceja joita olen kokeillut ei moitteen sijaa. Hyvät rummut.

Juu samaa mieltä. Enhän mää oo Exporteista puhunu mitään. Lähinnä vertasin noita Pacificceja muihin koivu/vaahtera setteihin. Ovathan nuo luokassaan hyvät. Mutta kuitenkin mielestäni sijoittuvat samaan luokkaan kuten esim. Export/Rockstar, eikä Session/SC Performer vaikka koivua/vaahteraa ovatkin.

Nuo mun aikasemmat viestit tais kuulostaa siltä niinku mulla olis kauheesti jotain Pacificceja vastaan. Ei suinkaan.

(ja tuo SLIP ei muuten saa moderoimisesta palkkaa)
WyW
05.09.2004 10:24:10

Juu samaa mieltä. Enhän mää oo Exporteista puhunu mitään. Lähinnä vertasin noita Pacificceja muihin koivu/vaahtera setteihin. Ovathan nuo luokassaan hyvät. Mutta kuitenkin mielestäni sijoittuvat samaan luokkaan kuten esim. Export/Rockstar, eikä Session/SC Performer vaikka koivua/vaahteraa ovatkin.

Nuo mun aikasemmat viestit tais kuulostaa siltä niinku mulla olis kauheesti jotain Pacificceja vastaan. Ei suinkaan.

(ja tuo SLIP ei muuten saa moderoimisesta palkkaa)

Mut settiä ko. herralla on sen verran et taitaa joku endorssi olla. Kuitenkin Jordisonin rumputeknikko tjsp.

Mutta jos noi pöntöt pistää Rockstarien ja Exporttien viereen niin ei kyllä samana päivänä voi edes puhua. Oletko käynyt settiä testaamaan vai mihin perustat mielipiteesi :D
Kova jätkä.
WyW
05.09.2004 17:12:55

http://koti.mbnet.fi/wyw/pacific.jpg

Sinä paskahko kuva. Syyttäkää HP:n paskakameraa, älkää minua :D
Kova jätkä.
xerxes
06.09.2004 18:44:32 (muokattu 06.09.2004 18:50:39)
Syyskuun Riffi-lehdessä on DW: pdp testi.

Muutama lause tuosta testistä(lehti tuli tänään):

"Pacificit ovat mielestäni ainakain tämän testin perusteella hyviä perusrumpuja edistyneelle soittajalle.

DPD on onnistunut hieromaan kasaan hyvän paketin, jossa yhdistyvät varsin laadukkaat rungot, telineet ja edullinen hintataso. Pienillä parannuksilla tämä mallisto nouseekin kisaamaan jo sitten melkoisesti hinnakkaampiekin rumpujen kanssa.

Testissä LX-setti."

Ihan positiivinen juttu. Virveliä vain oikeestaan moitti.
Relax.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)