jussiohman 03.07.2004 21:20:32 | |
---|
Kristian Voutilainen. Lihava sinkku hakee kontaktia |
MoonDog 03.07.2004 23:45:10 | |
---|
No perkeles. Otinpa asiasta selvää ja tulin siihen johtopäätökseen, että taas on apinaa koijattu. Olen aina elänyt siinä luulossa, että Hellhammer mättää The Berzerkerissä, kun sellaista jostain joskus kuulin. Ilmeisesti näin ei siis ole. Noh, nopea heppu tuo Berzerkerin rumpalikin. Propsit. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Mikko A 04.07.2004 02:14:16 | |
---|
Noh, nopea heppu tuo Berzerkerin rumpalikin. Propsit. Eikös siinä soita rumpukone? Vai oonko nyt ymmärtäny ihan väärin...? I hate your sex! |
A.Cust. 04.07.2004 02:26:57 | |
---|
Trig trig trigger... (?!) |
Mazah 04.07.2004 11:48:32 | |
---|
Eikös siinä soita rumpukone? Vai oonko nyt ymmärtäny ihan väärin...? On se ihan oikea ihminen mutta suurin osa rummuista (ellei kaikki) on trigattu sellaisilla sampleilla mitä ennemmin odottaisi kuulevansa jossain tekno biisissä... Mutta minä olen Kissanainen? |
MoonDog 04.07.2004 12:13:46 | |
---|
On se ihan oikea ihminen mutta suurin osa rummuista (ellei kaikki) on trigattu sellaisilla sampleilla mitä ennemmin odottaisi kuulevansa jossain tekno biisissä... Jep, näin juuri. Basarisoundit etenkin ovat melko mielenkiintoiset. Shit just doesn't happen, it takes effort. |
Terok 04.07.2004 14:24:51 | |
---|
Eikös siinä soita rumpukone? Vai oonko nyt ymmärtäny ihan väärin...? Ekalla levyllä on rumpukone. |
afro 04.07.2004 20:19:18 | |
---|
Kristian Voutilainen. Hoho! :D Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
Lapaluu 05.07.2004 01:15:03 | |
---|
Ekalla levyllä on rumpukone. Ekalla levyllä tosiaan on rumpukone, toiselle on löydetty elävää lihaa oleva kone :P Snarea mättää sellaseen tahtiin yhdellä kädellä, että koneeks luulis. |
Lord Torment 06.07.2004 23:55:48 | |
---|
no Hellhammer! |
narzghail 10.07.2004 05:09:16 | |
---|
Fredrik Andersson, joka ei paljoa muuta teekään kuin blastaa ja grindaa. Soitti Mardukissa minulle tuntemattoman ajanmääreen. Muista yhtyeistään ei ole minulla tietoa. Vaihtoehtoja nyt on monia, mutta Anderssonia nyt ei ainakaan oltu mainittu vielä. Muuten olisin kyllä vastannut minä, sillä omasta soitostani nautin eniten - soittaessa siis tietenkin. Käyttääkös tuo Hahto muuten kovastikin triggereitä? Enpä ole pahemmin Rotten Soundia kuunnellut, mutta muistaakseni rummut eivät kyllä olleet ainakaan täysin "analogisesti" soitetut... -Ukonvasara halkaisee saastaisen kallon- |
Aegis 10.07.2004 10:30:00 | |
---|
Kyllähän miehellä ainakin bassarissa on triggeri selkeyden takia, mutta ei tietääkseni muualla. Ainakaan jos levyltä soittoa kuuntelee, niin ei siellä missään muualla sellaista konemaista soundia ole. Mikään ei ole niin viisas kuin insinööri, paitsi majava, joka menee suojaan sateelta. |
lethus1 10.07.2004 11:52:46 (muokattu 10.07.2004 11:53:12) | |
---|
Fredrik Andersson, joka ei paljoa muuta teekään kuin blastaa ja grindaa. Soitti Mardukissa minulle tuntemattoman ajanmääreen. Muista yhtyeistään ei ole minulla tietoa.
Fredde kun Mardukista lähti ja tilalle Emil pätkähti, rummut raikas ku viimestä päivää, Freddestä ei melkein enää edes muiston häivää. uh. Kyllä tuota Mardukin uutta kuunnellessa käy mielessä monta kertaa että tuntuu koko bändi saaneen kunnon piristysruiskeen uudesta jannusta siellä setin takana. Soittaa helvetin hyvin, mielestäni paljon paremmin ja (ainakin) monipuolisemmin kuin Fredde. Myös äijän Legionia on ihan hauska kuunnella, vaikka onkin helvetin tylsää musiikkia itsessään:D Vaikka tosin pitää kuitenkin antaa Freddelle sen verran kunnioitusta, että ittekkin olen joskus Heaven shall Burnin ja muiden aikoina pitänyt jätkää ihan uskomattomana ja ihmetellyt miten noita juttuja edes voi ihminen soittaa... |
Leper Messiah 12.07.2004 12:22:43 | |
---|
En tiiä kuuluuko tähän aiheeseen mutta kyllä Richard Christy on kova jamppa rumpaloimaan. Eli jo edesmenneen death-bändin rumpali. Kaikki on suurta illuusiota |
Terok 12.07.2004 14:02:58 | |
---|
En tiiä kuuluuko tähän aiheeseen mutta kyllä Richard Christy on kova jamppa rumpaloimaan. Eli jo edesmenneen death-bändin rumpali. Kyllähän äijä vetelee Burning Insidellä aika kovasti blastia. |
Kulkunen 12.07.2004 18:48:28 | |
---|
Aiheeseen sen kummemmin perehtymättömänä heitän Gene Hoglanin (Strapping Young Lad) ja Derek Roddyn (Hate Eternal). HE:n musiikkiin en ole perehtynyt, mutta tuli tuossa imuteltua video herran blast-työskentelystä ja onhan se aika vikkelä kaveri. Tomas Haake pistää myös War-biisillä aika rankkaa settiä (köhdrumkitfromhellköh)... Mää imeskelen mun lihapullat. |
Shagrion 12.07.2004 22:51:04 | |
---|
Kai Hahtohan se taitaa olla :) mutta Parviaisen Jannekaan ei ole mikään turha jätkä paukuttaan.. Christians to ashes, angels to dust |