Aihe: Wuhanin kiinoja Soitin-Laineelta
1 2
eleeton
01.07.2004 20:16:33
Mullei oo muuta valitettavaa ku tahtoisin pikkuhiljaa niitä tama HB-BC kapuloita saaha perkules. Vasta vuoden ooteltu..
sepeli
01.07.2004 23:26:32
Perusvirhe nro.1: Siihen puljuun ei mennä. :D

Ei mulla muuta kun että olisin sanonut aivan samaa. Tosin virhe taitaa olla se että menee siihen puljuun.
"Tähän en tietoisesti pyrkinyt!" -Aku Ankka
A.Cust.
02.07.2004 00:24:21 (muokattu 04.08.2004 21:11:22)

No comprende. Itse olen ostanut ehkä 95% uutena ostamistani kamoista Laineelta eikä ikinä ole ollut mitään ongelmia, kamat tulee äkkiä ja oikein ja isommista tilauksista lasketaan pyytämättä ns nettohinta. Lisäksi on vastailtu meilitse kysymyksiinikin, vaikka en olisi ollut ostamassa mitään. Mitä kummaa te mahdatte liikkeeseen yhteyksissä ollessanne sanoa/tehdä, jos ei homma toimi?!

Niin no kyllä sieltä isompaa tavaraa saa, se vaan panee ärsyttämään että, nimeltä mainitsematon, myyjä puhelee kaverinsa kanssa 15 minuuttia tiskin takana niitä näitä, ei edes puhelimessa siis, kolmen asiakkaan venaillessa ostokset käsissä ja sekään ei riitä vaan sitten hän päättäkin että mie lähen nyt syömään. Muut myyjät olivat jossain piereksimässä. No ei hänen ole tietenkään pakko myydä meille mitään, mutta en sieltä mitään sitten ostanutkaan. Mutta tällä kertaa oli tietenkin kysymys vain n. 30€ arvoisesta ostoksesta joten sillä tuskin oli niin paljon väliä, ilmeisestikin sitten nääs...

Mutta ei siellä ihan aina tälläistä ole ollut. Ja silloin tällöin sieltä saa jopa ostettuakin jotain. Ikinä en ole kylläkään tilannut heiltä mitään.

Ja suurin syy siihen etten käy siellä lienee se ettei sieltä (ainakaan vielä) löydy Pearlia. Jees, outo myymälä vain mielestäni, tai sitten itse olen.

Edit: Eiköhän niiltä sitten nykyään löydykin Pearlia kun menevät paremmin kaupaksi kun Premierit. Pff.
lkx
02.07.2004 00:52:57

Tosin virhe taitaa olla se että menee siihen puljuun.

No ok, mokasin vihan vimmassa. Silmissä näky vaan punasta ja korvissa pauhu kun verenpaine nous... Tsori... :D
There is no spoon...
Youni
03.08.2004 18:58:57 (muokattu 03.08.2004 18:59:20)
Pellin olisi pitänyt olla minulla 2kk sitten...alan turhautua. Pahinta on se, ettei Soitin Laineen henkilökuntaa voi tällä kertaa moittia, kun tämä ei ole niiden vika. Pitäisi hankkia Kiinan tai Ruotsin poikien puhelinnumero ja avautua sinne.

Edit: Kirjoitusvirhe
Terok
03.08.2004 19:53:16

Pellin olisi pitänyt olla minulla 2kk sitten...alan turhautua. Pahinta on se, ettei Soitin Laineen henkilökuntaa voi tällä kertaa moittia, kun tämä ei ole niiden vika. Pitäisi hankkia Kiinan tai Ruotsin poikien puhelinnumero ja avautua sinne.

Edit: Kirjoitusvirhe

Itse kyllästyin odotteluun ja vaihdoin Staggeihin, suosittelen koska taitaa olla aika samanlaisia, tod. näk. samalta tehtaalta...
Youni
03.08.2004 22:29:07 (muokattu 03.08.2004 22:37:07)
No minulla on tuolta Soitin Laineelta optiona hinnanalennus tuon Premier-sähläyksen johdosta, joten haluaisin kyllä sen pellin ostaa tuolta samasta puljusta.

Suositelkaas nyt sitten jotain kohtuuhintaista chinaa, mielellään 18", joka löytyy tuolta Soitin Laineelta. Hinta mielellään 100€ pintaan.

Edit: Okei...ei tuolla rahalla saa mitään muuta chinaa kuin jotain 502 ja 802. Olen saanut sellaisen kuvan, että niissä on vähän liian kliininen saundi chinaksi. Pitäisikö suosiolla ostaa vaikkapa joku 16":sta isompi crashi tjsp.

Edit II: No joopajoo. Sellastahan se on. Ei tuolla ole kyllä mikään laaja symbaalivalikoima tuollakaan. Vissiin parempi etsiä joku Staggi tai tyytyä 802 tarjontaan.
Youni
04.08.2004 13:03:26
No olivat eilen tulleet matkahuoltoon. Vihdoinkin. Olin ihan fiiliksissä, kun testasin!
jäykkis
04.08.2004 13:22:22
Niin no kyllä sieltä isompaa tavaraa saa, se vaan panee ärsyttämään että, nimeltä mainitsematon, myyjä puhelee kaverinsa kanssa 15 minuuttia tiskin takana niitä näitä...

Juu, toi kyllä ottaa pattiin. Mikä piru siinä on että noiden karvapäiden pitää aina ahtautua näihin liikkeisiin läppää heittää myyjien kanssa.

Viimeksi asioinkin Vertikaalissa taas kerran hiukka isomman hankinnnan parissa ja jäi kyllä hyvä maku ja mieli kun myyjä oli asiallinen, neuvoi keltanokkaa pianohommissa ja ennen kaikkea myymälässä ei ollut ainoatakaan pörröpäätä muka-asiaa toimittamassa myyjien kanssa.

Joo. Suosittelen joskus kokeilemaan muutakin kauppaa kun aina sitä samaa Lainetta.

jäykkis
Olli
04.08.2004 13:26:59

Ei tuolla ole kyllä mikään laaja symbaalivalikoima tuollakaan.

Laineella on kyllä mielestäni todella laaja valikoima symbaaleja. ?!
:
AP
04.08.2004 13:28:10
Laineella on kyllä mielestäni todella laaja valikoima symbaaleja. ?!

On koko Paiste-mallisto ja vielä osa Zildjianilta ja mitä kaikkea.
K100 #7
tthei
04.08.2004 14:51:10

On koko Paiste-mallisto ja vielä osa Zildjianilta ja mitä kaikkea.

Ja vielä Sabianiakin löytyy hiukan. Kyllä sieltä peltejä löytyy, vaikkakin viimeksi kun kävin niin ei siellä paikan päältä löytyny muutamia peltejä joita olisi pitänyt olla, kun ei oltu kuulemman varastolta tuotu niitä vaikka olisi pitänyt.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
AP
04.08.2004 15:04:05
Huomioi myös, että siellä rumputilan takaseinällä verhon takana on peltejä...;-)

Laineellahan on oma varasto jossain Turun kupeessa, Raisiossa kai. Näin ollen se "pikahälytyksellä" saatava tavaramäärä on aika iso.
K100 #7
Remo
04.08.2004 15:49:08
Mutta nyt ilmeisesti on aikas niukasti paistetta koko maassa kun ei laineellakaan oikein ollu, mutta niille on vissiin täs kuus tulos lähetys, että saavat lisää rompetta.
PAISTE CYMBALS REMO HEADS
tthei
04.08.2004 15:55:54

Mutta nyt ilmeisesti on aikas niukasti paistetta koko maassa kun ei laineellakaan oikein ollu, mutta niille on vissiin täs kuus tulos lähetys, että saavat lisää rompetta.

Mulle ainakin sanoivat että Paistetta ja muuta kamaa oli sinne varastolle tullut, mutta ei ollut ehtinyt sitä vielä sinne paikan päälle tuomaan, tai jotain tälläst. Chinoja siellä oli vähän niukasti, ja niitä ainakin olis ollu siel varastossa kuulemman.
Open your eyes. Open your mind. Close your hand and make a fist
Youni
12.08.2004 23:01:37
No niin!

Nyt sitten äkkäsin siitä lyöntipinnalta kivan pikku virheen. Sellainen kuoppa, joka näyttää siltä, että siitä on lohjennut pala. Kuopan pinta on rosoinen ja tumma. Ihan niinkuin kuvun sisäpinta, mutta rosoisempi. Myös pienempiä kuoppia löytyi, siis tällaisia samanlaisia.

Valoa vasten näkyy sen kuopan kulmasta lähtevä viiru. Pelkään nyt, että siitä lähteepelti halkeamaan. Eikun vaan kuvia ottamaan ja sähköpostilla Soitin Laineelle kysymyksen "Mitä tehdään??" kanssa. Tai sitten soitan heti huomenna sinne.

Alan pikkuhiljaa hermostua. Ensin odottaa kaksi kuukautta peltiä ja sitten se onkin sekundatavaraa. Ja tämä yhteyshenkilöni Soitin Laineelta sanoi, että nämä 18" chinat oli myyty ennakkoon. Eli jos haluan samanlaisen tilalle, niin pitää kait odottaa uutta erää Wuhanin tehtaalta, mihin en kyllä enää ala.

Pitää vissiin kysyä, että saisiko sen pellin rahana ja hakea Millbrookilta joku mieleinen Staggi. Prkl.
A.Cust.
12.08.2004 23:12:45 (muokattu 12.08.2004 23:12:58)

Staggia peliin.
Youni
12.08.2004 23:21:29
Niin voisinhan tietysti tehdä sellaisen diilin, että jos tuo pelti lähtee siitä kohti halkeamaan, niin saan rahat takaisin/uuden tilalle.
Velli
13.08.2004 16:38:53
Niin voisinhan tietysti tehdä sellaisen diilin, että jos tuo pelti lähtee siitä kohti halkeamaan, niin saan rahat takaisin/uuden tilalle.

No mä en ainakaan hyväksyisi mitään muuta kuin rahat takaisin-diilin, koska _uuden_ lautasen sulle myivät, joka osoittautui enemmän tai vähemmän vialliseksi ja jouduit sitä vieläpä aika kauan odottelemaan.
On kuin kotiin palaisi kun palaa kotiin.
dictatorsh*t
15.08.2004 16:18:17
Tänään huomasin omassa 16" kiinalaisessani halkeaman!

Se sijaitsee siitä taitteesta n. 2cm "kelloa" kohti. Ikinä en ole sinne lyönyt. Kyrsii, kun on aivan loistoyksilö muuten ollut. Vaikka ohut olikin, niin hyvin kesti n. 1,5 vuotta ilman yhtään valituksen sanaa semmoisen metallijurnutuksen soitossa.
Täytyy varmaan sitten ostaa uusi kun kokonaan rikki menee. eihän ne kalliita ole, mutta silti. Prkl.
Myrikles!
"Kun Slayeriä soittaa takaperin, niin kuulee Jumalaa ylistäviä tekstejä..." -rc
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)